Het is patat!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 04:42 schreef meneerman het volgende:
Vanaf de volgende post moet elke post zo min mogelijk te maken hebben met de voorgaande.
[ afbeelding ]
Dat is echt belachelijk, ik schrijf helemaal nergens dat sneakers onder een pak goed staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:04 schreef koenes het volgende:
Gemiddeld drie keer in de week. Maar soms heb je van die periodes dat het er niet van komt, en dan is het soms maar een keer in de twee weken. Dus het wil nog wel eens verschillen, maar ik probeer er wat meer routine en zo in te brengen. En hopelijk kan ik dan de regelmaat verhogen naar vier keer per week.
Oh en dan wel stiekem elke middag een haring naar binnen werken he!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk, ik schrijf helemaal nergens dat sneakers onder een pak goed staan.
Ik wist toch niet dat het in Zuid-Amerika lag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:13 schreef SB449 het volgende:
[..]
Oh en dan wel stiekem elke middag een haring naar binnen werken he!
Hoe bedoel je pak de linker? ik pak gewoon mijn eigen als je het niet erg vindt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:25 schreef koenes het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het in Zuid-Amerika lag.
Moet ik daar btw over betalen???quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef meneerman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je pak de linker? ik pak gewoon mijn eigen als je het niet erg vindt!
Daarom zeg ik altijd dat je familie en zaken moet scheidenquote:
Je moet twee keer links, dan rechtdoor, daarna ben je bij de eindbaas van het levelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:12 schreef manny het volgende:
[..]
Daarom zeg ik altijd dat je familie en zaken moet scheiden
Lekker hypocriet, terwijl je dit schrijft zijn bananen nog steeds fruit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:15 schreef meneerman het volgende:
[..]
Je moet twee keer links, dan rechtdoor, daarna ben je bij de eindbaas van het level
12,526quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Lekker hypocriet, terwijl je dit schrijft zijn bananen nog steeds fruit.
Ze was wel in voor anaal..quote:
Grofweg bestaat melk uit eiwit, vet, water, melksuikers, vitaminen en mineralen.quote:
Begin nou niet over een bolkoppeling voor een remork in de liftlat..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Grofweg bestaat melk uit eiwit, vet, water, melksuikers, vitaminen en mineralen.
Het eiwit in de melk hecht zich tijdens het opschuimen aan het oppervlak van de luchtbellen, waardoor deze worden gestabiliseerd. Hoe meer eiwit, hoe stabieler de schuimkraag en daarmee een lekkerder mondgevoel
Daar heb je niets aan als de skilift niet helemaal is volgeladenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Begin nou niet over een bolkoppeling voor een remork in de liftlat..
maar ik had die stekker wel in het stopcontact gedaan!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan als de skilift niet helemaal is volgeladen
Dat geeft niets, want als het hek eenmaal van de dam is, lopen de Friezen naar Moskou en pakken de Kroaten hun kookgerei, dus ga ik maar eens grasmaaien, want tenslotte is het aan het eind van het jaar kerst, in plaats van pasen..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
maar ik had die stekker wel in het stopcontact gedaan!
Ik denk dat je deze bedoelt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Softfeel het volgende:
Tulpen kun je maar eens in de zeven jaar op eenzelfde stuk grond planten.
Tevens ben ik in Barneveld geboren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Softfeel het volgende:
Tulpen kun je maar eens in de zeven jaar op eenzelfde stuk grond planten.
Ontbijt bij mij?quote:
Als je in de diarree bent is dat altijd wel even lekker...quote:
wel goed spitten, dan hou je de grond mooi losquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als je in de diarree bent is dat altijd wel even lekker...
Ik heb hem na een half uur afgezet, wat een klotefilmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel goed spitten, dan hou je de grond mooi los
hoelaat zou je bij hem zijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb hem na een half uur afgezet, wat een klotefilm
Nee we hadden paprika chips, maar toen het een beetje gezellig begon te worden zaten we allebei onder de oranje vlekkenquote:
ik heb je toch eerder gevraagd het toilet gewoon door te spoelen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef Witchybitch het volgende:
En toen maakte de kip, de koe dood.
je hebt me helemaal niet gebeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Matip het volgende:
[..]
ik heb je toch eerder gevraagd het toilet gewoon door te spoelen?
Met Mayoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
je hebt me helemaal niet gebeld.
boomknuffelen is een van mijn hobby's, wat zijn jouw hobby's?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
je hebt me helemaal niet gebeld.
Ik heb anuskrampen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh? Ik vind de nieuwe Xbox anders prima.
maar dat is heet wol wat je in een kussen stoptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef SB449 het volgende:
k merk wel dat het steeds eerder donker word.
je kan een overgang nemen (een slang pilaar ofzo) van 40 mm slang naar 40 mm PVC, moet wel gelijmd wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef TNA het volgende:
Lekker hypocriet, terwijl je dit schrijft zijn bananen nog steeds fruit.
Ik snap dan ook niet waarom je in frankrijk zo'n strakke zwembroek aan moet in het zwembad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
je kan een overgang nemen (een slang pilaar ofzo) van 40 mm slang naar 40 mm PVC, moet wel gelijmd worden
ik begin honger te krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:56 schreef manny het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet waarom je in frankrijk zo'n strakke zwembroek aan moet in het zwembad.
maar voor dat spoedconsult betaal je incluis AB 120,-...quote:
met kaassausje ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
maar voor dat spoedconsult betaal je incluis AB 120,-...
voor 2.4 bar, achter 2.5, lekker stuiterenquote:
Ik heb er thuis nog 1 liggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
voor 2.4 bar, achter 2.5, lekker stuiteren
Maar mijn papa is anders wel Jezusquote:
Ok, maar oraal is anders dan anaal....Anaal is extremer toch? Aan orale bevrediging doet toch (bijna) elke vrouw?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:59 schreef koenes het volgende:
[..]
Maar mijn papa is anders wel Jezus
Hoe hang ik een poster op, hij valt er telkens afquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:08 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ok, maar oraal is anders dan anaal....Anaal is extremer toch? Aan orale bevrediging doet toch (bijna) elke vrouw?
Achja rekenen is ook niet mijn sterkste kant, net als spellingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:18 schreef JochemP het volgende:
Tja... lastig verhaal. Meestal kun je het wel verhelpen met een stukje maandverband ondergedompeld in olijfolie, maar of dat bij je neefje ook werkt durf ik niet te zeggen...
Maar je hebt maar 24 zitplaatsen, en dan is de chauffeur nog niet meegeteld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef SB449 het volgende:
[..]
Achja rekenen is ook niet mijn sterkste kant, net als spelling
drinken we daarna nog een biertjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef SB449 het volgende:
Hahaha alsof die lui gaan meewerken ofzo
Brandhout hebben we in de schuur, maar je gaat in de zomer de haard toch niet aansteken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef JochemP het volgende:
Ligt er een beetje aan of Dirk mee gaat
Wat een mooie uitzicht heb ik vanaf mijn tuin.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:14 schreef SB449 het volgende:
[..]
Vetplanten hoef je bijna nooit water te geven, perfect voor mij
Je kan je Ikea kast nog geeneens in elkaar zetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef JochemP het volgende:
Kwam dat ene programma waar je het laatst over had nou nog op tv vanavond?
Hou je bek en eet je wortels op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:20 schreef SB449 het volgende:
[..]
Je kan je Ikea kast nog geeneens in elkaar zetten.
haha prettige vakantie en tot slot nog een paar keer per jaar maar weer eens wat anders dan een zaadcelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:26 schreef appelen het volgende:
[..]
Hou je bek en eet je wortels op.
Ik heb liever gewoon yoghurt met een theelepel suiker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:28 schreef Ironisch het volgende:
[..]
haha prettige vakantie en tot slot nog een paar keer per jaar maar weer eens wat anders dan een zaadcel
Als je de spullen op zolder legt zullen ze niet verbandenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon yoghurt met een theelepel suiker.
Waar is die rabobank-brief?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:30 schreef Beer. het volgende:
[..]
Als je de spullen op zolder legt zullen ze niet verbanden
In rolletjes van 20 stuks? Haha, dan mag je eerst wel een cursus volgen om dat er allemaal in te krijgenquote:
Welk lokaal moeten we zijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In rolletjes van 20 stuks? Haha, dan mag je eerst wel een cursus volgen om dat er allemaal in te krijgen
Nee, want mijn wekker staat links van mijn bedquote:
Is dat een kaasplankje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:40 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Nee, want mijn wekker staat links van mijn bed
Fiets, want ik lust geen championsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef appelen het volgende:
[..]
WIl je kersen of pruimen in de appeltaart?
Hoe laat is het?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:46 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Fiets, want ik lust geen champions
Dan zou ik de krant maar snel opzeggen als ik jou was...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef appelen het volgende:
[..]
Ijzeren staven zijn niks voor mij sorry.
Schrijf hier een krabbel:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Dan zou ik de krant maar snel opzeggen als ik jou was...
Wat lul je man, hij had overduidelijk geen schoenen aan!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Groene thee is echt lekker, ik neem meestal 7 suikerklontjes.
Oh vandaar dat het blauw is. Ik had altijd de gedachte dat het een beetje paarsachtig was, maar dat blijkt dus niet het geval. Maar dat heb ik wel vaker met kleuren, dat ik de plank dan een beetje mis sla, doe je niks aan. En dan hoor ik mensen roepen dat ik kleurenblind ben en naar een dokter moet, bla bla. Vind ik persoonlijk allemaal een beetje overdreven, ik heb dat alleen met kleurtinten. Dat ik heel donkerblauw als zwart zie, en ik zie fluoriserend geel af en toe voor groen aan, dit zijn voor mij persoonlijk geen immense grote problemen dus ik ga hier voor uiteraard niet naar de dokter.quote:
Echt er is vandaag iets speciaals gebeurt, ik heb mijn droom onthouden, en ik ging tijdreizen, normaal gesproken onthoud ik nooit mijn dromen, en nu wel. Maar ik was in de toekomst, en een vriend van me had ook een tijdmachine, en en ik wou terug, maar ik zag iets over het hoofd, dat je iets in moest voeren en ik kon dus maar niet terug, en aan het einde van die droom kon het eindelijk wel en toen werd ik wakker met een ochtend stijve.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat lul je man, hij had overduidelijk geen schoenen aan!
wist je dat mintgroen jou heeeeeeeeeeeeeeeel leuk zou staan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:39 schreef koenes het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het blauw is. Ik had altijd de gedachte dat het een beetje paarsachtig was, maar dat blijkt dus niet het geval. Maar dat heb ik wel vaker met kleuren, dat ik de plank dan een beetje mis sla, doe je niks aan. En dan hoor ik mensen roepen dat ik kleurenblind ben en naar een dokter moet, bla bla. Vind ik persoonlijk allemaal een beetje overdreven, ik heb dat alleen met kleurtinten. Dat ik heel donkerblauw als zwart zie, en ik zie fluoriserend geel af en toe voor groen aan, dit zijn voor mij persoonlijk geen immense grote problemen dus ik ga hier voor uiteraard niet naar de dokter.
Maar nu jij weer Dirk, vertel eens hoe je reis in de noordelijke contreien van België was.
Ja inderdaad dat is zo irritant zeg, mensen die nog steeds naar de gulden terugrekenen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt er is vandaag iets speciaals gebeurt, ik heb mijn droom onthouden, en ik ging tijdreizen, normaal gesproken onthoud ik nooit mijn dromen, en nu wel. Maar ik was in de toekomst, en een vriend van me had ook een tijdmachine, en en ik wou terug, maar ik zag iets over het hoofd, dat je iets in moest voeren en ik kon dus maar niet terug, en aan het einde van die droom kon het eindelijk wel en toen werd ik wakker met een ochtend stijve.
Ik was laatst in Limburg, en daar praten ze zo grappigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:44 schreef Anosmos het volgende:
Beste Henriëtte,
goede vraag! Probeer het eens met een likje kruidenboter, of een willekeurig middeltje uit grootvaders medicijnkastje. Niet te hard, dan kan je haar beschadigen!
Hopend dat ik geholpen heb,
Rikkie.
Wat bedoel je met gratis pijpbeurt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef SB449 het volgende:
[..]
Ik was laatst in Limburg, en daar praten ze zo grappig
Berry van Aerle heeft toch niet in de spits gespeeld manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef appelen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gratis pijpbeurt?
800 km file op de Route du Soleil.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Berry van Aerle heeft toch niet in de spits gespeeld man
Gerard yoloquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was rechtstandig afgebroken en dus niet met brokkeltjes.quote:
Je bent zelf een lelijkerdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Het was rechtstandig afgebroken en dus niet met brokkeltjes.
Spoor 4A. Het kan ook dat het 4B is, maar daar wil ik van af zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef SB449 het volgende:
[..]
Ik ga die shit niet meer voor je kopen man, dan ben ik zelf ook illegaal bezig.
Ik ga even naar het toilet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Spoor 4A. Het kan ook dat het 4B is, maar daar wil ik van af zijn.
Ik zie toch net een mooie slaapzak.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga even naar het toilet.
ik zei toch een bolletje aardbei, geen bal gehaktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie toch net een mooie slaapzak.
Op zaterdag zijn ze tot 20:00 uur geopendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:54 schreef meneerman het volgende:
[..]
ik zei toch een bolletje aardbei, geen bal gehakt
Jammer dat je nu gelijk gaat vloeken, ik heb namelijk geen idee of Hitler een hond had.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn ze tot 20:00 uur geopend
The Bill cosby show is briljant jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Jammer dat je nu gelijk gaat vloeken, ik heb namelijk geen idee of Hitler een hond had.
Nou, daar zal je nog verbaasd over zijn; in veel landen wordt de ezel als een majestueus dier behandeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn .. Nee echt ..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:17 schreef Ironisch het volgende:
[..]
The Bill cosby show is briljant ja
Gewoon met water in nemen, of anders melk als de smaak je te sterk is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:31 schreef Klavots het volgende:
Dus met die laatste overgebleven parkeerplekken hebben we het toch gered
Capibara is daarentegen al lang van de buis af.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gewoon met water in nemen, of anders melk als de smaak je te sterk is.
ja klopt idd. Die aambeien waren rijp voor de oogstquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:00 schreef Klavots het volgende:
met zonder saus was ie prima te nassen trouwens
Zet maar op Marktplaats, want je doet mij er geen plezier mee. Meestal ligt zoiets hier tijden in de kast en tegen de tijd dat ik het zou kunnen gebruiken ben ik weer vergeten dat ik het had.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:03 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja klopt idd. Die aambeien waren rijp voor de oogst
Dat betwijfel ik, de loonheffingskorting is maar voor één functie toe te passen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:57 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Zet maar op Marktplaats, want je doet mij er geen plezier mee. Meestal ligt zoiets hier tijden in de kast en tegen de tijd dat ik het zou kunnen gebruiken ben ik weer vergeten dat ik het had.
Dat maakt echt helemaal niets uit, je kunt daar supergoed eten. Vooral de Ku Lo Yuk en de Babi Pangang zijn daar ongeëvenaard. De Foe Yong Hai heb ik daar nog nooit geprobeerd, dat gaat tegen mijn principes als rasechte vegetariër in.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef Eglesiar het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik ging vissen in één of ander in-door-vijver. Ik vulde mijn mandje al snel met vissen.Maar de eigenaresse van dat bedrijf zei dat het er spookte, dat vond ik wel eng.
Ik schrijf helemaal nergens dat ik mijn collega's op Facebook toevoegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Dat maakt echt helemaal niets uit, je kunt daar supergoed eten. Vooral de Ku Lo Yuk en de Babi Pangang zijn daar ongeëvenaard. De Foe Yong Hai heb ik daar nog nooit geprobeerd, dat gaat tegen mijn principes als rasechte vegetariër in.
Nah, koken is niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef dribbel79 het volgende:
TT had beter kenne weze: typ hier wat je denkt of wat er onder je CTRL+V zit
Ja, maar ik heb net een lollie gegeten. Wat een raar woord eigenlijk.quote:
Gisteren waren er allemaal ouderen op wegquote:
Je zou eens een strijkvrij hemd kunnen proberen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:06 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Gisteren waren er allemaal ouderen op weg
Is dat die ene met die rode bloem? Of die gele?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Je zou eens een strijkvrij hemd kunnen proberen.
heb je hem los gekregen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dus nadat dat gebeurde, keek ik om. Mijn penis zat nog vastgekliefd waar voorheen het stopcontact te vinden was, loopt ze weg.
Je wil niet weten wat hij toen zeiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:44 schreef linniey het volgende:
http://lindatenveen.plazi(...)kend-wat-ga-jij-doen
Ik heb mijn vliegenmepper kapot geslagen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:07 schreef Keukendrol het volgende:
Ik vond het wel grappig toen die kruiwagen met tuinaarde omviel, van die dwerg was dan weer minder maargoed. Je kan niet alles hebben.
's Avonds is het altijd kouder dan buiten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:13 schreef SB449 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vliegenmepper kapot geslagen.
Alpaca's zijn cooler dan dolfijnen snap dat danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:21 schreef Gwywen het volgende:
[..]
's Avonds is het altijd kouder dan buiten.
Wilgen nemen heel erg veel water op.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Alpaca's zijn cooler dan dolfijnen snap dat dan
Lijkt me best vervelend zo'n aandoeningquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:33 schreef Semisane het volgende:
Het is best goed gelukt zo, smaakt heel redelijk.
Als je het 2 keer in de week doet, merk je na een maand of 3 vanzelf de effecten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef SB449 het volgende:
[..]
Lijkt me best vervelend zo'n aandoening
Dat was inderdaad de verkeerde levering, wat vreemd is want op de pakbon stond toch duidelijk post-its.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je het 2 keer in de week doet, merk je na een maand of 3 vanzelf de effecten.
Hooiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Het was dus eigenlijk de koffie waardoor ik zo hieper was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en mijn tostiapparaat ging hierdoor kapot
Het was weer de 60e van vandaag! Echt enig hoe de patatboer een geschenk gaf aan haar vrouw. Toen ze de patat aan nam en weg ging. Serieus nog nooit een dame zo geil gezien om een frigging patatboer! het kon me ook wat, maarja dat is dan ook hoe een patarvrouwke reageert op haar menneke. Dat ze zolang getrouwd waren kon niemand geloven. Islamitische patatboer ? Wat is het volgende? een chinees visboer?quote:
Klopt. We zijn toch zeker geen Belgen?!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het was weer de 60e van vandaag! Echt enig hoe de patatboer een geschenk gaf aan haar vrouw. Toen ze de patat aan nam en weg ging. Serieus nog nooit een dame zo geil gezien om een frigging patatboer! het kon me ook wat, maarja dat is dan ook hoe een patarvrouwke reageert op haar menneke. Dat ze zolang getrouwd waren kon niemand geloven. Islamitische patatboer ? Wat is het volgende? een chinees visboer?
Het was dus eigenlijk allemaal in 1293 toen de islam haar intreden deed in het bevechten van de orakel in oost griekenland toen "el dapuchina" haar geitendarm in deed en vervolgens Al capucho komt eraan en het meest geile griekse historische verhaal speelt zich daar af in de weide naast al die geiten. en de dode geit waaruit de darm komt eten ze daarna gezellig op . Terwijl ze beide bebloed van de geit genieten van de laatste restje shoarma. maarja ze waren de salade helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:00 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Klopt. We zijn toch zeker geen Belgen?!
Hij kreunde luid terwijl hij de hamburger naar zijn lippen bracht en gulzig een hap nam. 'Hier heb ik zolang op gewacht!' Hij schrokte de hamburger op terwijl moeder afkeurend toekeek en uiteindelijk ook zelf aan haar hamburger begon. Niet veel later stierf moeder aan aids. De hamburger was niet gaar...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:06 schreef Mike4Ever het volgende:
Ze greep met beide handen in haar witte BH en tilde haar ronde borsten uit hun gevangenis. Ze had mooie ronde borsten en haar tepels priemden stijf naar voren.'Mmm...' zei ik 'om op te vreten....' 'Nou vooruit dan' fluisterde ze en duwde beide borsten tot vlak voor mijn gezicht. Toen was het hek van de dam. Terwijl ze haar eigen borsten kneedde zoog en knabbelde ik op haar harde tepels. Na een paar minuten gleed mijn hand overhaar dijbeen richting kruis. Ze duwde haar kutje tegen mijn hand aan.
liever appels dan perenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:44 schreef nodig het volgende:
hhahaha groene kikkers in het groene gras
Een beetje meer zout wil nog weleens helpen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:13 schreef aloa het volgende:
[..]
maar jezus wat was dat een kutfilm. Slecht acteerwerk.
Op donderdag staat dat nooit helemaal vast, vooral niet in het groen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje meer zout wil nog weleens helpen.
Sex met een negerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:23 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Op donderdag staat dat nooit helemaal vast, vooral niet in het groen.
Oei, daar kun je dan nog een behoorlijke prent voor verwachten. De boetes voor snelheidsoverschrijdingen in België zijn namelijk niet mals.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:07 schreef Keukendrol het volgende:
Ik vond het wel grappig toen die kruiwagen met tuinaarde omviel, van die dwerg was dan weer minder maargoed. Je kan niet alles hebben.
Daarom regende het gisteren ook zo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:11 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Oei, daar kun je dan nog een behoorlijke prent voor verwachten. De boetes voor snelheidsoverschrijdingen in België zijn namelijk niet mals.
Dat soort dingen zeg je toch niet over je moederquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:11 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Oei, daar kun je dan nog een behoorlijke prent voor verwachten. De boetes voor snelheidsoverschrijdingen in België zijn namelijk niet mals.
En dan wel het lef hebben om hem zo voor schut te zetten he!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:15 schreef Taalnazi het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je toch niet over je moeder
Ik zou je willen adviseren om eens 2H of 3H potloden te proberen. Die zijn net iets harder, zodat je de klus iets sneller (en prettiger ook) kunt klaren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:15 schreef Taalnazi het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je toch niet over je moeder
Chocolade pasta op brood is ook lekkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:23 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik zou je willen adviseren om eens 2H of 3H potloden te proberen. Die zijn net iets harder, zodat je de klus iets sneller (en prettiger ook) kunt klaren.
Zou je eens niet zo smerig willen praten? Ik ben hier het toilet aan het schoonmaken hoor!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:25 schreef Taalnazi het volgende:
[..]
Chocolade pasta op brood is ook lekker
Ik vind dit anders best een goede presentator voor Zomergasten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:28 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Zou je eens niet zo smerig willen praten? Ik ben hier het toilet aan het schoonmaken hoor!
Ze nemen de Hobbits mee...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dit anders best een goede presentator voor Zomergasten.
Fipo !!eins!!!! En een reactie op zweefsuifdoos1287: ik ben het helemaal met je eens, tomatensalade past er beter bij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:04 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Ze nemen de Hobbits mee...naar Isengard nota bene.
Alleen maar Duitsers hier in Duitsland.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:32 schreef manny het volgende:
[..]
Fipo !!eins!!!! En een reactie op zweefsuifdoos1287: ik ben het helemaal met je eens, tomatensalade past er beter bij.
Klopt, ik verbaas me vaak ook over de topsnelheid van een sprintende jaguar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dit anders best een goede presentator voor Zomergasten.
Die is zeker indrukwekkend, maar de onderdelen voor die dingen... schreeuwend duur!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Klopt, ik verbaas me vaak ook over de topsnelheid van een sprintende jaguar.
Tja, je moet ook geen zeehondjes doodknuppelen om ze vervolgens rauw op te eten. Dat is niet goed voor je maag. Zoveel geweld...quote:
Dat zeg je nou wel, maar de gemiddelde Bonobo is helemaal niet zo kieskeurig. Met alleen een paar roodgeschilderde billetjes wordt je al snel geaccepteerd door de groep.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:03 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Tja, je moet ook geen zeehondjes doodknuppelen om ze vervolgens rauw op te eten. Dat is niet goed voor je maag. Zoveel geweld...
Ja ok, maar om nou daarom 5 dagen lang hetzelfde ondergoed te dragen vind ik gewoon gemakzuchtig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:23 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar de gemiddelde Bonobo is helemaal niet zo kieskeurig. Met alleen een paar roodgeschilderde billetjes wordt je al snel geaccepteerd door de groep.
tja dan moet je maar naar die negerin gaan, die geeft goede blowjobs, en niet je moeder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja ok, maar om nou daarom 5 dagen lang hetzelfde ondergoed te dragen vind ik gewoon gemakzuchtig.
Vloog zo'n wesp naar binnen ik deo spuiten op de wesp. Wesp vliegt wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:33 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
tja dan moet je maar naar die negerin gaan, die geeft goede blowjobs, en niet je moeder.
Je kan ook gewoon een aap gaan voeren in de dierentuin, kom je direct familie tegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:33 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
tja dan moet je maar naar die negerin gaan, die geeft goede blowjobs, en niet je moeder.
Kap nou eens met de oorlog erbij te halen, Morsi was een dictator maar dat maakt hem nog geen nazi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja ok, maar om nou daarom 5 dagen lang hetzelfde ondergoed te dragen vind ik gewoon gemakzuchtig.
Spinazie wordt in heel Europa geteeld. Er is kleinbladige, grofbladige en wilde spinazie. De groente kun je vers het hele jaar door verkrijgen. Je vindt spinazie ook in het vriesvak, of in blik of pot. De bladeren van de spinazie worden geoogst als ze jong en mals zijn. Najaarspinazie wordt geteeld in kassen en heeft kleine blaadjes. Deze is erg geschikt rauw te eten in salades. De blaadjes moeten er fris groen en stevig uitzien. Koop geen verse spinazie waarvan de balderen geel of gekneusd zijn. Spinazie bestaat voor het grootste gedeelte uit water. Bereid verse spinazie daarom het liefst op de dag van aankoop. Ze verliest snel haar frisheid. U kunt de spinazie bewaren in een geperforeerde plastic zak in de koelkast. Wanneer u de spinazie kort (2 tot 3 minuten) blancheert, kunt u ze invriezen. Laat de spinazie direct na het blancheren, afkoelen op ijs. Vries de spinazie in porties in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Kap nou eens met de oorlog erbij te halen, Morsi was een dictator maar dat maakt hem nog geen nazi.
Fietsen is slecht voor je vet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Spinazie wordt in heel Europa geteeld. Er is kleinbladige, grofbladige en wilde spinazie. De groente kun je vers het hele jaar door verkrijgen. Je vindt spinazie ook in het vriesvak, of in blik of pot. De bladeren van de spinazie worden geoogst als ze jong en mals zijn. Najaarspinazie wordt geteeld in kassen en heeft kleine blaadjes. Deze is erg geschikt rauw te eten in salades. De blaadjes moeten er fris groen en stevig uitzien. Koop geen verse spinazie waarvan de balderen geel of gekneusd zijn. Spinazie bestaat voor het grootste gedeelte uit water. Bereid verse spinazie daarom het liefst op de dag van aankoop. Ze verliest snel haar frisheid. U kunt de spinazie bewaren in een geperforeerde plastic zak in de koelkast. Wanneer u de spinazie kort (2 tot 3 minuten) blancheert, kunt u ze invriezen. Laat de spinazie direct na het blancheren, afkoelen op ijs. Vries de spinazie in porties in.
Het is een nitraatrijke groente. Wanneer u spinazie voor een tweede keer opwarmt wordt het aanwezige nitraat omgezet in nitriet. De omzetting van nitraat tot nitriet in levensmiddelen is een langzaam proces. Dit proces wordt versneld door levensmiddelen te verwarmen. Hoe meer of hoe langer er verwarmt wordt, des te meer nitriet er gevormd wordt Dit is schadelijk voor de gezondheid (kankerbevorderend). Spinazie bevat oxaalzuur. Dat haalt een beetje calcium van de tanden. Gebruikt u tegelijkertijd ei en/of melk (of room) dan maakt u daarmee het oxaalzuur onschadelijk.
Persoonlijk geloof ik niet in horoscopen, maar als je ziet hoe populair die rubrieken zijn moeten we toch rekening houden met de gevoelens van mensen. Het is te makkelijk om iedereen altijd maar terzijde te schuiven als achterlijk, zonder aandacht te besteden aan het onderliggende probleem.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Spinazie wordt in heel Europa geteeld. Er is kleinbladige, grofbladige en wilde spinazie. De groente kun je vers het hele jaar door verkrijgen. Je vindt spinazie ook in het vriesvak, of in blik of pot. De bladeren van de spinazie worden geoogst als ze jong en mals zijn. Najaarspinazie wordt geteeld in kassen en heeft kleine blaadjes. Deze is erg geschikt rauw te eten in salades. De blaadjes moeten er fris groen en stevig uitzien. Koop geen verse spinazie waarvan de balderen geel of gekneusd zijn. Spinazie bestaat voor het grootste gedeelte uit water. Bereid verse spinazie daarom het liefst op de dag van aankoop. Ze verliest snel haar frisheid. U kunt de spinazie bewaren in een geperforeerde plastic zak in de koelkast. Wanneer u de spinazie kort (2 tot 3 minuten) blancheert, kunt u ze invriezen. Laat de spinazie direct na het blancheren, afkoelen op ijs. Vries de spinazie in porties in.
Het is een nitraatrijke groente. Wanneer u spinazie voor een tweede keer opwarmt wordt het aanwezige nitraat omgezet in nitriet. De omzetting van nitraat tot nitriet in levensmiddelen is een langzaam proces. Dit proces wordt versneld door levensmiddelen te verwarmen. Hoe meer of hoe langer er verwarmt wordt, des te meer nitriet er gevormd wordt Dit is schadelijk voor de gezondheid (kankerbevorderend). Spinazie bevat oxaalzuur. Dat haalt een beetje calcium van de tanden. Gebruikt u tegelijkertijd ei en/of melk (of room) dan maakt u daarmee het oxaalzuur onschadelijk.
Ondertussen hebben ze hier gewoon de straat opgebroken laten liggen aan het begin van de bouwvak, en sindsdien is er niets meer aan gedaan. Ik denk eraan om brieven te gaan sturen naar Radar en Ook Dat Nog, want dit moet toch niet kunnen?!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Persoonlijk geloof ik niet in horoscopen, maar als je ziet hoe populair die rubrieken zijn moeten we toch rekening houden met de gevoelens van mensen. Het is te makkelijk om iedereen altijd maar terzijde te schuiven als achterlijk, zonder aandacht te besteden aan het onderliggende probleem.
Ach, breek me de bek niet open, hier idemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze hier gewoon de straat opgebroken laten liggen aan het begin van de bouwvak, en sindsdien is er niets meer aan gedaan. Ik denk eraan om brieven te gaan sturen naar Radar en Ook Dat Nog, want dit moet toch niet kunnen?!
Ik moet de 26e weer naar school, nog een weekje dus.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:52 schreef JochemP het volgende:
Hoe laat kwam dat ene bandje ook alweer?
Haha, dat had je toch laatst ook met die kat van je neef?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:57 schreef SB449 het volgende:
[..]
Ik moet de 26e weer naar school, nog een weekje dus.
Ik zal je nog is 50 euro lenenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef JochemP het volgende:
[..]
Haha, dat had je toch laatst ook met die kat van je neef?
Waarom scheld je met dat soort dingen. Het is niet normaal meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Ik zal je nog is 50 euro lenen
met zijn geitenwollen sokken en sandalen, het is toch geen porumquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:04 schreef Taalnazi het volgende:
[..]
Waarom scheld je met dat soort dingen. Het is niet normaal meer tegenwoordig.
Je bent zelf een sandaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:51 schreef SB449 het volgende:
[..]
met zijn geitenwollen sokken en sandalen, het is toch geen porum
Mijn moeder vroeg of je nog een keer langskwam want jij hebt een van haar slipjes nog.quote:
Onzin, dit staat los van het feit hoe oud schildpadden worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:04 schreef Taalnazi het volgende:
[..]
Waarom scheld je met dat soort dingen. Het is niet normaal meer tegenwoordig.
Heb je de cavia al eten gegeven?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:02 schreef Eglesiar het volgende:
Ik had vanmorgen limonade gemaakt, je weet wel, met siroop en water. Toen was het me iets te zoet. Maar toen het flesje half leeg was, deed ik er nog een beetje water bij en nu is het te waterig.
De cavia heeft allang gegeten, maar dat komt omdat de bomen hun bladeren al beginnen te verliezen.quote:
Ik zei nog zo, verkoop die kat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:49 schreef JochemP het volgende:
Weet je wat het is, iedereen doet de hele tijd negatief, maar ik weet zeker dat als het management een paar simpele wijzigingen doorvoert alles zo weer terug op de rails is. Maar dat is gewoon een kwestie van verschil in inzicht.
Mama! Op welke stand moet de magnetron staan voor de frietjes/patat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:38 schreef TNA het volgende:
[..]
In mijn optiek is het juist essentieel om af en toe een back-up van je gegevens te maken.
Nee dat is mijn telefoonnummer, niet mijn postcodequote:Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mama! Op welke stand moet de magnetron staan voor de frietjes/patat?
En daarna moet je de vierde weg links.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:44 schreef SB449 het volgende:
[..]
Nee dat is mijn telefoonnummer, niet mijn postcode
Om nog even terug te komen op je vorige vraag: bungeejumping is niks voor mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
En daarna moet je de vierde weg links.
Het idee alleen al om een deur te kopen voor je verjaardag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op je vorige vraag: bungeejumping is niks voor mij.
Ja, maar zo ga je natuurlijk ook geen verkiezing winnen. Sowieso, politiek...?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het idee alleen al om een deur te kopen voor je verjaardag.
Dus toen vroeg ik aan hem, waarom probeer je uberhaupt een marathon te winnen zonder, met veel diepgang, een banaan anaal te hebben in gebracht. Je gaat immers ook niet op scouting kamp met je zaklamp zonder reserve batterij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Ja, maar zo ga je natuurlijk ook geen verkiezing winnen. Sowieso, politiek...?
Het kleedje op de stoel moet wel recht liggen, anders komt er haar op de stof.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:13 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dus toen vroeg ik aan hem, waarom probeer je uberhaupt een marathon te winnen zonder, met veel diepgang, een banaan anaal te hebben in gebracht. Je gaat immers ook niet op scouting kamp met je zaklamp zonder reserve batterij.
Nee, op Nederland 3 volgens mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:13 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dus toen vroeg ik aan hem, waarom probeer je uberhaupt een marathon te winnen zonder, met veel diepgang, een banaan anaal te hebben in gebracht. Je gaat immers ook niet op scouting kamp met je zaklamp zonder reserve batterij.
Zit al met een afgekauwd lolliestokje in me mond, maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen trek meer heb in nog 1tje xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |