Met nagels kun je leuke dingen doenquote:
Zal jou eens snijden in een hoekjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga snijden in een hoekje en laat deze dan maar voor mij.![]()
heb m'n best gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, niks meer aan doen zou ik zeggen.. Tenzij iemand m mooi duidelijk kan krijgen, maar ok
Ja, maar nu flitst ie, dat is naar voor mensen met epilepsie ;squote:
Jeeej, welkom terug oude UIquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga snijden in een hoekje en laat deze dan maar voor mij.![]()
Ja maar jij knapt af op navelpiercings, ik knap af op nepnagels met felle kleurtjes (eigenlijk alle nepnagels huhue)quote:
Een naaktslak in een LSD-trip.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
Wat is jouw UI eigenlijk, zwevende regenboogtandpasta?
hard gewordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met nagels kun je leuke dingen doen
[..]
Zal jou eens snijden in een hoekje
Ik hou ook niet van nepnagels hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij knapt af op navelpiercings, ik knap af op nepnagels met felle kleurtjes (eigenlijk alle nepnagels huhue)
Ook een optie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een naaktslak in een LSD-trip.
Misschien moet je er even op slaan :$quote:
sla die duivel uit mijn broek bebe :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook een optie!
[..]
Misschien moet je er even op slaan :$
hihi wauwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JaIk ga je meteen bij m'n favofokkers lijst zetten
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
sla die duivel uit mijn broek bebe :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |