Pykjequote:Op zaterdag 28 september 2013 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh zijn Pymel misschien ja.
Latere toelichting op Facebook Patty Brard op de vraag of ze Sonja niet mocht:quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:03 schreef female81 het volgende:
Het is vooral de manier waaróp ze het zei. Een 'hoe toch eens op met die onzin'-commentaar op talentenjachten in z'n algemeenheid (en in het bijzonder The Voice) + het duo Pyke & Sonja, wat zo ontzettend uit de grond van d'r hart kwam. En dan die Janice ernaast, die ondertussen bijna onder de desk lag van het lachen.
Later in de uitzending ging het nog over Ibiza, dat het daar volgens Patty zo leuk was, en volgde er nog een 'Sonja, blijf maar weg'-achtig steekje onder water.![]()
Kan me bijna niet voorstellen dat zij ooit in de Playboy heeft gestaan zeg!quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Net terug uit Las Vegas en ik zit de herhaling te kijken: OMFG
En wat is zij een allejezus-sexloze muts geworden... maar dat wisten we eigenlijk al
Hij besnuffelt haar kruis in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat zij ooit in de Playboy heeft gestaan zeg!
Is die Pyke nou ook in de here?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh zijn Pymel misschien ja.
quote:
ADHD ballenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze heeft een mega dikke kop en een mega hoog voorhoofd. Weet niet wat ik erger vind... Zonde. Pyke kon toch eerst best goed zingen? Komt dat door de ritalin?
Ik snap ook niet dat mensen altijd met een mega voorhoofd ook nog altijd hun haren naar achteren dragenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze heeft een mega dikke kop en een mega hoog voorhoofd. Weet niet wat ik erger vind... Zonde. Pyke kon toch eerst best goed zingen? Komt dat door de ritalin?
Ik drink thee, kunnen we daar even rekening mee houden als we grapjes maken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
wenkbrauwen zijn getatoeëerd .quote:Op zondag 29 september 2013 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die eeuwige potloodwenkbrauwen ook.En qua koppie lijkt ze bijna dikker dan toen ze net met Pikmans samen was...
Zwangerschapskilootjes.quote:Op zondag 29 september 2013 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die eeuwige potloodwenkbrauwen ook.En qua koppie lijkt ze bijna dikker dan toen ze net met Pikmans samen was...
Die zoon is toch al een jaar of 7?quote:
Oh ja dat kan/kon idd.quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Ole het volgende:
Heeft ze niet een miskraam gehad? Of hebben wij dat ervan gemaakt?
Omdat het woord zwangerschapskilootjes valt.quote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat kan/kon idd.
Zie alleen de link met het pofferige niet.
dat hebben we er hier van gemaakt.quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Ole het volgende:
Ja ook. Toen kwamen de hartjes.quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is ze zwanger, en hadden ze dat nog graag willen vertellen bij TVOH... over drie afleveringen ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Ole het volgende:
"Zwangerschap met adhd/me/burnout/borderline/overgewicht".quote:Op zondag 29 september 2013 12:38 schreef Anosmie het volgende:
Maar als ze zwanger is dan is het toch ook goed nieuws? Want dan krijgt ze toch die wonderbaby die haar van alle afkortingen gaat genezen? Dan zijn wij van het geneuzel af..
In ieder geval tot ze een burn out krijgt van het zorgen voor 3 afkortingsrijke mensjes. Daar schrijft ze dan vast een boek over.
Zwangerschapsvergeetachtigheid en dan vergeet ze dat ze al die aandoeningen heeft. Dat zou jammer voor ons zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Leandra het volgende:
Wedden dat ze last krijgt van bekkeninstabiliteit![]()
En zwangerschapsdiabetes, en een hoge bloeddruk en en en....
Dat hebben wij er toen ook van gemaakt he....in die periode was ook een familielid van Son overleden waar zij en (volgens facebook/twitter) Pyke veel mee hadden. Wie weet waren de hartjes wel daarvoor....quote:Op zondag 29 september 2013 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ook. Toen kwamen de hartjes.
Maar de laatste tijd doet ze enorm geheimzinning over ZKH-opnamen met goéde afloop, goed nieuws dat ze wel/niet/ wel gaan vertellen, afhankelijk van hoe lief wij allemaal zijn geweest.
Het staat in SHO dus het is waar.quote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat hebben wij er toen ook van gemaakt he....
oeps...vergetenquote:Op zondag 29 september 2013 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het staat in SHO dus het is waar.
ga maar koken...het is aardig stil overal...quote:Op zondag 29 september 2013 14:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij hebben wij haar zwanger gepraat en een miskraam erbijIs er al nieuws in de echte gates of kan ik rustig gaan koken
Ik zag net bij Golftasgate als dat Schizo de lapo heeft, de moeite niet waard om het topic te openen dusquote:
Op zondag 29
september 2013 14:59 schreef
kvd het volgende:
[..]
ga maar koken...het is aardig stil overal...
klopt, dan weet je wel waar het over gaat/ wat de strekking van de post isquote:Op zondag 29 september 2013 15:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zag net bij Golftasgate als dat Schizo de lapo heeft, de moeite niet waard om het topic te openen dus
Ja, maar je had toen ook die bedankt-tweet aan de afdeling gynaecologie, dus ik denk echt dat het met een minie-Piekie te maken hadquote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef kvd het volgende:
vertellen, afhankelijk van hoe lief wij allemaal zijn geweest.Dat hebben wij er toen ook van gemaakt he....in die periode was ook een familielid van Son overleden waar zij en (volgens facebook/twitter) Pyke veel mee hadden. Wie weet waren de hartjes wel daarvoor....
klopt,alleen werd dat hier zo ongeveer meteen weer een miskraam, terwijl er ookandere dingen kunnen zijn gebeurd. misschien zit de mini er nog wel,misschien was het een operatie om de weg voor mini's vrij te maken. we can only guess...quote:Op zondag 29 september 2013 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar je had toen ook die bedankt-tweet aan de afdeling gynaecologie, dus ik denk echt dat het met een minie-Piekie te maken had
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 september 2013 16:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Weten we wel zeker of ze dat bedankje naar de afd gynaecologie heeft gestuurd, of hebben wij dat er ook van gemaakt![]()
twitter:sonjasilva twitterde op maandag 12-08-2013 om 18:15:04Pfffff there's no place like home! #ZMC #bedanktvoordegoedezorgen http://t.co/If9hCbdOHP reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 15:27:36@ZaansMC afdeling gynaecologie dr Hooker, en team, lieve echoscopiste en de lieve mensen die zo hard voor me gezorgd hebben op de afdeling 💋 reageer retweet
HELPP om in de afkortingen te blijven. Zijn toch by far haar favorietenquote:Op zondag 29 september 2013 12:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zwangerschapsvergeetachtigheid en dan vergeet ze dat ze al die aandoeningen heeft. Dat zou jammer voor ons zijn.
Vergeet de rammelende placenta nietquote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Leandra het volgende:
Wedden dat ze last krijgt van bekkeninstabiliteit![]()
En zwangerschapsdiabetes, en een hoge bloeddruk en en en....
Dr. Oetkerquote:Op zondag 29 september 2013 22:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Misschien was ze daarvoor wel bij Dr Hooker geweest.
Z'n voorletter is ook nog A..... arme man, dat z'n ouders daar niet beter over nagedacht hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 22:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Misschien was ze daarvoor wel bij Dr Hooker geweest.
quote:Aandachtsgebieden: Cervixpoli/ Fertiliteit
quote:Op zondag 29 september 2013 18:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
HELPP om in de afkortingen te blijven. Zijn toch by far haar favorieten
Nee, de vermeende miskraam was voordat die geheimzinnige hartjes heel geheimzinnig werden genoemd, in geheimzinnige bewoordingen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:11 schreef kvd het volgende:
[..]
klopt,alleen werd dat hier zo ongeveer meteen weer een miskraam, terwijl er ookandere dingen kunnen zijn gebeurd. misschien zit de mini er nog wel,misschien was het een operatie om de weg voor mini's vrij te maken. we can only guess...
Ja voor elke afwijking een eigen dag. Er is ook een Schijt-Aan-Sonja-dag, moet Son hebben gedacht. Ook een soort me-dag.quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Leandra het volgende:
De ME-dag? WTF? Iedere afwijking een eigen dag?
Volgens mij snapt ze het gewoon niet, het is een "me-dag" geen "ME-dag".
Maar Son, zoekt en gij zult vinden, ik kan "Hypochondrie voor Dummies" van harte aanbevelen
dat weet ik,zeg ook nergens dat er een andere volgorde is. alleen zeg ik dat er voor er die hartjes kwamen, waarvan hier gesteld werd dat het was voor een kindje die ze hadden verloren, ook de opa van sonja was overleden. wie weet waren die hartjes daar dus wel voor.quote:Op maandag 30 september 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, de vermeende miskraam was voordat die geheimzinnige hartjes heel geheimzinnig werden genoemd, in geheimzinnige bewoordingen.
De danktweet aan Happy Hooker was een tijd daarna, en betuigde van een goede afloop van de aanvankelijk heikele opname op de afdeling gynaecologie.
Waarom neemt hij een hartje voor haar opa?quote:Op maandag 30 september 2013 05:38 schreef kvd het volgende:
[..]
dat weet ik,zeg ook nergens dat er een andere volgorde is. alleen zeg ik dat er voor er die hartjes kwamen, waarvan hier gesteld werd dat het was voor een kindje die ze hadden verloren, ook de opa van sonja was overleden. wie weet waren die hartjes daar dus wel voor.
hij neemt ook haar afkortingen overquote:Op maandag 30 september 2013 06:29 schreef Radobe het volgende:
[..]
Waarom neemt hij een hartje voor haar opa?
quote:Op maandag 30 september 2013 07:11 schreef CherryLips het volgende:
Voedselintolerantie is ook heel hip hè? Echt m'n halve vriendenkring heeft er last van, met of zonder bevestiging van een arts.
OMG. Heeft iemand een braakbakje?quote:Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, het goede nieuws was niet dat ze zwanger is, maar dat ze voedselintolleranties heeft!
Twitter:
"Ik heb een aantal lieve berichtjes gehad van mensen die zich afvroegen hoe het komt dat het ietsje beter met me gaat. Ik kan er heel kort over zijn 😊
Ik heb nog steeds ME en zeker de verstikkende moeheid, maar er is veel meer aan de hand. Voedselintolleranties die ik ontdekt heb, superfoods eten. En er is hormonaal ook iets goed mis. Nadat ik even het testen en dokteren moe was besloot ik na de ME dag weer dingen te gaan proberen. Losse symptomen aan pakken. En het werkt. Ik voel me echt iets beter. En ik blijf zoeken. 😊"
Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef CherryLips het volgende:
Wat is in vredesnaam superfoods?quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Ericr het volgende:
Voedselintoleranties? Daarom ziet ze er tegenwoordig zeker uit als Jabba the Hut?
Ook echt zo'n muts die gelooft in de onzin die superfoods heet, allerlei bullshit die voor veel te hoge prijzen wordt verkocht in Nederland.
Van die gezonde dingen voor je lichaam, met veel goede stoffen erin (bepaalde bessen, bepaalde zaden, bepaalde vissoorten, bepaalde koolsoorten, bepaalde citrusvruchten enzovoort)quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Ericr het volgende:
Voedselintoleranties? Daarom ziet ze er tegenwoordig zeker uit als Jabba the Hut?
Kan je nagaan hoe ze eruit ziet zonder al die superfoodsquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Ericr het volgende:
Ook echt zo'n muts die gelooft in de onzin die superfoods heet, allerlei bullshit die voor veel te hoge prijzen wordt verkocht in Nederland.
Ah tnxquote:Op maandag 30 september 2013 09:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Van die gezonde dingen voor je lichaam, met veel goede stoffen erin (bepaalde bessen, bepaalde zaden, bepaalde vissoorten, bepaalde koolsoorten, bepaalde citrusvruchten enzovoort)
http://en.wikipedia.org/wiki/Superfood
haha, nee, die blijven voor altijd in mjin geheugen gegrift. Maar in DAT licht viel ze meequote:Op vrijdag 27 september 2013 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welja, veeg al die columns en al die tweets maar met één veeg van tafel, na een TV-verschijning van twee minuten.
Bron: https://mobile.twitter.com/sonjasilva/status/327803772367695873quote:@sonjasilva baby ook ja!! Hihi ssst
5:22pm - 26 apr 13
Dan zijn we haar snel kwijt...quote:Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is wachten op het nieuws dat ze ALS heeft
Nou die hartjes kwamen in juni en we gokken nog steeds dat die staan voor een miskraam.quote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef Anosmie het volgende:
De zwangerschapsgeruchten kwamen door een tweet van Pyke.
[..]
Bron: https://mobile.twitter.com/sonjasilva/status/327803772367695873
Dat was in april. We zijn ruim 5 mnd verder.. Als Patty niet zo lelijk had gedaan hadden we het geweten of het was blijven plakken.
Opnames van the blind auditions waren eind juni, begin juli.. Zijn onderhand toch al weer 3 maand verder..quote:Op maandag 30 september 2013 13:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou die hartjes kwamen in juni en we gokken nog steeds dat die staan voor een miskraam.
Als er iets was blijven plakken was er vast al wel wat te zien.
Denk niet dat onze Son zich zo gauw aan de dodelijke afkortingen zal wagen. Is zo lastig waar te maken.quote:Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is wachten op het nieuws dat ze ALS heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |