Heb jij tunnels?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal ook bij jou wegblijven, don't worry.
Deze quote ga ik op zo'n epilepsie-badge drukken, mocht me ooit iets overkomen, dan weet men dit iigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal ook bij jou wegblijven, don't worry.
Discretie is vereist ehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pics?
[..]
AWWWWWWWWWW YISSSSS
Gvdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Mur noemde het gewoon zijn IJtunnel bij nacht.
Mhm.. En dan gaat CY allemaal suggestieve dingen op FOK! zetten na ons gesprek en ik ook en nog vertel ik niks.. BWAHAHAHAHAquote:
watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Mur noemde het gewoon zijn IJtunnel bij nacht.
Ik heb hier nu al zin inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mhm.. En dan gaat CY allemaal suggestieve dingen op FOK! zetten na ons gesprek en ik ook en nog vertel ik niks.. BWAHAHAHAHA
hahahaha waaaaaahtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. Een chick met tunnels is voor mij net als een chick met een stoppelbaard, een teken om er ver van weg te blijven.
Iets om naar uit te kijken inderdaad, al die troubled confessions.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb hier nu al zin in(srs)
Totaal onaantrekkelijkquote:
Het windt me op, jou ook?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb hier nu al zin in(srs)
Die andere tunnel van d'r is permanent afgesloten voor ingaand verkeer.quote:
Oh, ik dacht vanwege alle uitstoot die er per dag werd geproduceerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Die andere tunnel van d'r is permanent afgesloten voor ingaand verkeer.
Mensen die van alles wat op FB geplaatst wordt de helft op FOK! zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
Mensen die van elke vakantie 100+ foto's op facebook zetten.
Vind ik niet zo erg, hier scroll je daar makkelijk overheen, maar zo'n album wordt langzaam gevuld, dus kom telkens terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die van alles wat op FB geplaatst wordt de helft op FOK! zetten.
Sowieso wel dat er chicks zijn in deze SC die trouwens van die smerige donsbakkebaarden tot over hun kaak hebben, of misschien wel zelfs zo'n vrouwelijke donssnorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
hardop bij het voor me zien van chicks met stoppelbaard
ik verdenk Dqod er vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso wel dat er chicks zijn in deze SC die trouwens van die smerige donsbakkebaarden tot over hun kaak hebben, of misschien wel zelfs zo'n vrouwelijke donssnor.
Dat kan nog helemaal niet, dan moeten er dingen misgaan in je hormoonspiegels toch? Vanaf de overgang kan dat volgens mij pas echt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso wel dat er chicks zijn in deze SC die trouwens van die smerige donsbakkebaarden tot over hun kaak hebben, of misschien wel zelfs zo'n vrouwelijke donssnor.
Je hebt zelf een vrouwelijke donssnorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Typische Chai-redenatie, wordt verworpen. Vaak genoeg chicks (18-24) hiermee gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan nog helemaal niet, dan moeten er dingen misgaan in je hormoonspiegels toch? Vanaf de overgang kan dat volgens mij pas echt.
Klopt :$quote:
Het was een vraag, blinde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Typische Chai-redenatie, wordt verworpen. Vaak genoeg chicks (18-24) hiermee gezien.
Jaquote:
klopt ja, anorexia chicks hebben vaker meer haar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens hebben ook magere chicks (modellen bijv.) hier vaak last van, is bij hen een natuurlijke reactie om warmte vast te houden.
ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi gekamd welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]. Bij blonde chicks zie je het trouwens ook best vaak, vooral als ze zon erop schijnt
. Echt zo'n hele vacht gewoon.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ok.Haha, Vas heeft een bakkebaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo erg als sommige chicks het hebben of zoals op jouw pics van netquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Vas heeft een bakkebaard.
Zie je het al voor je, een dame met vers geschoren bakkies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ey, mijne zijn altijd vers swa.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, een dame met vers geschoren bakkies.
Bakkiebaarden swa je weet de real thang.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
BAKKIES ZEGT ZE![]()
. Is dat serieus een woord ervoor? Ik dacht dat je 'bakkes' bedoelde
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |