Ja dat wel maar het duurt nog zo lang voor het 3 september isquote:
Je hebt er wel echt zin in, of niet?quote:
Enorm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt er wel echt zin in, of niet?
ik zal het wel eens checken heb noun og teveel andere dingen die ik moet afkijkenquote:
waar ga je heen dan?quote:
oew okee leuk veel plezierquote:
Dan lig ik met mijn luie reet op Kosquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel maar het duurt nog zo lang voor het 3 september is
Het verplaatsen is ook zo gebeurd. Maar ik wil ook meteen alles goed schoonmaken natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:59 schreef Macrador het volgende:
Een bank is toch zo verplaatst. Alles kan toch wel in 20 minuten?
Dus dan kan je niet de mijn geheim kopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dan lig ik met mijn luie reet op Kos
Al kon ik het..........quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet de mijn geheim kopen
Dan deed je dat heus wel al was het maar omdat ik erin sta!quote:
Whahahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
Nog even de zwembandjes voor J. Pakken en dan gaan we.
inderdaad zegquote:
no way!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan deed je dat heus wel al was het maar omdat ik erin sta!
Even in de winkel doorbladeren dan?quote:
heb je moeite met loslaten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet rijden dus post ik nog wel vanuit de auto
Maar wat als je er in stond?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad zeg
mijn vriend gaat direct bij me weg als hij hier een mijn geheim ziet liggen en mijn familie zal me onterven
ik kom niet in dat soort winkels?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even in de winkel doorbladeren dan?
dan zou ik niet alleen onterft maar ook uitgestoten wordenquote:
Ook de Jumbo verkoopt de mijn geheimquote:
ik ook al! Maar als ik het in huis heb eet ik het op... en dat is niet de bedoelingquote:
Ik lees de MG nooit, vind het geen leuk blad (ik kreeg de oproep via via) maar de rubriek waar ik in sta vind ik wel grappig en mijn familie vindt het juist gaaf dat ik erin sta met dat verhaal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik niet alleen onterft maar ook uitgestoten worden
welke rubriek dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees de MG nooit, vind het geen leuk blad (ik kreeg de oproep via via) maar de rubriek waar ik in sta vind ik wel grappig en mijn familie vindt het juist gaaf dat ik erin sta met dat verhaal.
Maar ieder zijn ding he
oh haha... weet ik veel. ik let daar niet opquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook de Jumbo verkoopt de mijn geheim
Herkenbaar probleem. Ik denk dat ik maar appelchips ga maken, dat kan in ieder geval niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook al! Maar als ik het in huis heb eet ik het op... en dat is niet de bedoeling
Logisch!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
oh haha... weet ik veel. ik let daar niet op
Tattoo talk.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees de MG nooit, vind het geen leuk blad (ik kreeg de oproep via via) maar de rubriek waar ik in sta vind ik wel grappig en mijn familie vindt het juist gaaf dat ik erin sta met dat verhaal.
Maar ieder zijn ding he
ik zag in de haast iets anders staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Ik word uit mijn veilige Fok!haven gerukt.....
ik ga lekker voor mijn vriend koken straksquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Ik denk dat ik maar appelchips ga maken, dat kan in ieder geval niet zoveel kwaad.
En dan ook nog naar het verre buitenland!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Ik word uit mijn veilige Fok!haven gerukt.....
Ik snap hem nietquote:
Dat ben jij toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga lekker voor mijn vriend koken straks
niet helemaal het zelfde, maar hij verdient ook wel wat lekkers
Komt goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik ga het nog steeds niet doen. zie de screens hier wel verschijnen.
ook jaquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook ja
maar daar krijg je honger van he
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag in de haast iets anders staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |