quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:00 schreef AldoTheApache het volgende:
jeeej 1e schooldag![]()
![]()
mijn tas staat al klaar, met een broodtrommel en een appel
morgen saam![]()
welke serie kijk je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo slapen. Eerst ng even serie kijken.
Uhuhquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Hups en GvsE duikt Roy anders in een hoekje..
Nu net ncis:la, maar nu ga ik slapenquote:
Truste lieverdquote:
Slaap lekker schatquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste lieverd. OWneej, fijne dag lieverd
.
slaap lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu net ncis:la, maar nu ga ik slapen.
mooi deze!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Hups en GvsE duikt Roy anders in een hoekje..
FoBo-waardig welquote:
het is dat ik nu op mn mobiel zit! "hard" aan "het werk".. Oftewel, sudoku spelen terwijl ik wacht op de enige concierge die een tosti komt bestellenquote:
Kijk uit dat je niet moe wordt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is dat ik nu op mn mobiel zit! "hard" aan "het werk".. Oftewel, sudoku spelen terwijl ik wacht op de enige concierge die een tosti komt bestellen
dit is best vermoeiend.. Doe mij maar gewoon zware arbeid!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet moe wordt!
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar een dagomzet van 2 gulden "normaal" was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit is best vermoeiend.. Doe mij maar gewoon zware arbeid!
zelfde idee nu hier.. Dodelijk! Dus ik sta nu maar een peuk te rokenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar een dagomzet van 2 gulden "normaal" was.
Dan had ik wel 1 hele verjaardagskaart verkocht. Dat ware vermoeiende dagen!
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfde idee nu hier.. Dodelijk! Dus ik sta nu maar een peuk te roken
zeg dat er ergens nog een briefje van 50 moet liggen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwen
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg dat er ergens nog een briefje van 50 moet liggen!
het valt te proberen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappen
"ik wil de woonkamer veranderen en jij moet helpen sjouwen"quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen hoe ik mijn zoon duidelijk kan maken dat ik de woonkamer wil veranderen en dat hij moet helpen sjouwen
Ik wil wel graag hulp zonder eerst een uur gezeikquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
"ik wil de woonkamer veranderen en jij moet helpen sjouwen"
fijn dat ik van dienst kon zijn.
En wat als je ermee zwaait?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappen
dan laat je je handen wapperen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel graag hulp zonder eerst een uur gezeik
koop em omquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel graag hulp zonder eerst een uur gezeik
En dan op het ergste punt, als er geen eind in zicht is... weggaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin wel gewoon, dat werkt meestal wel
Dat zou wel heerlijk evil zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan op het ergste punt, als er geen eind in zicht is... weggaan
Dat lijkt op een beproefde tactiek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan op het ergste punt, als er geen eind in zicht is... weggaan
die serie schijnt echt goed te zijnquote:
is wel 1 van de betere imhoquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
die serie schijnt echt goed te zijn
Oh ja,die serie moet ik nog aan beginnen!!quote:
niemand dwingt je om het te kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja,die serie moet ik nog aan beginnen!!
Ooit geprobeerd maar ik kwam de eerste aflevering al niet door
Ik heb soms best goede ideeënquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou wel heerlijk evil zijn
Heb je al reactie op die mail vd foto's?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik durf niet naar mijn foon te kijken, ik zit op goed nieuws te wachten en ben bang dat ik dat niet ga krijgen vandaag
Ja, die mag hij pas naar mij sturen als het blad in de winkel ligt. Aftellen dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al reactie op die mail vd foto's?
Ow...quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die mag hij pas naar mij sturen als het blad in de winkel ligt. Aftellen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |