quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Huskieeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Op dit moment is normaal: van 7.00 tot 16.45. Extra is eigen keuze. (150%) Dat is dan eten op de zaak en dan van 17.15 tot 20.00 uur weer verder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Erg akelig. Zo tot het gaatje moeten gaan. Moeten normaal aantal uren?
Goed zo!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Rest van de week normaal.Gelukkig heb ik niet enthousiaster ingevuld vorige week.
10 minuten fietsen, dichtbij dus.
Ach Miniem.....what's up?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Miniem het volgende:
Hoi
Ik wil even melden dat ik weer de hulpverlening heb opgezocht omdat het slecht met me gaat.
Binnenkort krijg ik te horen wat ze voor me kunnen doen.
quote:
Ik zoek nog brommermaatjes om een keer te touren naar Limburg of Texel ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Kreidler
Dacht dat Zwab een Dapp had.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
I fokking did it. 4km aanaangesloten en ook nog eens in een prima tijd van 25 min en 5 seconde.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Miniem het volgende:
Hoi
Ik wil even melden dat ik weer de hulpverlening heb opgezocht omdat het slecht met me gaat.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Barbaaf het volgende:
Duimen jullie voor me? Ik heb, bij grote uitzondering, mijn echte gegevens opgegeven op Internet voor een prijsvraag voor twee kaartjes voor een 'exclusief' concert van Lindsey in Londen. Waar is me alleen nog niet duideluijk, ze had het over de 'Superclub' in Notting Hill. Daar zit wel een 'Supper Club', de 'Super Club' zit aan Leicester Square. Ik denk dat ik me daar pas druk over moet maken als ik gewonnen heb
Goed zo Bosquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
I fokking did it. 4km aanaangesloten en ook nog eens in een prima tijd van 25 min en 5 seconde.
Ik hoop dat je snel hulp krijgt en het gauw weer beter gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Miniem het volgende:
Hoi
Mooi van het geld maar let op je gezondheidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was tot de normale werktijd goed te doen, daarna ging het koppie er echt af. Voelde me allesbehalve jofel tegen het einde van de dag. Doe ik niet weer, zeker niet twee dagen achter elkaar. Weet ik dat ook.
Maar the moneys in de zak, dat is lekker.
Fijn dat de wond kleiner wordt en hopelijk mag je binnenkort die nieuwe pijnstiller testen en gaat die ook helpenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:21 schreef Strega het volgende:
Goed gelopen Bos!![]()
Leuke foto's Non, wij hebben er ook een stel in de vijver.![]()
En tegen schemering hupsen hier hele kuddes padden van diverse grote rond! Ook zo mooi![]()
Vanmiddag weer UMCG geweest. De wond is schoon en is iets kleiner, dus dat gaat goed. Gewoon doorgaan met spoelen en zo dus.Binnenkort een afspraak bij de revalidatiearts, de orthopedisch schoenmaker kan niets voor de voet/enkel aanpassen/maken. Nu dus zien of het eventueel met de revalidatie arts iets ontworpen kan worden. Ik had nog even een nieuwe pijnstiller voor neuropathie aangehaald, vooral voor 's nachts, maar dat is nog niet op de markt maar in de testfase.Hij vroeg me nieuwe berichten in de gaten te houden. Dus....over een tijdje hoop ik dat te kunnen proberen.
Ik duim ook meequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Barbaaf het volgende:
Duimen jullie voor me? Ik heb, bij grote uitzondering, mijn echte gegevens opgegeven op Internet voor een prijsvraag voor twee kaartjes voor een 'exclusief' concert van Lindsey in Londen. Waar is me alleen nog niet duideluijk, ze had het over de 'Superclub' in Notting Hill. Daar zit wel een 'Supper Club', de 'Super Club' zit aan Leicester Square. Ik denk dat ik me daar pas druk over moet maken als ik gewonnen heb
Hulde.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Die tekens in zijn zij had hij mogen laten, maar verder, ik sop wel hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Huuu die nieuwe Beckham pics van H&M, ik zie er echt niks in, en zulke lelijke tattoos ook, brrrrrr
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
Bij jullie ook vreselijk broeierig weer?
Oeh, dan soppen we wel om deze blikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee want ik krijg t nie heet van dat plakprentje![]()
![]()
Het is hier echt perfect weer
Leuke damequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, dan soppen we wel om deze blik![]()
[ afbeelding ]
quote:
En die snor van vroegah, wel of niet doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Goed ik zou m blond ook wel doen maar als je dan een lekker plaatje zoekt, doe dan maar zonder
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Envelop gearriveerd Oh!
Ben ik pv3 (potverdrie) zeer blij mee! Ma ook met de postzegels. De kaart komt bij m'n verzameling.
Niet heel veel verzendkosten dan Miniem?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef Miniem het volgende:
http://www.ainol-novo.com(...)-android-tablet.html
Die
Wel gezond eten Baaf! Laat het skinny zijn maar voor Linseyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
Wat gaat het toch hard met die dingen, PC's worden nauwelijks sneller maar de tablets beginnen dezelfde capaciteiten te hebben.
off-topic: vanavond maar eens frieten halen, dat afvallen gaat wel erg hard de laatste tijd (77 nu, daar mag niet al te veel meer van af).
Nee, heb hem van iemand overgenomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Niet heel veel verzendkosten dan Miniem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |