Feunen als een malle, RATATATATABAMMMquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon vet chillend in de kfc
Helemaal goed
Gewoon die horens vastpakken en de bosjes in smijten ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf. Waarom gaat 'ie er niet meteen langs? Zou 'm na de eerste kopstoot al vloeren
.
Zal jou eens bij je horens pakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon die horens vastpakken en de bosjes in smijten ook.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Dqod het volgende:
Zou ik daar een keer een onderzoek naar mogen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Hoezo vroeg je dat? Gister ook al of ik CB had gespot ofzoquote:?
Waarom interesseert het jou wie elkaar meeten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou ik daar een keer een onderzoek naar mogen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hoezo vroeg je dat? Gister ook al of ik CB had gespot ofzo?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom interesseert het jou wie elkaar meeten?
PAS OP HOOR, IK GA ZOMETEEN TOCH MET EEN CHAI-REDENATIE KOMENik dacht dat je veer wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat zoiets als een sociaal experiment? Of hoe moet ik dat zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hoezo vroeg je dat? Gister ook al of ik CB had gespot ofzo?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
PAS OP HOOR, IK GA ZOMETEEN TOCH MET EEN CHAI-REDENATIE KOMENHey, zullen we meeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dan weet je wie er allemaal geverifieerd zijn. Zodat je iig niet met een faker te maken hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Soort van, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een sociaal experiment? Of hoe moet ik dat zien
kleuren bitch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veer is een uiltje, ik ben een eekhoorn. Het is niet moeilijk hoor.
Haha, zo deed ik ook altijd tegen m'n teefjes op de crèche. "Kleuren bitch, ik ga die prijsvraag winnen".quote:
Loei voor me, het windt me opquote:
Ik noteer even de pro's en con's.. Kom hier nog op terug :$quote:
als jij een andere doet doe ik mijn oude weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik mis jouw oude UI, deze is stom.
Het moet dieper gaan dan dat, het psychologische aspect dient ook ter sprake te komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef Dqod het volgende:
Ik noteer even de pro's en con's.. Kom hier nog op terug :$
swag since 1992quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, zo deed ik ook altijd tegen m'n teefjes op de crèche. "Kleuren bitch, ik ga die prijsvraag winnen".
Godkankiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, zo deed ik ook altijd tegen m'n teefjes op de crèche. "Kleuren bitch, ik ga die prijsvraag winnen".
Ik zoek een leuke van een kat voor bij m'n ondertitel, maar ik heb nog niks gevondenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
als jij een andere doet doe ik mijn oude weer.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godkanki
[..]
Ik zoek een leuke van een kat voor bij m'n ondertitel, maar ik heb nog niks gevondenMaar zal m'n best doen
Hoe dieper men bij mij gaat, hoe fysieker het juist wordtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het moet dieper gaan dan dat, het psychologische aspect dient ook ter sprake te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |