ik val ook van een stuk hoger dan jijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan liever van de trap afvallen
Nope... ik was in Noord-Italie.. dichtbij San Remo ergens ver weggestopt in een bergdorpjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker wezen drijven daar ja?
En harder, want meer gewicht en dus meer zwaartekrachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik val ook van een stuk hoger dan jij
Beetje gatenkaas wel.quote:
en toch geen pijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En harder, want meer gewicht en dus meer zwaartekracht
Bergen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope... ik was in Noord-Italie.. dichtbij San Remo ergens ver weggestopt in een bergdorpje
Ik heb ineens zin in tiramisu en carpaccio
oke, en nu?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Fascination het volgende:
Kwam er pas laatst achter dat de mond in de ava van JB, JB's eigen mond is.!!11
Heel ander beeld van haar.quote:
Ik rond de 25- 30 graden echt heel ideaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bergen.Hoe was het weer? Ik had iedere dag 30+
en dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je zou maar Kortekaas van achteren heten.
was die zwemster toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
kogtekaasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)57224&type=2&theater![]()
hallo, het is 4ebe he..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Sightseeing of lazy fuck vakantie 4ebe?
Ja we komen niet allemaal uit Ridderkerk hequote:
Eh ja dat zou kunnenquote:
Dan niks.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hallo, het is 4ebe he..
lazy fuck to da max dus
Zweten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rond de 25- 30 graden echt heel ideaal![]()
En sowieso bergenLekker koeler en een briesje
Nog wat gedaan daar?
Ik ken 2 meiden die zo van de achternaam hetenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja weet niet, bang denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf. Waarom gaat 'ie er niet meteen langs? Zou 'm na de eerste kopstoot al vloeren
.
Beste van beide wereldenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Sightseeing of lazy fuck vakantie 4ebe?
Lawl.. dat was het ookquote:
Veer, straks gevulde courgettequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ken 2 meiden die zo van de achternaam heten
[..]
Ja weet niet, bang denk ik
Is spierquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lawl.. dat was het ook![]()
Ik ben 1 kg meer bolliewollie dan eerst.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie voor 4 ebe:
uislapen
5 gangen diner
vroeg slapen
repeat
Ik zal jou eens spierquote:
Liever niet, ik ben al te vaak gespierdquote:
Al een Nutella pizza gehad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beste van beide werelden![]()
Beetje naar Monaco, Genova= 5 uur rijden, San Remo, Ventimiglia, Nice () geweest.
1kg maar? Noobjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lawl.. dat was het ook![]()
Ik ben 1 kg meer bolliewollie dan eerst.
Oh best goed nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beste van beide werelden![]()
Beetje naar Monaco, Genova= 5 uur rijden, San Remo, Ventimiglia, Nice () geweest.
Hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie voor 4 ebe:
uislapen
5 gangen diner
vroeg slapen
repeat
vooral gehakt + wat fijn gesnipperde ui, knoflook en kruiden. en kaas natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha goed bezigWat ga je erin smijten?
Lekkaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral gehakt + wat fijn gesnipperde ui, knoflook en kruiden. en kaas natuurlijk
elke dag ander restaurantquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik zou ook wel iets willen zien
welkom bij de clubquote:
Lijkt me nog niet eens zo heel gek vies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al een Nutella pizza gehad?
Ja ik maakte ook uitstapjes, maar sowieso niet op het heetste van de dagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik zou ook wel iets willen zien
Kuthondenquote:
Nee, wings van z'n chickquote:
Oh die hoef ik niet.quote:
KFCquote:
Ja, wanneer?quote:
Eerstvolgende keer dat we gaan chillen?quote:
Chill jij met veel FOK!kers?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat we gaan chillen?
Vraag jij veel naar de bekende weg?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chill jij met veel FOK!kers?
hahahahaahahahhahah :pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha ja chickenwing, zie de typo nu pas heuehehehehehe.
Sowieso dat jij wel met dqod wil chillen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al een keer FOK!kers gespot terwijl je in je AH aan het werk was?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt toch ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godnondeju.. brabo-ers die denken dat de wereld ophoudt na N-B... Echt hou op hoor
Hoeveel ongeveerquote:
Nee hoor, hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso dat jij wel met dqod wil chillen.
Nee hoor, hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Al een keer FOK!kers gespot terwijl je in je AH aan het werk was?
Sowieso figuren die op een provincie geilen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godnondeju.. brabo-ers die denken dat de wereld ophoudt na N-B... Echt hou op hoor
Er is meer.. veel meer..quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso dat jij wel met dqod wil chillen.
Hele groepen tegelijk, gangbangstyle :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoeveel ongeveer?
[..]
Nee hoor, hoezo?
[..]
Nee hoor, hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja, maar geeneens een volkslied hebben, wat ben je dan voor provincie dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso figuren die op een provincie geilen.Met hun picknickkleed vlag.
Gewoon vet chillend in de kfcquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat we gaan chillen?
Feunen als een malle, RATATATATABAMMMquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon vet chillend in de kfc
Helemaal goed
Gewoon die horens vastpakken en de bosjes in smijten ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf. Waarom gaat 'ie er niet meteen langs? Zou 'm na de eerste kopstoot al vloeren
.
Zal jou eens bij je horens pakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon die horens vastpakken en de bosjes in smijten ook.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Dqod het volgende:
Zou ik daar een keer een onderzoek naar mogen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Hoezo vroeg je dat? Gister ook al of ik CB had gespot ofzoquote:?
Waarom interesseert het jou wie elkaar meeten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou ik daar een keer een onderzoek naar mogen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hoezo vroeg je dat? Gister ook al of ik CB had gespot ofzo?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom interesseert het jou wie elkaar meeten?
PAS OP HOOR, IK GA ZOMETEEN TOCH MET EEN CHAI-REDENATIE KOMENik dacht dat je veer wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat zoiets als een sociaal experiment? Of hoe moet ik dat zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hoezo vroeg je dat? Gister ook al of ik CB had gespot ofzo?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
PAS OP HOOR, IK GA ZOMETEEN TOCH MET EEN CHAI-REDENATIE KOMENHey, zullen we meeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dan weet je wie er allemaal geverifieerd zijn. Zodat je iig niet met een faker te maken hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Soort van, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een sociaal experiment? Of hoe moet ik dat zien
kleuren bitch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veer is een uiltje, ik ben een eekhoorn. Het is niet moeilijk hoor.
Haha, zo deed ik ook altijd tegen m'n teefjes op de crčche. "Kleuren bitch, ik ga die prijsvraag winnen".quote:
Loei voor me, het windt me opquote:
Ik noteer even de pro's en con's.. Kom hier nog op terug :$quote:
als jij een andere doet doe ik mijn oude weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik mis jouw oude UI, deze is stom.
Het moet dieper gaan dan dat, het psychologische aspect dient ook ter sprake te komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef Dqod het volgende:
Ik noteer even de pro's en con's.. Kom hier nog op terug :$
swag since 1992quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, zo deed ik ook altijd tegen m'n teefjes op de crčche. "Kleuren bitch, ik ga die prijsvraag winnen".
Godkankiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, zo deed ik ook altijd tegen m'n teefjes op de crčche. "Kleuren bitch, ik ga die prijsvraag winnen".
Ik zoek een leuke van een kat voor bij m'n ondertitel, maar ik heb nog niks gevondenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
als jij een andere doet doe ik mijn oude weer.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godkanki
[..]
Ik zoek een leuke van een kat voor bij m'n ondertitel, maar ik heb nog niks gevondenMaar zal m'n best doen
Hoe dieper men bij mij gaat, hoe fysieker het juist wordtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het moet dieper gaan dan dat, het psychologische aspect dient ook ter sprake te komen.
[..]
Godkanki
[..]
Ik zoek een leuke van een kat voor bij m'n ondertitel, maar ik heb nog niks gevondenMaar zal m'n best doen
Zo rollen we.. zeker na een bucket met kipquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Feunen als een malle, RATATATATABAMMM
[..]
Godkanki
[..]
quote:
quote:
We gaan nog vergaderen over een datumquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo rollen we.. zeker na een bucket met kip![]()
Ik heb in september vrij gevraagd.. dus dan zou het eventueel wel kunnen een weekend
Even kijken of ie dan nog mooi en enigszins duidelijk isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JA! DIT!Alleen dan in UI formaat
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe dieper men bij mij gaat, hoe fysieker het juist wordt
Dit gaat echt te furrrquote:
Even om de e- tafel gaan zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
We gaan nog vergaderen over een datum![]()
Rollen in het diepe met die chickies
[..]
Even kijken of ie dan nog mooi en enigszins duidelijk is
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat echt te furrr
Ja, de ronde e-tafel :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even om de e- tafel gaan zitten
Nee, ik zou het met liefde doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik zou het met liefde doen
Oh en CY?!!Waaaaa super leuk! Maar dat is 60 x 45, past ie dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hier 0,0 verstand van
![]()
Kunnen factoren als leeftijd, seksuele oriėntatie, sociaal milieu etc. ook van invloed zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe dieper men bij mij gaat, hoe fysieker het juist wordt
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waaaaa super leuk! Maar dat is 60 x 45, past ie dan wel?Ik heb hier 0,0 verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, probeer het eens, ik wil zien hoe 't je staat
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Vooral de 1e 2 vind ik erg belangrijk, jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunnen factoren als leeftijd, seksuele oriėntatie, sociaal milieu etc. ook van invloed zijn?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja![]()
Of:Dat kon net zo goed een scene uit WO II zijn zo slecht is de kwaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, probeer het eens, ik wil zien hoe 't je staat
Ja, ik gebruik maar een simpel iets daarvoor hoor, ben geen gifjesverklein/edit-wonderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat kon net zo goed een scene uit WO II zijn zo slecht is de kwaliteit.
Rustig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik maar een simpel iets daarvoor hoor, ben geen gifjesverklein/edit-wonder
MAAR ALS JIJ HET BETER KUNT, GODNONDEJU![]()
TADAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik maar een simpel iets daarvoor hoor, ben geen gifjesverklein/edit-wonder
MAAR ALS JIJ HET BETER KUNT, GODNONDEJU![]()
Ben jij het, missy?quote:
quote:
Hihi dankjewel voor het makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij het, missy?
[..]!!!!!!!! Je knuffel/aaibaarheidsfactor wordt met de minuut hoger.. Ik sta op ontploffen, dus bereid jezelf maar voor
Ik ook, niks meer aan doen zou ik zeggen.. Tenzij iemand m mooi duidelijk kan krijgen, maar okquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hihi dankjewel voor het makenVind m zonder tekst nog leuker denk ik
Met nagels kun je leuke dingen doenquote:
Zal jou eens snijden in een hoekjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga snijden in een hoekje en laat deze dan maar voor mij.![]()
heb m'n best gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, niks meer aan doen zou ik zeggen.. Tenzij iemand m mooi duidelijk kan krijgen, maar ok
Ja, maar nu flitst ie, dat is naar voor mensen met epilepsie ;squote:
Jeeej, welkom terug oude UIquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga snijden in een hoekje en laat deze dan maar voor mij.![]()
Ja maar jij knapt af op navelpiercings, ik knap af op nepnagels met felle kleurtjes (eigenlijk alle nepnagels huhue)quote:
Een naaktslak in een LSD-trip.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
Wat is jouw UI eigenlijk, zwevende regenboogtandpasta?
hard gewordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met nagels kun je leuke dingen doen
[..]
Zal jou eens snijden in een hoekje
Ik hou ook niet van nepnagels hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij knapt af op navelpiercings, ik knap af op nepnagels met felle kleurtjes (eigenlijk alle nepnagels huhue)
Ook een optie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een naaktslak in een LSD-trip.
Misschien moet je er even op slaan :$quote:
sla die duivel uit mijn broek bebe :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook een optie!
[..]
Misschien moet je er even op slaan :$
hihi wauwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JaIk ga je meteen bij m'n favofokkers lijst zetten
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
sla die duivel uit mijn broek bebe :$
Oke maar niet krabben, is niet lief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van nepnagels hoor
Heb gwn eckte eckte
ik zie er een vossenstaart in btjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
Wat is jouw UI eigenlijk, zwevende regenboogtandpasta?
Zal teder voor je zijn :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar niet krabben, is niet lief.
Ja, maar de vos mistquote:
DOE RUSTIG!!!quote:
beetje nagels in je rug toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar niet krabben, is niet lief.
quote:
Jawel, ze zijn voor 14-jarige vmbo-sletjes en/of oudere wijven die denken dat ze sexy zijn.quote:
Ik zong het op het deuntje van dust in the windquote:
wederom hard geworden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn voor 14-jarige vmbo-sletjes en/of oudere wijven die denken dat ze sexy zijn.
zoals van die hoepel oorbellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn voor 14-jarige vmbo-sletjes en/of oudere wijven die denken dat ze sexy zijn.
Hmm, aparte doelgroep om je product op de positionerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Wejoo, wat is dit dan nu zo hier gaande allemaal????quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man die zijn juist kksexy. (srs)
Dat dan weer sexy vinden, maar een navelpiercing nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man die zijn juist kksexy. (srs)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zong het op het deuntje van dust in the wind
Statistisch gezien de beste doelgroep, meeste onzekerheid, kun je hah't op inspelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, aparte doelgroep om je product op de positioneren. Interessant.
Ik heb er ook een gehad toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Waar is jouw hondjes-UI eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gehad toen ik 16 was
repaired.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wij moeten eens even lebberen denk ik
Het was een fout okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij die mij zo noemt, de ironie.quote:
Wow. Goddank dat dat ding er nu uit is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gehad toen ik 16 was
Bij dezen nog even officieel: welkom terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Zat erop te wachten idd [ afbeelding ][ afbeelding ].
Gvd, slim genoeg zijn om te voelen dat dit onaardig en sarcastisch bedoeld is, maar te dom zijn om precies te snappen hoequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Goddank dat dat ding er nu uit is.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was een fout okeIk was 16 en drie oudere meisjes in m'n dansgroep hadden er ook een en Christina Aguilera ook en ik dacht dat het mooi zou zijn
NawwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik vergeef het je.. Ook ik heb dingen gedaan op 16-jarige leeftijd waar ik achteraf niet trots op ben
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij dezen nog even officieel: welkom terug.
Nope.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gvd, slim genoeg zijn om te voelen dat dit onaardig en sarcastisch bedoeld is, maar te dom zijn om precies te snappen hoeFML.
Volgens mij is dat nog extréém mild gezegd, of niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook ik heb dingen gedaan op 16-jarige leeftijd waar ik achteraf niet trots op ben
De PI in combinatie met diequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Wat?Hoe kan dat in godsnaam als onaardig opgevat worden?
Vingeren voor de spiegel enzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog extréém mild gezegd, of niet?
Wow, zo'n negatief beeld van mij, onterecht uiteraard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De PI in combinatie met dieerachter aan, gecombineerd met het feit dat jij vrijwel altijd sarcastisch tegen me doet
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vingeren voor de spiegel enzoPics/vids kthx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vingeren voor de spiegel enzoVERTEL. NU WORDT HET INTERESSANT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is dit ook het proloog voor mijn studie naar jouw FOK!meetingsschap.
Oke sorryquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, zo'n negatief beeld van mij, onterecht uiteraard.
Kink.comquote:
Nee, durf niet :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VERTEL. NU WORDT HET INTERESSANT.
Overigens is dit ook het proloog voor mijn studie naar jouw FOK!meetingsschap.
Zal ook bij jou wegblijven, don't worry.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Een chick met tunnels is voor mij net als een chick met een stoppelbaard, een teken om er ver van weg te blijven.
Heb jij tunnels?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal ook bij jou wegblijven, don't worry.
Deze quote ga ik op zo'n epilepsie-badge drukken, mocht me ooit iets overkomen, dan weet men dit iigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal ook bij jou wegblijven, don't worry.
Discretie is vereist ehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pics?
[..]
AWWWWWWWWWW YISSSSS
Gvdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Mur noemde het gewoon zijn IJtunnel bij nacht.
Mhm.. En dan gaat CY allemaal suggestieve dingen op FOK! zetten na ons gesprek en ik ook en nog vertel ik niks.. BWAHAHAHAHAquote:
watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Mur noemde het gewoon zijn IJtunnel bij nacht.
Ik heb hier nu al zin inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mhm.. En dan gaat CY allemaal suggestieve dingen op FOK! zetten na ons gesprek en ik ook en nog vertel ik niks.. BWAHAHAHAHA
hahahaha waaaaaahtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. Een chick met tunnels is voor mij net als een chick met een stoppelbaard, een teken om er ver van weg te blijven.
Iets om naar uit te kijken inderdaad, al die troubled confessions.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb hier nu al zin in(srs)
Totaal onaantrekkelijkquote:
Het windt me op, jou ook?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb hier nu al zin in(srs)
Die andere tunnel van d'r is permanent afgesloten voor ingaand verkeer.quote:
Oh, ik dacht vanwege alle uitstoot die er per dag werd geproduceerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Die andere tunnel van d'r is permanent afgesloten voor ingaand verkeer.
Mensen die van alles wat op FB geplaatst wordt de helft op FOK! zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
Mensen die van elke vakantie 100+ foto's op facebook zetten.
Vind ik niet zo erg, hier scroll je daar makkelijk overheen, maar zo'n album wordt langzaam gevuld, dus kom telkens terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die van alles wat op FB geplaatst wordt de helft op FOK! zetten.
Sowieso wel dat er chicks zijn in deze SC die trouwens van die smerige donsbakkebaarden tot over hun kaak hebben, of misschien wel zelfs zo'n vrouwelijke donssnorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
hardop bij het voor me zien van chicks met stoppelbaard
ik verdenk Dqod er vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso wel dat er chicks zijn in deze SC die trouwens van die smerige donsbakkebaarden tot over hun kaak hebben, of misschien wel zelfs zo'n vrouwelijke donssnor.
Dat kan nog helemaal niet, dan moeten er dingen misgaan in je hormoonspiegels toch? Vanaf de overgang kan dat volgens mij pas echt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso wel dat er chicks zijn in deze SC die trouwens van die smerige donsbakkebaarden tot over hun kaak hebben, of misschien wel zelfs zo'n vrouwelijke donssnor.
Je hebt zelf een vrouwelijke donssnorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Typische Chai-redenatie, wordt verworpen. Vaak genoeg chicks (18-24) hiermee gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan nog helemaal niet, dan moeten er dingen misgaan in je hormoonspiegels toch? Vanaf de overgang kan dat volgens mij pas echt.
Klopt :$quote:
Het was een vraag, blinde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Typische Chai-redenatie, wordt verworpen. Vaak genoeg chicks (18-24) hiermee gezien.
Jaquote:
klopt ja, anorexia chicks hebben vaker meer haar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens hebben ook magere chicks (modellen bijv.) hier vaak last van, is bij hen een natuurlijke reactie om warmte vast te houden.
ok.quote:
mooi gekamd welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]. Bij blonde chicks zie je het trouwens ook best vaak, vooral als ze zon erop schijnt
. Echt zo'n hele vacht gewoon.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ok.Haha, Vas heeft een bakkebaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo erg als sommige chicks het hebben of zoals op jouw pics van netquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Vas heeft een bakkebaard.
Zie je het al voor je, een dame met vers geschoren bakkies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ey, mijne zijn altijd vers swa.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, een dame met vers geschoren bakkies.
Bakkiebaarden swa je weet de real thang.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
BAKKIES ZEGT ZE![]()
. Is dat serieus een woord ervoor? Ik dacht dat je 'bakkes' bedoelde
.
Waarom ga je hier zo stuk om?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo bij de kapper komen en zeggen van 'doe mij maar Ludacris bakkies'.
[ afbeelding ]
Hier ben ik!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
breng de kutusers maar weer terug, topique is dood
HARROquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
We weten allemaal al wel dat jij voor het type 'zwerver' gaat, met mannen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch zo, daarom drink ik bier. Jaag je irritante mannen mee weg
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We weten allemaal al wel dat jij voor het type 'zwerver' gaat, met mannen.
Die geven ook weinig om een 'stinkkut'![]()
quote:
DAYUUUMN. [/grover]quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
broeder alsjeblieft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon zo lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
Splash ik zo over mijn hipsterbril lol
quote:
No offence. Kusjequote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje offence taken. Kusje maakt wel een hoop goed.
Thanks, makkerquote:
Ik ging eerlijk gezegd wel stuk toen Modus je in één zin noemde met daklozenkrant laatstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje offence taken. Kusje maakt wel een hoop goed.
Die was wel mooi ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks, makker.
[..]
Ik ging eerlijk gezegd wel stuk toen Modus je in één zin noemde met daklozenkrant laatst. #meelezen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
en die zijn ook vaker kut jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
Ik breng hier ook af en toe nog wel nieuwe users dmv quote alert.
je maakt wat mee in je leven hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
De kiloknaller kipfilet is trouwens nog maar 900 gram. En nog steeds 5 euro. Oplichters bij de Albert heijn
Ben benieuwd naar dwc zijn standpunt in dezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
De kiloknaller kipfilet is trouwens nog maar 900 gram. En nog steeds 5 euro. Oplichters bij de Albert heijn
dat kiloknallers voor paupers zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar dwc zijn standpunt in dezen.
Nou, als er voor elke kiloknaller 100 gram minder kip gegeten wordt heeft dat op zich zijn voordelen (zie het argument van vegetariėrs e.d. dat hoe minder vlees er wordt gegeten hoe beter dat voor het milieu in het algemeen is - overigens is dit niet mijn standpunt), alleen om je product dan aan de man te brengen zijnde een kilo vlees getuigt dan weer niet van eerlijke handel, zie het schandaal met paardenvlees in maaltijden etc. eerder dit jaar. Het is op zich geen probleem, maar vermeld het dan wel juistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar dwc zijn standpunt in dezen.
huh? jij denkt niet dat minder vleesconsumptie beter zou zijn voor het milieu?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
dat hoe minder vlees er wordt gegeten hoe beter dat voor het milieu in het algemeen is - overigens is dit niet mijn standpunt)
Ik sta er niet achter, laat ik het zo zeggen. Iedereen moet lekker zelf weten wat en hoeveel hij eetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
huh? jij denkt niet dat minder vleesconsumptie beter zou zijn voor het milieu?
ohh, ik dacht al. Als je dat zou ontkennen zou wel hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta er niet achter, laat ik het zo zeggen. Iedereen moet lekker zelf weten wat en hoeveel hij eet.
Hahaha idd, goed dat je dat even verduidelijkt jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohh, ik dacht al. Als je dat zou ontkennen zou wel hilarisch zijn.
met stille tocht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee maar er wordt vanavond wel 1 minuut stilte gehouden.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, als er voor elke kiloknaller 100 gram minder kip gegeten wordt heeft dat op zich zijn voordelen (zie het argument van vegetariėrs e.d. dat hoe minder vlees er wordt gegeten hoe beter dat voor het milieu in het algemeen is - overigens is dit niet mijn standpunt), alleen om je product dan aan de man te brengen zijnde een kilo vlees getuigt dan weer niet van eerlijke handel, zie het schandaal met paardenvlees in maaltijden etc. eerder dit jaar. Het is op zich geen probleem, maar vermeld het dan wel juist.
quote:
quote:Hoewel we allemaal wel weten dat Yvonne de enige babe van FOK! is,
Zo kansloos ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
[..]![]()
![]()
Ga toch niet op jou stemmenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
[..]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |