Goed plan! Ik heb lang niet iedereen op fb, dus ik zou het wel handig vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef NotTheSame het volgende:
Is het overigens geen optie om een Facebook groep op te zetten? Kunnen we alvast een gezicht bij de username oefenen en voor eventuele foto's die er op de dag gemaakt worden?
Bitterend...sap drink je toch ook koel?
Ik wil mijn dslr wel meenemen, maar ik kan lang niet zulke mooie foto's maken als belle. En het is maar afwachten of mijn dreumes me mijn gang laat gaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:21 schreef Kyara het volgende:
Goed idee NTS! Zowel van de bekertjes als de fb groep. Hadden we met de babymeet ook en was echt wel handig.
Neemt iemand zijn camera mee?
Jammer dat bellelena geen dreumes heeft....zij maakt echt supermooie foto's
Ja ik snapte hemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Clubsoda het volgende:
Hij is niet gelinkt, daarom komt ie net automagisch in je MyAT.
Hehehe, weet ik toch. Je vindt mij superslimquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wilde daarmee heul niet insinueren dat je dom bent hoor Fee![]()
Bitterend, volgens mij zijn niet alle topics automatisch reeksen?Ik gooi 'm wel even in de feedback. En MyAt is je active topics.
Kaaschantagequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hehehe, weet ik toch. Je vindt mij superslim![]()
. (En durf eens iets anders te beweren
. Twee woorden: geen kaas)
Sowwie! FB en Fok naast elkaar terwijl de luciferstokjes m'n ogen open houden is geen goeie combiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:50 schreef Kyara het volgende:
NTS, doe FF editten please!
En thanx!
Tuurlijk !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik ben nog steeds onder voorbehoud. Het tijdstip is voor mijn mini-dreumes eigenlijk onmogelijk. Haar middagslaap kan ze wel skippen maar de ochtendslaap is heilig...ze is rond half 10/10 uur echt op en vaak ook heel mopperig. Het rekken van de ochtend wil dan ook niet echt
Kz, zou je mij de slofjes ook willen opsturen?
In de wagen slaapt ze niet (en onze wagen is stukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tuurlijk !
Ben zelf ook aan het puzzelen ! Met die hele kleintjes is het echt lastig.
Slaapt ze nog in de wagen ? Kunnen we ook gaan wandelen ?
In de auto slapen is geen optie ?
Niks forceren !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
In de wagen slaapt ze niet (en onze wagen is stuk)... En in de auto slaapt ze -tot nu toe- niet meer sinds ze in de 'grote' autostoel zit
. Ik denk er nog steeds over na hoor en misschien gok ik het er gewoon op dat jullie kindjes haar wel voldoende afleiden
Ah, fijn, die herkenbaarheid ik voel me dan soms zo'n mieperdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zit een beetje met hetzelfde hoor Soesa (hoewel een veel minder kleintje natuurlijk). Woon je ver weg? Kun je het proberen en zien waar het schip strandt of is dat zonde van de reistijd?
Waar?quote:
Bij de speelsloot !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef bitterend het volgende:
[..]
Waar?
Soesa geen idee tot hoe laat mensen blijven. We komen denk ik rond half 10 daar.
Eigenlijk precies wat jij zegtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:59 schreef Clubsoda het volgende:
Je bent geen mieperd! Wat voor beren zie je op de weg? Ik probeer het maar los te laten, als hij niet te genieten is gaan we naar huis en het ergste wat er kan gebeuren is dat hij de rest van de dag ook niet meer te genieten is maar dan wordt het vanzelf weer een keertje avond en kan hij weer naar bed. Van één dag slecht slapen (want zondag hebben we gewoon een rustig dagje waarin ik precies M's ritme kan volgen) gaat hij niet kapot. Maar dat zeg ik natuurlijk vrij makkelijk met een kind wat een half jaar ouder is dan de jouwe, en dat maakt veel uit op deze leeftijd.
Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij de speelsloot !![]()
Later meer, pc doet raar.
Dan is eigenlijk de vraag of jij een meet dusdanig leuk vindt dat je er een (eventuele maar lang niet zekere) vermoeiende middag met hang-mini-dreumes voor over hebt, toch? Lekker last minute bekijken kan natuurlijk altijd, mijn spookje doet ook altijd aan verrassingsritmesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Eigenlijk precies wat jij zegt. Ze is dan de rest van de dag zo uit haar doen als ze dat slaapje mist. Maarja, aan de andere kant bedenk ik me nu dat ze misschien 's ochtends maar heel even slaapt (in de auto op de terugweg waarschijnlijk maar 's middags natuurlijk wel gewoon!
. Gelukkig gaan ze niet zo snel stuk idd
En zondag idd niks plannen. Ik zie het al iets positiever in
Oh, ze is weer wakker!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt?
Kom je ook?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Kyara, mag ik in de FB groep erbij?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef Fee-nix het volgende:
O KZ ook al even gespiekt. Leuk plekje he
.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt?
En na het slapen kan ze ook opeens chaggo zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik twijfel niet of ik jullie wil zien, het is meer de praktische kant. Nouja, mijn man zei: gewoon gaan, als ze gaat chagrijnen dan ga je gewoon. Dus misschien luister ik een keer naar 'm
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |