Of ook een kan koffie ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Wat kan ik nog meenemen?Zal ik maar gewoon een paar flessen Haarlems water en een fles diksap meenemen?
Grapjas, daar loopt Anouk zelf nog in! Alhoewel 80 niet mee, maar ben net klaar met 50 t/m 68 uitzoeken.... wat een pokkewerk zeg! Morgen maar eens pakketjes samenstellen ofzo, aangezien ze zeggen dat het gaat regenen....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Mijn dreumes loopt nog niet, dus schoenen hoeven we nog nietGeen idee ook welke maat ze heeft. Wel interesse in kleding vanaf maat 86 (of hele leuke dingen in 80) en Aapies of andere leren slofjes
(Maat M/L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 jurkjes gekregen. 1 maat 80 en 1 maat 86. Nieuw van Zeeman. Iemand ?
Gratis !Foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, als ik kom, is er dan nog ergens behoefte aan?
Als Soesa, Sonnetje en troeta niet komen is mijnes de jongstequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Susie het volgende:
Ik geloof dat Anouk zo'n beetje het oudste (en tevens bolste) meisje is die komt? Alhoewel qua maat geloof ik hetzelfde als R van Bitterend....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef octopussy het volgende:
Mijnes zit in maat 86 en schoenmaat 21-22.
Ik neem gewoon de hele meuk aan kleding en schoentjes mee die ik nog niet verkocht heb. Dan kunnen we een kofferbaksale doen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Susie het volgende:
Ik geloof dat Anouk zo'n beetje het oudste (en tevens bolste) meisje is die komt? Alhoewel qua maat geloof ik hetzelfde als R van Bitterend....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als Soesa, Sonnetje en troeta niet komen is mijnes de jongste![]()
Meisje had ik het overquote:
Ik las verkeerd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Meisje had ik het overEr is toch geen ouder en boller meisje?
We hebben het voor haar eerste verjaardag gekocht. Volgens mij is het een ipad mini. We hebben de zepeline app erop, telekids, puzzels, memory spelletjes, babytv filmpjes (engels), baby first (ook engels). Ze krijgt hem in de auto bij lange reizen af en toe of als ze dreigt in slaap te vallen maar ik wil even wachten tot dat we thuis zijn zodat ik haar op bed kan neerleggen zoals vandaag. Ook in het vliegtuig zal ze ermee spelen. We vinden het ideal..ze zingt, kan heel goed memory spelletjes doen en ook puzzelen!quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:38 schreef kleinzusje het volgende:
Oh effe iets heel anders![]()
Wij hebben geen ipad en nou lees ik dat sommigen van jullie de kleine spelletjes ??? of zo op de ipad laten doen. Kan iemand hem meenemen en mij dat laten zien ? En vanaf hoe oud deden jullie dat ?
Dan breng je toch wat lekkers mee of wat anders te drinken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:56 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik neem sowieso de oudste (en grootste) officiële dreumes mee![]()
En ik kan geen extra koffie meenemen want mijn kind heeft de dop van de thermoskan laten verdwijnen
Klinkt goed ! Neem je hem mee ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
We hebben het voor haar eerste verjaardag gekocht. Volgens mij is het een ipad mini. We hebben de zepeline app erop, telekids, puzzels, memory spelletjes, babytv filmpjes (engels), baby first (ook engels). Ze krijgt hem in de auto bij lange reizen af en toe of als ze dreigt in slaap te vallen maar ik wil even wachten tot dat we thuis zijn zodat ik haar op bed kan neerleggen zoals vandaag. Ook in het vliegtuig zal ze ermee spelen. We vinden het ideal..ze zingt, kan heel goed memory spelletjes doen en ook puzzelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |