Nee, de vermeende miskraam was voordat die geheimzinnige hartjes heel geheimzinnig werden genoemd, in geheimzinnige bewoordingen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:11 schreef kvd het volgende:
[..]
klopt,alleen werd dat hier zo ongeveer meteen weer een miskraam, terwijl er ookandere dingen kunnen zijn gebeurd. misschien zit de mini er nog wel,misschien was het een operatie om de weg voor mini's vrij te maken. we can only guess...
Ja voor elke afwijking een eigen dag. Er is ook een Schijt-Aan-Sonja-dag, moet Son hebben gedacht. Ook een soort me-dag.quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Leandra het volgende:
De ME-dag? WTF? Iedere afwijking een eigen dag?
Volgens mij snapt ze het gewoon niet, het is een "me-dag" geen "ME-dag".
Maar Son, zoekt en gij zult vinden, ik kan "Hypochondrie voor Dummies" van harte aanbevelen
dat weet ik,zeg ook nergens dat er een andere volgorde is. alleen zeg ik dat er voor er die hartjes kwamen, waarvan hier gesteld werd dat het was voor een kindje die ze hadden verloren, ook de opa van sonja was overleden. wie weet waren die hartjes daar dus wel voor.quote:Op maandag 30 september 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, de vermeende miskraam was voordat die geheimzinnige hartjes heel geheimzinnig werden genoemd, in geheimzinnige bewoordingen.
De danktweet aan Happy Hooker was een tijd daarna, en betuigde van een goede afloop van de aanvankelijk heikele opname op de afdeling gynaecologie.
Waarom neemt hij een hartje voor haar opa?quote:Op maandag 30 september 2013 05:38 schreef kvd het volgende:
[..]
dat weet ik,zeg ook nergens dat er een andere volgorde is. alleen zeg ik dat er voor er die hartjes kwamen, waarvan hier gesteld werd dat het was voor een kindje die ze hadden verloren, ook de opa van sonja was overleden. wie weet waren die hartjes daar dus wel voor.
hij neemt ook haar afkortingen overquote:Op maandag 30 september 2013 06:29 schreef Radobe het volgende:
[..]
Waarom neemt hij een hartje voor haar opa?
quote:Op maandag 30 september 2013 07:11 schreef CherryLips het volgende:
Voedselintolerantie is ook heel hip hè? Echt m'n halve vriendenkring heeft er last van, met of zonder bevestiging van een arts.
OMG. Heeft iemand een braakbakje?quote:Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, het goede nieuws was niet dat ze zwanger is, maar dat ze voedselintolleranties heeft!
Twitter:
"Ik heb een aantal lieve berichtjes gehad van mensen die zich afvroegen hoe het komt dat het ietsje beter met me gaat. Ik kan er heel kort over zijn 😊
Ik heb nog steeds ME en zeker de verstikkende moeheid, maar er is veel meer aan de hand. Voedselintolleranties die ik ontdekt heb, superfoods eten. En er is hormonaal ook iets goed mis. Nadat ik even het testen en dokteren moe was besloot ik na de ME dag weer dingen te gaan proberen. Losse symptomen aan pakken. En het werkt. Ik voel me echt iets beter. En ik blijf zoeken. 😊"
Wat is in vredesnaam superfoods?quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Ericr het volgende:
Voedselintoleranties? Daarom ziet ze er tegenwoordig zeker uit als Jabba the Hut?
Ook echt zo'n muts die gelooft in de onzin die superfoods heet, allerlei bullshit die voor veel te hoge prijzen wordt verkocht in Nederland.
Van die gezonde dingen voor je lichaam, met veel goede stoffen erin (bepaalde bessen, bepaalde zaden, bepaalde vissoorten, bepaalde koolsoorten, bepaalde citrusvruchten enzovoort)quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Ericr het volgende:
Voedselintoleranties? Daarom ziet ze er tegenwoordig zeker uit als Jabba the Hut?
Kan je nagaan hoe ze eruit ziet zonder al die superfoodsquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Ericr het volgende:
Ook echt zo'n muts die gelooft in de onzin die superfoods heet, allerlei bullshit die voor veel te hoge prijzen wordt verkocht in Nederland.
Ah tnxquote:Op maandag 30 september 2013 09:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Van die gezonde dingen voor je lichaam, met veel goede stoffen erin (bepaalde bessen, bepaalde zaden, bepaalde vissoorten, bepaalde koolsoorten, bepaalde citrusvruchten enzovoort)
http://en.wikipedia.org/wiki/Superfood
haha, nee, die blijven voor altijd in mjin geheugen gegrift. Maar in DAT licht viel ze meequote:Op vrijdag 27 september 2013 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welja, veeg al die columns en al die tweets maar met één veeg van tafel, na een TV-verschijning van twee minuten.
Bron: https://mobile.twitter.com/sonjasilva/status/327803772367695873quote:@sonjasilva baby ook ja!! Hihi ssst
5:22pm - 26 apr 13
Dan zijn we haar snel kwijt...quote:Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is wachten op het nieuws dat ze ALS heeft
Nou die hartjes kwamen in juni en we gokken nog steeds dat die staan voor een miskraam.quote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef Anosmie het volgende:
De zwangerschapsgeruchten kwamen door een tweet van Pyke.
[..]
Bron: https://mobile.twitter.com/sonjasilva/status/327803772367695873
Dat was in april. We zijn ruim 5 mnd verder.. Als Patty niet zo lelijk had gedaan hadden we het geweten of het was blijven plakken.
Opnames van the blind auditions waren eind juni, begin juli.. Zijn onderhand toch al weer 3 maand verder..quote:Op maandag 30 september 2013 13:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou die hartjes kwamen in juni en we gokken nog steeds dat die staan voor een miskraam.
Als er iets was blijven plakken was er vast al wel wat te zien.
Denk niet dat onze Son zich zo gauw aan de dodelijke afkortingen zal wagen. Is zo lastig waar te maken.quote:Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is wachten op het nieuws dat ze ALS heeft
Dat is idd ook weer zo.quote:
Op maandag 30
september 2013 14:02 schreef
Anosmie het
volgende:
[..]
Denk niet dat onze Son zich zo gauw aan de dodelijke afkortingen zal
wagen. Is zo lastig waar te maken.
Ik was ook al aan het speuren!quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef Leandra het volgende:
Er er een nieuwe in OUD bijgekomen in de twee weken voor die ziekenhuistweets?
quote:Niemand weet... dat ik voor Buddymama schrijf
Lieve buddymama's,Ik ben nu al een poosje aan het schrijven. In 2012 schreef ik bijvoorbeeld een column in weekblad Vriendin over mijn leven als ME patiente. Omdat ik heel veel lieve reacties kreeg van mensen die het jammer vonden dat mijn column ging stoppen, ben ik niet gestopt met schrijven.
En dat is maar goed ook, want er is weer zoveel moois en heftigs gebeurd in mijn leven. Ik heb de columns "Niemand Weet" genoemd omdat heel veel mensen denken dat ze weten wie ik ben en hoe ik in elkaar zit omdat ik toevallig een publiek persoon ben door mijn werk. Maar er zijn zoveel dingen die helemaal niemand weet! Ik heb nu eindelijk een platform gevonden waar ik mijn verhalen kwijt kan! We beginnen ergens in mei 2013 toen ik zwanger bleek te zijn... Welkom in de rollercoaster van mijn leuke en veelbewogen leven!
Veel leesplezier!
Sonja Silva
Die laatste zin is weer een pareltjequote:Niemand weet.. Dat ik zwanger ben
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Pyke weet het. Ik heb het hem gisterenochtend (mei 2013) om half 7 verteld. Gisteren was mijn NOD dag (Niet-Ongesteld-Dag). In principe ben ik dus nog maar 1 dag overtijd. Ik kon niet meer wachten met testen. Bij Kruidvat heb ik testen gehaald, 2 voor 5 euro. Klinkt toch een stuk leuker dan die dure digitale testen van 13 euro. En ze zeggen in principe hetzelfde, toch? Nu is het alleen zo dat je bij de digitale test niet om de uitslag heen kunt. Er staat letterlijk ZWANGER of NIET ZWANGER. Je kunt zelfs zien hoever je bent tegenwoordig. Bij de Kruidvat test krijg je een pipetje, zo leuk! Vier druppels in het gaatje… 5 minuten wachten. Ik kijk naar het venster en er staat een streepje. Hij is weliswaar heel licht roze, maar hij staat er! Shit zeg, nu weet ik nog niets zeker. Ik ga morgenochtend de 2e test te doen met ochtendurine. Daar zit toch meer van het HCG hormoon in. Ik bel wel mama even, want ik moet het kwijt! Het lijkt me beter om nog even te wachten met Pyke inlichten, want ik ben er nog niet zeker van.
De volgende ochtend veer ik om 6 uur moeiteloos mijn bed uit. Ik kan niet meer slapen. Zachtjes kruip ik naar beneden. Ik doe de test, laat hem in de keuken liggen en kruip onder de deken op de bank - 06:08 uur. Ik moet tot 06:13 uur wachten, maar na 2 minuten hou ik het niet meer. Ik zie weer een streepje, deze keer iets duidelijker dan gisteren. Wow, ik geloof echt dat ik zwanger ben. Met de test in mijn vuistje klim ik weer in bed. Pyke kijkt me met 1 slaperig oog aan. Ik ratel: "Je moet even wakker worden, ik moet je iets laten zien, zie jij wat ik zie?" Pyke is meteen klaarwakker! En dat zegt wat, want normaal moet ik hem iedere ochtend zowat zijn bed uit roken. Hij is geen ochtendmens. "Ik zie ook een streepje", fluistert hij, duidelijk onder de indruk. "Ja, maar het is wel een beetje een lullig streepje", zeg ik. Samen staren we nog 10 minuten gebiologeerd naar het staafje.
Als ik op internet kijk, zie ik dat er gelukkig heel veel vrouwen zijn die een vaag lijntje hebben als de zwangerschap nog zo pril is. Maar een streepje is een streepje! Als je niet zwanger bent blijft de test spookachtig wit… Ik ben er nog niet helemaal gerust op, maar ik denk wel dat dit betekent dat ik zwanger ben. Heeeel pril nog, ik zou vandaag 4 weken en 3 dagen zijn. Voorzichtig probeer ik aan het idee te wennen. Vanochtend weer niet ongesteld geworden. Zou het dan echt zo zijn? Ik loop tijdens mijn boodschappenrondje even de Action in. Daar verkopen ze opeens ook testen, 2 voor 1,49. Beter! Ik hou zo van die winkel! Ik rijd snel naar huis en met een volle blaas en een bakje stap ik het toilet in. Deze test moet 5 seconden absorberen. Geen pipetje. Vreemd genoeg ben ik daar teleurgesteld over. Deze test duurt maar 3 minuten. Dat scheelt weer! Ik kijk, ik kijk nog eens goed. Ik doe het keukenlicht uit en kijk nog eens met natuurlijk licht.. Zucht. Dit lijntje is nog vager dan dat van Kruidvat. Getver. Zou je ook verslaafd kunnen raken aan zwangerschapstesten doen? My name is Sonja and I am a pregnancytestaddict??
Voorlopig moet ik het doen met het lichte streepje… Ik ga mijn best doen om pas na het weekend weer te testen. Ik zou het zo ontzettend leuk vinden. Een kindje van de liefde van mijn leven, nog voor mijn 37e verjaardag.
Ik kan er echt niet over uit, die kneuterigheidquote:Bij Kruidvat heb ik testen gehaald, 2 voor 5 euro
Ze heeft deze TT gezienquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef Clavis het volgende:
"Ik houd zelf wel van afkortingen"
Joh.
Ja dat ja! Echt exact. Zou ze stiekem meeschrijven met een kloon?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:03 schreef Leandra het volgende:
Alsof je in WOTS in OUD zit te lezen
Lekker logisch om wel je moeder alvast te bellen, maar de a.s. vader nog niet in te lichten omdat je er nog niet zeker van bentquote:Ik bel wel mama even, want ik moet het kwijt! Het lijkt me beter om nog even te wachten met Pyke inlichten, want ik ben er nog niet zeker van.
Ja datquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn hemel, het onstelpbare exhibitionisme ook.
Die laatste zin is weer een pareltjequote:Op zaterdag 16 november 2013 20:59 schreef Anosmie het volgende:
Veur de volledigheid ook de tweede
[..]
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Pyke weet het. Ik heb het hem gisterenochtend (mei 2013) om half 7 verteld. Gisteren was mijn NOD dag (Niet-Ongesteld-Dag). In principe ben ik dus nog maar 1 dag overtijd. Ik kon niet meer wachten met testen. Bij Kruidvat heb ik testen gehaald, 2 voor 5 euro. Klinkt toch een stuk leuker dan die dure digitale testen van 13 euro. En ze zeggen in principe hetzelfde, toch? Nu is het alleen zo dat je bij de digitale test niet om de uitslag heen kunt. Er staat letterlijk ZWANGER of NIET ZWANGER. Je kunt zelfs zien hoever je bent tegenwoordig. Bij de Kruidvat test krijg je een pipetje, zo leuk! Vier druppels in het gaatje… 5 minuten wachten. Ik kijk naar het venster en er staat een streepje. Hij is weliswaar heel licht roze, maar hij staat er! Shit zeg, nu weet ik nog niets zeker. Ik ga morgenochtend de 2e test te doen met ochtendurine. Daar zit toch meer van het HCG hormoon in. Ik bel wel mama even, want ik moet het kwijt! Het lijkt me beter om nog even te wachten met Pyke inlichten, want ik ben er nog niet zeker van.
De volgende ochtend veer ik om 6 uur moeiteloos mijn bed uit. Ik kan niet meer slapen. Zachtjes kruip ik naar beneden. Ik doe de test, laat hem in de keuken liggen en kruip onder de deken op de bank - 06:08 uur. Ik moet tot 06:13 uur wachten, maar na 2 minuten hou ik het niet meer. Ik zie weer een streepje, deze keer iets duidelijker dan gisteren. Wow, ik geloof echt dat ik zwanger ben. Met de test in mijn vuistje klim ik weer in bed. Pyke kijkt me met 1 slaperig oog aan. Ik ratel: "Je moet even wakker worden, ik moet je iets laten zien, zie jij wat ik zie?" Pyke is meteen klaarwakker! En dat zegt wat, want normaal moet ik hem iedere ochtend zowat zijn bed uit roken. Hij is geen ochtendmens. "Ik zie ook een streepje", fluistert hij, duidelijk onder de indruk. "Ja, maar het is wel een beetje een lullig streepje", zeg ik. Samen staren we nog 10 minuten gebiologeerd naar het staafje.
Als ik op internet kijk, zie ik dat er gelukkig heel veel vrouwen zijn die een vaag lijntje hebben als de zwangerschap nog zo pril is. Maar een streepje is een streepje! Als je niet zwanger bent blijft de test spookachtig wit… Ik ben er nog niet helemaal gerust op, maar ik denk wel dat dit betekent dat ik zwanger ben. Heeeel pril nog, ik zou vandaag 4 weken en 3 dagen zijn. Voorzichtig probeer ik aan het idee te wennen. Vanochtend weer niet ongesteld geworden. Zou het dan echt zo zijn? Ik loop tijdens mijn boodschappenrondje even de Action in. Daar verkopen ze opeens ook testen, 2 voor 1,49. Beter! Ik hou zo van die winkel! Ik rijd snel naar huis en met een volle blaas en een bakje stap ik het toilet in. Deze test moet 5 seconden absorberen. Geen pipetje. Vreemd genoeg ben ik daar teleurgesteld over. Deze test duurt maar 3 minuten. Dat scheelt weer! Ik kijk, ik kijk nog eens goed. Ik doe het keukenlicht uit en kijk nog eens met natuurlijk licht.. Zucht. Dit lijntje is nog vager dan dat van Kruidvat. Getver. Zou je ook verslaafd kunnen raken aan zwangerschapstesten doen? My name is Sonja and I am a pregnancytestaddict??
Voorlopig moet ik het doen met het lichte streepje… Ik ga mijn best doen om pas na het weekend weer te testen. Ik zou het zo ontzettend leuk vinden. Een kindje van de liefde van mijn leven, nog voor mijn 37e verjaardag.
Dat laatstequote:Op zondag 17 november 2013 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar is ze nu dus zwanger?
Of was die tweede column een prequal van de BBZ?
Aha.quote:
Ik hoop het?quote:Op zondag 17 november 2013 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha.
Dus in de volgende column krijgen we de ins en outs (en weer in en weer out en weer in) van de conceptie?
Echt? Pykes piekje dat zoekend, doch op aanwijzingen van Son in haar onderkantje uiteindelijk heur BMH beroert, waarna zijn welige zaad diep doordringt in haar BM, om even verderop kennis te maken met Sons eicel, die daar al minuten en minuten klaarstond en dus dóódmoe die jongens te woord moest staan, teneinde een keuze te maken?quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 17 november 2013 01:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Echt? Pykes piekje dat zoekend, doch op aanwijzingen van Son in haar onderkantje uiteindelijk heur BMH beroert, waarna zijn welige zaad diep doordringt in haar BM, om even verderop kennis te maken met Sons eicel, die daar al minuten en minuten klaarstond en dus dóódmoe die jongens te woord moest staan, teneinde een keuze te maken?
En hoe Son daarna geruime tijd met de ferme benenwagen in de lucht lag, wat ook niet meevalt als je ME én ADHD hebt - dat is gewoon SM feitelijk -, denkend aan haar NOD? Hopende niet ongi te worden? Want dan zou ze volgende maand wéér moeten klussen en weet je wel hoe vermoeiend dat is met Pyke die twee linker handen heeft?
Ja?
Dat hoop je? Dat we dat allemaal gaan vernemen?
Ik ook. Want dan weten we zeker dat ze meeleest in OUD en dan kunnen we haar ontmaskeren.
Het is het laatste, maar dat sluit het eerste niet uitquote:Op zondag 17 november 2013 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar is ze nu dus zwanger?
Of was die tweede column een prequal van de BBZ?
O wat erg dat dat verhaal echt is! Triest ook... dat schrijf je toch niet?! Ik dacht serieus dat het voor de grap door iemand anders was geschreven op de Sonja manier... ze kan er nog wel ziekte / aandoening in haar lijstje bijzetten... ze lijkt wel gek!quote:
Zij heeftvhet dus het bestaat welquote:Op zondag 17 november 2013 10:32 schreef Starlie het volgende:
ADHD blijkt toch uiteindelijk maar een verzinsel te zijn, was toch laatst in het nieuws? Hoe gaat Son dat oplossen...?
Sorry dat ik met de verkeerde column begon. Ik kwam er ook pas achter toen Anosmie hier Sonja haar 1e column neer zette, dat er meer wasquote:Op zondag 17 november 2013 10:15 schreef piglet het volgende:
Voor degenen die een beetje in war zijn geraakt door de volgorde van de columns hier: De columns worden op deze site gepubliceerd http://buddymama.nl/forum/blog.php?cat_id=21
De eerste column die hier verscheen was de meest recente van die site (column 3 zeg maar). Het verhaal begint met de zwangerschapstests, daarna komt het verhaal over de buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Het gaat dus in chronologische volgorde vanaf mei.
Dat er een zwangerschap mis was gelopen hadden we hier al wel door met z'n allen, ik ben vooral benieuwd wat ze te melden heeft over wat erna allemaal gebeurt is (ze heeft het over een rollercoaster, dus dan blijft het vast niet hier bij).
En zou ze voor de adhd/add diagnoses echt een dokter hebben bezocht en tests hebben ondergaan? Of is het bij elkaar gegoogled. Ik meen me uit haar columns te herinneren dat ze zelf de diagnose al had gesteld over haar kind, voor ze met een professional hadden gesproken.
Niks geen sorry! Je hebt ons op heerlijk leesvoer gewezen.quote:Op zondag 17 november 2013 13:51 schreef syllys het volgende:
[..]
Sorry dat ik met de verkeerde column begon. Ik kwam er ook pas achter toen Anosmie hier Sonja haar 1e column neer zette, dat er meer was
Absoluut geen sorry, het werd volgens mij pas verwarrend door de bijdragen van Anosmie en mij haha.quote:Op zondag 17 november 2013 13:51 schreef syllys het volgende:
[..]
Sorry dat ik met de verkeerde column begon. Ik kwam er ook pas achter toen Anosmie hier Sonja haar 1e column neer zette, dat er meer was
quote:Op zondag 17 november 2013 13:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Niks geen sorry! Je hebt ons op heerlijk leesvoer gewezen.
quote:Op zondag 17 november 2013 19:16 schreef piglet het volgende:
[..]
Absoluut geen sorry, het werd volgens mij pas verwarrend door de bijdragen van Anosmie en mij haha.
Bedankt dat je dit topic weer een superboost hebt gegeven
quote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef Meke het volgende:
Ik dacht bij die eerste zinnen, over afkortingen, écht dat het een sarcastische column van hier wasMaar niets bleek minder waar, heerlijk
Aan pakken, niet aan elkaar plakkenquote:Op maandag 18 november 2013 06:27 schreef Leandra het volgende:
Losse symptomen aan elkaar plakken en je voelt je beter?
Ik zal eens kijken of dat hier ook werkt als ik weer kreupel op de bank lig en zo moe ben dat ik zelfs het woord "tuinslang" niet meer weet...
Sonja zou dat HZD noemen, Half Zeven Dyslexie.quote:Op maandag 18 november 2013 07:40 schreef Leandra het volgende:
Darn, nou heb ik er nog een symptoom bij
Om half 7 's morgens ben ik dyslectisch
quote:Op maandag 18 november 2013 08:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Sonja zou dat HZD noemen, Half Zeven Dyslexie.
quote:Op maandag 18 november 2013 08:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Alledrie de gezinsleden hebben ADHD.quote:Op maandag 18 november 2013 08:59 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar ziek? Dat mens is al veel langer ziek, in haar hoofd.
[..]
Misschien denkt ze dat het besmettelijk is?quote:Op maandag 18 november 2013 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alledrie de gezinsleden hebben ADHD.
Hoe is het mogelijk.
Alle 3 de gezinsleden hebben ADHD. Wat een toevalquote:Op maandag 18 november 2013 08:59 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar ziek? Dat mens is al veel langer ziek, in haar hoofd.
Ze zal wel een soortgenoot moeten vinden, niemand wil een nutcasequote:Op maandag 18 november 2013 12:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alle 3 de gezinsleden hebben ADHD. Wat een toeval
quote:Op maandag 18 november 2013 11:14 schreef CarOnline het volgende:
' Met de test in mijn vuistje klim ik weer in bed.'
Kan iemand haar slaan
Volgens haar facebook doet ze de P&R bij Vocal Academy Jozien van Dorst. Geen idee hoe druk ze het daarmee heeft, maar het wordt gezien als werkquote:Op maandag 18 november 2013 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]!
En hoezo vermeldt dat kadertje dat ze weer aan het werk gaat? Welk werk dan?
Columns schreven deed ze immers al.
Ze doet PR & Marketing voor Vocal Academy Jozien van Dorst waar Pyke een oud-leerling van is. Ook heeft ze iets gedaan bij ''When We Grew Up''. Staat tenminste op haar Facebook.quote:Op maandag 18 november 2013 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]!
En hoezo vermeldt dat kadertje dat ze weer aan het werk gaat? Welk werk dan?
Columns schreven deed ze immers al.
Zijn de ME-pietjes waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef Starlie het volgende:
Zelfs de traktaties die ze maakt hebben last van wisselende humeuren...
(waarom in godsnaam sippe pietjes maken voor kinderen....)
https://www.facebook.com/(...)14234&type=1&theater
Dat is echt complete nonsensquote:Op maandag 18 november 2013 15:16 schreef Anosmie het volgende:
Oeh, op FB (weer een afkorting) staat dat de eerste column over een groot verlies gaat maar dat er ook hele mooie dingen gebeuren.
Na een miskraam ben je toch heel vruchtbaar?
Of loop ik nu te hard van stapel..
Het is net een klein kind. Wat een klote column over een klote test. Dat had ze veel leuker kunnen schrijven als ze eens humor had.quote:Op maandag 18 november 2013 11:14 schreef CarOnline het volgende:
' Met de test in mijn vuistje klim ik weer in bed.'
Kan iemand haar slaan
Zoiets heb ik ook weleens gehoord, sowieso dat je na een zwangerschap mega vruchtbaar bent en dat als je er nog 1 wil je die dan het beste z.s.m. na je vorige zwangerschap kunt "nemen"...quote:Op maandag 18 november 2013 15:16 schreef Anosmie het volgende:
Na een miskraam ben je toch heel vruchtbaar?
Inderdaad een kut column... Tijdens het lezen, en nu nog, kon ik echt niet geloven dat ZIJ dat geschreven had... blijf me erover verbazen dat je zoiets op deze manier schrijft en het dan nog eens openbaar gaat maken ook. Ik zou me kapot schamen!quote:Op maandag 18 november 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is net een klein kind. Wat een klote column over een klote test. Dat had ze veel leuker kunnen schrijven als ze eens humor had.
Dat is wel de ervaring die ik hier in de omgeving heb. Vrouwen die een miskraam hebben en binnen een jaar (sommige zelfs na 9 of 10 maanden) een kindje in de armen hebben (hoe vaak ik me wel niet heb afgevraagd of de dames misschien zwanger waren van een tweeling waarvan ze 1 vruchtje hebben verloren en dat de andere bleef zitten...)quote:
Er zijn er genoeg waar dat totaal niet voor op gaat.quote:Op maandag 18 november 2013 15:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat is wel de ervaring die ik hier in de omgeving heb. Vrouwen die een miskraam hebben en binnen een jaar (sommige zelfs na 9 of 10 maanden) een kindje in de armen hebben (hoe vaak ik me wel niet heb afgevraagd of de dames misschien zwanger waren van een tweeling waarvan ze 1 vruchtje hebben verloren en dat de andere bleef zitten...)
Sorry, heb het ook maar gehoord. Dat kreeg mijn vriendinnetje te horen van de HA na haar miskraam namelijk.quote:
Het waren er 3 in 2 dagen! Ben benieuwd wat de frequentie gaat wordenquote:Op maandag 18 november 2013 15:54 schreef laziness het volgende:
Er gaan verhalen rond dat het nog aanwezige HCG hormoon er voor zou zorgen dat je baarmoederslijmvlies nog wat dikker is en er makkelijker ingenesteld kan worden.
Echter moet datzelfde HCG hormoon eerst uit je lichaam zijn voordat je lichaam weer gaat menstrueren en er een eisprong plaats zal gaan vinden.
Volgens mijn vk ging het vruchtbaarder verhaal daarom niet op.
Maar back to Sonja.
Verschijnt er elke week een column? Blaast het topic weer nieuw leven in![]()
Nou ja, bijna dantwitter:sonjasilva twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 10:40:22@KhloeKardashian Have fun in Amsterdam! Wish I could come see you but it's my sons Bday! You are welcome to come and have some Bday cake! 😉 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |