Heeft Harry eigenlijk al een relatie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei hetzelfde idd, die dudes zijn echt no way near as ugly als Charles.
Hopen dat het niet een generatie overslaat voor die kleine George!
Okeequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Zo goed volg ik dat nou ook weer niet hoor!
Dan moet je wel journaal kijken, iets wat ik twee ker per jaar doe of zo, als er iets belangrijks gebeurtquote:
Een grote is 256 GB en onbetaalbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh heren, wat is een grote usb stick en een goede prijs en waar koop ik dat?
![]()
Jongen die we leerden kennen bij t concert vroeg of ik er een op wilde sturen, kan ie hem vol met concerten stouwen voor me!
Nee, want het koningshuis geef ik geen moer omquote:
Zwabbiequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, want het koningshuis geef ik geen moer om
Maar toffe gezinsfoto's met hond hou ik wel van
Kijk ik zelden.quote:
De onze, bevalt prima.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh heren, wat is een grote usb stick en een goede prijs en waar koop ik dat?
![]()
Jongen die we leerden kennen bij t concert vroeg of ik er een op wilde sturen, kan ie hem vol met concerten stouwen voor me!
Yes! Maar acteurs en zangeressen, koningshuis niet!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja maar ik dacht dat jij wel altijd al die gossip goed bij hield en weet wie wie doet en zo?
je krijgt dat toch doorgaans door elkaar aangeboden of niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes! Maar acteurs en zangeressen, koningshuis niet!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kijk ik zelden.
[..]
De onze, bevalt prima.
http://tweakers.net/price(...)ger-usb-30-64gb.html
Ik ben echt n00b, ik scrol dan door! Ik ken ook zat acteurs niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je krijgt dat toch doorgaans door elkaar aangeboden of niet?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik pies bijna in m'n broek door je kat-de-hele-dag-op-pad![]()
![]()
Ik heb hem gekregen van de buurman nadat ik zijn PC en laptop weer eens had opgeschoond. Buurvrouw kent ondanks alle uitleg het verschil niet tussen een pop-up en een echte virusmelding. Gevolg: een geweldige collectie zoekbalken (8!) en andere shit die lastig te verwijderen is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zoveel geld ga ik er niet aan uitgeven.
Dan nog ga ik het niet doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb hem gekregen van de buurman nadat ik zijn PC en laptop weer eens had opgeschoond. Buurvrouw kent ondanks alle uitleg het verschil niet tussen een pop-up en een echte virusmelding. Gevolg: een geweldige collectie zoekbalken (8!) en andere shit die lastig te verwijderen is.
Met een kat kom je nergens, heb je enkel een uurtje op schoot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, wat een raar mens ook, das dan weer het verschil tussen kattenmensen en hondenmensen ook vaak he, die kattenmensen boeit het echt geen ene fuck
Als je nou eerst eens uitzoekt wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan nog ga ik het niet doen![]()
Ik koop wel gewoon 16 of zo, stuur ik m nog wel es heen en weer![]()
Ja daar probeerde ik hier toch achter te komen? Ik heb toch werkelijk geen flauw idee van die dingen? Maar ik heb die van 16 besteld waar ik ook mijn geheugenkaart voor de camera bestelde laatstquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens uitzoekt wat je nodig hebt
Voor 16 GB kan je je aan deze geen buil vallen:
http://tweakers.net/price(...)1-g2-16gb-zwart.html
* Bos81 steekt duim in mondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Barbaaf het volgende:
Duimen jullie voor me? Ik heb, bij grote uitzondering, mijn echte gegevens opgegeven op Internet voor een prijsvraag voor twee kaartjes voor een 'exclusief' concert van Lindsey in Londen. Waar is me alleen nog niet duideluijk, ze had het over de 'Superclub' in Notting Hill. Daar zit wel een 'Supper Club', de 'Super Club' zit aan Leicester Square. Ik denk dat ik me daar pas druk over moet maken als ik gewonnen heb
Er worden 200 sets van 2 kaarten verloot dus er is nog een redelijke kansquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Je bent vast niet de enige die meedoet haha, maar tuurlijk duim ik voor je!
Ik won ze ook voor Prince dus why the hell zou jij ze niet winnen
Dat is dus die actie, exclusief concert voor 400 mensen, buiten het normale toerschema om. Haar twee europese toernees tot nu toe waren beide uitverkochtquote:
En politici? Bijv de nieuwe vlam van Samsomquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes! Maar acteurs en zangeressen, koningshuis niet!
Hij heeft wel de Kakwangen van zijn vader.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister stukje interview van Prins William, hij wordt wel aantrekkelijker nu hij ouder wordt. Alleen op de foto's nog dat open bekkie
Ik ga als een gek voor je duimen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Barbaaf het volgende:
Duimen jullie voor me? Ik heb, bij grote uitzondering, mijn echte gegevens opgegeven op Internet voor een prijsvraag voor twee kaartjes voor een 'exclusief' concert van Lindsey in Londen. Waar is me alleen nog niet duideluijk, ze had het over de 'Superclub' in Notting Hill. Daar zit wel een 'Supper Club', de 'Super Club' zit aan Leicester Square. Ik denk dat ik me daar pas druk over moet maken als ik gewonnen heb
Het zou echt geweldig voor je zijn! Ik steek een wenskaars voor je aan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er worden 200 sets van 2 kaarten verloot dus er is nog een redelijke kans
Was tot de normale werktijd goed te doen, daarna ging het koppie er echt af. Voelde me allesbehalve jofel tegen het einde van de dag. Doe ik niet weer, zeker niet twee dagen achter elkaar. Weet ik dat ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:45 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, succes en sterkte weer vandaag! Tap je nog wat meer koffie wellicht, op dagen zoals vandaag?
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was tot de normale werktijd goed te doen, daarna ging het koppie er echt af. Voelde me allesbehalve jofel tegen het einde van de dag. Doe ik niet weer, zeker niet twee dagen achter elkaar. Weet ik dat ook.
Maar the moneys in de zak, dat is lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |