abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 01:23:42 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131698536
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 16:11 schreef kvd het volgende:

[..]

klopt,alleen werd dat hier zo ongeveer meteen weer een miskraam, terwijl er ookandere dingen kunnen zijn gebeurd. misschien zit de mini er nog wel,misschien was het een operatie om de weg voor mini's vrij te maken. we can only guess...
Nee, de vermeende miskraam was voordat die geheimzinnige hartjes heel geheimzinnig werden genoemd, in geheimzinnige bewoordingen.
De danktweet aan Happy Hooker was een tijd daarna, en betuigde van een goede afloop van de aanvankelijk heikele opname op de afdeling gynaecologie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 30 september 2013 @ 01:26:25 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131698570
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Leandra het volgende:
De ME-dag? WTF? Iedere afwijking een eigen dag?

Volgens mij snapt ze het gewoon niet, het is een "me-dag" geen "ME-dag".

Maar Son, zoekt en gij zult vinden, ik kan "Hypochondrie voor Dummies" van harte aanbevelen O+
Ja voor elke afwijking een eigen dag. Er is ook een Schijt-Aan-Sonja-dag, moet Son hebben gedacht. Ook een soort me-dag.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131699690
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, de vermeende miskraam was voordat die geheimzinnige hartjes heel geheimzinnig werden genoemd, in geheimzinnige bewoordingen.
De danktweet aan Happy Hooker was een tijd daarna, en betuigde van een goede afloop van de aanvankelijk heikele opname op de afdeling gynaecologie.
dat weet ik,zeg ook nergens dat er een andere volgorde is. alleen zeg ik dat er voor er die hartjes kwamen, waarvan hier gesteld werd dat het was voor een kindje die ze hadden verloren, ook de opa van sonja was overleden. wie weet waren die hartjes daar dus wel voor.
pi_131699751
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 05:38 schreef kvd het volgende:

[..]

dat weet ik,zeg ook nergens dat er een andere volgorde is. alleen zeg ik dat er voor er die hartjes kwamen, waarvan hier gesteld werd dat het was voor een kindje die ze hadden verloren, ook de opa van sonja was overleden. wie weet waren die hartjes daar dus wel voor.
Waarom neemt hij een hartje voor haar opa?
pi_131699788
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 06:29 schreef Radobe het volgende:

[..]

Waarom neemt hij een hartje voor haar opa?
hij neemt ook haar afkortingen over ;)

geen idee, misschien heeft die persoon hem geïnspireerd? ik zeg niet dat het die opa van Sonja is, meer dat er meerdere mogelijkheden zijn waarom zo'n hartje gezet kan worden. wie weet hebben ze een relatiecrisis gehad waar we niks van weten of is het gewoon een uiting van.hun liefde of hebben ze een stiekeme 'we blijven voor altijd bij elkaar en dat bezegelen we met een matching tattoo' ceremonie gehad of zijn ze wegens alle afkortingen voor een diep dal gegaan maar omdat liefde alles overwint/het belangrijkste is een permanent iets gedaan. misschien was het wel een miskraam.
simpele feit is,we weten niet waarom ze het gedaan hebben. wij hebben daar iets van gemaakt (een miskraam) maar er zijn nog genoeg andere mogelijke redenen
pi_131699870
Voedselintolerantie is ook heel hip hè? Echt m'n halve vriendenkring heeft er last van, met of zonder bevestiging van een arts.
Tap tap tap
pi_131699963
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:11 schreef CherryLips het volgende:
Voedselintolerantie is ook heel hip hè? Echt m'n halve vriendenkring heeft er last van, met of zonder bevestiging van een arts.
:Y

Alleen bij Son moet je het maar weer even afwachten, het is nu nog een intolerantie, straks weer wat nieuws.
ME-ers hebben sowieso vaker klachten met de darmen, waardoor je energielevel en algemene gestel al wat anders is. Prikkelbaar Darmsyndroom komt vaak voor. Anders eten (wat ze trouwens zichtbaar al een tijd deed) kan dan zorgen voor minder darmklachten met als gevolg een beter gevoel.

Dus joehoe Son :W , wat meer afkortingen voor je, want VI is niks....PDS/IBS, IBD....allemaal 'fijne' darmklachten...
pi_131699973
Dat ze nog leeft mag een Godswonder heten :')
pi_131699984
Ze kan een compleet eigen syndroom krijgen....SSS...Sonja Silva Syndroom
pi_131699994
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, het goede nieuws was niet dat ze zwanger is, maar dat ze voedselintolleranties heeft!

Twitter:

"Ik heb een aantal lieve berichtjes gehad van mensen die zich afvroegen hoe het komt dat het ietsje beter met me gaat. Ik kan er heel kort over zijn 😊

Ik heb nog steeds ME en zeker de verstikkende moeheid, maar er is veel meer aan de hand. Voedselintolleranties die ik ontdekt heb, superfoods eten. En er is hormonaal ook iets goed mis. Nadat ik even het testen en dokteren moe was besloot ik na de ME dag weer dingen te gaan proberen. Losse symptomen aan pakken. En het werkt. Ik voel me echt iets beter. En ik blijf zoeken. 😊"
OMG. Heeft iemand een braakbakje? :{ En laten we het potlood erbij pakken voor ons turflijstje :') :') :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_131699998
Half Nederland heeft PDS, dus dan is ze niet alleen O+
Tap tap tap
pi_131700664
[quote]0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef CherryLips het volgende:
Half Nederland heeft PDS, dus dan is ze niet alleen O+

Maar niet icm ME, ADHD, HSP en wat ze nog meer heeft
pi_131700838
Voedselintoleranties? Daarom ziet ze er tegenwoordig zeker uit als Jabba the Hut?

Ook echt zo'n muts die gelooft in de onzin die superfoods heet, allerlei bullshit die voor veel te hoge prijzen wordt verkocht in Nederland.
pi_131700946
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Ericr het volgende:
Voedselintoleranties? Daarom ziet ze er tegenwoordig zeker uit als Jabba the Hut?

Ook echt zo'n muts die gelooft in de onzin die superfoods heet, allerlei bullshit die voor veel te hoge prijzen wordt verkocht in Nederland.
Wat is in vredesnaam superfoods?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131701023
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wat is in vredesnaam superfoods?
Van die gezonde dingen voor je lichaam, met veel goede stoffen erin (bepaalde bessen, bepaalde zaden, bepaalde vissoorten, bepaalde koolsoorten, bepaalde citrusvruchten enzovoort)
http://en.wikipedia.org/wiki/Superfood
pi_131701065
quote:

Ik moest lachen _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_131701105
quote:

Kan je nagaan hoe ze eruit ziet zonder al die superfoods ;)
pi_131701188
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:20 schreef kvd het volgende:

[..]

Van die gezonde dingen voor je lichaam, met veel goede stoffen erin (bepaalde bessen, bepaalde zaden, bepaalde vissoorten, bepaalde koolsoorten, bepaalde citrusvruchten enzovoort)
http://en.wikipedia.org/wiki/Superfood
Ah tnx :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131701611
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Welja, veeg al die columns en al die tweets maar met één veeg van tafel, na een TV-verschijning van twee minuten. ;(
haha, nee, die blijven voor altijd in mjin geheugen gegrift. Maar in DAT licht viel ze mee :')
pi_131704211
De zwangerschapsgeruchten kwamen door een tweet van Pyke.
quote:
@sonjasilva baby ook ja ;) !! Hihi ssst
5:22pm - 26 apr 13
Bron: https://mobile.twitter.com/sonjasilva/status/327803772367695873

Dat was in april. We zijn ruim 5 mnd verder.. Als Patty niet zo lelijk had gedaan hadden we het geweten of het was blijven plakken. :{
Fok!bejaarde
pi_131706261
Het is wachten op het nieuws dat ze ALS heeft :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2013 13:12:28 ]
pi_131706597
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Dan zijn we haar snel kwijt...
  maandag 30 september 2013 @ 13:33:24 #223
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131706744
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef Anosmie het volgende:
De zwangerschapsgeruchten kwamen door een tweet van Pyke.

[..]

Bron: https://mobile.twitter.com/sonjasilva/status/327803772367695873

Dat was in april. We zijn ruim 5 mnd verder.. Als Patty niet zo lelijk had gedaan hadden we het geweten of het was blijven plakken. :{
Nou die hartjes kwamen in juni en we gokken nog steeds dat die staan voor een miskraam.
Als er iets was blijven plakken was er vast al wel wat te zien.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131707150
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:33 schreef laziness het volgende:

[..]

Nou die hartjes kwamen in juni en we gokken nog steeds dat die staan voor een miskraam.
Als er iets was blijven plakken was er vast al wel wat te zien.
Opnames van the blind auditions waren eind juni, begin juli.. Zijn onderhand toch al weer 3 maand verder..
pi_131707513
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Denk niet dat onze Son zich zo gauw aan de dodelijke afkortingen zal wagen. Is zo lastig waar te maken.
Fok!bejaarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')