SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soppen is schoonmakenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef hellbound72 het volgende:
Soppen is fappen voor vrouwen?
Help me, ik ben nieuw:-)
Oei, jij begeeft je op glad ijs dus alle dames hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is wel weer iets voor vrouwen
zo rol ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Oei, jij begeeft je op glad ijs dus alle dames hier
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Oei, jij begeeft je op glad ijs tussen alle dames hier
Daar kom je wel van terug na 1 dag een straat aanleggenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is alles leuker dan studie?
Ik zou liever een straat aanleggen dan nog meer tijd besteden aan mijn studie.
Betaald, that isquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef hellbound72 het volgende:
Na school word het alleen maar erger.... Maar 22 dagen vakantie :-(
Je mag mijn tuin doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is alles leuker dan studie?
Ik zou liever een straat aanleggen dan nog meer tijd besteden aan mijn studie.
Voor geld dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar moet je het ook niet voor doen.
Hehe. Maar ik moet het wel doen. Ik wil het afmaken en er nooit meer naar terugkijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent niet met school bezig en ik heb een mooie tuin
Win-win
Nee, gewoon omdat het kan voor Lola.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor geld dan?
[..]
Hehe. Maar ik moet het wel doen. Ik wil het afmaken en er nooit meer naar terugkijken.
Als ze nou in de buurt woonde, had ik het graag gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat het kan voor Lola.
soms ben je best liefquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat het kan voor Lola.
Kijk hem stoer doen.quote:
Niet alle vrouwenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk hem stoer doen.
Een vrouw hoeft hem maar met grote ogen aan te kijken, en Roy zijn stoere voorkomen smelt als sneeuw voor de zon.
Nog geneukt?quote:
quote:
Nee dat nietquote:
En vakantie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Nee dat nietMaar was wel gezellig en een heel leuke meid. Sowieso nog een 2e les
Na het kiten nog gegeten in een eettentje, Was 12 uur pas thuis
Gesnaveld dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Nee dat nietMaar was wel gezellig en een heel leuke meid. Sowieso nog een 2e les
Na het kiten nog gegeten in een eettentje, Was 12 uur pas thuis
Als ik het geprobeerd had was het wellicht gelukt ja. Maar ik heb me nog enigszins professioneel opgesteldquote:
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:00 schreef AldoTheApache het volgende:
jeeej 1e schooldag![]()
![]()
mijn tas staat al klaar, met een broodtrommel en een appel
morgen saam![]()
welke serie kijk je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo slapen. Eerst ng even serie kijken.
Uhuhquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Hups en GvsE duikt Roy anders in een hoekje..
Nu net ncis:la, maar nu ga ik slapenquote:
Truste lieverdquote:
Slaap lekker schatquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste lieverd. OWneej, fijne dag lieverd
.
slaap lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu net ncis:la, maar nu ga ik slapen.
mooi deze!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Hups en GvsE duikt Roy anders in een hoekje..
FoBo-waardig welquote:
het is dat ik nu op mn mobiel zit! "hard" aan "het werk".. Oftewel, sudoku spelen terwijl ik wacht op de enige concierge die een tosti komt bestellenquote:
Kijk uit dat je niet moe wordt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is dat ik nu op mn mobiel zit! "hard" aan "het werk".. Oftewel, sudoku spelen terwijl ik wacht op de enige concierge die een tosti komt bestellen
dit is best vermoeiend.. Doe mij maar gewoon zware arbeid!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet moe wordt!
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar een dagomzet van 2 gulden "normaal" was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit is best vermoeiend.. Doe mij maar gewoon zware arbeid!
zelfde idee nu hier.. Dodelijk! Dus ik sta nu maar een peuk te rokenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar een dagomzet van 2 gulden "normaal" was.
Dan had ik wel 1 hele verjaardagskaart verkocht. Dat ware vermoeiende dagen!
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfde idee nu hier.. Dodelijk! Dus ik sta nu maar een peuk te roken
zeg dat er ergens nog een briefje van 50 moet liggen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwen
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg dat er ergens nog een briefje van 50 moet liggen!
het valt te proberen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappen
"ik wil de woonkamer veranderen en jij moet helpen sjouwen"quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwen
Ik wil wel graag hulp zonder eerst een uur gezeikquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
"ik wil de woonkamer veranderen en jij moet helpen sjouwen"
fijn dat ik van dienst kon zijn.
En wat als je ermee zwaait?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappen
dan laat je je handen wapperen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel graag hulp zonder eerst een uur gezeik
koop em omquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel graag hulp zonder eerst een uur gezeik
En dan op het ergste punt, als er geen eind in zicht is... weggaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin wel gewoon, dat werkt meestal wel
Dat zou wel heerlijk evil zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan op het ergste punt, als er geen eind in zicht is... weggaan
Dat lijkt op een beproefde tactiek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan op het ergste punt, als er geen eind in zicht is... weggaan
die serie schijnt echt goed te zijnquote:
is wel 1 van de betere imhoquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
die serie schijnt echt goed te zijn
Oh ja,die serie moet ik nog aan beginnen!!quote:
niemand dwingt je om het te kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja,die serie moet ik nog aan beginnen!!
Ooit geprobeerd maar ik kwam de eerste aflevering al niet door
Ik heb soms best goede ideeënquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou wel heerlijk evil zijn
Heb je al reactie op die mail vd foto's?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik durf niet naar mijn foon te kijken, ik zit op goed nieuws te wachten en ben bang dat ik dat niet ga krijgen vandaag
Ja, die mag hij pas naar mij sturen als het blad in de winkel ligt. Aftellen dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al reactie op die mail vd foto's?
Ow...quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die mag hij pas naar mij sturen als het blad in de winkel ligt. Aftellen dus
Ja dat wel maar het duurt nog zo lang voor het 3 september isquote:
Je hebt er wel echt zin in, of niet?quote:
Enorm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt er wel echt zin in, of niet?
ik zal het wel eens checken heb noun og teveel andere dingen die ik moet afkijkenquote:
waar ga je heen dan?quote:
oew okee leuk veel plezierquote:
Dan lig ik met mijn luie reet op Kosquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel maar het duurt nog zo lang voor het 3 september is
Het verplaatsen is ook zo gebeurd. Maar ik wil ook meteen alles goed schoonmaken natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:59 schreef Macrador het volgende:
Een bank is toch zo verplaatst. Alles kan toch wel in 20 minuten?
Dus dan kan je niet de mijn geheim kopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dan lig ik met mijn luie reet op Kos
Al kon ik het..........quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet de mijn geheim kopen
Dan deed je dat heus wel al was het maar omdat ik erin sta!quote:
Whahahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
Nog even de zwembandjes voor J. Pakken en dan gaan we.
inderdaad zegquote:
no way!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan deed je dat heus wel al was het maar omdat ik erin sta!
Even in de winkel doorbladeren dan?quote:
heb je moeite met loslaten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet rijden dus post ik nog wel vanuit de auto
Maar wat als je er in stond?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad zeg
mijn vriend gaat direct bij me weg als hij hier een mijn geheim ziet liggen en mijn familie zal me onterven
ik kom niet in dat soort winkels?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even in de winkel doorbladeren dan?
dan zou ik niet alleen onterft maar ook uitgestoten wordenquote:
Ook de Jumbo verkoopt de mijn geheimquote:
ik ook al! Maar als ik het in huis heb eet ik het op... en dat is niet de bedoelingquote:
Ik lees de MG nooit, vind het geen leuk blad (ik kreeg de oproep via via) maar de rubriek waar ik in sta vind ik wel grappig en mijn familie vindt het juist gaaf dat ik erin sta met dat verhaal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik niet alleen onterft maar ook uitgestoten worden
welke rubriek dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees de MG nooit, vind het geen leuk blad (ik kreeg de oproep via via) maar de rubriek waar ik in sta vind ik wel grappig en mijn familie vindt het juist gaaf dat ik erin sta met dat verhaal.
Maar ieder zijn ding he
oh haha... weet ik veel. ik let daar niet opquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook de Jumbo verkoopt de mijn geheim
Herkenbaar probleem. Ik denk dat ik maar appelchips ga maken, dat kan in ieder geval niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook al! Maar als ik het in huis heb eet ik het op... en dat is niet de bedoeling
Logisch!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
oh haha... weet ik veel. ik let daar niet op
Tattoo talk.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees de MG nooit, vind het geen leuk blad (ik kreeg de oproep via via) maar de rubriek waar ik in sta vind ik wel grappig en mijn familie vindt het juist gaaf dat ik erin sta met dat verhaal.
Maar ieder zijn ding he
ik zag in de haast iets anders staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Ik word uit mijn veilige Fok!haven gerukt.....
ik ga lekker voor mijn vriend koken straksquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Ik denk dat ik maar appelchips ga maken, dat kan in ieder geval niet zoveel kwaad.
En dan ook nog naar het verre buitenland!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Ik word uit mijn veilige Fok!haven gerukt.....
Ik snap hem nietquote:
Dat ben jij toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga lekker voor mijn vriend koken straks
niet helemaal het zelfde, maar hij verdient ook wel wat lekkers
Komt goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik ga het nog steeds niet doen. zie de screens hier wel verschijnen.
ook jaquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook ja
maar daar krijg je honger van he
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag in de haast iets anders staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |