Oke maar niet krabben, is niet lief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van nepnagels hoor
Heb gwn eckte eckte
ik zie er een vossenstaart in btjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
Wat is jouw UI eigenlijk, zwevende regenboogtandpasta?
Zal teder voor je zijn :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar niet krabben, is niet lief.
Ja, maar de vos mistquote:
DOE RUSTIG!!!quote:
beetje nagels in je rug toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar niet krabben, is niet lief.
quote:
Jawel, ze zijn voor 14-jarige vmbo-sletjes en/of oudere wijven die denken dat ze sexy zijn.quote:
Ik zong het op het deuntje van dust in the windquote:
wederom hard geworden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn voor 14-jarige vmbo-sletjes en/of oudere wijven die denken dat ze sexy zijn.
zoals van die hoepel oorbellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn voor 14-jarige vmbo-sletjes en/of oudere wijven die denken dat ze sexy zijn.
Hmm, aparte doelgroep om je product op de positionerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Wejoo, wat is dit dan nu zo hier gaande allemaal????quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man die zijn juist kksexy. (srs)
Dat dan weer sexy vinden, maar een navelpiercing nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man die zijn juist kksexy. (srs)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zong het op het deuntje van dust in the wind
Statistisch gezien de beste doelgroep, meeste onzekerheid, kun je hah't op inspelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, aparte doelgroep om je product op de positioneren. Interessant.
Ik heb er ook een gehad toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Waar is jouw hondjes-UI eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gehad toen ik 16 was
repaired.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wij moeten eens even lebberen denk ik
Het was een fout okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij die mij zo noemt, de ironie.quote:
Wow. Goddank dat dat ding er nu uit is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gehad toen ik 16 was
Bij dezen nog even officieel: welkom terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Zat erop te wachten idd [ afbeelding ][ afbeelding ].
Gvd, slim genoeg zijn om te voelen dat dit onaardig en sarcastisch bedoeld is, maar te dom zijn om precies te snappen hoequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Goddank dat dat ding er nu uit is.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was een fout okeIk was 16 en drie oudere meisjes in m'n dansgroep hadden er ook een en Christina Aguilera ook en ik dacht dat het mooi zou zijn
NawwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik vergeef het je.. Ook ik heb dingen gedaan op 16-jarige leeftijd waar ik achteraf niet trots op ben
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij dezen nog even officieel: welkom terug.
Nope.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gvd, slim genoeg zijn om te voelen dat dit onaardig en sarcastisch bedoeld is, maar te dom zijn om precies te snappen hoeFML.
Volgens mij is dat nog extréém mild gezegd, of niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook ik heb dingen gedaan op 16-jarige leeftijd waar ik achteraf niet trots op ben
De PI in combinatie met diequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Wat?Hoe kan dat in godsnaam als onaardig opgevat worden?
Vingeren voor de spiegel enzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog extréém mild gezegd, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wow, zo'n negatief beeld van mij, onterecht uiteraard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De PI in combinatie met dieerachter aan, gecombineerd met het feit dat jij vrijwel altijd sarcastisch tegen me doet
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vingeren voor de spiegel enzoPics/vids kthx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vingeren voor de spiegel enzoVERTEL. NU WORDT HET INTERESSANT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is dit ook het proloog voor mijn studie naar jouw FOK!meetingsschap.
Oke sorryquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, zo'n negatief beeld van mij, onterecht uiteraard.
Kink.comquote:
Nee, durf niet :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VERTEL. NU WORDT HET INTERESSANT.
Overigens is dit ook het proloog voor mijn studie naar jouw FOK!meetingsschap.
Zal ook bij jou wegblijven, don't worry.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Een chick met tunnels is voor mij net als een chick met een stoppelbaard, een teken om er ver van weg te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |