SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie komt en wat nemen we mee:
Bitterend + dreumes en fruit/croissants
Kyara + dreumes en baby en cola light/soepstengels
Mevr_Mus
Clusbsoda + dreumes en brownies
Keshet
Kersjes
Kleinzusje
SUSIE! + dreumes en koffie
octopussy (+aanhang)
Fee-nix met krentenbollen met kaas en waarschijnlijk + aanhang
Misschien:
NotTheSame
Sam1993
MamaPurk
Take_A_Picture
Tante_Soesa
Phaidra
Marjolijntje
Sonnetje**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zal ik meenemen ? Appeltaart en koffie ?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:52 schreef Keshet het volgende:
Moet ik nog iets meenemen trouwens? Pak plastic bekertjes ofzo?
Zal ik ook een stoffen voetbal meenemen?
Is het heel erg meisjesachtig, die broekjes? Rompers heb ik wel interesse in, 86/92 gaat nog wel even lukken denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:48 schreef bitterend het volgende:
[..]Ja!
Ik heb trouwens 2 spijkerbroeken van hema en friendz..maat 86 die echt smal vallen dus past niet op het bolle kontje van mijn spekkie.
Als iemand ze zou willen hebben kan ik ze meenemen?
Ook Prenatal rompers 86/92 korte mouwen wit met grijze sterren...ook smal dus past niet!
Helemaal nieuw alleen geprobeerd aan te trekken!
J komt ook, die heeft kleine voetjes...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
Als Soesa komt ? Ik heb nog super schattige zilveren aapies maat s/m
Denk dat de rest grotere voeten heeft ?
M is 85 cm en 12,5 kg. Scheelt niet veel idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef bitterend het volgende:
Jaaaa doen Keshet! stoffenvoetbal is mijn dame gek op!
Kyara ze is 83cm en volgens mij rond de 12 kilo's! alleen stretch kan ze hebben..stom dat ik niet eerst keek voor dat ik ze kocht.
CS nee helemaal niet meisjes achtig! er staan zakken aan de kanten..zal eens een foto maken!
Ik zal de rompers meenemen!
Klinkt goed KZ, ik ga zeeeeker m'n best doen om te komen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
Als Soesa komt ? Ik heb nog super schattige zilveren aapies maat s/m
Denk dat de rest grotere voeten heeft ?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
J komt ook, die heeft kleine voetjes...
Voor J en D heb ik straks witte en zwartequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
J komt ook, die heeft kleine voetjes...
Geen zorgen maken mijn kind doet dat ook...dan gaat ze gewoon met iets anders spelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Kyara het volgende:
Ik neem trouwens ook wat speelgoed mee voor M (bal, boekjes etc)
Ik zeg wel alvast: als jullie kindjes zijn speelgoed afpakken dan zal ik er wat van zeggen maar dat is vooral om zodat M wat beter voor zichzelf op komt want hij laat zich zijn eigen speelgoed nog uit zijn handen afpakken zonder een kik te geven.
Ja toe ! Lijkt me zo leuk !quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Klinkt goed KZ, ik ga zeeeeker m'n best doen om te komen!
Ja echt voor een meisje. Heb wel nog kleine slofjes met huisjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef Keshet het volgende:
De zilveren zijn echt meisjesachtig neem ik aan KZ?
Als er dan toch allerlei handeltjes zijn: Jongenskleding in maat 80/86 voor het najaar en de winter is hier welkom!
Ik heb meisjeskleding t/m 86 in de aanbieding en jongensspul t/m 68. Alles komt binnenkort op de foto.
Ik heb wel Aapies maat M, maar zijn wel gevoerd. Ik weet niet of je dat te warm vindt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik zoek nog aapies maat M! Die van Faye zijn te vies voor woordenen kleding vanaf maat 80/86 is hier ook welkom
Kom je dus?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik zoek nog aapies maat M! Die van Faye zijn te vies voor woordenen kleding vanaf maat 80/86 is hier ook welkom
Heb je die bovenste nog? Wat wil je daarvoor hebben?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:58 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb wel Aapies maat M, maar zijn wel gevoerd. Ik weet niet of je dat te warm vindt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze in maat L, zijn ongevoerd
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ze nog. Zou er graag 5 euro voor willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heb je die bovenste nog? Wat wil je daarvoor hebben?
Oh en M en mijn R zijn volgens mij ver dezelfde leeftijd toch. R zit nu in maat 23, dus dat zou moeten passen zo'n L maatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef Kyara het volgende:
M had de bruine ook dus ik heb al een paar, en dan nog een paar erbij voor dame nummer 2
Ze zijn zoooooo fijn.
TJ, ik heb net toevallig aapies in maat L binnengekregen voor M.
Ik denk eerder zo maat 22. De zool is even lang als de Elefanten schoentjes in maat 21. Die vallen wel vrij ruim.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:02 schreef TimeJumper het volgende:
Octopussy die maat L, wat voor maat is dat? Maar 23 of 24 in normale schoenmaat?
Zure augurken? Draakje is daar helemaal gek van. Samen net een stukje kaas en worst haha!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Phaidra het volgende:
Yay, ik kan definitief komenen neem ook m'n vriend mee! We gaan daarna direct door naar m'n schoonouders, vandaar. Wel dikke kans dat hij gaat wandelen in de omgeving
.
Zal ik augurken meenemen? Of is mijn uk de enige die daar gek op is?
Ohw jammer, nee dat lijkt me echt te klein.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo maat 22. De zool is even lang als de Elefanten schoentjes in maat 21. Die vallen wel vrij ruim.
Goed plan! Ik heb lang niet iedereen op fb, dus ik zou het wel handig vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef NotTheSame het volgende:
Is het overigens geen optie om een Facebook groep op te zetten? Kunnen we alvast een gezicht bij de username oefenen en voor eventuele foto's die er op de dag gemaakt worden?
Bitterend...sap drink je toch ook koel?
Ik wil mijn dslr wel meenemen, maar ik kan lang niet zulke mooie foto's maken als belle. En het is maar afwachten of mijn dreumes me mijn gang laat gaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:21 schreef Kyara het volgende:
Goed idee NTS! Zowel van de bekertjes als de fb groep. Hadden we met de babymeet ook en was echt wel handig.
Neemt iemand zijn camera mee?
Jammer dat bellelena geen dreumes heeft....zij maakt echt supermooie foto's
Ja ik snapte hemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Clubsoda het volgende:
Hij is niet gelinkt, daarom komt ie net automagisch in je MyAT.
Hehehe, weet ik toch. Je vindt mij superslimquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wilde daarmee heul niet insinueren dat je dom bent hoor Fee![]()
Bitterend, volgens mij zijn niet alle topics automatisch reeksen?Ik gooi 'm wel even in de feedback. En MyAt is je active topics.
Kaaschantagequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hehehe, weet ik toch. Je vindt mij superslim![]()
. (En durf eens iets anders te beweren
. Twee woorden: geen kaas)
Sowwie! FB en Fok naast elkaar terwijl de luciferstokjes m'n ogen open houden is geen goeie combiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:50 schreef Kyara het volgende:
NTS, doe FF editten please!
En thanx!
Tuurlijk !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik ben nog steeds onder voorbehoud. Het tijdstip is voor mijn mini-dreumes eigenlijk onmogelijk. Haar middagslaap kan ze wel skippen maar de ochtendslaap is heilig...ze is rond half 10/10 uur echt op en vaak ook heel mopperig. Het rekken van de ochtend wil dan ook niet echt
Kz, zou je mij de slofjes ook willen opsturen?
In de wagen slaapt ze niet (en onze wagen is stukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tuurlijk !
Ben zelf ook aan het puzzelen ! Met die hele kleintjes is het echt lastig.
Slaapt ze nog in de wagen ? Kunnen we ook gaan wandelen ?
In de auto slapen is geen optie ?
Niks forceren !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
In de wagen slaapt ze niet (en onze wagen is stuk)... En in de auto slaapt ze -tot nu toe- niet meer sinds ze in de 'grote' autostoel zit
. Ik denk er nog steeds over na hoor en misschien gok ik het er gewoon op dat jullie kindjes haar wel voldoende afleiden
Ah, fijn, die herkenbaarheid ik voel me dan soms zo'n mieperdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zit een beetje met hetzelfde hoor Soesa (hoewel een veel minder kleintje natuurlijk). Woon je ver weg? Kun je het proberen en zien waar het schip strandt of is dat zonde van de reistijd?
Waar?quote:
Bij de speelsloot !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef bitterend het volgende:
[..]
Waar?
Soesa geen idee tot hoe laat mensen blijven. We komen denk ik rond half 10 daar.
Eigenlijk precies wat jij zegtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:59 schreef Clubsoda het volgende:
Je bent geen mieperd! Wat voor beren zie je op de weg? Ik probeer het maar los te laten, als hij niet te genieten is gaan we naar huis en het ergste wat er kan gebeuren is dat hij de rest van de dag ook niet meer te genieten is maar dan wordt het vanzelf weer een keertje avond en kan hij weer naar bed. Van één dag slecht slapen (want zondag hebben we gewoon een rustig dagje waarin ik precies M's ritme kan volgen) gaat hij niet kapot. Maar dat zeg ik natuurlijk vrij makkelijk met een kind wat een half jaar ouder is dan de jouwe, en dat maakt veel uit op deze leeftijd.
Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij de speelsloot !![]()
Later meer, pc doet raar.
Dan is eigenlijk de vraag of jij een meet dusdanig leuk vindt dat je er een (eventuele maar lang niet zekere) vermoeiende middag met hang-mini-dreumes voor over hebt, toch? Lekker last minute bekijken kan natuurlijk altijd, mijn spookje doet ook altijd aan verrassingsritmesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Eigenlijk precies wat jij zegt. Ze is dan de rest van de dag zo uit haar doen als ze dat slaapje mist. Maarja, aan de andere kant bedenk ik me nu dat ze misschien 's ochtends maar heel even slaapt (in de auto op de terugweg waarschijnlijk maar 's middags natuurlijk wel gewoon!
. Gelukkig gaan ze niet zo snel stuk idd
En zondag idd niks plannen. Ik zie het al iets positiever in
Oh, ze is weer wakker!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt?
Kom je ook?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Kyara, mag ik in de FB groep erbij?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef Fee-nix het volgende:
O KZ ook al even gespiekt. Leuk plekje he
.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt?
En na het slapen kan ze ook opeens chaggo zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik twijfel niet of ik jullie wil zien, het is meer de praktische kant. Nouja, mijn man zei: gewoon gaan, als ze gaat chagrijnen dan ga je gewoon. Dus misschien luister ik een keer naar 'm
.
Ah super !quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:42 schreef NotTheSame het volgende:
KZ, Dat heb ik ook wel staan! Laai ik wel in!
Is dat met een flexzool of een wat stevigere zool?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:48 schreef Susie het volgende:
oh, dat zou tof zijn als het zulk weer zou zijn! Hopen dat het niet verandert!
Iemand trouwens nog interesse in schoenen? Ik heb leuke rode gympies van Shoesme, mt 21 staan. Bij interesse zal ik anders eerdaags ff foto maken. Wellicht ook nog andere, maar die moet ik ff opduiken. Is natuurlijk handig om mee te nemen ipv opsturen, dus vandaar.
Ik heb nog wel een stel DC sneakers in maat 20,5. Ik kom er vanmorgen achter dat ze nou echt te klein wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
Schoentjes maat 20 zijn hier welkom. Vind het wel fijn om te kunnen passen zaterdag.
Dus als iemand iets heeft liggen ? Ben wel erg kieskeurig![]()
![]()
![]()
foto ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stel DC sneakers in maat 20,5. Ik kom er vanmorgen achter dat ze nou echt te klein worden...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:02 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Zodra ze gewassen en gepoetst zijn, madam heeft vanmorgen weer fanatiek modder gehapt!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:33 schreef bitterend het volgende:
Ik breng ze volgende week kan je zien of je ze leuk vindt*luie donder*
Wat kan ik nog meenemen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:21 schreef bitterend het volgende:
Bitterend + dreumes en fruit/croissants
Kyara + dreumes en baby en cola light/soepstengels
Mevr_Mus
Clusbsoda + dreumes en brownies
Keshet + baby + peuter
Kersjes + dreumes + kleuter + man en cake
Kleinzusje + kind, appeltaart en koffie
Susie+ dreumes en koffie
octopussy (+aanhang)
Fee-nix met krentenbollen met kaas en waarschijnlijk aanhang
NotTheSame+ man + draakje en iets lekkers (en bekertje, bordjes)
Phaidra + dreumes + man en augurken
Marjolijntje + dreumes en boterkoek
Of ook een kan koffie ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Wat kan ik nog meenemen?Zal ik maar gewoon een paar flessen Haarlems water en een fles diksap meenemen?
Grapjas, daar loopt Anouk zelf nog in! Alhoewel 80 niet mee, maar ben net klaar met 50 t/m 68 uitzoeken.... wat een pokkewerk zeg! Morgen maar eens pakketjes samenstellen ofzo, aangezien ze zeggen dat het gaat regenen....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Mijn dreumes loopt nog niet, dus schoenen hoeven we nog nietGeen idee ook welke maat ze heeft. Wel interesse in kleding vanaf maat 86 (of hele leuke dingen in 80) en Aapies of andere leren slofjes
(Maat M/L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 jurkjes gekregen. 1 maat 80 en 1 maat 86. Nieuw van Zeeman. Iemand ?
Gratis !Foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, als ik kom, is er dan nog ergens behoefte aan?
Als Soesa, Sonnetje en troeta niet komen is mijnes de jongstequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Susie het volgende:
Ik geloof dat Anouk zo'n beetje het oudste (en tevens bolste) meisje is die komt? Alhoewel qua maat geloof ik hetzelfde als R van Bitterend....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef octopussy het volgende:
Mijnes zit in maat 86 en schoenmaat 21-22.
Ik neem gewoon de hele meuk aan kleding en schoentjes mee die ik nog niet verkocht heb. Dan kunnen we een kofferbaksale doen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Susie het volgende:
Ik geloof dat Anouk zo'n beetje het oudste (en tevens bolste) meisje is die komt? Alhoewel qua maat geloof ik hetzelfde als R van Bitterend....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als Soesa, Sonnetje en troeta niet komen is mijnes de jongste![]()
Meisje had ik het overquote:
Ik las verkeerd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Meisje had ik het overEr is toch geen ouder en boller meisje?
We hebben het voor haar eerste verjaardag gekocht. Volgens mij is het een ipad mini. We hebben de zepeline app erop, telekids, puzzels, memory spelletjes, babytv filmpjes (engels), baby first (ook engels). Ze krijgt hem in de auto bij lange reizen af en toe of als ze dreigt in slaap te vallen maar ik wil even wachten tot dat we thuis zijn zodat ik haar op bed kan neerleggen zoals vandaag. Ook in het vliegtuig zal ze ermee spelen. We vinden het ideal..ze zingt, kan heel goed memory spelletjes doen en ook puzzelen!quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:38 schreef kleinzusje het volgende:
Oh effe iets heel anders![]()
Wij hebben geen ipad en nou lees ik dat sommigen van jullie de kleine spelletjes ??? of zo op de ipad laten doen. Kan iemand hem meenemen en mij dat laten zien ? En vanaf hoe oud deden jullie dat ?
Dan breng je toch wat lekkers mee of wat anders te drinken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:56 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik neem sowieso de oudste (en grootste) officiële dreumes mee![]()
En ik kan geen extra koffie meenemen want mijn kind heeft de dop van de thermoskan laten verdwijnen
Klinkt goed ! Neem je hem mee ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
We hebben het voor haar eerste verjaardag gekocht. Volgens mij is het een ipad mini. We hebben de zepeline app erop, telekids, puzzels, memory spelletjes, babytv filmpjes (engels), baby first (ook engels). Ze krijgt hem in de auto bij lange reizen af en toe of als ze dreigt in slaap te vallen maar ik wil even wachten tot dat we thuis zijn zodat ik haar op bed kan neerleggen zoals vandaag. Ook in het vliegtuig zal ze ermee spelen. We vinden het ideal..ze zingt, kan heel goed memory spelletjes doen en ook puzzelen!
Ik heb een WA verzekeringquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef bitterend het volgende:
![]()
Toen ik in 99 mijn man op het internet leerde kennen, heb ik een Thalys kaartje gekocht om naar hem toe te komen vanuit Parijs..zegt mijn vader *ik vind dit geen goed idee!! het kan een drug dealer zijn! he weet maar nooit daar in Nederland*![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef bitterend het volgende:
![]()
Toen ik in 99 mijn man op het internet leerde kennen, heb ik een Thalys kaartje gekocht om naar hem toe te komen vanuit Parijs..zegt mijn vader *ik vind dit geen goed idee!! het kan een drug dealer zijn! he weet maar nooit daar in Nederland*![]()
Zat me vandaag toevallig af te vragen, wat de mensen die langere tijd actief zijn op een (sub)forum als OUD nu gemeen hebben. Misschien toch wat autistische trekken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef NotTheSame het volgende:
Mus en Bitterendje hahahaha! Ik zei gisteren op FB tegen kleinzusje dat ik zo'n type zolderkamerautiste ben.
ICQquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik hou van die tijd, ik zat toen iedere avond op icq met een puber uit het noorden van het land, op die leeftijd oneindig ver weg als je in Brabant woont Maar jij zocht het helemaal ver weg Bitterend
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik heb vanmiddag een poging gedaan om mijn moeder uit te leggen dat ik jullie ga meeten en hoe dat nou zit, met zo'n forum en wat de aanvulling daarvan op mijn irl leven is... Ze denkt nu waarschijnlijk dat ik het spoor helemaal bijster ben
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik heb vanmiddag een poging gedaan om mijn moeder uit te leggen dat ik jullie ga meeten en hoe dat nou zit, met zo'n forum en wat de aanvulling daarvan op mijn irl leven is... Ze denkt nu waarschijnlijk dat ik het spoor helemaal bijster ben
Oh ja....quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
muziek downloaden via Napster idd, en dan stond je download op 98% en trok de andere kant de stekker eruit
Leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb het in m'n agenda gezet, dus ik kom
Ah leuk!quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Poef?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:38 schreef NotTheSame het volgende:
Clubsoda, als M. met een auto speelt zal Draakje er ook wel op af vliegen.
'Auto broem broem poef!'
Ja ik ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Poef?Wel gezellig, een auto-vriendinnetje
![]()
TAP, gezellig dat je komt! Ik post volgens mij heel vlagerig en 'pas' vanaf het babytopic, maar volgens mij mag dat de pret niet drukken. Ik ben iig benieuwd naar je 6 weken met Harry Potter-fanaten, alweer een gespreksonderwerp
Ja, dat heeft ze van de rallyauto's. Sommige rallyauto's doen *poef* als ze overschakelen (technisch verhaal zal ik je besparenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Poef?Wel gezellig, een auto-vriendinnetje
Leuk! Je bent toegevoegd aan de fb groep.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Geen zwerkbal, wel Quidditch!quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja ik ook. (Veel zwerkbal gespeeld? /geintje...flauw
)
Ik ben geen nerd. Toen ook niet. Ik woonde alleen nogal afgelegen in een durp dus kon niet elke avond stappen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:16 schreef Mevr_Mus het volgende:
Misschien is dat wel wat ons bindt, het nerdgehalte![]()
En ik mis die tijd wel, dat het internet nog zo'n relatief onbekende wereld was en het "uhoh" van icq mijn hart sneller deed kloppen
Ilse ja, maar ik begon op de TMF chatquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, en Ilse chat en Dolfijn. Kent iemand die nog?
Yup, mijne dankzij dezelfde chatquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ilse ja, maar ik begon op de TMF chatEn zal ik dan ook maar meteen opbiechten dat ik
daar heb leren kennen?
Ik was destijds 14 hè
![]()
Maar er zijn dus meer dreumesen die het bestaan aan internet danken
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Yup, mijne dankzij dezelfde chat
Ik heb de mijne op een feestje ontmoet. Ook analoog dus.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Ben ik dan één van de weinigen die haar vent gewoon ouderwetsch in de kroeg heeft opgepikt?
Mijn ex ken ik via een studentenvereniging, ook heel conservatiefquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Ben ik dan één van de weinigen die haar vent gewoon ouderwetsch in de kroeg heeft opgepikt?
Nee hoor, gewoon zoals het hoort op de kermisquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Met jij en ik komt het helemaal in ordequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:04 schreef NotTheSame het volgende:
Zeg, als we zo doorgaan hebben we geen gespreksstof meer zaterdag![]()
.
Hier ook gewoon de kroeg hoor!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Vooral datquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hier ook gewoon de kroeg hoor!
Maar ik ben dan ook geen nerd. Knopjes, typen en apparaten enzo. Ik ben daar niet zo goed in
Tellen trouwens ook niet kwam ik vanavond achter. Ik heb me verteld en M. blijkt deze zaterdag gewoon te moeten werken
Dus dan moet ik alleen komen. Met nieuwbakken kleuter en dreumes. Met de auto...
De nerdy bril heb ik wel, maar zelfs daarmee is het vrij moeilijk voor me om borden te lezen.
Ik zie er erg tegen op om in m'n up te komen, ik ga even nadenken over een oplossing.
Ohhhh!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yo Kers! Als ik een klein stukje anders rijd kan ik je wel oppikken als je wilt?
Prima de luxe! Ik hoor het wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:39 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ohhhh!
Da's lief. Ik ben nog bezig iets anders te regelen, maar misschien ga ik hier wel op in!
+ 1 jongetje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Clubsoda het volgende:
Als je mijn spook in awe wilt zien: ik zeg doen(de bellenblaas dus. Disclaimer, ik sluit niet uit dat hij vervolgens niet meer van je zijde is te meppen, sputterend en wel omdat hij ook zo graag wil 'baaase'
)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef Phaidra het volgende:
KZ als een soort rattenvanger van hamelen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef bitterend het volgende:
Er is geen stoep daar op het gras dus stoepkrijt heeft geen zin
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
30 cent bij Zeeman, is dat wat ? Voor elke dreumes een flesje ?
R boeit bellenblazen niet..ik heb paar flesjes thuis want dat krijgt ze vaak bij het kdv als iemand jarig is..traktatie in dr mandje maar het boeide haar nooitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:01 schreef Susie het volgende:
ja! Bellenblaas is super..... De mijne wil het alleen perse zelluf vasthouden, zodat vervolgens de bellenblaas leeggegoten wordt
Anouk slaat een kreet uit in de trant van 'ohhhhhhhh, die die die, baaaseeee'quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eva is DOL op bellenblazen. Zodra ze zo'n flesje ziet is het alleen maar 'baasuh! baasuh!'. Als ik dan dommig zeg, 'wat bedoel je lieverd?' gaat ze blazen
Dus ze zal intens gelukkig zijn als er bellenblazen zijn!
voor 99 cent bij de Action kun je navulling kopen! Zijn flessen van een literquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:01 schreef Susie het volgende:
ja! Bellenblaas is super..... De mijne wil het alleen perse zelluf vasthouden, zodat vervolgens de bellenblaas leeggegoten wordt
Bij de Action en Big Bazar nog goedkoper zelfs!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
30 cent bij Zeeman, is dat wat ? Voor elke dreumes een flesje ?
Dat ja! En dat omkeren is ook herkenbaar. En mijn M kan ook niet blazen, maar dat weerhoudt hem er niet van om het toch te proberen, ook al genereert het meer spuug dan luchtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef Susie het volgende:
[..]
Anouk slaat een kreet uit in de trant van 'ohhhhhhhh, die die die, baaaseeee'
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef bitterend het volgende:
Lijntje als ik mijn draagdoek meeneem laat je mij zien hoe je handig die DH doet?
Ik woon er om de hoek en als het goed is dan is het allemaal gewoon prima te doen met omrijden en etcquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:10 schreef Susie het volgende:
Ladies, ik kom net vanuit Utrecht over de A2 naar Amsterdam en daar staan grote borden dat de A10 Oost dit weekend is afgesloten! In ieder geval vanaf de A2 dus, maar wellcht loopt dat ook door naar afrit A1? Dus voor degene die van die kant afkomen.... Check ff anaarbeter.nl!
Ik kom vanaf Papendrecht, via Utrecht denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:09 schreef Susie het volgende:
Jij komt uit DH toch? Die stuurt jou niet langs de oostkant van Amsterdam, maar waarschijnlijk via de A5.
Eeuh? Hoe kom je van de A9 op de A1 dan? Als je (naar mijn weten, ben geen vrachtwagen offcourse, ik lever alleen buschauffeurs aan het openbaar vervoerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef NotTheSame het volgende:
[vrachtwagenchauffeurmodus] N. zegt dat er omleidingsborden zullen zijn, en anders vanaf de A2 een stukje de A9 en A1op dan kom je net na Watergraafsmeer weer op de A10? [/vrachtwagenchauffeurmodus]
Dit zegt VanAnaarBeter ook.
Oh ja, via Utrecht A2 dus. Dat wordt dus ff goed op de borden letten voor je.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Papendrecht, via Utrecht denk ik
Uh, ja... Ik typte alleen wat N. door de kamer riep en heb voor de zekerheid die website opgetrommeltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Eeuh? Hoe kom je van de A9 op de A1 dan? Als je (naar mijn weten, ben geen vrachtwagen offcourse, ik lever alleen buschauffeurs aan het openbaar vervoer) van de A2 komt, de A9 op gaat, dan kom je toch de A1 niet meer oip? Of moet je eerder al richting Almere aanhouden? Is dat dan een stukje A9? *nieuwsgierig is*
Zo nieuwsgierig dat ik zelf al ff gekeken heb op Google mapsEn idd, via A9, richting A1.
Zelfs dan is het geen probleem met tussendoor sturenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef Susie het volgende:
A10 west is er naar mijn weten geen probleem TAP, tenzij dingen met Coentunnel en zo...
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef NotTheSame het volgende:
N. zegt dat DAT nou het verschil is tussen een vrachtwagenchauffeur zijn en buschauffeurs leveren.
Ik was van plan via de A2 maar dan kan ik dus beter via de A1 gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
Goed dat je het zegt Susie! Ik heb even gekeken, maar hij is dicht van knooppunt Amstel tot aan Watergraafsmeer. Ik kom bij de A1 (Watergraafsmeer) erop dus dan heb ik er geen last van geloof ik. Kyara, voor jou geldt denk ik hetzelfde.
NTS zou geloof ik bekers/suiker/melk meenemen ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hebben we trouwens al bekertjes voor morgen? Mijn voorraad bekertjes, servetten etc. blijkt groter dan gedacht![]()
En ik zal wat vruchtensap en water meenemen. En wat fruit of een baksel, afhankelijk van hoeveel tijd ik vandaag heb
Ik heb al (24) pakjes drinken voor de dreumesjes/peutersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik kan anders ook wel pakjes wicky meenemen ofzo? Of drinken jullie dreumesen dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |