abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130123814
Kyara, mag ik in de FB groep erbij? :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_130124474
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik ben nog steeds onder voorbehoud :@. Het tijdstip is voor mijn mini-dreumes eigenlijk onmogelijk. Haar middagslaap kan ze wel skippen maar de ochtendslaap is heilig...ze is rond half 10/10 uur echt op en vaak ook heel mopperig. Het rekken van de ochtend wil dan ook niet echt :D

Kz, zou je mij de slofjes ook willen opsturen?
Tuurlijk ! :*

Ben zelf ook aan het puzzelen ! Met die hele kleintjes is het echt lastig.

Slaapt ze nog in de wagen ? Kunnen we ook gaan wandelen ?
In de auto slapen is geen optie ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:13:10 #78
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130124582
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:08 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Tuurlijk ! :*

Ben zelf ook aan het puzzelen ! Met die hele kleintjes is het echt lastig.

Slaapt ze nog in de wagen ? Kunnen we ook gaan wandelen ?
In de auto slapen is geen optie ?
In de wagen slaapt ze niet (en onze wagen is stuk ;( )... En in de auto slaapt ze -tot nu toe- niet meer sinds ze in de 'grote' autostoel zit :D. Ik denk er nog steeds over na hoor en misschien gok ik het er gewoon op dat jullie kindjes haar wel voldoende afleiden :)
pi_130124667
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

In de wagen slaapt ze niet (en onze wagen is stuk ;( )... En in de auto slaapt ze -tot nu toe- niet meer sinds ze in de 'grote' autostoel zit :D. Ik denk er nog steeds over na hoor en misschien gok ik het er gewoon op dat jullie kindjes haar wel voldoende afleiden :)
Niks forceren ! :*
Ik ga even verder in het dreumes topic
pi_130125494
Ik zit een beetje met hetzelfde hoor Soesa (hoewel een veel minder kleintje natuurlijk). Woon je ver weg? Kun je het proberen en zien waar het schip strandt of is dat zonde van de reistijd?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_130132825
Ben er net geweest *O*
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:46:20 #82
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130133018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zit een beetje met hetzelfde hoor Soesa (hoewel een veel minder kleintje natuurlijk). Woon je ver weg? Kun je het proberen en zien waar het schip strandt of is dat zonde van de reistijd?
Ah, fijn, die herkenbaarheid ik voel me dan soms zo'n mieperd
Nee, ik woon eigenlijk net ff te dichtbij. Het is een klein half uurtje rijden, nèt niet genoeg om vrolijk van te worden als ze heeft geslapen (daar is toch wel minstens 1 slaapcyclus voor nodig). Ik vind dat wel lastig, ik ben ook niet zo'n moeder die daar makkelijk in is geloof ik :@. Zie dan allemaal beren op de weg die er misschien helemaal niet hoeven te zijn, ze is ook best flexibel over het algemeen.

Nouja :+, ik kijk het gewoon nog even aan. Ze rommelt nu ook wat met haar slaapjes dus wie weet!

Jullie blijven allemaal ook 'maar' tot een uur of 11/half 12 toch? Dat is precies 'ons' tijdstip voor afspreken :D :')

Toen met de babymeet moest ik ong. een uurtje rijden en we zouden daar rond 12 uur zijn, kwam precies uit in ons schema! Sliep E. tot kwart voor 1 :'). Ze was ook wat ziekig dus ik heb haar ook niet wakker gemaakt doe ik sowieso niet snel :N maarja, die meet ging dus wel mooi aan m'n neus voorbij...
pi_130133315
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ben er net geweest *O*
Waar?

Soesa geen idee tot hoe laat mensen blijven. We komen denk ik rond half 10 daar.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130133487
Je bent geen mieperd! Wat voor beren zie je op de weg? Ik probeer het maar los te laten, als hij niet te genieten is gaan we naar huis en het ergste wat er kan gebeuren is dat hij de rest van de dag ook niet meer te genieten is maar dan wordt het vanzelf weer een keertje avond en kan hij weer naar bed. Van één dag slecht slapen (want zondag hebben we gewoon een rustig dagje waarin ik precies M's ritme kan volgen) gaat hij niet kapot. Maar dat zeg ik natuurlijk vrij makkelijk met een kind wat een half jaar ouder is dan de jouwe, en dat maakt veel uit op deze leeftijd.
pi_130133594
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef bitterend het volgende:

[..]

Waar?

Soesa geen idee tot hoe laat mensen blijven. We komen denk ik rond half 10 daar.
Bij de speelsloot ! ^O^
Later meer, pc doet raar.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:05:08 #86
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130133688
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:59 schreef Clubsoda het volgende:
Je bent geen mieperd! Wat voor beren zie je op de weg? Ik probeer het maar los te laten, als hij niet te genieten is gaan we naar huis en het ergste wat er kan gebeuren is dat hij de rest van de dag ook niet meer te genieten is maar dan wordt het vanzelf weer een keertje avond en kan hij weer naar bed. Van één dag slecht slapen (want zondag hebben we gewoon een rustig dagje waarin ik precies M's ritme kan volgen) gaat hij niet kapot. Maar dat zeg ik natuurlijk vrij makkelijk met een kind wat een half jaar ouder is dan de jouwe, en dat maakt veel uit op deze leeftijd.
Eigenlijk precies wat jij zegt :D. Ze is dan de rest van de dag zo uit haar doen als ze dat slaapje mist. Maarja, aan de andere kant bedenk ik me nu dat ze misschien 's ochtends maar heel even slaapt (in de auto op de terugweg waarschijnlijk maar 's middags natuurlijk wel gewoon! 8)7 . Gelukkig gaan ze niet zo snel stuk idd ;)

En zondag idd niks plannen :Y. Ik zie het al iets positiever in ;)

Oh, ze is weer wakker!
pi_130133693
Het is vaak zo (hier tenminste) dat het niet voorspelbaar is hoeveel en hoe laat ze gaat slapen.

Als je het op het laatst moment wil beslissen dat kan toch? zo doe ik het meestal.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130133713
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Bij de speelsloot ! ^O^
Later meer, pc doet raar.
Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt? ;)
pi_130133797
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Eigenlijk precies wat jij zegt :D. Ze is dan de rest van de dag zo uit haar doen als ze dat slaapje mist. Maarja, aan de andere kant bedenk ik me nu dat ze misschien 's ochtends maar heel even slaapt (in de auto op de terugweg waarschijnlijk maar 's middags natuurlijk wel gewoon! 8)7 . Gelukkig gaan ze niet zo snel stuk idd ;)

En zondag idd niks plannen :Y. Ik zie het al iets positiever in ;)

Oh, ze is weer wakker!
Dan is eigenlijk de vraag of jij een meet dusdanig leuk vindt dat je er een (eventuele maar lang niet zekere) vermoeiende middag met hang-mini-dreumes voor over hebt, toch? Lekker last minute bekijken kan natuurlijk altijd, mijn spookje doet ook altijd aan verrassingsritmes :D
pi_130133885
Op het moment dat ik dacht mijn kind slaapt altijd rond 10 uur in de ochtend dan kunnen we in de middag wat plannen stopte ze met slapen rond die tijd en kon ik mijn geplande uitje afzeggen ;)

En toen ik dacht gaan we lekker naar de dierentuin in Arnhem slaapt ze lekker onderweg besloot ze om dat niet te doen en heel chagrijnig te zijn daar ;)

Dus het kan allemaal :D
pi_130134081
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef bitterend het volgende:

[..]

Aha! jij dacht...even kijken van tevoren of het echt wat is aangezien Soesa zo twijfelt? ;)
:D

Is dit P16 ?

We zijn tot de slagbomen gegaan. Hadden geen tijd om daar vandaag te gaan "speelsloten" wilde even kijken of het makkelijk te vinden was. Leuk hoor ! ^O^ Mooi daar .
Wel stom dat je ook 3,50 moet betalen als je alleen even iemand komt afzetten :{ Dus vanaf de slagbomen even gelopen en gekeken. Of ben ik nu een seunige kniert ? ;)
Wel weer fijn is dat het betalen en de slagbomen voor rust zorgt. ^O^
pi_130135378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Kyara, mag ik in de FB groep erbij? :)
Kom je ook? *O*
pi_130138363
Ik denk het wel ja!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:50:49 #94
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130139333
O KZ ook al even gespiekt :D. Leuk plekje he :).

Marjolijntje waarschijnlijk ook aanwezig! *O*

Sja, die slaapjes... alles is er al over gezegd denk ik. Lekker voor jezelf beslissen Soesa! Waar jij en je meisje gelukkig van worden :).
pi_130141111
95% zeker ja! En ik vind het wel spannend hoor :D hoop dat we het kunnen vinden! En ik denk dat ik een boterkoek bak :9 en rozijntjes neem ik mee!
pi_130141349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef Fee-nix het volgende:
O KZ ook al even gespiekt :D. Leuk plekje he :).

:Y ^O^
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:58:16 #97
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130141929
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik twijfel niet of ik jullie wil zien ;), het is meer de praktische kant. Nouja, mijn man zei: gewoon gaan, als ze gaat chagrijnen dan ga je gewoon. Dus misschien luister ik een keer naar 'm :+.
pi_130158496
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik twijfel niet of ik jullie wil zien ;), het is meer de praktische kant. Nouja, mijn man zei: gewoon gaan, als ze gaat chagrijnen dan ga je gewoon. Dus misschien luister ik een keer naar 'm :+.
En na het slapen kan ze ook opeens chaggo zijn :D
Wij hebben wel eens een extra uur omgereden zodat ze aan dr slaap kwam. Werd ze toch jengelend wakker :Z
pi_130158683
Oudste komt definitief niet mee, maar de 2 jongsten en mijn man dus wel.
Zal ik iets van cakejes ofzo meenemen? Of rijstewafels? Bananen?
Ik kijk wel wat er nog nodig is.

*O*
.... met gevoel voor drama....
pi_130158803
Ik neem de bananen mee! dus neem jij lekkere cakjes :Y) :9~

*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')