Het is echt besmettelijk!quote:Pyke, die een relatie heeft met actrice-presentatrice Sonja Silva, komt sinds kort openlijk uit voor zijn aandoening ADHD. Hij is tegenwoordig ook actief voor een stichting die aandacht vraagt voor de stoornis.
Toen ik dit (bij mij het eerste bericht op een nieuwe pagina) las, had ik de berichten ervoor nog niet gezien, en dacht ik even dat het Sónja was, die auditie was gaan doen. Daarvan is tenslotte bekend dat ze een aardig deuntje kan zingen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:24 schreef Clavis het volgende:
Ik reken op veel tenenkrommende shots van Son bij de audities. Of eigenlijk hoop ik daar gewoon ook op.
Boh inderdaadquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:57 schreef female81 het volgende:
[..]
Toen ik dit (bij mij het eerste bericht op een nieuwe pagina) las, had ik de berichten ervoor nog niet gezien, en dacht ik even dat het Sónja was, die auditie was gaan doen. Daarvan is tenslotte bekend dat ze een aardig deuntje kan zingen.
Ik schrok al.
Zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:57 schreef female81 het volgende:
[..]
Toen ik dit (bij mij het eerste bericht op een nieuwe pagina) las, had ik de berichten ervoor nog niet gezien, en dacht ik even dat het Sónja was, die auditie was gaan doen. Daarvan is tenslotte bekend dat ze een aardig deuntje kan zingen.
Ik schrok al.
De 'stoornis' krijgt volgens mij al voldoende aandachtquote:
Misschien alsnog in de volgende aflevering, met aan het einde van déze aflevering een nieuwsgierig makende vooruitblik. Ik zie het haar zó doen.quote:
Is die 'stoornis' ook al dodelijk?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De 'stoornis' krijgt volgens mij al voldoende aandachtJe wordt ermee doodgegooid.
Lijkt wel of hij openlijk uitkomt voor zijn geaardheid : aandachtsh****quote:
In Sonja's geval wel. Alles voor de dramaquote:
Op vrijdag 27
september 2013 12:58 schreef
Pheno het
volgende:
[..]
Is die 'stoornis' ook al dodelijk?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:48 schreef Skaai het volgende:
Sonja bij the Voice, MET PYKE!
Oh wat ziet ze eruit
Pyke werkt nu in een fietsenwinkel.
Ja inderdaad.quote:
Misschien kan ze een blogje op The Voice website schrijven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:51 schreef kvd het volgende:
Jammer, kunnen we die 2 niet in de gaten gaan houden de komende tijd...
Has.Been.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:52 schreef Skaai het volgende:
'Man ik vond jou helemaal te gek toen'.
Vond. Toen. Auch.
Oke, daar gingen mijn Nibbitsquote:
Ik denk dat zelfs d'r föhn droevig kijktquote:
dan moet ik wel veel wegdenkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:54 schreef CherryLips het volgende:
En toch heeft ze nog een bepaalde natuurlijke schoonheid, als je de rest even wegdenkt
Begin met haar hoofdquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij werkt in een fietsenwinkel? Nou, goed gewerkt, manager Sonja.
Een fiets is handiger dan een kruiwagen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij werkt in een fietsenwinkel? Nou, goed gewerkt, manager Sonja.
Echt hè?!quote:
Ze is en was ook gewoon een mooie vrouw. Ondanks dat ze nu een dikke kop heeft zie ik wel degelijk dat ze mooie en vrouwelijke lijnen heeft qua gezicht.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:54 schreef CherryLips het volgende:
En toch heeft ze nog een bepaalde natuurlijke schoonheid, als je de rest even wegdenkt
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh goodie!!! Hij woont hier vlak bij en ik moet nog een slot voor mijn fiets kopen.Ik ga ze morgen even af, zoveel zijn het er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |