Ze besteed toch ook altijd graag dingen uit? Kind enzo, en dan zelf gaan shoppen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het ook. Maar als je moet kiezen tussen zélf aan de bak of hem aan het werk zetten, is de keuze gauw gemaakt natuurlijk
Ja daaromquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ze besteed toch ook altijd graag dingen uit? Kind enzo, en dan zelf gaan shoppen.
Je bedoelt Son toch? Pikmans ziet er ook uitquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het sowieso apart dat iemand onder de invloed van een partner tien jaar ouder kan worden in een jaar tijd.
Ik vond Pyke er nogal levensmoe uitzien bij shownieuws...quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Ik vind het sowieso apart dat iemand onder de invloed van een partner tien jaar ouder kan worden in een jaar tijd. En een factor tien zieker, qua aandoeningen en afkortingen
Nee, ik bedoel Pikkie. Son ziet er juist weer een stuk vrouwelijker en gezonder uit onder zijn invloed, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt Son toch? Pikmans ziet er ook uit
Wat wil je met zo'n sexloos wijf, dat zich al liet gaan voordat jij in beeld kwamquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Pikkie. Son ziet er juist weer een stuk vrouwelijker en gezonder uit onder zijn invloed, naar mijn mening.
Ze had toch weer lang haar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n sexloos wijf, dat zich al liet gaan voordat jij in beeld kwamNu nóg steeds dat pittige korte kapsel en dat extra gewicht.
Son had toch juist wat langer haar gisteravond? Nu begin ik te twijfelen... maar ik dacht in ieder geval 'Son ziet er voor een Son best goed uit deze keer'... en als je dan die beelden zag van X-factor van hem en de beelden van nu, nou, lijkt wel 15 jaar en 15 kilo tussen te zittenquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n sexloos wijf, dat zich al liet gaan voordat jij in beeld kwamNu nóg steeds dat pittige korte kapsel en dat extra gewicht.
Ik heb het 2 seconden gezien, dus ik zag enkel zo'n natte plak op haar hoofd (en bij Pikmans ook). Dus ik zit er wellicht naastquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Son had toch juist wat langer haar gisteravond? Nu begin ik te twijfelen... maar ik dacht in ieder geval 'Son ziet er voor een Son best goed uit deze keer'... en als je dan die beelden zag van X-factor van hem en de beelden van nu, nou, lijkt wel 15 jaar en 15 kilo tussen te zitten
ze had lang viezig vet/natte hond achtig haarquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het 2 seconden gezien, dus ik zag enkel zo'n natte plak op haar hoofd (en bij Pikmans ook). Dus ik zit er wellicht naast
Ik vond hem juist heel mager.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
Van hem is het helemaal eeuwig zonde zeg, hij zag er echt best goed uit destijds.
Nu is het zo'n alto met overgewicht en een berg aandoeningen in de wachtrij.
Just let your soul glow ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het 2 seconden gezien, dus ik zag enkel zo'n natte plak op haar hoofd (en bij Pikmans ook). Dus ik zit er wellicht naast
Misschien bedoelde hij daar niet haar zoon mee?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is de vader van Silva's zoon eigenlijk nog in beeld?
Pyke had het zo vastberaden over 'onze kleine'.
Oh 'het hartje' op de hand wellichtquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij daar niet haar zoon mee?
Voor zover bekend wel. Ik stoorde me er gister ook aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is de vader van Silva's zoon eigenlijk nog in beeld?
Pyke had het zo vastberaden over 'onze kleine'.
pyke overgewicht?!quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
Van hem is het helemaal eeuwig zonde zeg, hij zag er echt best goed uit destijds.
Nu is het zo'n alto met overgewicht en een berg aandoeningen in de wachtrij.
Ik zie het overgewicht ook niet zo nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond hem juist heel mager.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pyke overgewicht?!
enige overgewicht wat hij heeft is son!
Oh zijn Pymel misschien ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij daar niet haar zoon mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |