Ziet er goed uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Das toevallig. ik dacht gisteren nog, dat bureau moet eruit.
zegmaar zoiets maar dan de helft in breedte. (aan 1 kant maar kastjes)
[ afbeelding ]
Die kom je vast niet gratis en voor niets even langs brengenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Das toevallig. ik dacht gisteren nog, dat bureau moet eruit.
zegmaar zoiets maar dan de helft in breedte. (aan 1 kant maar kastjes)
[ afbeelding ]
Die megane is niet meer te redden schatquote:
melkquote:
maar dan wel eentje die er wat goedkoper uitziet.. minder mooi houtquote:
gratis en voor nietsquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kom je vast niet gratis en voor niets even langs brengen
Je woont best ver weg hequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan wel eentje die er wat goedkoper uitziet.. minder mooi hout
[..]
gratis en voor niets
langsbrengen
Ik ookquote:
naar huis en vanavond naar de biosquote:
Even andere startmotor er op en dan moet dat kloteding zo snel mogelijk wegquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die megane is niet meer te redden schat
Gezellig, ik ga verder met mn woonkamer veranderenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
naar huis en vanavond naar de bios
Rival kan je misschien wel helpenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even andere startmotor er op en dan moet dat kloteding zo snel mogelijk weg
succes!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig, ik ga verder met mn woonkamer veranderen
Gezin?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rival kan je misschien wel helpen
Tevens leuk dat het anderen nu ook opvalt dat jullie een gezin vormen![]()
Uhuh. FB. Onder de advertentiequote:
maar Hups is in der eentje toch al wel genoeg??quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:54 schreef rival het volgende:
Als je nou een meet houdt met allemaal lekkere wijven leuke vrouwen dan heb je kans dat ik hem kom brengen Huppel.
Dat strookt niet echt met mijn post he!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar Hups is in der eentje toch al wel genoeg??
Hmmmquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:54 schreef rival het volgende:
Als je nou een meet houdt met allemaal lekkere wijven leuke vrouwen dan heb je kans dat ik hem kom brengen Huppel.
Je zou beter moeten wetenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmmm
Bedankt weer he![]()
En ik met mijn verliefde hoofd maar hopen dat je aan mij alleen genoeg zou hebben!
Doe ik ook wel!quote:
Haar in de verf?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En we mogen straks paint it black weer draaien
nee daarom, ik begrijp het niet..quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat strookt niet echt met mijn post he!
wachtende op mijn zus die verf voor me gaat halen en me dan gaat inzettenquote:
Ghehequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wachtende op mijn zus die verf voor me gaat halen en me dan gaat inzetten
ik mis mijn zwarte lokken zo!quote:
Ik heb ooit de helft zwart gehad. Dat vond ik wel genoegquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mis mijn zwarte lokken zo!
waar raak je het kwijt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee daarom, ik begrijp het niet..
zwart haar maakt me meer.. Mij! Dit paarse is ook zo uitgekotstquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit de helft zwart gehad. Dat vond ik wel genoeg
bij dat hups niet genoeg isquote:
Gelukkig zijn er mannen voor wie ik wel genoeg benquote:
En daar gaat het omquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mannen voor wie ik wel genoeg ben
dan scheelt het maar dat ik zo lekker ben dat er over mij niks te zeiken valtquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet om het een of ander hoor maar Rival is niet de meest geschikte persoon om bij naar complimentjes te vissen, zeker niet voor een ander (mij).
Die gozer is vaak gruwelijk eerlijk en dan zit ik weer in een hoekje te huilen
Neuh.quote:
En ook zo bescheiden!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan scheelt het maar dat ik zo lekker ben dat er over mij niks te zeiken valt
ik zal je appen hoe lekker ik vandaag ben!quote:
Oe mijn foon trilde!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal je appen hoe lekker ik vandaag ben!
daar begint het lekkere al!quote:
speciaal voor jouquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat kijk je verliefd die camera in GvsE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |