quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:00 schreef AldoTheApache het volgende:
jeeej 1e schooldag![]()
![]()
mijn tas staat al klaar, met een broodtrommel en een appel
morgen saam![]()
welke serie kijk je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo slapen. Eerst ng even serie kijken.
Uhuhquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Hups en GvsE duikt Roy anders in een hoekje..
Nu net ncis:la, maar nu ga ik slapenquote:
Truste lieverdquote:
Slaap lekker schatquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste lieverd. OWneej, fijne dag lieverd
.
slaap lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu net ncis:la, maar nu ga ik slapen.
mooi deze!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Hups en GvsE duikt Roy anders in een hoekje..
FoBo-waardig welquote:
het is dat ik nu op mn mobiel zit! "hard" aan "het werk".. Oftewel, sudoku spelen terwijl ik wacht op de enige concierge die een tosti komt bestellenquote:
Kijk uit dat je niet moe wordt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is dat ik nu op mn mobiel zit! "hard" aan "het werk".. Oftewel, sudoku spelen terwijl ik wacht op de enige concierge die een tosti komt bestellen
dit is best vermoeiend.. Doe mij maar gewoon zware arbeid!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet moe wordt!
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar een dagomzet van 2 gulden "normaal" was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit is best vermoeiend.. Doe mij maar gewoon zware arbeid!
zelfde idee nu hier.. Dodelijk! Dus ik sta nu maar een peuk te rokenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar een dagomzet van 2 gulden "normaal" was.
Dan had ik wel 1 hele verjaardagskaart verkocht. Dat ware vermoeiende dagen!
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfde idee nu hier.. Dodelijk! Dus ik sta nu maar een peuk te roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |