quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt?
Kom je ook?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Kyara, mag ik in de FB groep erbij?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef Fee-nix het volgende:
O KZ ook al even gespiekt. Leuk plekje he
.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt?
En na het slapen kan ze ook opeens chaggo zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik twijfel niet of ik jullie wil zien, het is meer de praktische kant. Nouja, mijn man zei: gewoon gaan, als ze gaat chagrijnen dan ga je gewoon. Dus misschien luister ik een keer naar 'm
.
Ah super !quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:42 schreef NotTheSame het volgende:
KZ, Dat heb ik ook wel staan! Laai ik wel in!
Is dat met een flexzool of een wat stevigere zool?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:48 schreef Susie het volgende:
oh, dat zou tof zijn als het zulk weer zou zijn! Hopen dat het niet verandert!
Iemand trouwens nog interesse in schoenen? Ik heb leuke rode gympies van Shoesme, mt 21 staan. Bij interesse zal ik anders eerdaags ff foto maken. Wellicht ook nog andere, maar die moet ik ff opduiken. Is natuurlijk handig om mee te nemen ipv opsturen, dus vandaar.
Ik heb nog wel een stel DC sneakers in maat 20,5. Ik kom er vanmorgen achter dat ze nou echt te klein wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
Schoentjes maat 20 zijn hier welkom. Vind het wel fijn om te kunnen passen zaterdag.
Dus als iemand iets heeft liggen ? Ben wel erg kieskeurig![]()
![]()
![]()
foto ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stel DC sneakers in maat 20,5. Ik kom er vanmorgen achter dat ze nou echt te klein worden...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:02 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Zodra ze gewassen en gepoetst zijn, madam heeft vanmorgen weer fanatiek modder gehapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |