Ilse ja, maar ik begon op de TMF chatquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, en Ilse chat en Dolfijn. Kent iemand die nog?
Yup, mijne dankzij dezelfde chatquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ilse ja, maar ik begon op de TMF chatEn zal ik dan ook maar meteen opbiechten dat ik
daar heb leren kennen?
Ik was destijds 14 hè
![]()
Maar er zijn dus meer dreumesen die het bestaan aan internet danken
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Yup, mijne dankzij dezelfde chat
Ik heb de mijne op een feestje ontmoet. Ook analoog dus.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Ben ik dan één van de weinigen die haar vent gewoon ouderwetsch in de kroeg heeft opgepikt?
Mijn ex ken ik via een studentenvereniging, ook heel conservatiefquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Ben ik dan één van de weinigen die haar vent gewoon ouderwetsch in de kroeg heeft opgepikt?
Nee hoor, gewoon zoals het hoort op de kermisquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Met jij en ik komt het helemaal in ordequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:04 schreef NotTheSame het volgende:
Zeg, als we zo doorgaan hebben we geen gespreksstof meer zaterdag![]()
.
Hier ook gewoon de kroeg hoor!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Vooral datquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hier ook gewoon de kroeg hoor!
Maar ik ben dan ook geen nerd. Knopjes, typen en apparaten enzo. Ik ben daar niet zo goed in
Tellen trouwens ook niet kwam ik vanavond achter. Ik heb me verteld en M. blijkt deze zaterdag gewoon te moeten werken
Dus dan moet ik alleen komen. Met nieuwbakken kleuter en dreumes. Met de auto...
De nerdy bril heb ik wel, maar zelfs daarmee is het vrij moeilijk voor me om borden te lezen.
Ik zie er erg tegen op om in m'n up te komen, ik ga even nadenken over een oplossing.
Ohhhh!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yo Kers! Als ik een klein stukje anders rijd kan ik je wel oppikken als je wilt?
Prima de luxe! Ik hoor het wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:39 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ohhhh!
Da's lief. Ik ben nog bezig iets anders te regelen, maar misschien ga ik hier wel op in!
+ 1 jongetje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Clubsoda het volgende:
Als je mijn spook in awe wilt zien: ik zeg doen(de bellenblaas dus. Disclaimer, ik sluit niet uit dat hij vervolgens niet meer van je zijde is te meppen, sputterend en wel omdat hij ook zo graag wil 'baaase'
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |