Het is patat!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 04:42 schreef meneerman het volgende:
Vanaf de volgende post moet elke post zo min mogelijk te maken hebben met de voorgaande.
[ afbeelding ]
Dat is echt belachelijk, ik schrijf helemaal nergens dat sneakers onder een pak goed staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:04 schreef koenes het volgende:
Gemiddeld drie keer in de week. Maar soms heb je van die periodes dat het er niet van komt, en dan is het soms maar een keer in de twee weken. Dus het wil nog wel eens verschillen, maar ik probeer er wat meer routine en zo in te brengen. En hopelijk kan ik dan de regelmaat verhogen naar vier keer per week.
Oh en dan wel stiekem elke middag een haring naar binnen werken he!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk, ik schrijf helemaal nergens dat sneakers onder een pak goed staan.
Ik wist toch niet dat het in Zuid-Amerika lag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:13 schreef SB449 het volgende:
[..]
Oh en dan wel stiekem elke middag een haring naar binnen werken he!
Hoe bedoel je pak de linker? ik pak gewoon mijn eigen als je het niet erg vindt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:25 schreef koenes het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het in Zuid-Amerika lag.
Moet ik daar btw over betalen???quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef meneerman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je pak de linker? ik pak gewoon mijn eigen als je het niet erg vindt!
Daarom zeg ik altijd dat je familie en zaken moet scheidenquote:
Je moet twee keer links, dan rechtdoor, daarna ben je bij de eindbaas van het levelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:12 schreef manny het volgende:
[..]
Daarom zeg ik altijd dat je familie en zaken moet scheiden
Lekker hypocriet, terwijl je dit schrijft zijn bananen nog steeds fruit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:15 schreef meneerman het volgende:
[..]
Je moet twee keer links, dan rechtdoor, daarna ben je bij de eindbaas van het level
12,526quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Lekker hypocriet, terwijl je dit schrijft zijn bananen nog steeds fruit.
Ze was wel in voor anaal..quote:
Grofweg bestaat melk uit eiwit, vet, water, melksuikers, vitaminen en mineralen.quote:
Begin nou niet over een bolkoppeling voor een remork in de liftlat..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Grofweg bestaat melk uit eiwit, vet, water, melksuikers, vitaminen en mineralen.
Het eiwit in de melk hecht zich tijdens het opschuimen aan het oppervlak van de luchtbellen, waardoor deze worden gestabiliseerd. Hoe meer eiwit, hoe stabieler de schuimkraag en daarmee een lekkerder mondgevoel
Daar heb je niets aan als de skilift niet helemaal is volgeladenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Begin nou niet over een bolkoppeling voor een remork in de liftlat..
maar ik had die stekker wel in het stopcontact gedaan!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan als de skilift niet helemaal is volgeladen
Dat geeft niets, want als het hek eenmaal van de dam is, lopen de Friezen naar Moskou en pakken de Kroaten hun kookgerei, dus ga ik maar eens grasmaaien, want tenslotte is het aan het eind van het jaar kerst, in plaats van pasen..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
maar ik had die stekker wel in het stopcontact gedaan!
Ik denk dat je deze bedoelt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Softfeel het volgende:
Tulpen kun je maar eens in de zeven jaar op eenzelfde stuk grond planten.
Tevens ben ik in Barneveld geboren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef Softfeel het volgende:
Tulpen kun je maar eens in de zeven jaar op eenzelfde stuk grond planten.
Ontbijt bij mij?quote:
Als je in de diarree bent is dat altijd wel even lekker...quote:
wel goed spitten, dan hou je de grond mooi losquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als je in de diarree bent is dat altijd wel even lekker...
Ik heb hem na een half uur afgezet, wat een klotefilmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel goed spitten, dan hou je de grond mooi los
hoelaat zou je bij hem zijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb hem na een half uur afgezet, wat een klotefilm
Nee we hadden paprika chips, maar toen het een beetje gezellig begon te worden zaten we allebei onder de oranje vlekkenquote:
ik heb je toch eerder gevraagd het toilet gewoon door te spoelen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef Witchybitch het volgende:
En toen maakte de kip, de koe dood.
je hebt me helemaal niet gebeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Matip het volgende:
[..]
ik heb je toch eerder gevraagd het toilet gewoon door te spoelen?
Met Mayoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
je hebt me helemaal niet gebeld.
boomknuffelen is een van mijn hobby's, wat zijn jouw hobby's?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
je hebt me helemaal niet gebeld.
Ik heb anuskrampen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh? Ik vind de nieuwe Xbox anders prima.
maar dat is heet wol wat je in een kussen stoptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef SB449 het volgende:
k merk wel dat het steeds eerder donker word.
je kan een overgang nemen (een slang pilaar ofzo) van 40 mm slang naar 40 mm PVC, moet wel gelijmd wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef TNA het volgende:
Lekker hypocriet, terwijl je dit schrijft zijn bananen nog steeds fruit.
Ik snap dan ook niet waarom je in frankrijk zo'n strakke zwembroek aan moet in het zwembad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
je kan een overgang nemen (een slang pilaar ofzo) van 40 mm slang naar 40 mm PVC, moet wel gelijmd worden
ik begin honger te krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:56 schreef manny het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet waarom je in frankrijk zo'n strakke zwembroek aan moet in het zwembad.
maar voor dat spoedconsult betaal je incluis AB 120,-...quote:
met kaassausje ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
maar voor dat spoedconsult betaal je incluis AB 120,-...
voor 2.4 bar, achter 2.5, lekker stuiterenquote:
Ik heb er thuis nog 1 liggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
voor 2.4 bar, achter 2.5, lekker stuiteren
Maar mijn papa is anders wel Jezusquote:
Ok, maar oraal is anders dan anaal....Anaal is extremer toch? Aan orale bevrediging doet toch (bijna) elke vrouw?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:59 schreef koenes het volgende:
[..]
Maar mijn papa is anders wel Jezus
Hoe hang ik een poster op, hij valt er telkens afquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:08 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ok, maar oraal is anders dan anaal....Anaal is extremer toch? Aan orale bevrediging doet toch (bijna) elke vrouw?
Achja rekenen is ook niet mijn sterkste kant, net als spellingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:18 schreef JochemP het volgende:
Tja... lastig verhaal. Meestal kun je het wel verhelpen met een stukje maandverband ondergedompeld in olijfolie, maar of dat bij je neefje ook werkt durf ik niet te zeggen...
Maar je hebt maar 24 zitplaatsen, en dan is de chauffeur nog niet meegeteld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef SB449 het volgende:
[..]
Achja rekenen is ook niet mijn sterkste kant, net als spelling
drinken we daarna nog een biertjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef SB449 het volgende:
Hahaha alsof die lui gaan meewerken ofzo
Brandhout hebben we in de schuur, maar je gaat in de zomer de haard toch niet aansteken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:51 schreef JochemP het volgende:
Ligt er een beetje aan of Dirk mee gaat
Wat een mooie uitzicht heb ik vanaf mijn tuin.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:14 schreef SB449 het volgende:
[..]
Vetplanten hoef je bijna nooit water te geven, perfect voor mij
Je kan je Ikea kast nog geeneens in elkaar zetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef JochemP het volgende:
Kwam dat ene programma waar je het laatst over had nou nog op tv vanavond?
Hou je bek en eet je wortels op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:20 schreef SB449 het volgende:
[..]
Je kan je Ikea kast nog geeneens in elkaar zetten.
haha prettige vakantie en tot slot nog een paar keer per jaar maar weer eens wat anders dan een zaadcelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:26 schreef appelen het volgende:
[..]
Hou je bek en eet je wortels op.
Ik heb liever gewoon yoghurt met een theelepel suiker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:28 schreef Ironisch het volgende:
[..]
haha prettige vakantie en tot slot nog een paar keer per jaar maar weer eens wat anders dan een zaadcel
Als je de spullen op zolder legt zullen ze niet verbandenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon yoghurt met een theelepel suiker.
Waar is die rabobank-brief?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:30 schreef Beer. het volgende:
[..]
Als je de spullen op zolder legt zullen ze niet verbanden
In rolletjes van 20 stuks? Haha, dan mag je eerst wel een cursus volgen om dat er allemaal in te krijgenquote:
Welk lokaal moeten we zijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In rolletjes van 20 stuks? Haha, dan mag je eerst wel een cursus volgen om dat er allemaal in te krijgen
Nee, want mijn wekker staat links van mijn bedquote:
Is dat een kaasplankje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:40 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Nee, want mijn wekker staat links van mijn bed
Fiets, want ik lust geen championsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef appelen het volgende:
[..]
WIl je kersen of pruimen in de appeltaart?
Hoe laat is het?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:46 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Fiets, want ik lust geen champions
Dan zou ik de krant maar snel opzeggen als ik jou was...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:59 schreef appelen het volgende:
[..]
Ijzeren staven zijn niks voor mij sorry.
Schrijf hier een krabbel:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Dan zou ik de krant maar snel opzeggen als ik jou was...
Wat lul je man, hij had overduidelijk geen schoenen aan!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Groene thee is echt lekker, ik neem meestal 7 suikerklontjes.
Oh vandaar dat het blauw is. Ik had altijd de gedachte dat het een beetje paarsachtig was, maar dat blijkt dus niet het geval. Maar dat heb ik wel vaker met kleuren, dat ik de plank dan een beetje mis sla, doe je niks aan. En dan hoor ik mensen roepen dat ik kleurenblind ben en naar een dokter moet, bla bla. Vind ik persoonlijk allemaal een beetje overdreven, ik heb dat alleen met kleurtinten. Dat ik heel donkerblauw als zwart zie, en ik zie fluoriserend geel af en toe voor groen aan, dit zijn voor mij persoonlijk geen immense grote problemen dus ik ga hier voor uiteraard niet naar de dokter.quote:
Echt er is vandaag iets speciaals gebeurt, ik heb mijn droom onthouden, en ik ging tijdreizen, normaal gesproken onthoud ik nooit mijn dromen, en nu wel. Maar ik was in de toekomst, en een vriend van me had ook een tijdmachine, en en ik wou terug, maar ik zag iets over het hoofd, dat je iets in moest voeren en ik kon dus maar niet terug, en aan het einde van die droom kon het eindelijk wel en toen werd ik wakker met een ochtend stijve.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat lul je man, hij had overduidelijk geen schoenen aan!
wist je dat mintgroen jou heeeeeeeeeeeeeeeel leuk zou staan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:39 schreef koenes het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het blauw is. Ik had altijd de gedachte dat het een beetje paarsachtig was, maar dat blijkt dus niet het geval. Maar dat heb ik wel vaker met kleuren, dat ik de plank dan een beetje mis sla, doe je niks aan. En dan hoor ik mensen roepen dat ik kleurenblind ben en naar een dokter moet, bla bla. Vind ik persoonlijk allemaal een beetje overdreven, ik heb dat alleen met kleurtinten. Dat ik heel donkerblauw als zwart zie, en ik zie fluoriserend geel af en toe voor groen aan, dit zijn voor mij persoonlijk geen immense grote problemen dus ik ga hier voor uiteraard niet naar de dokter.
Maar nu jij weer Dirk, vertel eens hoe je reis in de noordelijke contreien van België was.
Ja inderdaad dat is zo irritant zeg, mensen die nog steeds naar de gulden terugrekenen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt er is vandaag iets speciaals gebeurt, ik heb mijn droom onthouden, en ik ging tijdreizen, normaal gesproken onthoud ik nooit mijn dromen, en nu wel. Maar ik was in de toekomst, en een vriend van me had ook een tijdmachine, en en ik wou terug, maar ik zag iets over het hoofd, dat je iets in moest voeren en ik kon dus maar niet terug, en aan het einde van die droom kon het eindelijk wel en toen werd ik wakker met een ochtend stijve.
Ik was laatst in Limburg, en daar praten ze zo grappigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:44 schreef Anosmos het volgende:
Beste Henriëtte,
goede vraag! Probeer het eens met een likje kruidenboter, of een willekeurig middeltje uit grootvaders medicijnkastje. Niet te hard, dan kan je haar beschadigen!
Hopend dat ik geholpen heb,
Rikkie.
Wat bedoel je met gratis pijpbeurt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef SB449 het volgende:
[..]
Ik was laatst in Limburg, en daar praten ze zo grappig
Berry van Aerle heeft toch niet in de spits gespeeld manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef appelen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gratis pijpbeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |