SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soppen is schoonmakenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef hellbound72 het volgende:
Soppen is fappen voor vrouwen?
Help me, ik ben nieuw:-)
Oei, jij begeeft je op glad ijs dus alle dames hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is wel weer iets voor vrouwen
zo rol ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Oei, jij begeeft je op glad ijs dus alle dames hier
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Oei, jij begeeft je op glad ijs tussen alle dames hier
Daar kom je wel van terug na 1 dag een straat aanleggenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is alles leuker dan studie?
Ik zou liever een straat aanleggen dan nog meer tijd besteden aan mijn studie.
Betaald, that isquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef hellbound72 het volgende:
Na school word het alleen maar erger.... Maar 22 dagen vakantie :-(
Je mag mijn tuin doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is alles leuker dan studie?
Ik zou liever een straat aanleggen dan nog meer tijd besteden aan mijn studie.
Voor geld dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar moet je het ook niet voor doen.
Hehe. Maar ik moet het wel doen. Ik wil het afmaken en er nooit meer naar terugkijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent niet met school bezig en ik heb een mooie tuin
Win-win
Nee, gewoon omdat het kan voor Lola.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor geld dan?
[..]
Hehe. Maar ik moet het wel doen. Ik wil het afmaken en er nooit meer naar terugkijken.
Als ze nou in de buurt woonde, had ik het graag gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat het kan voor Lola.
soms ben je best liefquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat het kan voor Lola.
Kijk hem stoer doen.quote:
Niet alle vrouwenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk hem stoer doen.
Een vrouw hoeft hem maar met grote ogen aan te kijken, en Roy zijn stoere voorkomen smelt als sneeuw voor de zon.
Nog geneukt?quote:
quote:
Nee dat nietquote:
En vakantie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Nee dat nietMaar was wel gezellig en een heel leuke meid. Sowieso nog een 2e les
Na het kiten nog gegeten in een eettentje, Was 12 uur pas thuis
Gesnaveld dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Nee dat nietMaar was wel gezellig en een heel leuke meid. Sowieso nog een 2e les
Na het kiten nog gegeten in een eettentje, Was 12 uur pas thuis
Als ik het geprobeerd had was het wellicht gelukt ja. Maar ik heb me nog enigszins professioneel opgesteldquote:
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:00 schreef AldoTheApache het volgende:
jeeej 1e schooldag![]()
![]()
mijn tas staat al klaar, met een broodtrommel en een appel
morgen saam![]()
welke serie kijk je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo slapen. Eerst ng even serie kijken.
Uhuhquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Hups en GvsE duikt Roy anders in een hoekje..
Nu net ncis:la, maar nu ga ik slapenquote:
Truste lieverdquote:
Slaap lekker schatquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste lieverd. OWneej, fijne dag lieverd
.
slaap lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu net ncis:la, maar nu ga ik slapen.
mooi deze!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Hups en GvsE duikt Roy anders in een hoekje..
FoBo-waardig welquote:
het is dat ik nu op mn mobiel zit! "hard" aan "het werk".. Oftewel, sudoku spelen terwijl ik wacht op de enige concierge die een tosti komt bestellenquote:
Kijk uit dat je niet moe wordt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is dat ik nu op mn mobiel zit! "hard" aan "het werk".. Oftewel, sudoku spelen terwijl ik wacht op de enige concierge die een tosti komt bestellen
dit is best vermoeiend.. Doe mij maar gewoon zware arbeid!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet moe wordt!
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar een dagomzet van 2 gulden "normaal" was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit is best vermoeiend.. Doe mij maar gewoon zware arbeid!
zelfde idee nu hier.. Dodelijk! Dus ik sta nu maar een peuk te rokenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar een dagomzet van 2 gulden "normaal" was.
Dan had ik wel 1 hele verjaardagskaart verkocht. Dat ware vermoeiende dagen!
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfde idee nu hier.. Dodelijk! Dus ik sta nu maar een peuk te roken
zeg dat er ergens nog een briefje van 50 moet liggen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwen
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg dat er ergens nog een briefje van 50 moet liggen!
het valt te proberen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappen
"ik wil de woonkamer veranderen en jij moet helpen sjouwen"quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwen
Ik wil wel graag hulp zonder eerst een uur gezeikquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
"ik wil de woonkamer veranderen en jij moet helpen sjouwen"
fijn dat ik van dienst kon zijn.
En wat als je ermee zwaait?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappen
dan laat je je handen wapperen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel graag hulp zonder eerst een uur gezeik
koop em omquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel graag hulp zonder eerst een uur gezeik
En dan op het ergste punt, als er geen eind in zicht is... weggaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin wel gewoon, dat werkt meestal wel
Dat zou wel heerlijk evil zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan op het ergste punt, als er geen eind in zicht is... weggaan
Dat lijkt op een beproefde tactiek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan op het ergste punt, als er geen eind in zicht is... weggaan
die serie schijnt echt goed te zijnquote:
is wel 1 van de betere imhoquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
die serie schijnt echt goed te zijn
Oh ja,die serie moet ik nog aan beginnen!!quote:
niemand dwingt je om het te kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja,die serie moet ik nog aan beginnen!!
Ooit geprobeerd maar ik kwam de eerste aflevering al niet door
Ik heb soms best goede ideeënquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou wel heerlijk evil zijn
Heb je al reactie op die mail vd foto's?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik durf niet naar mijn foon te kijken, ik zit op goed nieuws te wachten en ben bang dat ik dat niet ga krijgen vandaag
Ja, die mag hij pas naar mij sturen als het blad in de winkel ligt. Aftellen dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al reactie op die mail vd foto's?
Ow...quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die mag hij pas naar mij sturen als het blad in de winkel ligt. Aftellen dus
Ja dat wel maar het duurt nog zo lang voor het 3 september isquote:
Je hebt er wel echt zin in, of niet?quote:
Enorm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt er wel echt zin in, of niet?
ik zal het wel eens checken heb noun og teveel andere dingen die ik moet afkijkenquote:
waar ga je heen dan?quote:
oew okee leuk veel plezierquote:
Dan lig ik met mijn luie reet op Kosquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel maar het duurt nog zo lang voor het 3 september is
Het verplaatsen is ook zo gebeurd. Maar ik wil ook meteen alles goed schoonmaken natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:59 schreef Macrador het volgende:
Een bank is toch zo verplaatst. Alles kan toch wel in 20 minuten?
Dus dan kan je niet de mijn geheim kopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dan lig ik met mijn luie reet op Kos
Al kon ik het..........quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet de mijn geheim kopen
Dan deed je dat heus wel al was het maar omdat ik erin sta!quote:
Whahahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
Nog even de zwembandjes voor J. Pakken en dan gaan we.
inderdaad zegquote:
no way!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan deed je dat heus wel al was het maar omdat ik erin sta!
Even in de winkel doorbladeren dan?quote:
heb je moeite met loslaten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet rijden dus post ik nog wel vanuit de auto
Maar wat als je er in stond?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad zeg
mijn vriend gaat direct bij me weg als hij hier een mijn geheim ziet liggen en mijn familie zal me onterven
ik kom niet in dat soort winkels?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even in de winkel doorbladeren dan?
dan zou ik niet alleen onterft maar ook uitgestoten wordenquote:
Ook de Jumbo verkoopt de mijn geheimquote:
ik ook al! Maar als ik het in huis heb eet ik het op... en dat is niet de bedoelingquote:
Ik lees de MG nooit, vind het geen leuk blad (ik kreeg de oproep via via) maar de rubriek waar ik in sta vind ik wel grappig en mijn familie vindt het juist gaaf dat ik erin sta met dat verhaal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik niet alleen onterft maar ook uitgestoten worden
welke rubriek dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees de MG nooit, vind het geen leuk blad (ik kreeg de oproep via via) maar de rubriek waar ik in sta vind ik wel grappig en mijn familie vindt het juist gaaf dat ik erin sta met dat verhaal.
Maar ieder zijn ding he
oh haha... weet ik veel. ik let daar niet opquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook de Jumbo verkoopt de mijn geheim
Herkenbaar probleem. Ik denk dat ik maar appelchips ga maken, dat kan in ieder geval niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook al! Maar als ik het in huis heb eet ik het op... en dat is niet de bedoeling
Logisch!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
oh haha... weet ik veel. ik let daar niet op
Tattoo talk.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees de MG nooit, vind het geen leuk blad (ik kreeg de oproep via via) maar de rubriek waar ik in sta vind ik wel grappig en mijn familie vindt het juist gaaf dat ik erin sta met dat verhaal.
Maar ieder zijn ding he
ik zag in de haast iets anders staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Ik word uit mijn veilige Fok!haven gerukt.....
ik ga lekker voor mijn vriend koken straksquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Ik denk dat ik maar appelchips ga maken, dat kan in ieder geval niet zoveel kwaad.
En dan ook nog naar het verre buitenland!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Ik word uit mijn veilige Fok!haven gerukt.....
Ik snap hem nietquote:
Dat ben jij toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga lekker voor mijn vriend koken straks
niet helemaal het zelfde, maar hij verdient ook wel wat lekkers
Komt goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik ga het nog steeds niet doen. zie de screens hier wel verschijnen.
ook jaquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook ja
maar daar krijg je honger van he
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag in de haast iets anders staan
Das toevallig. ik dacht gisteren nog, dat bureau moet eruit.quote:
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Das toevallig. ik dacht gisteren nog, dat bureau moet eruit.
zegmaar zoiets maar dan de helft in breedte. (aan 1 kant maar kastjes)
[ afbeelding ]
Die kom je vast niet gratis en voor niets even langs brengenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Das toevallig. ik dacht gisteren nog, dat bureau moet eruit.
zegmaar zoiets maar dan de helft in breedte. (aan 1 kant maar kastjes)
[ afbeelding ]
Die megane is niet meer te redden schatquote:
melkquote:
maar dan wel eentje die er wat goedkoper uitziet.. minder mooi houtquote:
gratis en voor nietsquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kom je vast niet gratis en voor niets even langs brengen
Je woont best ver weg hequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan wel eentje die er wat goedkoper uitziet.. minder mooi hout
[..]
gratis en voor niets
langsbrengen
Ik ookquote:
naar huis en vanavond naar de biosquote:
Even andere startmotor er op en dan moet dat kloteding zo snel mogelijk wegquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die megane is niet meer te redden schat
Gezellig, ik ga verder met mn woonkamer veranderenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
naar huis en vanavond naar de bios
Rival kan je misschien wel helpenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even andere startmotor er op en dan moet dat kloteding zo snel mogelijk weg
succes!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig, ik ga verder met mn woonkamer veranderen
Gezin?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rival kan je misschien wel helpen
Tevens leuk dat het anderen nu ook opvalt dat jullie een gezin vormen![]()
Uhuh. FB. Onder de advertentiequote:
maar Hups is in der eentje toch al wel genoeg??quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:54 schreef rival het volgende:
Als je nou een meet houdt met allemaal lekkere wijven leuke vrouwen dan heb je kans dat ik hem kom brengen Huppel.
Dat strookt niet echt met mijn post he!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar Hups is in der eentje toch al wel genoeg??
Hmmmquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:54 schreef rival het volgende:
Als je nou een meet houdt met allemaal lekkere wijven leuke vrouwen dan heb je kans dat ik hem kom brengen Huppel.
Je zou beter moeten wetenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmmm
Bedankt weer he![]()
En ik met mijn verliefde hoofd maar hopen dat je aan mij alleen genoeg zou hebben!
Doe ik ook wel!quote:
Haar in de verf?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En we mogen straks paint it black weer draaien
nee daarom, ik begrijp het niet..quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat strookt niet echt met mijn post he!
wachtende op mijn zus die verf voor me gaat halen en me dan gaat inzettenquote:
Ghehequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wachtende op mijn zus die verf voor me gaat halen en me dan gaat inzetten
ik mis mijn zwarte lokken zo!quote:
Ik heb ooit de helft zwart gehad. Dat vond ik wel genoegquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mis mijn zwarte lokken zo!
waar raak je het kwijt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee daarom, ik begrijp het niet..
zwart haar maakt me meer.. Mij! Dit paarse is ook zo uitgekotstquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit de helft zwart gehad. Dat vond ik wel genoeg
bij dat hups niet genoeg isquote:
Gelukkig zijn er mannen voor wie ik wel genoeg benquote:
En daar gaat het omquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mannen voor wie ik wel genoeg ben
dan scheelt het maar dat ik zo lekker ben dat er over mij niks te zeiken valtquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet om het een of ander hoor maar Rival is niet de meest geschikte persoon om bij naar complimentjes te vissen, zeker niet voor een ander (mij).
Die gozer is vaak gruwelijk eerlijk en dan zit ik weer in een hoekje te huilen
Neuh.quote:
En ook zo bescheiden!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan scheelt het maar dat ik zo lekker ben dat er over mij niks te zeiken valt
ik zal je appen hoe lekker ik vandaag ben!quote:
Oe mijn foon trilde!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal je appen hoe lekker ik vandaag ben!
daar begint het lekkere al!quote:
speciaal voor jouquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat kijk je verliefd die camera in GvsE
Als ik ook maar enigszins het idee had dat ik een leuke foto kon maken had ik dat gedaan voor je!quote:
Ja ok. uiteraard zit daar het begin....quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Eerst zelf zo over mij denken en dan ga ik daar misschien wel blij mee zijn
jij kan dat!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ook maar enigszins het idee had dat ik een leuke foto kon maken had ik dat gedaan voor je!
nu niet natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat kijk je verliefd die camera in GvsE
Ik weet nu al dat riv gaat vragen of hij die foto ook mag!
had je mn nummer maar niet kwijt moeten makenquote:
zonder jou nummer te hebben kan je die foto gewoon naar mij sturen dus wat is dezequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
had je mn nummer maar niet kwijt moeten maken
dat ik er nog steeds verdrietig van benquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
zonder jou nummer te hebben kan je die foto gewoon naar mij sturen dus wat is deze
Ik ben hard op weg hoor!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ok. uiteraard zit daar het begin....
Kan je nagaan hoe ik me voel, ik raak steeds telefoons kwijt jij toch nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ik er nog steeds verdrietig van ben
maar met mijn nummer erin.. Hoe kan je dat nou doen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik me voel, ik raak steeds telefoons kwijt jij toch niet
Hey wat een gezelligheid... hop, hop, hop, hop.. hallo.. leuk hier? ja wij vermaken ons ook goed.. mijn boot? daar links... die grote blauwe! ik ga weer terug..... hop, hop, hop, plons.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar met mijn nummer erin.. Hoe kan je dat nou doen?
oh ja.. Boten. Ik heb er niks meequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hey wat een gezelligheid... hop, hop, hop, hop.. hallo.. leuk hier? ja wij vermaken ons ook goed.. mijn boot? daar links... die grote blauwe! ik ga weer terug..... hop, hop, hop, plons.
zo ongeveer
Ik zou graag een boot willenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh ja.. Boten. Ik heb er niks mee
opblaasboot voor de kinderen?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opblaasboot voor de kinderen?
lekker dobberenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh ja.. Boten. Ik heb er niks mee
Nee 1 waar ik naar toe kan gaan als de kinderen vervelend zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opblaasboot voor de kinderen?
nee, doet me niksquote:
och ja, tot ze kunnen zwemmenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee 1 waar ik naar toe kan gaan als de kinderen vervelend zijn.
waar? Wat mis ik?quote:
Mij!!quote:
Ga jij de groepsapp maar even lezen!!quote:
jou altijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij!!
[..]
Ga jij de groepsapp maar even lezen!!
U is gewaarschuwd!
Daar staat niks in over stalkersquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij!!
[..]
Ga jij de groepsapp maar even lezen!!
U is gewaarschuwd!
Maar wel andere voor jou verontrustende berichtenquote:
Jouw eierstokken rammelen ook al?quote:
Zal ik jou vertellen dat ik na Dancevalley echt jouw FB in de gaten zat te houden omdat ik er al vanuit ging dat er een "grr ik ben mijn telefoon alweer kwijt" berichtje zou komen?quote:
Ik gebruik momenteel de telefoon van een ander. dat zou wel heel erg zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik jou vertellen dat ik na Dancevalley echt jouw FB in de gaten zat te houden omdat ik er al vanuit ging dat er een "grr ik ben mijn telefoon alweer kwijt" berichtje zou komen?
Oh mooi!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gebruik momenteel de telefoon van een ander. dat zou wel heel erg zijn.
Ik heb sinds gisteren weer een iphone
zet maar opquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh mooi!!
Is de poule al geopend?
20 euro dat je met telefoon op zak naar Kos gaat maar zonder telefoon terug komt!quote:
Deal!! *doet handjeklap*quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
20 euro dat je met telefoon op zak naar Kos gaat maar zonder telefoon terug komt!
Nee, die heb ik afgebonden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw eierstokken rammelen ook al?
Jij mag niet meedoen!! Dat is niet eerlijk dan ga je er wel voor zorgen dat ik verliesquote:
Geen kleine muhahaha-tjesquote:
Natuurlijk welquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan ik de wereld niet aandoen.
want jij bent zo erg hequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan ik de wereld niet aandoen.
Daarom heb ik voor een nakomeling gezorgd voor ik zo erg werd. Het kwaad is al geschiedquote:
probeer ik er niet altijd voor te zorgen het niet kwijt te raken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen!! Dat is niet eerlijk dan ga je er wel voor zorgen dat ik verlies
Vast wel, je faalt daar wel jammerlijk in.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
probeer ik er niet altijd voor te zorgen het niet kwijt te raken?
No offence hoor maar jij bent zo'n heerlijk braaf doetje. Er is niks ergs aan jouquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hell naw!
[..]
Niet weten hoe erg.
Lekker rustig tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:34 schreef Macrador het volgende:
Vriendin is weer naar huisVoelt altijd zo kut.
hoe ga ik dan pikante whatsappporno hebben tijdens mijn vakantie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Neemt niet weg dat je nu de poule zou saboteren door bijvoorbeeld je telefoon niet eens mee te nemen.
Niet, dat doe je na de vakantie!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
hoe ga ik dan pikante whatsappporno hebben tijdens mijn vakantie?
het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet, dat doe je na de vakantie!!
Tijdens doe je echte vleesch on vleesch porno!
Toch vind ik het oneerlijk om met jou deze "weddenschap" aan te gaan.quote:
Hallo!quote:
Jij denkt dus dat deze weddenschap om mijn telefoon niet te verliezen iets opweegt tegen mijn telefoon simpelweg niet willen verliezen....quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik het oneerlijk om met jou deze "weddenschap" aan te gaan.
Maar ok, gezegd is gezegd!
Down boy!!quote:
Nee, ik denk dat jij de weddenschap kan saboterenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat deze weddenschap om mijn telefoon niet te verliezen iets opweegt tegen mijn telefoon simpelweg niet willen verliezen....
Hoi, dat kan kloppenquote:
Oh ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Down boy!!
Je hebt al een vriendin!!
Een vriendin?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoi, dat kan kloppen
Ik postte hiervoor in een zekere SC die is opgeheven dus ik probeer nu een beetje mijn horizon te verbreden en in meerdere SC's/subfora een kijkje te nemen haha
[..]
Oh ik ook
dan was ik nooit een telefoon kwijt geraakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij de weddenschap kan saboteren![]()
Ghehe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
dan was ik nooit een telefoon kwijt geraakt.
Dat zijn alle FOK!damesquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh nee sorry een vriend, grapje
Maar ben wel bi
Is dat een vereiste voor het lidmaatschap ofzo?quote:
Ik heb het toen niet gelezen in de algemene voorwaarden. Maar die lees ik ook eigenlijk nooit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Is dat een vereiste voor het lidmaatschap ofzo?
Ghehequote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het toen niet gelezen in de algemene voorwaarden. Maar die lees ik ook eigenlijk nooit.
17 inderdaad, uit Twentequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het toen niet gelezen in de algemene voorwaarden. Maar die lees ik ook eigenlijk nooit.
[..]
Ghehe
Maarre ASL aub!
Jij bent goed!!quote:
Hoe is het met de stoplichten daar?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
17 inderdaad, uit Twenteinb4 colagrapjes
En ja dat ik een vrouwtje ben leek me wel duidelijk
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Down boy!!
Snap 'm niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent goed!!
[..]
Hoe is het met de stoplichten daar?
Smurf!!!quote:
quote:
Ik las al zoiets ja, vast m'n "Roy in een hoekje" opmerkingquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smurf!!!
Je staat in mijn fobo
Uhuh.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las al zoiets ja, vast m'n "Roy in een hoekje" opmerking
Mobiel kun je zo lastig overal bij..
Wel okayquote:
Oh jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook twente toch? Ik mocht niet over coooooooooooooooooola beginnen dus
Dat is toch standaard na het eten van Chinees?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel okay
Alleen al 2 dagen misselijk na zaterdag Chinees gegeten te hebben
Ik bespring niet elke vrouw die nieuw is hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Down boy!!
Wel hallo dan!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoi, dat kan kloppen
Ik postte hiervoor in een zekere SC die is opgeheven dus ik probeer nu een beetje mijn horizon te verbreden en in meerdere SC's/subfora een kijkje te nemen haha
Dan ben je de enigequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik bespring niet elke vrouw die nieuw is hoor
Mwah, normaal niet zo'n last van, eet het ook bijna nooit..quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch standaard na het eten van Chinees?
Je bent zeker nieuw hier?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik bespring niet elke vrouw die nieuw is hoor
Nieuw dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Bwa nu toch al een maandje of 2 hier denk ik.
Jij hield je in vanwege de leeftijdquote:
Je moet denk ik wel gaan ophouden met FOK! vergelijken met een ander forum. FOK! is niet te vergelijken imho.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar wel al 3 jaar lid op een andere forum dus geen noobje qua internetgedoe
Dit is niet zomaar een forum, en al helemaal geen "internetgedoe" jongemanquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar wel al 3 jaar lid op een andere forum dus geen noobje qua internetgedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |