SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soppen is schoonmakenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef hellbound72 het volgende:
Soppen is fappen voor vrouwen?
Help me, ik ben nieuw:-)
Oei, jij begeeft je op glad ijs dus alle dames hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is wel weer iets voor vrouwen
zo rol ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Oei, jij begeeft je op glad ijs dus alle dames hier
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Oei, jij begeeft je op glad ijs tussen alle dames hier
Daar kom je wel van terug na 1 dag een straat aanleggenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is alles leuker dan studie?
Ik zou liever een straat aanleggen dan nog meer tijd besteden aan mijn studie.
Betaald, that isquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef hellbound72 het volgende:
Na school word het alleen maar erger.... Maar 22 dagen vakantie :-(
Je mag mijn tuin doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is alles leuker dan studie?
Ik zou liever een straat aanleggen dan nog meer tijd besteden aan mijn studie.
Voor geld dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar moet je het ook niet voor doen.
Hehe. Maar ik moet het wel doen. Ik wil het afmaken en er nooit meer naar terugkijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent niet met school bezig en ik heb een mooie tuin
Win-win
Nee, gewoon omdat het kan voor Lola.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor geld dan?
[..]
Hehe. Maar ik moet het wel doen. Ik wil het afmaken en er nooit meer naar terugkijken.
Als ze nou in de buurt woonde, had ik het graag gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat het kan voor Lola.
soms ben je best liefquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat het kan voor Lola.
Kijk hem stoer doen.quote:
Niet alle vrouwenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk hem stoer doen.
Een vrouw hoeft hem maar met grote ogen aan te kijken, en Roy zijn stoere voorkomen smelt als sneeuw voor de zon.
Nog geneukt?quote:
quote:
Nee dat nietquote:
En vakantie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Nee dat nietMaar was wel gezellig en een heel leuke meid. Sowieso nog een 2e les
Na het kiten nog gegeten in een eettentje, Was 12 uur pas thuis
Gesnaveld dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Nee dat nietMaar was wel gezellig en een heel leuke meid. Sowieso nog een 2e les
Na het kiten nog gegeten in een eettentje, Was 12 uur pas thuis
Als ik het geprobeerd had was het wellicht gelukt ja. Maar ik heb me nog enigszins professioneel opgesteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |