Ik heb een WA verzekeringquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef bitterend het volgende:
![]()
Toen ik in 99 mijn man op het internet leerde kennen, heb ik een Thalys kaartje gekocht om naar hem toe te komen vanuit Parijs..zegt mijn vader *ik vind dit geen goed idee!! het kan een drug dealer zijn! he weet maar nooit daar in Nederland*![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef bitterend het volgende:
![]()
Toen ik in 99 mijn man op het internet leerde kennen, heb ik een Thalys kaartje gekocht om naar hem toe te komen vanuit Parijs..zegt mijn vader *ik vind dit geen goed idee!! het kan een drug dealer zijn! he weet maar nooit daar in Nederland*![]()
Zat me vandaag toevallig af te vragen, wat de mensen die langere tijd actief zijn op een (sub)forum als OUD nu gemeen hebben. Misschien toch wat autistische trekken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef NotTheSame het volgende:
Mus en Bitterendje hahahaha! Ik zei gisteren op FB tegen kleinzusje dat ik zo'n type zolderkamerautiste ben.
ICQquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik hou van die tijd, ik zat toen iedere avond op icq met een puber uit het noorden van het land, op die leeftijd oneindig ver weg als je in Brabant woont Maar jij zocht het helemaal ver weg Bitterend
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik heb vanmiddag een poging gedaan om mijn moeder uit te leggen dat ik jullie ga meeten en hoe dat nou zit, met zo'n forum en wat de aanvulling daarvan op mijn irl leven is... Ze denkt nu waarschijnlijk dat ik het spoor helemaal bijster ben
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik heb vanmiddag een poging gedaan om mijn moeder uit te leggen dat ik jullie ga meeten en hoe dat nou zit, met zo'n forum en wat de aanvulling daarvan op mijn irl leven is... Ze denkt nu waarschijnlijk dat ik het spoor helemaal bijster ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |