Waarom ga je hier zo stuk om?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo bij de kapper komen en zeggen van 'doe mij maar Ludacris bakkies'.
[ afbeelding ]
Hier ben ik!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
breng de kutusers maar weer terug, topique is dood
HARROquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
We weten allemaal al wel dat jij voor het type 'zwerver' gaat, met mannen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch zo, daarom drink ik bier. Jaag je irritante mannen mee weg
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We weten allemaal al wel dat jij voor het type 'zwerver' gaat, met mannen.
Die geven ook weinig om een 'stinkkut'![]()
quote:
DAYUUUMN. [/grover]quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
broeder alsjeblieft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon zo lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
Splash ik zo over mijn hipsterbril lol
quote:
No offence. Kusjequote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje offence taken. Kusje maakt wel een hoop goed.
Thanks, makkerquote:
Ik ging eerlijk gezegd wel stuk toen Modus je in één zin noemde met daklozenkrant laatstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje offence taken. Kusje maakt wel een hoop goed.
Die was wel mooi ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks, makker.
[..]
Ik ging eerlijk gezegd wel stuk toen Modus je in één zin noemde met daklozenkrant laatst. #meelezen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
en die zijn ook vaker kut jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
Ik breng hier ook af en toe nog wel nieuwe users dmv quote alert.
je maakt wat mee in je leven hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
De kiloknaller kipfilet is trouwens nog maar 900 gram. En nog steeds 5 euro. Oplichters bij de Albert heijn
Ben benieuwd naar dwc zijn standpunt in dezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
De kiloknaller kipfilet is trouwens nog maar 900 gram. En nog steeds 5 euro. Oplichters bij de Albert heijn
dat kiloknallers voor paupers zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar dwc zijn standpunt in dezen.
Nou, als er voor elke kiloknaller 100 gram minder kip gegeten wordt heeft dat op zich zijn voordelen (zie het argument van vegetariėrs e.d. dat hoe minder vlees er wordt gegeten hoe beter dat voor het milieu in het algemeen is - overigens is dit niet mijn standpunt), alleen om je product dan aan de man te brengen zijnde een kilo vlees getuigt dan weer niet van eerlijke handel, zie het schandaal met paardenvlees in maaltijden etc. eerder dit jaar. Het is op zich geen probleem, maar vermeld het dan wel juistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar dwc zijn standpunt in dezen.
huh? jij denkt niet dat minder vleesconsumptie beter zou zijn voor het milieu?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
dat hoe minder vlees er wordt gegeten hoe beter dat voor het milieu in het algemeen is - overigens is dit niet mijn standpunt)
Ik sta er niet achter, laat ik het zo zeggen. Iedereen moet lekker zelf weten wat en hoeveel hij eetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
huh? jij denkt niet dat minder vleesconsumptie beter zou zijn voor het milieu?
ohh, ik dacht al. Als je dat zou ontkennen zou wel hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta er niet achter, laat ik het zo zeggen. Iedereen moet lekker zelf weten wat en hoeveel hij eet.
Hahaha idd, goed dat je dat even verduidelijkt jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohh, ik dacht al. Als je dat zou ontkennen zou wel hilarisch zijn.
met stille tocht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee maar er wordt vanavond wel 1 minuut stilte gehouden.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, als er voor elke kiloknaller 100 gram minder kip gegeten wordt heeft dat op zich zijn voordelen (zie het argument van vegetariėrs e.d. dat hoe minder vlees er wordt gegeten hoe beter dat voor het milieu in het algemeen is - overigens is dit niet mijn standpunt), alleen om je product dan aan de man te brengen zijnde een kilo vlees getuigt dan weer niet van eerlijke handel, zie het schandaal met paardenvlees in maaltijden etc. eerder dit jaar. Het is op zich geen probleem, maar vermeld het dan wel juist.
quote:
quote:Hoewel we allemaal wel weten dat Yvonne de enige babe van FOK! is,
Zo kansloos ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
[..]![]()
![]()
Ga toch niet op jou stemmenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
[..]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |