Oh ja....quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
muziek downloaden via Napster idd, en dan stond je download op 98% en trok de andere kant de stekker eruit
Leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb het in m'n agenda gezet, dus ik kom
Ah leuk!quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Poef?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:38 schreef NotTheSame het volgende:
Clubsoda, als M. met een auto speelt zal Draakje er ook wel op af vliegen.
'Auto broem broem poef!'
Ja ik ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Poef?Wel gezellig, een auto-vriendinnetje
![]()
TAP, gezellig dat je komt! Ik post volgens mij heel vlagerig en 'pas' vanaf het babytopic, maar volgens mij mag dat de pret niet drukken. Ik ben iig benieuwd naar je 6 weken met Harry Potter-fanaten, alweer een gespreksonderwerp
Ja, dat heeft ze van de rallyauto's. Sommige rallyauto's doen *poef* als ze overschakelen (technisch verhaal zal ik je besparenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Poef?Wel gezellig, een auto-vriendinnetje
Leuk! Je bent toegevoegd aan de fb groep.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Geen zwerkbal, wel Quidditch!quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja ik ook. (Veel zwerkbal gespeeld? /geintje...flauw
)
Ik ben geen nerd. Toen ook niet. Ik woonde alleen nogal afgelegen in een durp dus kon niet elke avond stappen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:16 schreef Mevr_Mus het volgende:
Misschien is dat wel wat ons bindt, het nerdgehalte![]()
En ik mis die tijd wel, dat het internet nog zo'n relatief onbekende wereld was en het "uhoh" van icq mijn hart sneller deed kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |