SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie komt en wat nemen we mee:
Bitterend + dreumes en fruit/croissants
Kyara + dreumes en baby en cola light/soepstengels
Mevr_Mus
Clusbsoda + dreumes en brownies
Keshet
Kersjes
Kleinzusje
SUSIE! + dreumes en koffie
octopussy (+aanhang)
Fee-nix met krentenbollen met kaas en waarschijnlijk + aanhang
Misschien:
NotTheSame
Sam1993
MamaPurk
Take_A_Picture
Tante_Soesa
Phaidra
Marjolijntje
Sonnetje**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zal ik meenemen ? Appeltaart en koffie ?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:52 schreef Keshet het volgende:
Moet ik nog iets meenemen trouwens? Pak plastic bekertjes ofzo?
Zal ik ook een stoffen voetbal meenemen?
Is het heel erg meisjesachtig, die broekjes? Rompers heb ik wel interesse in, 86/92 gaat nog wel even lukken denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:48 schreef bitterend het volgende:
[..]Ja!
Ik heb trouwens 2 spijkerbroeken van hema en friendz..maat 86 die echt smal vallen dus past niet op het bolle kontje van mijn spekkie.
Als iemand ze zou willen hebben kan ik ze meenemen?
Ook Prenatal rompers 86/92 korte mouwen wit met grijze sterren...ook smal dus past niet!
Helemaal nieuw alleen geprobeerd aan te trekken!
J komt ook, die heeft kleine voetjes...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
Als Soesa komt ? Ik heb nog super schattige zilveren aapies maat s/m
Denk dat de rest grotere voeten heeft ?
M is 85 cm en 12,5 kg. Scheelt niet veel idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef bitterend het volgende:
Jaaaa doen Keshet! stoffenvoetbal is mijn dame gek op!
Kyara ze is 83cm en volgens mij rond de 12 kilo's! alleen stretch kan ze hebben..stom dat ik niet eerst keek voor dat ik ze kocht.
CS nee helemaal niet meisjes achtig! er staan zakken aan de kanten..zal eens een foto maken!
Ik zal de rompers meenemen!
Klinkt goed KZ, ik ga zeeeeker m'n best doen om te komen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
Als Soesa komt ? Ik heb nog super schattige zilveren aapies maat s/m
Denk dat de rest grotere voeten heeft ?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
J komt ook, die heeft kleine voetjes...
Voor J en D heb ik straks witte en zwartequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
J komt ook, die heeft kleine voetjes...
Geen zorgen maken mijn kind doet dat ook...dan gaat ze gewoon met iets anders spelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Kyara het volgende:
Ik neem trouwens ook wat speelgoed mee voor M (bal, boekjes etc)
Ik zeg wel alvast: als jullie kindjes zijn speelgoed afpakken dan zal ik er wat van zeggen maar dat is vooral om zodat M wat beter voor zichzelf op komt want hij laat zich zijn eigen speelgoed nog uit zijn handen afpakken zonder een kik te geven.
Ja toe ! Lijkt me zo leuk !quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Klinkt goed KZ, ik ga zeeeeker m'n best doen om te komen!
Ja echt voor een meisje. Heb wel nog kleine slofjes met huisjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef Keshet het volgende:
De zilveren zijn echt meisjesachtig neem ik aan KZ?
Als er dan toch allerlei handeltjes zijn: Jongenskleding in maat 80/86 voor het najaar en de winter is hier welkom!
Ik heb meisjeskleding t/m 86 in de aanbieding en jongensspul t/m 68. Alles komt binnenkort op de foto.
Ik heb wel Aapies maat M, maar zijn wel gevoerd. Ik weet niet of je dat te warm vindt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik zoek nog aapies maat M! Die van Faye zijn te vies voor woordenen kleding vanaf maat 80/86 is hier ook welkom
Kom je dus?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik zoek nog aapies maat M! Die van Faye zijn te vies voor woordenen kleding vanaf maat 80/86 is hier ook welkom
Heb je die bovenste nog? Wat wil je daarvoor hebben?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:58 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb wel Aapies maat M, maar zijn wel gevoerd. Ik weet niet of je dat te warm vindt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze in maat L, zijn ongevoerd
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ze nog. Zou er graag 5 euro voor willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heb je die bovenste nog? Wat wil je daarvoor hebben?
Oh en M en mijn R zijn volgens mij ver dezelfde leeftijd toch. R zit nu in maat 23, dus dat zou moeten passen zo'n L maatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef Kyara het volgende:
M had de bruine ook dus ik heb al een paar, en dan nog een paar erbij voor dame nummer 2
Ze zijn zoooooo fijn.
TJ, ik heb net toevallig aapies in maat L binnengekregen voor M.
Ik denk eerder zo maat 22. De zool is even lang als de Elefanten schoentjes in maat 21. Die vallen wel vrij ruim.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:02 schreef TimeJumper het volgende:
Octopussy die maat L, wat voor maat is dat? Maar 23 of 24 in normale schoenmaat?
Zure augurken? Draakje is daar helemaal gek van. Samen net een stukje kaas en worst haha!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Phaidra het volgende:
Yay, ik kan definitief komenen neem ook m'n vriend mee! We gaan daarna direct door naar m'n schoonouders, vandaar. Wel dikke kans dat hij gaat wandelen in de omgeving
.
Zal ik augurken meenemen? Of is mijn uk de enige die daar gek op is?
Ohw jammer, nee dat lijkt me echt te klein.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo maat 22. De zool is even lang als de Elefanten schoentjes in maat 21. Die vallen wel vrij ruim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |