quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godkanki
[..]
Ik zoek een leuke van een kat voor bij m'n ondertitel, maar ik heb nog niks gevondenMaar zal m'n best doen
Zo rollen we.. zeker na een bucket met kipquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Feunen als een malle, RATATATATABAMMM
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godkanki
[..]
Ik zoek een leuke van een kat voor bij m'n ondertitel, maar ik heb nog niks gevondenMaar zal m'n best doen
quote:
quote:
We gaan nog vergaderen over een datumquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo rollen we.. zeker na een bucket met kip![]()
Ik heb in september vrij gevraagd.. dus dan zou het eventueel wel kunnen een weekend
Even kijken of ie dan nog mooi en enigszins duidelijk isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JA! DIT!Alleen dan in UI formaat
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe dieper men bij mij gaat, hoe fysieker het juist wordt
Dit gaat echt te furrrquote:
Even om de e- tafel gaan zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
We gaan nog vergaderen over een datum![]()
Rollen in het diepe met die chickies
[..]
Even kijken of ie dan nog mooi en enigszins duidelijk is
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat echt te furrr
Ja, de ronde e-tafel :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even om de e- tafel gaan zitten
Nee, ik zou het met liefde doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik zou het met liefde doen
Oh en CY?!!Waaaaa super leuk! Maar dat is 60 x 45, past ie dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hier 0,0 verstand van
![]()
Kunnen factoren als leeftijd, seksuele oriëntatie, sociaal milieu etc. ook van invloed zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe dieper men bij mij gaat, hoe fysieker het juist wordt
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waaaaa super leuk! Maar dat is 60 x 45, past ie dan wel?Ik heb hier 0,0 verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, probeer het eens, ik wil zien hoe 't je staat
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Vooral de 1e 2 vind ik erg belangrijk, jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunnen factoren als leeftijd, seksuele oriëntatie, sociaal milieu etc. ook van invloed zijn?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja![]()
Of:Dat kon net zo goed een scene uit WO II zijn zo slecht is de kwaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, probeer het eens, ik wil zien hoe 't je staat
Ja, ik gebruik maar een simpel iets daarvoor hoor, ben geen gifjesverklein/edit-wonderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat kon net zo goed een scene uit WO II zijn zo slecht is de kwaliteit.
Rustig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik maar een simpel iets daarvoor hoor, ben geen gifjesverklein/edit-wonder
MAAR ALS JIJ HET BETER KUNT, GODNONDEJU![]()
TADAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik maar een simpel iets daarvoor hoor, ben geen gifjesverklein/edit-wonder
MAAR ALS JIJ HET BETER KUNT, GODNONDEJU![]()
Ben jij het, missy?quote:
quote:
Hihi dankjewel voor het makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij het, missy?
[..]!!!!!!!! Je knuffel/aaibaarheidsfactor wordt met de minuut hoger.. Ik sta op ontploffen, dus bereid jezelf maar voor
Ik ook, niks meer aan doen zou ik zeggen.. Tenzij iemand m mooi duidelijk kan krijgen, maar okquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hihi dankjewel voor het makenVind m zonder tekst nog leuker denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |