abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 01:23:42 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131698536
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 16:11 schreef kvd het volgende:

[..]

klopt,alleen werd dat hier zo ongeveer meteen weer een miskraam, terwijl er ookandere dingen kunnen zijn gebeurd. misschien zit de mini er nog wel,misschien was het een operatie om de weg voor mini's vrij te maken. we can only guess...
Nee, de vermeende miskraam was voordat die geheimzinnige hartjes heel geheimzinnig werden genoemd, in geheimzinnige bewoordingen.
De danktweet aan Happy Hooker was een tijd daarna, en betuigde van een goede afloop van de aanvankelijk heikele opname op de afdeling gynaecologie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 30 september 2013 @ 01:26:25 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131698570
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Leandra het volgende:
De ME-dag? WTF? Iedere afwijking een eigen dag?

Volgens mij snapt ze het gewoon niet, het is een "me-dag" geen "ME-dag".

Maar Son, zoekt en gij zult vinden, ik kan "Hypochondrie voor Dummies" van harte aanbevelen O+
Ja voor elke afwijking een eigen dag. Er is ook een Schijt-Aan-Sonja-dag, moet Son hebben gedacht. Ook een soort me-dag.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131699690
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, de vermeende miskraam was voordat die geheimzinnige hartjes heel geheimzinnig werden genoemd, in geheimzinnige bewoordingen.
De danktweet aan Happy Hooker was een tijd daarna, en betuigde van een goede afloop van de aanvankelijk heikele opname op de afdeling gynaecologie.
dat weet ik,zeg ook nergens dat er een andere volgorde is. alleen zeg ik dat er voor er die hartjes kwamen, waarvan hier gesteld werd dat het was voor een kindje die ze hadden verloren, ook de opa van sonja was overleden. wie weet waren die hartjes daar dus wel voor.
pi_131699751
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 05:38 schreef kvd het volgende:

[..]

dat weet ik,zeg ook nergens dat er een andere volgorde is. alleen zeg ik dat er voor er die hartjes kwamen, waarvan hier gesteld werd dat het was voor een kindje die ze hadden verloren, ook de opa van sonja was overleden. wie weet waren die hartjes daar dus wel voor.
Waarom neemt hij een hartje voor haar opa?
pi_131699788
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 06:29 schreef Radobe het volgende:

[..]

Waarom neemt hij een hartje voor haar opa?
hij neemt ook haar afkortingen over ;)

geen idee, misschien heeft die persoon hem geïnspireerd? ik zeg niet dat het die opa van Sonja is, meer dat er meerdere mogelijkheden zijn waarom zo'n hartje gezet kan worden. wie weet hebben ze een relatiecrisis gehad waar we niks van weten of is het gewoon een uiting van.hun liefde of hebben ze een stiekeme 'we blijven voor altijd bij elkaar en dat bezegelen we met een matching tattoo' ceremonie gehad of zijn ze wegens alle afkortingen voor een diep dal gegaan maar omdat liefde alles overwint/het belangrijkste is een permanent iets gedaan. misschien was het wel een miskraam.
simpele feit is,we weten niet waarom ze het gedaan hebben. wij hebben daar iets van gemaakt (een miskraam) maar er zijn nog genoeg andere mogelijke redenen
pi_131699870
Voedselintolerantie is ook heel hip hè? Echt m'n halve vriendenkring heeft er last van, met of zonder bevestiging van een arts.
Tap tap tap
pi_131699963
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:11 schreef CherryLips het volgende:
Voedselintolerantie is ook heel hip hè? Echt m'n halve vriendenkring heeft er last van, met of zonder bevestiging van een arts.
:Y

Alleen bij Son moet je het maar weer even afwachten, het is nu nog een intolerantie, straks weer wat nieuws.
ME-ers hebben sowieso vaker klachten met de darmen, waardoor je energielevel en algemene gestel al wat anders is. Prikkelbaar Darmsyndroom komt vaak voor. Anders eten (wat ze trouwens zichtbaar al een tijd deed) kan dan zorgen voor minder darmklachten met als gevolg een beter gevoel.

Dus joehoe Son :W , wat meer afkortingen voor je, want VI is niks....PDS/IBS, IBD....allemaal 'fijne' darmklachten...
pi_131699973
Dat ze nog leeft mag een Godswonder heten :')
pi_131699984
Ze kan een compleet eigen syndroom krijgen....SSS...Sonja Silva Syndroom
pi_131699994
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, het goede nieuws was niet dat ze zwanger is, maar dat ze voedselintolleranties heeft!

Twitter:

"Ik heb een aantal lieve berichtjes gehad van mensen die zich afvroegen hoe het komt dat het ietsje beter met me gaat. Ik kan er heel kort over zijn 😊

Ik heb nog steeds ME en zeker de verstikkende moeheid, maar er is veel meer aan de hand. Voedselintolleranties die ik ontdekt heb, superfoods eten. En er is hormonaal ook iets goed mis. Nadat ik even het testen en dokteren moe was besloot ik na de ME dag weer dingen te gaan proberen. Losse symptomen aan pakken. En het werkt. Ik voel me echt iets beter. En ik blijf zoeken. 😊"
OMG. Heeft iemand een braakbakje? :{ En laten we het potlood erbij pakken voor ons turflijstje :') :') :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_131699998
Half Nederland heeft PDS, dus dan is ze niet alleen O+
Tap tap tap
pi_131700664
[quote]0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef CherryLips het volgende:
Half Nederland heeft PDS, dus dan is ze niet alleen O+

Maar niet icm ME, ADHD, HSP en wat ze nog meer heeft
pi_131700838
Voedselintoleranties? Daarom ziet ze er tegenwoordig zeker uit als Jabba the Hut?

Ook echt zo'n muts die gelooft in de onzin die superfoods heet, allerlei bullshit die voor veel te hoge prijzen wordt verkocht in Nederland.
pi_131700946
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Ericr het volgende:
Voedselintoleranties? Daarom ziet ze er tegenwoordig zeker uit als Jabba the Hut?

Ook echt zo'n muts die gelooft in de onzin die superfoods heet, allerlei bullshit die voor veel te hoge prijzen wordt verkocht in Nederland.
Wat is in vredesnaam superfoods?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131701023
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wat is in vredesnaam superfoods?
Van die gezonde dingen voor je lichaam, met veel goede stoffen erin (bepaalde bessen, bepaalde zaden, bepaalde vissoorten, bepaalde koolsoorten, bepaalde citrusvruchten enzovoort)
http://en.wikipedia.org/wiki/Superfood
pi_131701065
quote:

Ik moest lachen _O-
pi_131701105
quote:

Kan je nagaan hoe ze eruit ziet zonder al die superfoods ;)
pi_131701188
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:20 schreef kvd het volgende:

[..]

Van die gezonde dingen voor je lichaam, met veel goede stoffen erin (bepaalde bessen, bepaalde zaden, bepaalde vissoorten, bepaalde koolsoorten, bepaalde citrusvruchten enzovoort)
http://en.wikipedia.org/wiki/Superfood
Ah tnx :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131701611
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Welja, veeg al die columns en al die tweets maar met één veeg van tafel, na een TV-verschijning van twee minuten. ;(
haha, nee, die blijven voor altijd in mjin geheugen gegrift. Maar in DAT licht viel ze mee :')
pi_131704211
De zwangerschapsgeruchten kwamen door een tweet van Pyke.
quote:
@sonjasilva baby ook ja ;) !! Hihi ssst
5:22pm - 26 apr 13
Bron: https://mobile.twitter.com/sonjasilva/status/327803772367695873

Dat was in april. We zijn ruim 5 mnd verder.. Als Patty niet zo lelijk had gedaan hadden we het geweten of het was blijven plakken. :{
Fok!bejaarde
pi_131706261
Het is wachten op het nieuws dat ze ALS heeft :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2013 13:12:28 ]
pi_131706597
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Dan zijn we haar snel kwijt...
  maandag 30 september 2013 @ 13:33:24 #223
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131706744
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef Anosmie het volgende:
De zwangerschapsgeruchten kwamen door een tweet van Pyke.

[..]

Bron: https://mobile.twitter.com/sonjasilva/status/327803772367695873

Dat was in april. We zijn ruim 5 mnd verder.. Als Patty niet zo lelijk had gedaan hadden we het geweten of het was blijven plakken. :{
Nou die hartjes kwamen in juni en we gokken nog steeds dat die staan voor een miskraam.
Als er iets was blijven plakken was er vast al wel wat te zien.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131707150
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:33 schreef laziness het volgende:

[..]

Nou die hartjes kwamen in juni en we gokken nog steeds dat die staan voor een miskraam.
Als er iets was blijven plakken was er vast al wel wat te zien.
Opnames van the blind auditions waren eind juni, begin juli.. Zijn onderhand toch al weer 3 maand verder..
pi_131707513
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Denk niet dat onze Son zich zo gauw aan de dodelijke afkortingen zal wagen. Is zo lastig waar te maken.
Fok!bejaarde
pi_131707986
quote:
1s.gif
Op maandag 30
september 2013 14:02
schreef
Anosmie het
volgende:

[..]

Denk niet dat onze Son zich zo gauw aan de dodelijke afkortingen zal
wagen. Is zo lastig waar te maken.
Dat is idd ook weer zo.

Een vroegere vriendin van mij heeft ook ME en weet ik nog wat, dumpt haar kind overal maar kon nog wel lekker stappen.

Nu hoorde ik laatst dat ze haar dochter om de haverklap in een logeerhuis stopt en dat ze heeft verteld dat ze terminaal is :')

Het kind laat ze btw niet bij haar vader wonen want dan gaat ze er met haar uitkering en alle toeslagen flink op achteruit....
pi_133325723
Sonja heeft een nieuwe afko gevonden. De bbz

Op buddymama.nl heeft ze haar nieuwe column!

Ik houd zelf wel van afkortingen. Het ouderwetse enz. en bv. Maar eerlijk gezegd doe ik ook mee met ff. En heel soms zelfs hvj. Maar bbz is een afkorting die ik niet kende en nooit had willen kennen. BuitenBaarmoederlijke-Zwangerschap. Ik voel me leeg. Ik wist gewoon dat het niet goed zat.
Omdat ik positief wilde blijven, hebben we het toch aan onze ouders verteld. Wat waren ze blij! Ook mijn zoontje van 8 kon niet wachten tot het zover was. En toch bleef ik gereserveerd. Ik durfde gewoon niet echt blij te zijn.
Toen ik 5 weken zwanger was, kreeg ik ’s avonds flinke krampen in mijn buik, aan de linkerkant. Ik kende deze pijn niet. Het straalde uit naar mijn linker lies en bovenbeen. Toen ik op een gegeven moment moest plassen, zat er bloed aan het toiletpapier. Ik schrok hier zo verschrikkelijk van, dat ik zonder te kijken snel alles wegspoelde. Ik wilde er gewoon niet aan. In denial… Ik heb meteen de verloskundige gebeld. Onze eerste echo stond pas over 2 weken bij 7 weken zwangerschap gepland. Maar volgens de echoscopiste had het geen nut om eerder te komen. “We kunnen op dit moment toch niets zien”. Gek genoeg lees ik op internet over best veel vrouwen die met 5 weken al een kloppend hartje gezien hebben, maar ik besluit het los te laten. Ze zal wel weten waar ze het over heeft, toch?
Door de bloeding vind ik het inmiddels nog moeilijker om blij te zijn met mijn zwangerschap. De wens voor een kindje is zo groot. Ik vraag mezelf af of ik nou echt voel dat het niet goed zit of dat het zelfbescherming is. Er zijn verschillende fora op het internet te vinden waar vrouwen fijn hun bevruchte ei kwijt kunnen over de angsten en onzekerheden die horen bij in verwachting zijn. Ook als het niet vanzelf gaat en na het verlies van een kindje kun je je hart luchten. Ik besluit me aan te melden bij zo een forum en vertel mijn verhaal. Ik krijg direct antwoord van bezorgde moeders-in-spe die vinden dat ik moet staan op het krijgen van een echo. Ik modder nog een paar dagen aan, maar als ik dan weer bloedverlies heb, trek ik de stoute schoenen aan en bel opnieuw met de echoscopiste. Ik vertel haar dat ik echt het gevoel heb dat het niet goed zit en vraag of de echo niet een week naar voren kan voor mijn gemoedsrust. Om een eventueel windei of zoiets uit te sluiten. Ik voel me al bijna een zeikerd als ze me weer vertelt dat het geen nut heeft en dat ik toch echt geduld moet hebben en moet wachten tot over 2 weken.
De volgende ochtend houd ik het niet meer. Ik doe nog een zwangerschapstest en het streepje is nu toch echt een stuk lichter. Ik weet inmiddels dat je HCG hormoon zicht per 2/3 dagen verdubbeld dus het streepje hoort juist donkerder te worden! Ongerust bel ik dan maar mijn huisarts en leg haar het verhaal voor. Ik mag meteen langskomen. Bij een miskraam gaat je baarmoedermond open staan om het vruchtje uit te kunnen drijven, maar bij mij zit hij nog potdicht. Ik uit mijn ongerustheid en loop vervolgens een half uur later met een verwijzing voor een echo de deur van het ziekenhuis in. Op de afdeling gynaecologie zit het natuurlijk vol met zwangere buiken. Ik ben gelukkig snel aan de beurt voor de echo. Mijn man is inmiddels aangekomen en gespannen turen we naar het venster. We zoeken, zoeken en zoeken nog wat meer, maar mijn baarmoeder is leeg… Niet eens een spoor van een zwangerschap. Als de echoscopiste linksaf slaat, zien we allemaal iets zitten. Ik word meteen naar het lab gestuurd voor een bloedtest die uit moet wijzen hoeveel van het HCG hormoon er nog in mijn bloed zit. Is dit boven de 2000 dan kan ik meteen naar de ok, vertelt de gynaecoloog waar ik inmiddels beland ben. Als ik naar de cafetaria loop van het ziekenhuis en mijn man, die inmiddels weer aan het werk was belt, dringt het allemaal pas tot me door. Wow… Ik had gewoon gelijk. Als ik niet naar mijn gevoel geluisterd had en nog 2 weken door had gelopen met mijn bbz dan had mijn eileider kunnen scheuren door het groeiende kindje en dan had de hele eileider er sowieso uit gemoeten. Dat kan nog gevaarlijk zijn ook! Wat een emotionele rollercoaster. Ik was nog redelijk rustig, maar nu wordt het allemaal even te veel. Gelukkig is Pyke vlakbij en zie ik hem alweer aankomen.

Bron: http://buddymama.nl/forum(...)a4e2c44649e1596e9392
  ESF Reporter zaterdag 16 november 2013 @ 20:34:23 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_133325932
Mijn man = Pyke, toch? Sorry, ik moet deze wirwar van letters en woordspelingen ('hun bevruchte ei kwijt kunnen op fora' _O- ) goed kunnen verwerken.
pi_133326087
Ik zie een hele lap en na 3 zinnen ben ik al moe _O-
pi_133326187
"Ik houd zelf wel van afkortingen"

Joh.
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:47:20 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133326295
Er er een nieuwe in OUD bijgekomen in de twee weken voor die ziekenhuistweets?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133326400
Heerlijke intro op buddymama:

Sonja Silva (36) is moeder van Damian(9) en heeft sinds 2 jaar een relatie met zanger Pyke Pos. Alle 3 de gezinsleden hebben AD(H)D. Na 2 jaar ziek thuis geweest te zijn door haar chronische ziekte ME, gaat Sonja weer aan het werk. Voor Buddymama schrijft ze openhartig over haar leven.
Fok!bejaarde
pi_133326424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef Leandra het volgende:
Er er een nieuwe in OUD bijgekomen in de twee weken voor die ziekenhuistweets?
Ik was ook al aan het speuren!
Fok!bejaarde
pi_133326595
Introductiecolumn

quote:
Niemand weet... dat ik voor Buddymama schrijf

Lieve buddymama's,Ik ben nu al een poosje aan het schrijven. In 2012 schreef ik bijvoorbeeld een column in weekblad Vriendin over mijn leven als ME patiente. Omdat ik heel veel lieve reacties kreeg van mensen die het jammer vonden dat mijn column ging stoppen, ben ik niet gestopt met schrijven.

En dat is maar goed ook, want er is weer zoveel moois en heftigs gebeurd in mijn leven. Ik heb de columns "Niemand Weet" genoemd omdat heel veel mensen denken dat ze weten wie ik ben en hoe ik in elkaar zit omdat ik toevallig een publiek persoon ben door mijn werk. Maar er zijn zoveel dingen die helemaal niemand weet! Ik heb nu eindelijk een platform gevonden waar ik mijn verhalen kwijt kan! We beginnen ergens in mei 2013 toen ik zwanger bleek te zijn... Welkom in de rollercoaster van mijn leuke en veelbewogen leven!

Veel leesplezier!
Sonja Silva
pi_133326625
Veur de volledigheid ook de tweede *O*
quote:
Niemand weet.. Dat ik zwanger ben
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Pyke weet het. Ik heb het hem gisterenochtend (mei 2013) om half 7 verteld. Gisteren was mijn NOD dag (Niet-Ongesteld-Dag). In principe ben ik dus nog maar 1 dag overtijd. Ik kon niet meer wachten met testen. Bij Kruidvat heb ik testen gehaald, 2 voor 5 euro. Klinkt toch een stuk leuker dan die dure digitale testen van 13 euro. En ze zeggen in principe hetzelfde, toch? Nu is het alleen zo dat je bij de digitale test niet om de uitslag heen kunt. Er staat letterlijk ZWANGER of NIET ZWANGER. Je kunt zelfs zien hoever je bent tegenwoordig. Bij de Kruidvat test krijg je een pipetje, zo leuk! Vier druppels in het gaatje… 5 minuten wachten. Ik kijk naar het venster en er staat een streepje. Hij is weliswaar heel licht roze, maar hij staat er! Shit zeg, nu weet ik nog niets zeker. Ik ga morgenochtend de 2e test te doen met ochtendurine. Daar zit toch meer van het HCG hormoon in. Ik bel wel mama even, want ik moet het kwijt! Het lijkt me beter om nog even te wachten met Pyke inlichten, want ik ben er nog niet zeker van.
De volgende ochtend veer ik om 6 uur moeiteloos mijn bed uit. Ik kan niet meer slapen. Zachtjes kruip ik naar beneden. Ik doe de test, laat hem in de keuken liggen en kruip onder de deken op de bank - 06:08 uur. Ik moet tot 06:13 uur wachten, maar na 2 minuten hou ik het niet meer. Ik zie weer een streepje, deze keer iets duidelijker dan gisteren. Wow, ik geloof echt dat ik zwanger ben. Met de test in mijn vuistje klim ik weer in bed. Pyke kijkt me met 1 slaperig oog aan. Ik ratel: "Je moet even wakker worden, ik moet je iets laten zien, zie jij wat ik zie?" Pyke is meteen klaarwakker! En dat zegt wat, want normaal moet ik hem iedere ochtend zowat zijn bed uit roken. Hij is geen ochtendmens. "Ik zie ook een streepje", fluistert hij, duidelijk onder de indruk. "Ja, maar het is wel een beetje een lullig streepje", zeg ik. Samen staren we nog 10 minuten gebiologeerd naar het staafje.
Als ik op internet kijk, zie ik dat er gelukkig heel veel vrouwen zijn die een vaag lijntje hebben als de zwangerschap nog zo pril is. Maar een streepje is een streepje! Als je niet zwanger bent blijft de test spookachtig wit… Ik ben er nog niet helemaal gerust op, maar ik denk wel dat dit betekent dat ik zwanger ben. Heeeel pril nog, ik zou vandaag 4 weken en 3 dagen zijn. Voorzichtig probeer ik aan het idee te wennen. Vanochtend weer niet ongesteld geworden. Zou het dan echt zo zijn? Ik loop tijdens mijn boodschappenrondje even de Action in. Daar verkopen ze opeens ook testen, 2 voor 1,49. Beter! Ik hou zo van die winkel! Ik rijd snel naar huis en met een volle blaas en een bakje stap ik het toilet in. Deze test moet 5 seconden absorberen. Geen pipetje. Vreemd genoeg ben ik daar teleurgesteld over. Deze test duurt maar 3 minuten. Dat scheelt weer! Ik kijk, ik kijk nog eens goed. Ik doe het keukenlicht uit en kijk nog eens met natuurlijk licht.. Zucht. Dit lijntje is nog vager dan dat van Kruidvat. Getver. Zou je ook verslaafd kunnen raken aan zwangerschapstesten doen? My name is Sonja and I am a pregnancytestaddict??
Voorlopig moet ik het doen met het lichte streepje… Ik ga mijn best doen om pas na het weekend weer te testen. Ik zou het zo ontzettend leuk vinden. Een kindje van de liefde van mijn leven, nog voor mijn 37e verjaardag.
Die laatste zin is weer een pareltje
:')
Fok!bejaarde
pi_133326719
quote:
Bij Kruidvat heb ik testen gehaald, 2 voor 5 euro
Ik kan er echt niet over uit, die kneuterigheid :') Ja, zelfs een publiekelijk persoon is ook 'gewoon maar een mens', maar godallejezus zeg. We weten nog net niet welk inlegkruisje haar voorkeur heeft :')
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:03:32 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133326725
Alsof je in WOTS in OUD zit te lezen :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 november 2013 @ 21:04:47 #238
22592 crew  Ole
pi_133326771
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef Clavis het volgende:
"Ik houd zelf wel van afkortingen"

Joh.
Ze heeft deze TT gezien
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:09:47 #239
244125 laziness
pi_133326943
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:03 schreef Leandra het volgende:
Alsof je in WOTS in OUD zit te lezen :Y
Ja dat ja! Echt exact. Zou ze stiekem meeschrijven met een kloon? :+
pi_133327109
quote:
Ik bel wel mama even, want ik moet het kwijt! Het lijkt me beter om nog even te wachten met Pyke inlichten, want ik ben er nog niet zeker van.
Lekker logisch om wel je moeder alvast te bellen, maar de a.s. vader nog niet in te lichten omdat je er nog niet zeker van bent _O-
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:24:46 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133327406
Huh, maar is ze nu weer Zwanger or NOD?

Mijn hemel, het onstelpbare exhibitionisme ook. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 16-11-2013 21:39:33 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:33:32 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133327633
Ik vind het wel sneu dat ze naar beneden moet kruipen. Zo de trap af.
Maar dit speelt dus in mei. Wanneer kunnen we de ontknoping van de miskraam lezen? Volgend jaar februari?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133327699
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:

Mijn hemel, het onstelpbare exhibitionisme ook. :{
Ja dat :')
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:36:54 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133327725
Ik vind dat 'als publiek persoon' ook wel erg treurig, zo zonder carrière.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:43:20 #245
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_133331906
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:59 schreef Anosmie het volgende:
Veur de volledigheid ook de tweede *O*

[..]

Nou ja, dat is niet helemaal waar. Pyke weet het. Ik heb het hem gisterenochtend (mei 2013) om half 7 verteld. Gisteren was mijn NOD dag (Niet-Ongesteld-Dag). In principe ben ik dus nog maar 1 dag overtijd. Ik kon niet meer wachten met testen. Bij Kruidvat heb ik testen gehaald, 2 voor 5 euro. Klinkt toch een stuk leuker dan die dure digitale testen van 13 euro. En ze zeggen in principe hetzelfde, toch? Nu is het alleen zo dat je bij de digitale test niet om de uitslag heen kunt. Er staat letterlijk ZWANGER of NIET ZWANGER. Je kunt zelfs zien hoever je bent tegenwoordig. Bij de Kruidvat test krijg je een pipetje, zo leuk! Vier druppels in het gaatje… 5 minuten wachten. Ik kijk naar het venster en er staat een streepje. Hij is weliswaar heel licht roze, maar hij staat er! Shit zeg, nu weet ik nog niets zeker. Ik ga morgenochtend de 2e test te doen met ochtendurine. Daar zit toch meer van het HCG hormoon in. Ik bel wel mama even, want ik moet het kwijt! Het lijkt me beter om nog even te wachten met Pyke inlichten, want ik ben er nog niet zeker van.
De volgende ochtend veer ik om 6 uur moeiteloos mijn bed uit. Ik kan niet meer slapen. Zachtjes kruip ik naar beneden. Ik doe de test, laat hem in de keuken liggen en kruip onder de deken op de bank - 06:08 uur. Ik moet tot 06:13 uur wachten, maar na 2 minuten hou ik het niet meer. Ik zie weer een streepje, deze keer iets duidelijker dan gisteren. Wow, ik geloof echt dat ik zwanger ben. Met de test in mijn vuistje klim ik weer in bed. Pyke kijkt me met 1 slaperig oog aan. Ik ratel: "Je moet even wakker worden, ik moet je iets laten zien, zie jij wat ik zie?" Pyke is meteen klaarwakker! En dat zegt wat, want normaal moet ik hem iedere ochtend zowat zijn bed uit roken. Hij is geen ochtendmens. "Ik zie ook een streepje", fluistert hij, duidelijk onder de indruk. "Ja, maar het is wel een beetje een lullig streepje", zeg ik. Samen staren we nog 10 minuten gebiologeerd naar het staafje.
Als ik op internet kijk, zie ik dat er gelukkig heel veel vrouwen zijn die een vaag lijntje hebben als de zwangerschap nog zo pril is. Maar een streepje is een streepje! Als je niet zwanger bent blijft de test spookachtig wit… Ik ben er nog niet helemaal gerust op, maar ik denk wel dat dit betekent dat ik zwanger ben. Heeeel pril nog, ik zou vandaag 4 weken en 3 dagen zijn. Voorzichtig probeer ik aan het idee te wennen. Vanochtend weer niet ongesteld geworden. Zou het dan echt zo zijn? Ik loop tijdens mijn boodschappenrondje even de Action in. Daar verkopen ze opeens ook testen, 2 voor 1,49. Beter! Ik hou zo van die winkel! Ik rijd snel naar huis en met een volle blaas en een bakje stap ik het toilet in. Deze test moet 5 seconden absorberen. Geen pipetje. Vreemd genoeg ben ik daar teleurgesteld over. Deze test duurt maar 3 minuten. Dat scheelt weer! Ik kijk, ik kijk nog eens goed. Ik doe het keukenlicht uit en kijk nog eens met natuurlijk licht.. Zucht. Dit lijntje is nog vager dan dat van Kruidvat. Getver. Zou je ook verslaafd kunnen raken aan zwangerschapstesten doen? My name is Sonja and I am a pregnancytestaddict??
Voorlopig moet ik het doen met het lichte streepje… Ik ga mijn best doen om pas na het weekend weer te testen. Ik zou het zo ontzettend leuk vinden. Een kindje van de liefde van mijn leven, nog voor mijn 37e verjaardag.
Die laatste zin is weer een pareltje
:')
[/quote]
Dit verhaal is neem ik aan nep? Oftewel op sarcastische wijze door iemand anders bedacht?!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 november 2013 @ 23:47:23 #246
22592 crew  Ole
pi_133332002
Nee is echt
  zondag 17 november 2013 @ 00:07:05 #247
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133332567
Arme Pyke.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 17 november 2013 @ 00:45:53 #248
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133333429
Maar is ze nu dus zwanger?
Of was die tweede column een prequal van de BBZ?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133333742
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat laatste
  zondag 17 november 2013 @ 01:09:28 #250
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133333889
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 01:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dat laatste
Aha.
Dus in de volgende column krijgen we de ins en outs (en weer in en weer out en weer in) van de conceptie?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133333906
quote:
11s.gif Op zondag 17 november 2013 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Aha.
Dus in de volgende column krijgen we de ins en outs (en weer in en weer out en weer in) van de conceptie?
Ik hoop het? :')
  zondag 17 november 2013 @ 01:25:18 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133334231
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 01:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ik hoop het? :')
Echt? Pykes piekje dat zoekend, doch op aanwijzingen van Son in haar onderkantje uiteindelijk heur BMH beroert, waarna zijn welige zaad diep doordringt in haar BM, om even verderop kennis te maken met Sons eicel, die daar al minuten en minuten klaarstond en dus dóódmoe die jongens te woord moest staan, teneinde een keuze te maken?
En hoe Son daarna geruime tijd met de ferme benenwagen in de lucht lag, wat ook niet meevalt als je ME én ADHD hebt - dat is gewoon SM feitelijk -, denkend aan haar NOD? Hopende niet ongi te worden? Want dan zou ze volgende maand wéér moeten klussen en weet je wel hoe vermoeiend dat is met Pyke die twee linker handen heeft?
Ja?
Dat hoop je? Dat we dat allemaal gaan vernemen?

Ik ook. Want dan weten we zeker dat ze meeleest in OUD en dan kunnen we haar ontmaskeren. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133334311
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 01:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Echt? Pykes piekje dat zoekend, doch op aanwijzingen van Son in haar onderkantje uiteindelijk heur BMH beroert, waarna zijn welige zaad diep doordringt in haar BM, om even verderop kennis te maken met Sons eicel, die daar al minuten en minuten klaarstond en dus dóódmoe die jongens te woord moest staan, teneinde een keuze te maken?
En hoe Son daarna geruime tijd met de ferme benenwagen in de lucht lag, wat ook niet meevalt als je ME én ADHD hebt - dat is gewoon SM feitelijk -, denkend aan haar NOD? Hopende niet ongi te worden? Want dan zou ze volgende maand wéér moeten klussen en weet je wel hoe vermoeiend dat is met Pyke die twee linker handen heeft?
Ja?
Dat hoop je? Dat we dat allemaal gaan vernemen?

Ik ook. Want dan weten we zeker dat ze meeleest in OUD en dan kunnen we haar ontmaskeren. *O*
Ik kan niet wachten *O*
  zondag 17 november 2013 @ 06:19:12 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133336052
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is het laatste, maar dat sluit het eerste niet uit ;)
Dat lijkt me wel wat voor Son, zo'n column beginnen als je binnen een paar columns goed nieuws hebt, en waarbij je boze gemene rotwereld je dan met rust laat, want je hebt net een BBZ achter de rug, dus je hebt het al zo zwaar qua spanning.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133336769
Zij staat toch echt met stip op 1 op de sneuheidsladder van zogenaamd bekend-Nederland

Wat een vreselijk vermoeiend mens... Al is dat wel te verklaren :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 november 2013 @ 09:47:07 #256
125420 Starlie
pi_133336849
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 23:47 schreef Ole het volgende:
Nee is echt
O wat erg dat dat verhaal echt is! Triest ook... dat schrijf je toch niet?! Ik dacht serieus dat het voor de grap door iemand anders was geschreven op de Sonja manier... ze kan er nog wel ziekte / aandoening in haar lijstje bijzetten... ze lijkt wel gek!
pi_133337045
Voor degenen die een beetje in war zijn geraakt door de volgorde van de columns hier: De columns worden op deze site gepubliceerd http://buddymama.nl/forum/blog.php?cat_id=21

De eerste column die hier verscheen was de meest recente van die site (column 3 zeg maar). Het verhaal begint met de zwangerschapstests, daarna komt het verhaal over de buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Het gaat dus in chronologische volgorde vanaf mei.

Dat er een zwangerschap mis was gelopen hadden we hier al wel door met z'n allen, ik ben vooral benieuwd wat ze te melden heeft over wat erna allemaal gebeurt is (ze heeft het over een rollercoaster, dus dan blijft het vast niet hier bij).

En zou ze voor de adhd/add diagnoses echt een dokter hebben bezocht en tests hebben ondergaan? Of is het bij elkaar gegoogled. Ik meen me uit haar columns te herinneren dat ze zelf de diagnose al had gesteld over haar kind, voor ze met een professional hadden gesproken.
  zondag 17 november 2013 @ 10:32:41 #258
125420 Starlie
pi_133337219
ADHD blijkt toch uiteindelijk maar een verzinsel te zijn, was toch laatst in het nieuws? Hoe gaat Son dat oplossen...? :)
  zondag 17 november 2013 @ 10:37:00 #259
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_133337280
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 01:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
.. Pykes piekje..
[..]
:o
Ik zag het voor me :') :D
Fok!bejaarde
  zondag 17 november 2013 @ 10:40:46 #260
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_133337330
Dat buddymama forum was tot voor kort openbaar. Nu moet je je registreren om mee te lezen -O-
Fok!bejaarde
  Moderator / Miss SHO zondag 17 november 2013 @ 11:30:15 #261
22592 crew  Ole
pi_133338053
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:32 schreef Starlie het volgende:
ADHD blijkt toch uiteindelijk maar een verzinsel te zijn, was toch laatst in het nieuws? Hoe gaat Son dat oplossen...? :)
Zij heeftvhet dus het bestaat wel :Y
pi_133340956
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 10:15 schreef piglet het volgende:
Voor degenen die een beetje in war zijn geraakt door de volgorde van de columns hier: De columns worden op deze site gepubliceerd http://buddymama.nl/forum/blog.php?cat_id=21

De eerste column die hier verscheen was de meest recente van die site (column 3 zeg maar). Het verhaal begint met de zwangerschapstests, daarna komt het verhaal over de buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Het gaat dus in chronologische volgorde vanaf mei.

Dat er een zwangerschap mis was gelopen hadden we hier al wel door met z'n allen, ik ben vooral benieuwd wat ze te melden heeft over wat erna allemaal gebeurt is (ze heeft het over een rollercoaster, dus dan blijft het vast niet hier bij).

En zou ze voor de adhd/add diagnoses echt een dokter hebben bezocht en tests hebben ondergaan? Of is het bij elkaar gegoogled. Ik meen me uit haar columns te herinneren dat ze zelf de diagnose al had gesteld over haar kind, voor ze met een professional hadden gesproken.
Sorry dat ik met de verkeerde column begon. Ik kwam er ook pas achter toen Anosmie hier Sonja haar 1e column neer zette, dat er meer was :@
  zondag 17 november 2013 @ 13:55:05 #263
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_133341065
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:51 schreef syllys het volgende:

[..]

Sorry dat ik met de verkeerde column begon. Ik kwam er ook pas achter toen Anosmie hier Sonja haar 1e column neer zette, dat er meer was :@
Niks geen sorry! Je hebt ons op heerlijk leesvoer gewezen. O+
Fok!bejaarde
pi_133350257
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:51 schreef syllys het volgende:

[..]

Absoluut geen sorry, het werd volgens mij pas verwarrend door de bijdragen van Anosmie en mij haha.
Bedankt dat je dit topic weer een superboost hebt gegeven *O*
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 22:54:26 #265
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_133361530
Ik dacht bij die eerste zinnen, over afkortingen, écht dat het een sarcastische column van hier was :D Maar niets bleek minder waar, heerlijk *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_133364461
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 13:55 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Niks geen sorry! Je hebt ons op heerlijk leesvoer gewezen. O+
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 19:16 schreef piglet het volgende:

[..]

Absoluut geen sorry, het werd volgens mij pas verwarrend door de bijdragen van Anosmie en mij haha.
Bedankt dat je dit topic weer een superboost hebt gegeven *O*
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef Meke het volgende:
Ik dacht bij die eerste zinnen, over afkortingen, écht dat het een sarcastische column van hier was :D Maar niets bleek minder waar, heerlijk *O*
O+

Ook las ik deze 2 ''pareltjes'' nog op Sonja's FB.

Op 27 september schrijft ze:

Godzijdank weer ik beter! Je zou toch gewoon spontaan een stoornis krijgen van al die berichten en gesprekken over mijn gewicht! Het mooie is dat ik met zoveel mooie dingen bezig ben dat het me voor het eerst sinds lange tijd geen pijn meer doet! Ik ben na jaren uit mijn schaduw aan het stappen en zoveel mooie dingen aan het doen! Dus, to all the haters, you know who you are, hahahaha! Keep on hating, ik word er alleen maar sterker van!

En dan op 29 september!

Ik heb een aantal lieve berichtjes gehad van mensen die zich afvroegen hoe het komt dat het ietsje beter met me gaat. Ik kan er heel kort over zijn 😊

Ik heb nog steeds ME en zeker de verstikkende moeheid, maar er is veel meer aan de hand. Voedselintolleranties die ik ontdekt heb, superfoods eten. En er is hormonaal ook iets goed mis. Nadat ik even het testen en dokteren moe was besloot ik na de ME dag weer dingen te gaan proberen. Losse symptomen aan pakken. En het werkt. Ik voel me echt iets beter. En ik blijf zoeken. 😊

:? :D
  maandag 18 november 2013 @ 06:27:46 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133367643
Losse symptomen aan elkaar plakken en je voelt je beter? :D

Ik zal eens kijken of dat hier ook werkt als ik weer kreupel op de bank lig en zo moe ben dat ik zelfs het woord "tuinslang" niet meer weet...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133367753
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 06:27 schreef Leandra het volgende:
Losse symptomen aan elkaar plakken en je voelt je beter? :D

Ik zal eens kijken of dat hier ook werkt als ik weer kreupel op de bank lig en zo moe ben dat ik zelfs het woord "tuinslang" niet meer weet...
Aan pakken, niet aan elkaar plakken :D
Dus die eicellen van haar hebben ook al niet meer de energie om helemaal naar de baarmoeder te zwemmen.
  maandag 18 november 2013 @ 07:40:09 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133367873
Darn, nou heb ik er nog een symptoom bij :o
Om half 7 's morgens ben ik dyslectisch :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133368001
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 07:40 schreef Leandra het volgende:
Darn, nou heb ik er nog een symptoom bij :o
Om half 7 's morgens ben ik dyslectisch :'(
Sonja zou dat HZD noemen, Half Zeven Dyslexie.
pi_133368097
Smultopic O+
Screw them.
We're going home.
pi_133368490

2 jaar ziek? Dat mens is al veel langer ziek, in haar hoofd.
pi_133368897
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 08:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

_O-
pi_133369581
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 08:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

:D _O-
pi_133369625
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 08:59 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Alledrie de gezinsleden hebben ADHD.
Hoe is het mogelijk. ;(
  maandag 18 november 2013 @ 11:10:32 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133370438
quote:

[..]

:D !

En hoezo vermeldt dat kadertje dat ze weer aan het werk gaat? Welk werk dan?
Columns schreven deed ze immers al.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 11:12:55 #277
43556 miss_dynastie
pi_133370479
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 10:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Alledrie de gezinsleden hebben ADHD.
Hoe is het mogelijk. ;(
Misschien denkt ze dat het besmettelijk is?
pi_133370529
' Met de test in mijn vuistje klim ik weer in bed.'

Kan iemand haar slaan }:|
Screw them.
We're going home.
  maandag 18 november 2013 @ 12:15:50 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133371936
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 08:59 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Alle 3 de gezinsleden hebben ADHD. Wat een toeval :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133373058
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 12:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Alle 3 de gezinsleden hebben ADHD. Wat een toeval :')
Ze zal wel een soortgenoot moeten vinden, niemand wil een nutcase _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 18 november 2013 @ 13:00:06 #281
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133373094
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:14 schreef CarOnline het volgende:

_O-
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_133373148
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Volgens haar facebook doet ze de P&R bij Vocal Academy Jozien van Dorst. Geen idee hoe druk ze het daarmee heeft, maar het wordt gezien als werk
pi_133373201
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ze doet PR & Marketing voor Vocal Academy Jozien van Dorst waar Pyke een oud-leerling van is. Ook heeft ze iets gedaan bij ''When We Grew Up''. Staat tenminste op haar Facebook.

Ik lijk wel een stalker, ben het niet hoor! Maar ik moet, als lurker, altijd zo verschrikkelijk om jullie opmerkingen hier lachen en daarom mijn bijdragen ;)

Ook heb ik gisteren heel wat zwangersschapfora gelezen :@ maar heb tot op heden niets kunnen vinden wat op Sonja betrekking heeft. Interne notitie: Lid worden van Buddymama :D
  maandag 18 november 2013 @ 13:42:00 #284
125420 Starlie
pi_133374147
Zelfs de traktaties die ze maakt hebben last van wisselende humeuren...
(waarom in godsnaam sippe pietjes maken voor kinderen.... :? )
https://www.facebook.com/(...)14234&type=1&theater
pi_133374197
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef Starlie het volgende:
Zelfs de traktaties die ze maakt hebben last van wisselende humeuren...
(waarom in godsnaam sippe pietjes maken voor kinderen.... :? )
https://www.facebook.com/(...)14234&type=1&theater
Zijn de ME-pietjes waarschijnlijk.
  maandag 18 november 2013 @ 15:03:28 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133376634
Ah, ze doet PR.

Weer een afkorting.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 18 november 2013 @ 15:16:52 #287
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_133377006
Oeh, op FB (weer een afkorting) staat dat de eerste column over een groot verlies gaat maar dat er ook hele mooie dingen gebeuren.
Na een miskraam ben je toch heel vruchtbaar?
Of loop ik nu te hard van stapel.. :@
Fok!bejaarde
  maandag 18 november 2013 @ 15:18:55 #288
244125 laziness
pi_133377056
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:16 schreef Anosmie het volgende:
Oeh, op FB (weer een afkorting) staat dat de eerste column over een groot verlies gaat maar dat er ook hele mooie dingen gebeuren.
Of loop ik nu te hard van stapel.. :@
Dat is echt complete nonsens :D
pi_133377108
Nee, dat heb ik nog nooit gehoord. Net zoals na een vulkaanuitbarsting de bodem heel vruchtbaar is, dat idee?
Net als mensen die denken dat ze niet zwanger kunnen worden terwijl ze borstvoeding geven.
Tap tap tap
pi_133377286
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:14 schreef CarOnline het volgende:

Het is net een klein kind. Wat een klote column over een klote test. Dat had ze veel leuker kunnen schrijven als ze eens humor had.
  maandag 18 november 2013 @ 15:35:09 #291
125420 Starlie
pi_133377530
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:16 schreef Anosmie het volgende:

Zoiets heb ik ook weleens gehoord, sowieso dat je na een zwangerschap mega vruchtbaar bent en dat als je er nog 1 wil je die dan het beste z.s.m. na je vorige zwangerschap kunt "nemen"...

Don't shoot the Messenger ik heb nog geen kinderen (na de kinderverjaardag gister vind ik dat ook niet zo heel erg) dus ik heb er de ballen verstand van, maar ik heb dat inderdaad ook weleens gehoord. Overigens heb ik dat van iemand gehoord die het maar raar vond dat wij nog geen kinderen hebben want ik ben AL 30 en dat hoort dan toch wel... |:( :')
  maandag 18 november 2013 @ 15:36:26 #292
125420 Starlie
pi_133377563
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is net een klein kind. Wat een klote column over een klote test. Dat had ze veel leuker kunnen schrijven als ze eens humor had.
Inderdaad een kut column... Tijdens het lezen, en nu nog, kon ik echt niet geloven dat ZIJ dat geschreven had... blijf me erover verbazen dat je zoiets op deze manier schrijft en het dan nog eens openbaar gaat maken ook. Ik zou me kapot schamen!
pi_133377643
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:18 schreef laziness het volgende:

[..]

Dat is wel de ervaring die ik hier in de omgeving heb. Vrouwen die een miskraam hebben en binnen een jaar (sommige zelfs na 9 of 10 maanden) een kindje in de armen hebben (hoe vaak ik me wel niet heb afgevraagd of de dames misschien zwanger waren van een tweeling waarvan ze 1 vruchtje hebben verloren en dat de andere bleef zitten...)
  maandag 18 november 2013 @ 15:41:30 #294
244125 laziness
pi_133377730
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:39 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat is wel de ervaring die ik hier in de omgeving heb. Vrouwen die een miskraam hebben en binnen een jaar (sommige zelfs na 9 of 10 maanden) een kindje in de armen hebben (hoe vaak ik me wel niet heb afgevraagd of de dames misschien zwanger waren van een tweeling waarvan ze 1 vruchtje hebben verloren en dat de andere bleef zitten...)
Er zijn er genoeg waar dat totaal niet voor op gaat.

Wat wel kan is dat mensen door dat ze net zwanger waren al hun slechte gewoontes roken etc die invloed hebben op je vruchtbaarheid, al opzij hadden gezet en die lijn doortrekken direct na de miskraam.
  maandag 18 november 2013 @ 15:54:17 #295
244125 laziness
pi_133378104
Er gaan verhalen rond dat het nog aanwezige HCG hormoon er voor zou zorgen dat je baarmoederslijmvlies nog wat dikker is en er makkelijker ingenesteld kan worden.

Echter moet datzelfde HCG hormoon eerst uit je lichaam zijn voordat je lichaam weer gaat menstrueren en er een eisprong plaats zal gaan vinden.
Volgens mijn vk ging het vruchtbaarder verhaal daarom niet op.

Maar back to Sonja.

Verschijnt er elke week een column? Blaast het topic weer nieuw leven in *O*
  maandag 18 november 2013 @ 15:56:38 #296
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_133378175
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:18 schreef laziness het volgende:

[..]

Sorry, heb het ook maar gehoord. Dat kreeg mijn vriendinnetje te horen van de HA na haar miskraam namelijk.

Maar goed. Misschien is het wel mooier. Is ze door het eten van superfoods wel van een afkorting of 2 genezen. *O*
Fok!bejaarde
pi_133378829
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:54 schreef laziness het volgende:
Er gaan verhalen rond dat het nog aanwezige HCG hormoon er voor zou zorgen dat je baarmoederslijmvlies nog wat dikker is en er makkelijker ingenesteld kan worden.

Echter moet datzelfde HCG hormoon eerst uit je lichaam zijn voordat je lichaam weer gaat menstrueren en er een eisprong plaats zal gaan vinden.
Volgens mijn vk ging het vruchtbaarder verhaal daarom niet op.

Maar back to Sonja.

Verschijnt er elke week een column? Blaast het topic weer nieuw leven in *O*
Het waren er 3 in 2 dagen! Ben benieuwd wat de frequentie gaat worden

(en nee, de dames waren allen nogal gezond bezig voor de zwangerschap die in een miskraam eindigde. Misschien heeft de normale vruchtbaarheid er ook wel iets mee te maken? Of roep ik nou iets heel doms? De meningen in de medische wereld zijn er ook nog al over verdeeld of het wel of niet zo is.
En om er nog 1 in te gooien, ik kom het ook regelmatig tegen bij vrouwen die hormonen slikken ivm minder vruchtbaar zijn. Dan zijn ze zwanger, krijgen ook een kindje en binnen een paar weken/maand of 2 a 3 zwanger van nummer 2.)
pi_133380355
Ze heeft een nieuwe BFF *O*
sonjasilva twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 10:40:22 @KhloeKardashian Have fun in Amsterdam! Wish I could come see you but it's my sons Bday! You are welcome to come and have some Bday cake! 😉 reageer retweet
Nou ja, bijna dan ;)
pi_133380791
:')_!
  maandag 18 november 2013 @ 17:23:43 #300
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133380823
:') !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')