Fiets 'm erin!quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een fiets is handiger dan een kruiwagen?
Op een oude fiets moet je het leren?
Welja, veeg al die columns en al die tweets maar met één veeg van tafel, na een TV-verschijning van twee minuten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik blijf het een mooie vrouw vinden, ook al is ze zo afgetakeld. Ze heeft gewoon erg mooie feautures; ik mocht willen dat ik er zo uitzag als ik zo zou aankomen en verslonsen:p En hij lijkt me een sympathieke kerel en eerlijk gezegd vond ik haar ook best meevallen.
ik denk eerder dat het voice-interviewtje niet naar haar zin geknipt is.... je kunt mensen ook nooit vertrouwen!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach, het spelletje begint weer op Twitter:
"Wow, weer iets geleerd vandaag. Jammer, want we hadden echt iets leuks te vertellen! Nu lekker slapen, morgen meer!"
Er is vast iemand onaardig geweest en nu vertelt ze heus lekker niet dat ze zwanger is.
Ik begrijp dat Patty Brard iets onaardigs heeft gezegd in Shownieuws.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het voice-interviewtje niet naar haar zin geknipt is.... je kunt mensen ook nooit vertrouwen!!
Oh gristusquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
O jee, nog een stoornis als we niet oppassen!
“Godzijdank weer ik beter! Je zou toch gewoon spontaan een stoornis krijgen van al die berichten en gesprekken... http://fb.me/13lsJpMPG”"
A stoornis a day, keeps the doctor away!quote:
Op zaterdag 28
september 2013 00:53 schreef
Greys het
volgende:
[..]
Oh gristus![]()
![]()
Heeft ze nog wel plek voor nog een stoornis?
ik moet nu hier aan denken, kom er maar in aad peters!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gristus![]()
![]()
Heeft ze nog wel plek voor nog een stoornis?
quote:d'r kan nog meer bij
d'r kan nog meer bij
één of twee of drie of vier of vijf
kom er maar bij
kom er maar bij
zes of zeven of acht of negen
of heel misschien.... wel tien!
Facebook/Twitter?quote:
Op zaterdag 28
september 2013 09:20 schreef
kaatje50 het
volgende:
ben ik nu heel dom als ik me afvraag hoe mensen altijd zo snel elkaars
telefoonnummer weten?![]()
Je kunt toch niet iemand op zien treden, of deelnemen aan een programma,
die leuk vinden en
die persoon dan een berichtje sturen??
Het zal ook best lastig zijn met al die nieuwe aandoeningen om te gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net even dat stukje gekeken. Wat een onzekerheid straalt hij uit.
Zelf vond ik Shownieuws gisteren om me rot te lachen, maar dat ligt vast aan mijn gevoel voor humor. Niet alleen vanwege Patty's vileine commentaren op dit duo, maar ook vanwege het chaotische gedoe later in de uitzending, met Beau en die modeontwerper Janice.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Patty Brard iets onaardigs heeft gezegd in Shownieuws.
Ocherm. Zit je nog na te gloeien van dat fantastische, doch miskende, optreden van je 'mannetje' en dan steekt Patty keihard een dolk in je rug en draait die nog eens om. De wereld bestaat uit gemene, laaghartige, ongevoelige mensen. En dat komt des te harder aan als je zelf hoogsensitief bent en een nieuwetijdskind. Pyke wordt vast ook doodmoe van al die negatieve energie vanuit de media. Nog even en hij heeft ook ME.
quote:
QFTquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Patty neemt zichzelf niet doodserieus.
Een levensgroot verschil.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal ook best lastig zijn met al die nieuwe aandoeningen om te gaan.
Is het ook. Maar als je moet kiezen tussen zélf aan de bak of hem aan het werk zetten, is de keuze gauw gemaakt natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, die fietsenwinkel. Ik stond ervan te kijken dat Sonja Silva haar vriend in een fietsenwinkel werkt. Ik had wel verwacht dat dat te laag zou zijn voor mevroi.
Ze besteed toch ook altijd graag dingen uit? Kind enzo, en dan zelf gaan shoppen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het ook. Maar als je moet kiezen tussen zélf aan de bak of hem aan het werk zetten, is de keuze gauw gemaakt natuurlijk
Ja daaromquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ze besteed toch ook altijd graag dingen uit? Kind enzo, en dan zelf gaan shoppen.
Je bedoelt Son toch? Pikmans ziet er ook uitquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het sowieso apart dat iemand onder de invloed van een partner tien jaar ouder kan worden in een jaar tijd.
Ik vond Pyke er nogal levensmoe uitzien bij shownieuws...quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Ik vind het sowieso apart dat iemand onder de invloed van een partner tien jaar ouder kan worden in een jaar tijd. En een factor tien zieker, qua aandoeningen en afkortingen
Nee, ik bedoel Pikkie. Son ziet er juist weer een stuk vrouwelijker en gezonder uit onder zijn invloed, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt Son toch? Pikmans ziet er ook uit
Wat wil je met zo'n sexloos wijf, dat zich al liet gaan voordat jij in beeld kwamquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Pikkie. Son ziet er juist weer een stuk vrouwelijker en gezonder uit onder zijn invloed, naar mijn mening.
Ze had toch weer lang haar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n sexloos wijf, dat zich al liet gaan voordat jij in beeld kwamNu nóg steeds dat pittige korte kapsel en dat extra gewicht.
Son had toch juist wat langer haar gisteravond? Nu begin ik te twijfelen... maar ik dacht in ieder geval 'Son ziet er voor een Son best goed uit deze keer'... en als je dan die beelden zag van X-factor van hem en de beelden van nu, nou, lijkt wel 15 jaar en 15 kilo tussen te zittenquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n sexloos wijf, dat zich al liet gaan voordat jij in beeld kwamNu nóg steeds dat pittige korte kapsel en dat extra gewicht.
Ik heb het 2 seconden gezien, dus ik zag enkel zo'n natte plak op haar hoofd (en bij Pikmans ook). Dus ik zit er wellicht naastquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Son had toch juist wat langer haar gisteravond? Nu begin ik te twijfelen... maar ik dacht in ieder geval 'Son ziet er voor een Son best goed uit deze keer'... en als je dan die beelden zag van X-factor van hem en de beelden van nu, nou, lijkt wel 15 jaar en 15 kilo tussen te zitten
ze had lang viezig vet/natte hond achtig haarquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het 2 seconden gezien, dus ik zag enkel zo'n natte plak op haar hoofd (en bij Pikmans ook). Dus ik zit er wellicht naast
Ik vond hem juist heel mager.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
Van hem is het helemaal eeuwig zonde zeg, hij zag er echt best goed uit destijds.
Nu is het zo'n alto met overgewicht en een berg aandoeningen in de wachtrij.
Just let your soul glow ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het 2 seconden gezien, dus ik zag enkel zo'n natte plak op haar hoofd (en bij Pikmans ook). Dus ik zit er wellicht naast
Misschien bedoelde hij daar niet haar zoon mee?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is de vader van Silva's zoon eigenlijk nog in beeld?
Pyke had het zo vastberaden over 'onze kleine'.
Oh 'het hartje' op de hand wellichtquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij daar niet haar zoon mee?
Voor zover bekend wel. Ik stoorde me er gister ook aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is de vader van Silva's zoon eigenlijk nog in beeld?
Pyke had het zo vastberaden over 'onze kleine'.
pyke overgewicht?!quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
Van hem is het helemaal eeuwig zonde zeg, hij zag er echt best goed uit destijds.
Nu is het zo'n alto met overgewicht en een berg aandoeningen in de wachtrij.
Ik zie het overgewicht ook niet zo nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond hem juist heel mager.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pyke overgewicht?!
enige overgewicht wat hij heeft is son!
Oh zijn Pymel misschien ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij daar niet haar zoon mee?
Pykjequote:Op zaterdag 28 september 2013 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh zijn Pymel misschien ja.
Latere toelichting op Facebook Patty Brard op de vraag of ze Sonja niet mocht:quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:03 schreef female81 het volgende:
Het is vooral de manier waaróp ze het zei. Een 'hoe toch eens op met die onzin'-commentaar op talentenjachten in z'n algemeenheid (en in het bijzonder The Voice) + het duo Pyke & Sonja, wat zo ontzettend uit de grond van d'r hart kwam. En dan die Janice ernaast, die ondertussen bijna onder de desk lag van het lachen.
Later in de uitzending ging het nog over Ibiza, dat het daar volgens Patty zo leuk was, en volgde er nog een 'Sonja, blijf maar weg'-achtig steekje onder water.![]()
Kan me bijna niet voorstellen dat zij ooit in de Playboy heeft gestaan zeg!quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Net terug uit Las Vegas en ik zit de herhaling te kijken: OMFG
En wat is zij een allejezus-sexloze muts geworden... maar dat wisten we eigenlijk al
Hij besnuffelt haar kruis in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat zij ooit in de Playboy heeft gestaan zeg!
Is die Pyke nou ook in de here?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh zijn Pymel misschien ja.
quote:
ADHD ballenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze heeft een mega dikke kop en een mega hoog voorhoofd. Weet niet wat ik erger vind... Zonde. Pyke kon toch eerst best goed zingen? Komt dat door de ritalin?
Ik snap ook niet dat mensen altijd met een mega voorhoofd ook nog altijd hun haren naar achteren dragenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze heeft een mega dikke kop en een mega hoog voorhoofd. Weet niet wat ik erger vind... Zonde. Pyke kon toch eerst best goed zingen? Komt dat door de ritalin?
Ik drink thee, kunnen we daar even rekening mee houden als we grapjes maken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
wenkbrauwen zijn getatoeëerd .quote:Op zondag 29 september 2013 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die eeuwige potloodwenkbrauwen ook.En qua koppie lijkt ze bijna dikker dan toen ze net met Pikmans samen was...
Zwangerschapskilootjes.quote:Op zondag 29 september 2013 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die eeuwige potloodwenkbrauwen ook.En qua koppie lijkt ze bijna dikker dan toen ze net met Pikmans samen was...
Die zoon is toch al een jaar of 7?quote:
Oh ja dat kan/kon idd.quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Ole het volgende:
Heeft ze niet een miskraam gehad? Of hebben wij dat ervan gemaakt?
Omdat het woord zwangerschapskilootjes valt.quote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat kan/kon idd.
Zie alleen de link met het pofferige niet.
dat hebben we er hier van gemaakt.quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Ole het volgende:
Ja ook. Toen kwamen de hartjes.quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is ze zwanger, en hadden ze dat nog graag willen vertellen bij TVOH... over drie afleveringen ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Ole het volgende:
"Zwangerschap met adhd/me/burnout/borderline/overgewicht".quote:Op zondag 29 september 2013 12:38 schreef Anosmie het volgende:
Maar als ze zwanger is dan is het toch ook goed nieuws? Want dan krijgt ze toch die wonderbaby die haar van alle afkortingen gaat genezen? Dan zijn wij van het geneuzel af..
In ieder geval tot ze een burn out krijgt van het zorgen voor 3 afkortingsrijke mensjes. Daar schrijft ze dan vast een boek over.
Zwangerschapsvergeetachtigheid en dan vergeet ze dat ze al die aandoeningen heeft. Dat zou jammer voor ons zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Leandra het volgende:
Wedden dat ze last krijgt van bekkeninstabiliteit![]()
En zwangerschapsdiabetes, en een hoge bloeddruk en en en....
Dat hebben wij er toen ook van gemaakt he....in die periode was ook een familielid van Son overleden waar zij en (volgens facebook/twitter) Pyke veel mee hadden. Wie weet waren de hartjes wel daarvoor....quote:Op zondag 29 september 2013 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ook. Toen kwamen de hartjes.
Maar de laatste tijd doet ze enorm geheimzinning over ZKH-opnamen met goéde afloop, goed nieuws dat ze wel/niet/ wel gaan vertellen, afhankelijk van hoe lief wij allemaal zijn geweest.
Het staat in SHO dus het is waar.quote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat hebben wij er toen ook van gemaakt he....
oeps...vergetenquote:Op zondag 29 september 2013 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het staat in SHO dus het is waar.
ga maar koken...het is aardig stil overal...quote:Op zondag 29 september 2013 14:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij hebben wij haar zwanger gepraat en een miskraam erbijIs er al nieuws in de echte gates of kan ik rustig gaan koken
Ik zag net bij Golftasgate als dat Schizo de lapo heeft, de moeite niet waard om het topic te openen dusquote:
Op zondag 29
september 2013 14:59 schreef
kvd het volgende:
[..]
ga maar koken...het is aardig stil overal...
klopt, dan weet je wel waar het over gaat/ wat de strekking van de post isquote:Op zondag 29 september 2013 15:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zag net bij Golftasgate als dat Schizo de lapo heeft, de moeite niet waard om het topic te openen dus
Ja, maar je had toen ook die bedankt-tweet aan de afdeling gynaecologie, dus ik denk echt dat het met een minie-Piekie te maken hadquote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef kvd het volgende:
vertellen, afhankelijk van hoe lief wij allemaal zijn geweest.Dat hebben wij er toen ook van gemaakt he....in die periode was ook een familielid van Son overleden waar zij en (volgens facebook/twitter) Pyke veel mee hadden. Wie weet waren de hartjes wel daarvoor....
klopt,alleen werd dat hier zo ongeveer meteen weer een miskraam, terwijl er ookandere dingen kunnen zijn gebeurd. misschien zit de mini er nog wel,misschien was het een operatie om de weg voor mini's vrij te maken. we can only guess...quote:Op zondag 29 september 2013 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar je had toen ook die bedankt-tweet aan de afdeling gynaecologie, dus ik denk echt dat het met een minie-Piekie te maken had
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 september 2013 16:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Weten we wel zeker of ze dat bedankje naar de afd gynaecologie heeft gestuurd, of hebben wij dat er ook van gemaakt![]()
twitter:sonjasilva twitterde op maandag 12-08-2013 om 18:15:04Pfffff there's no place like home! #ZMC #bedanktvoordegoedezorgen http://t.co/If9hCbdOHP reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 15:27:36@ZaansMC afdeling gynaecologie dr Hooker, en team, lieve echoscopiste en de lieve mensen die zo hard voor me gezorgd hebben op de afdeling 💋 reageer retweet
HELPP om in de afkortingen te blijven. Zijn toch by far haar favorietenquote:Op zondag 29 september 2013 12:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zwangerschapsvergeetachtigheid en dan vergeet ze dat ze al die aandoeningen heeft. Dat zou jammer voor ons zijn.
Vergeet de rammelende placenta nietquote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Leandra het volgende:
Wedden dat ze last krijgt van bekkeninstabiliteit![]()
En zwangerschapsdiabetes, en een hoge bloeddruk en en en....
Dr. Oetkerquote:Op zondag 29 september 2013 22:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Misschien was ze daarvoor wel bij Dr Hooker geweest.
Z'n voorletter is ook nog A..... arme man, dat z'n ouders daar niet beter over nagedacht hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 22:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Misschien was ze daarvoor wel bij Dr Hooker geweest.
quote:Aandachtsgebieden: Cervixpoli/ Fertiliteit
quote:Op zondag 29 september 2013 18:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
HELPP om in de afkortingen te blijven. Zijn toch by far haar favorieten
Nee, de vermeende miskraam was voordat die geheimzinnige hartjes heel geheimzinnig werden genoemd, in geheimzinnige bewoordingen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:11 schreef kvd het volgende:
[..]
klopt,alleen werd dat hier zo ongeveer meteen weer een miskraam, terwijl er ookandere dingen kunnen zijn gebeurd. misschien zit de mini er nog wel,misschien was het een operatie om de weg voor mini's vrij te maken. we can only guess...
Ja voor elke afwijking een eigen dag. Er is ook een Schijt-Aan-Sonja-dag, moet Son hebben gedacht. Ook een soort me-dag.quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Leandra het volgende:
De ME-dag? WTF? Iedere afwijking een eigen dag?
Volgens mij snapt ze het gewoon niet, het is een "me-dag" geen "ME-dag".
Maar Son, zoekt en gij zult vinden, ik kan "Hypochondrie voor Dummies" van harte aanbevelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |