Het is patat!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 04:42 schreef meneerman het volgende:
Vanaf de volgende post moet elke post zo min mogelijk te maken hebben met de voorgaande.
[ afbeelding ]
Dat is echt belachelijk, ik schrijf helemaal nergens dat sneakers onder een pak goed staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:04 schreef koenes het volgende:
Gemiddeld drie keer in de week. Maar soms heb je van die periodes dat het er niet van komt, en dan is het soms maar een keer in de twee weken. Dus het wil nog wel eens verschillen, maar ik probeer er wat meer routine en zo in te brengen. En hopelijk kan ik dan de regelmaat verhogen naar vier keer per week.
Oh en dan wel stiekem elke middag een haring naar binnen werken he!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk, ik schrijf helemaal nergens dat sneakers onder een pak goed staan.
Ik wist toch niet dat het in Zuid-Amerika lag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:13 schreef SB449 het volgende:
[..]
Oh en dan wel stiekem elke middag een haring naar binnen werken he!
Hoe bedoel je pak de linker? ik pak gewoon mijn eigen als je het niet erg vindt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:25 schreef koenes het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het in Zuid-Amerika lag.
Moet ik daar btw over betalen???quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef meneerman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je pak de linker? ik pak gewoon mijn eigen als je het niet erg vindt!
Daarom zeg ik altijd dat je familie en zaken moet scheidenquote:
Je moet twee keer links, dan rechtdoor, daarna ben je bij de eindbaas van het levelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:12 schreef manny het volgende:
[..]
Daarom zeg ik altijd dat je familie en zaken moet scheiden
Lekker hypocriet, terwijl je dit schrijft zijn bananen nog steeds fruit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:15 schreef meneerman het volgende:
[..]
Je moet twee keer links, dan rechtdoor, daarna ben je bij de eindbaas van het level
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |