Oke maar niet krabben, is niet lief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van nepnagels hoor
Heb gwn eckte eckte
ik zie er een vossenstaart in btjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
Wat is jouw UI eigenlijk, zwevende regenboogtandpasta?
Zal teder voor je zijn :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar niet krabben, is niet lief.
Ja, maar de vos mistquote:
DOE RUSTIG!!!quote:
beetje nagels in je rug toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar niet krabben, is niet lief.
quote:
Jawel, ze zijn voor 14-jarige vmbo-sletjes en/of oudere wijven die denken dat ze sexy zijn.quote:
Ik zong het op het deuntje van dust in the windquote:
wederom hard geworden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn voor 14-jarige vmbo-sletjes en/of oudere wijven die denken dat ze sexy zijn.
zoals van die hoepel oorbellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn voor 14-jarige vmbo-sletjes en/of oudere wijven die denken dat ze sexy zijn.
Hmm, aparte doelgroep om je product op de positionerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Wejoo, wat is dit dan nu zo hier gaande allemaal????quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man die zijn juist kksexy. (srs)
Dat dan weer sexy vinden, maar een navelpiercing nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man die zijn juist kksexy. (srs)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zong het op het deuntje van dust in the wind
Statistisch gezien de beste doelgroep, meeste onzekerheid, kun je hah't op inspelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, aparte doelgroep om je product op de positioneren. Interessant.
Ik heb er ook een gehad toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Waar is jouw hondjes-UI eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gehad toen ik 16 was
repaired.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wij moeten eens even lebberen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |