Geen zwerkbal, wel Quidditch!quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja ik ook. (Veel zwerkbal gespeeld? /geintje...flauw
)
Ik ben geen nerd. Toen ook niet. Ik woonde alleen nogal afgelegen in een durp dus kon niet elke avond stappen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:16 schreef Mevr_Mus het volgende:
Misschien is dat wel wat ons bindt, het nerdgehalte![]()
En ik mis die tijd wel, dat het internet nog zo'n relatief onbekende wereld was en het "uhoh" van icq mijn hart sneller deed kloppen
Ilse ja, maar ik begon op de TMF chatquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, en Ilse chat en Dolfijn. Kent iemand die nog?
Yup, mijne dankzij dezelfde chatquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ilse ja, maar ik begon op de TMF chatEn zal ik dan ook maar meteen opbiechten dat ik
daar heb leren kennen?
Ik was destijds 14 hè
![]()
Maar er zijn dus meer dreumesen die het bestaan aan internet danken
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Yup, mijne dankzij dezelfde chat
Ik heb de mijne op een feestje ontmoet. Ook analoog dus.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Ben ik dan één van de weinigen die haar vent gewoon ouderwetsch in de kroeg heeft opgepikt?
Mijn ex ken ik via een studentenvereniging, ook heel conservatiefquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Ben ik dan één van de weinigen die haar vent gewoon ouderwetsch in de kroeg heeft opgepikt?
Nee hoor, gewoon zoals het hoort op de kermisquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Met jij en ik komt het helemaal in ordequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:04 schreef NotTheSame het volgende:
Zeg, als we zo doorgaan hebben we geen gespreksstof meer zaterdag![]()
.
Hier ook gewoon de kroeg hoor!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Phaidra het volgende:
Vooral datquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hier ook gewoon de kroeg hoor!
Maar ik ben dan ook geen nerd. Knopjes, typen en apparaten enzo. Ik ben daar niet zo goed in
Tellen trouwens ook niet kwam ik vanavond achter. Ik heb me verteld en M. blijkt deze zaterdag gewoon te moeten werken
Dus dan moet ik alleen komen. Met nieuwbakken kleuter en dreumes. Met de auto...
De nerdy bril heb ik wel, maar zelfs daarmee is het vrij moeilijk voor me om borden te lezen.
Ik zie er erg tegen op om in m'n up te komen, ik ga even nadenken over een oplossing.
Ohhhh!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yo Kers! Als ik een klein stukje anders rijd kan ik je wel oppikken als je wilt?
Prima de luxe! Ik hoor het wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:39 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ohhhh!
Da's lief. Ik ben nog bezig iets anders te regelen, maar misschien ga ik hier wel op in!
+ 1 jongetje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Clubsoda het volgende:
Als je mijn spook in awe wilt zien: ik zeg doen(de bellenblaas dus. Disclaimer, ik sluit niet uit dat hij vervolgens niet meer van je zijde is te meppen, sputterend en wel omdat hij ook zo graag wil 'baaase'
)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef Phaidra het volgende:
KZ als een soort rattenvanger van hamelen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef bitterend het volgende:
Er is geen stoep daar op het gras dus stoepkrijt heeft geen zin
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
30 cent bij Zeeman, is dat wat ? Voor elke dreumes een flesje ?
R boeit bellenblazen niet..ik heb paar flesjes thuis want dat krijgt ze vaak bij het kdv als iemand jarig is..traktatie in dr mandje maar het boeide haar nooitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:01 schreef Susie het volgende:
ja! Bellenblaas is super..... De mijne wil het alleen perse zelluf vasthouden, zodat vervolgens de bellenblaas leeggegoten wordt
Anouk slaat een kreet uit in de trant van 'ohhhhhhhh, die die die, baaaseeee'quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eva is DOL op bellenblazen. Zodra ze zo'n flesje ziet is het alleen maar 'baasuh! baasuh!'. Als ik dan dommig zeg, 'wat bedoel je lieverd?' gaat ze blazen
Dus ze zal intens gelukkig zijn als er bellenblazen zijn!
voor 99 cent bij de Action kun je navulling kopen! Zijn flessen van een literquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:01 schreef Susie het volgende:
ja! Bellenblaas is super..... De mijne wil het alleen perse zelluf vasthouden, zodat vervolgens de bellenblaas leeggegoten wordt
Bij de Action en Big Bazar nog goedkoper zelfs!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
30 cent bij Zeeman, is dat wat ? Voor elke dreumes een flesje ?
Dat ja! En dat omkeren is ook herkenbaar. En mijn M kan ook niet blazen, maar dat weerhoudt hem er niet van om het toch te proberen, ook al genereert het meer spuug dan luchtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef Susie het volgende:
[..]
Anouk slaat een kreet uit in de trant van 'ohhhhhhhh, die die die, baaaseeee'
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef bitterend het volgende:
Lijntje als ik mijn draagdoek meeneem laat je mij zien hoe je handig die DH doet?
Ik woon er om de hoek en als het goed is dan is het allemaal gewoon prima te doen met omrijden en etcquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:10 schreef Susie het volgende:
Ladies, ik kom net vanuit Utrecht over de A2 naar Amsterdam en daar staan grote borden dat de A10 Oost dit weekend is afgesloten! In ieder geval vanaf de A2 dus, maar wellcht loopt dat ook door naar afrit A1? Dus voor degene die van die kant afkomen.... Check ff anaarbeter.nl!
Ik kom vanaf Papendrecht, via Utrecht denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:09 schreef Susie het volgende:
Jij komt uit DH toch? Die stuurt jou niet langs de oostkant van Amsterdam, maar waarschijnlijk via de A5.
Eeuh? Hoe kom je van de A9 op de A1 dan? Als je (naar mijn weten, ben geen vrachtwagen offcourse, ik lever alleen buschauffeurs aan het openbaar vervoerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef NotTheSame het volgende:
[vrachtwagenchauffeurmodus] N. zegt dat er omleidingsborden zullen zijn, en anders vanaf de A2 een stukje de A9 en A1op dan kom je net na Watergraafsmeer weer op de A10? [/vrachtwagenchauffeurmodus]
Dit zegt VanAnaarBeter ook.
Oh ja, via Utrecht A2 dus. Dat wordt dus ff goed op de borden letten voor je.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Papendrecht, via Utrecht denk ik
Uh, ja... Ik typte alleen wat N. door de kamer riep en heb voor de zekerheid die website opgetrommeltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Eeuh? Hoe kom je van de A9 op de A1 dan? Als je (naar mijn weten, ben geen vrachtwagen offcourse, ik lever alleen buschauffeurs aan het openbaar vervoer) van de A2 komt, de A9 op gaat, dan kom je toch de A1 niet meer oip? Of moet je eerder al richting Almere aanhouden? Is dat dan een stukje A9? *nieuwsgierig is*
Zo nieuwsgierig dat ik zelf al ff gekeken heb op Google mapsEn idd, via A9, richting A1.
Zelfs dan is het geen probleem met tussendoor sturenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef Susie het volgende:
A10 west is er naar mijn weten geen probleem TAP, tenzij dingen met Coentunnel en zo...
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef NotTheSame het volgende:
N. zegt dat DAT nou het verschil is tussen een vrachtwagenchauffeur zijn en buschauffeurs leveren.
Ik was van plan via de A2 maar dan kan ik dus beter via de A1 gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
Goed dat je het zegt Susie! Ik heb even gekeken, maar hij is dicht van knooppunt Amstel tot aan Watergraafsmeer. Ik kom bij de A1 (Watergraafsmeer) erop dus dan heb ik er geen last van geloof ik. Kyara, voor jou geldt denk ik hetzelfde.
NTS zou geloof ik bekers/suiker/melk meenemen ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hebben we trouwens al bekertjes voor morgen? Mijn voorraad bekertjes, servetten etc. blijkt groter dan gedacht![]()
En ik zal wat vruchtensap en water meenemen. En wat fruit of een baksel, afhankelijk van hoeveel tijd ik vandaag heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |