Ik denk dat hij vooral moet leren voetballen. Heeft niets met meedogenloosheid te maken, die jongen kan gewoon helemaal niets met een bal aan de voet. Geen pass, geven, niet dribbelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Clasie zou ook wel wat meedogenlozer mogen worden.
Misschien in jouw kleine bovenkamertjequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, als een gemiddelde Feyenoorder kan kiezen tussen:
Optie 1: Ajax verliest met 1-0 en Feyenoord verliest met 1-4
Optie 2: Ajax wint met 1-0 en Feyenoord wint met 1-0
Dan kiezen ze optie 1.
Ik reageer op iemand die dat net beweerde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien in jouw kleine bovenkamertje
De hamvraag is: waarom? Het elftal is hetzelfde als vorig jaar. Wat is er veranderd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wees eens realistisch. Zelfs tegen GAE uit zou dit elftal al naar adem happen.
daaaat waaas een grapjeeeequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die dat net beweerde.
Op naar plek dertien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Jezus, kan een mod ff die TT aanpassen??
Jezus heeft het al te druk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Plek 14?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef zoekeenleven het volgende:
12 lijkt mij idd ook wat hoog gegrepen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Geen nieuw bloed. Raar, maar vaak is de selectie hetzelfde houden een garantie voor een minder jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De hamvraag is: waarom? Het elftal is hetzelfde als vorig jaar. Wat is er veranderd?
Geleerd van Koeman. De scheids geen handje geven, droeftoeterquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral moet leren voetballen. Heeft niets met meedogenloosheid te maken, die jongen kan gewoon helemaal niets met een bal aan de voet. Geen pass, geven, niet dribbelen.
Hij kan alleen maar huiliehuilie doen.
Koeman wil weg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De hamvraag is: waarom? Het elftal is hetzelfde als vorig jaar. Wat is er veranderd?
Dat is de vraag die menig supporter zichzelf stelt. Ik denk echt dat het mentaal niet goed zit bij deze gasten. Voor de rest lijkt er niet veel veranderd te zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Helaas ook alleen maar bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het zijn potverdikkie allemaal internationals
Voor het eerst in 3 jaar dat ze niet door de scheids aan een overwinning worden geholpen, krijg je dit zielige gedoe. Wat een faalhaas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geleerd van Koeman. De scheids geen handje geven, droeftoeter
Die Mokotjo en Fernandez van Zwolle maken een goede indruk. Was dat niet wat geweest?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Geen nieuw bloed. Raar, maar vaak is de selectie hetzelfde houden een garantie voor een minder jaar.
Ik weet wel wie het niet wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef mega-worstje het volgende:
wie wordt er dit seizoen kampioen jongens?
Feyenoord niet in ieder geval.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef mega-worstje het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Mokotjo en Fernandez van Zwolle maken een goede indruk. Was dat niet wat geweest?
Hihi, haha.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Mokotjo en Fernandez van Zwolle maken een goede indruk. Was dat niet wat geweest?
Precies.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Voor het eerst in 3 jaar dat ze niet door de scheids aan een overwinning worden geholpen, krijg je dit zielige gedoe. Wat een faalhaas.
Vormerdipje bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewoon een stevig vormdipje. Kan gebeuren toch.
vormer is een grote dipquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Daarvoor hebben we Vormer alquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat ze 18 slagen beter zijn wil misschien ook wel meehelpen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee laten wr lekker denken dat we volledig weggespeeld gaan worden in Amsterdam dat gaat helpen..... Feyenoord kan veel beter dan dit en dat weet iedereen. Nou dan is het tijd omdat te laten zien in de Arena. Die joden denken toch al dat ze kampioen zijn. En daar ligt hun zwakkepunt. Onderschatting!
hypocrietquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT overigens. Laat iedereen die niets inhoudelijks toe te voegen heeft en hier alleen komt voor leedvermaak lekker optyfen.
Het wordt weliswaar wederom een lang en middelmatig seizoen voor Feyenoord, maar hou je lekker met je eigen cluppie bezig.
Ik mag toch hopen dat de KNVB inziet dat Koeman absoluut niet de beste keus is voor die baan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar hoe de faq denkt koeman dat hij op deze manier wel bondscoach kan worden?
De vooruitzichten zijn niet goed: PSV en Ajax hebben meer kwaliteit. Dan kun je de 3e plek halen en dat is dus geen CL. Daar zien Koeman en een aantal spelers geen gat in en sommigen willen weg. Dat werkt ook weer demotiverend voor de rest. Ik zie hier zo snel ook geen oplossing voor, behalve dan het bijstellen van eisen en verwachtingen. Het feit dat De Vrij opeens Materazzi moet worden van iedereen (en daar zijn best op doet) zegt veel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Geen nieuw bloed. Raar, maar vaak is de selectie hetzelfde houden een garantie voor een minder jaar.
Hypocriet? Ik ben zelf vrijwel nooit in andere clubtopics te vinden.quote:
Dat dit vanaf jouw IP-adres wordt verzonden maakt het extra mooi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT overigens. Laat iedereen die niets inhoudelijks toe te voegen heeft en hier alleen komt voor leedvermaak lekker optyfen.
Het wordt weliswaar wederom een lang en middelmatig seizoen voor Feyenoord, maar hou je lekker met je eigen cluppie bezig.
Dat is niet de definitie van hypocriet. Wel leuk geprobeerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoezo, hij vermeld niks dan waarheden?
Van mij mogen ze 'm per direct contracteren, hij heeft er TO-TAAL geen zin meer inquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de KNVB inziet dat Koeman absoluut niet de beste keus is voor die baan.
ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hypocriet? Ik ben zelf vrijwel nooit in andere clubtopics te vinden.
Jij daarentegen bent standaard vertegenwoordigd daar waar er te trollen valt.
Niet als Feyenoord een goede dag heeft. dan is Ajax 3 slagen beter. En dan moet je geluk hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ze 18 slagen beter zijn wil misschien ook wel meehelpen...
Ik zou tekenen voor plek 3 nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn niet goed: PSV en Ajax hebben meer kwaliteit. Dan kun je de 3e plek halen en dat is dus geen CL. Daar zien Koeman en een aantal spelers geen gat in en sommigen willen weg. Dat werkt ook weer demotiverend voor de rest. Ik zie hier zo snel ook geen oplossing voor, behalve dan het bijstellen van eisen en verwachtingen. Het feit dat De Vrij opeens Materazzi moet worden van iedereen (en daar zijn best op doet) zegt veel.
Hoe langer Koeman ergens blijft, hoe slechter de seizoenen worden. Ga maar na bij zijn vorige clubs.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel ja. Hij lijkt er inderdaad alles aan te doen om weg te kunnen ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Van mij mogen ze 'm per direct contracteren, hij heeft er TO-TAAL geen zin meer in
Had ik ook al voorspeld aan het begin van het seizoen, totaal niet de ploeg die het de afgelopen 2 jaar is geweest. Hopelijk kunnen jongen jongens als Boëtius, vilhena en misschien Achahbar daar verandering in brengen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef Knalerwtje het volgende:
Trouwens wel knap, 2 wedstrijden op weg in het seizoen en Feyenoord is er al in geslaagd om de titel 'meest onsympathieke ploeg van de eredivisie' over te nemen van PSV.
Veel plezier met deze prijs, het zou voorlopig wel eens de enige kunnen blijven.
Want?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat dit vanaf jouw IP-adres wordt verzonden maakt het extra mooi.
Nou vertel eens, waarom is het hypocriet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie van hypocriet. Wel leuk geprobeerd.
O, ja. Dat speelt ook nog. Met zijn 'eye on the prize' ziet Koeman dit gewoon als een lastig tussenjaar natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar hoe de faq denkt koeman dat hij op deze manier wel bondscoach kan worden?
Ik heb geen idee of Tomatenboer in topics is te vinden als een andere ploeg verliest en dergelijke. Maar hypocriet zijn heeft niets te maken met waarheden vertellen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou vertel eens, waarom is het hypocriet?
Waarom zeg je niet gewoon realistisch dat Feyenoord zonder aanvoerder en in negatieve spiraal uit bij Ajax nagenoeg onmogelijk iets kan voorstellen? Dat je alle geluk van de wereld nodig hebt om daar één of meerdere punten te pakken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet als Feyenoord een goede dag heeft. dan is Ajax 3 slagen beter. En dan moet je geluk hebben.
Waarom noem je hem dan hypocriet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of Tomatenboer in topics is te vinden als een andere ploeg verliest en dergelijke. Maar hypocriet zijn heeft niets te maken met waarheden vertellen.
Dat doe ik niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom noem je hem dan hypocriet?
Voor spelers en trainer is dat hetzelfde als vorig jaar, minder dan een seizoen geleden en geen CL. Waar speel je dan voor? De beker? Europees halen zou natuurlijk een keer mooi zijn, maar ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als Feyenoord dát misloopt.quote:
Financieel is dat wel te overzien, neem ik aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef huffderobot het volgende:
Voor spelers en trainer is dat hetzelfde als vorig jaar, minder dan een seizoen geleden en geen CL. Waar speel je dan voor? De beker? Europees halen zou natuurlijk een keer mooi zijn, maar ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als Feyenoord dát misloopt.
Hihi, oke. Hou ook maar op met trollen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind plek 12 aardig ambitieus, ik probeer het positief te benaderen.
Ach, dat gebeurt ook door een aantal Feyenoord-paupers hier als PSV volgende week verliest. Lekker belangrijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hihi, oke. Hou ook maar op met trollen.
Sportief zou het echt mooi zijn om Feyenoord weer eens in Europa aan het werk te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Financieel is dat wel te overzien, neem ik aan.
Als ik weggemod werd ging ik ook niet huilen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Als er trouwens iemand geen opmerking over trollen mag maken ben jij het, maar dat (uiteraard) geheel terzijde.
Eerst FC middenmoot uit Rusland nog even verslaan. Dat moet toch wel lukken met half Oranje in je selectie?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Sportief zou het echt mooi zijn om Feyenoord weer eens in Europa aan het werk te zien.
Hee, een objectief figuur! Hoe is dat nou?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
Subjectieve figuren hier die durven te spreken van plek 3 en dat Ajax aan overschatting lijdt
Gewoon om je ogen uit je kop te schamen en we mogen hopen dat we de play-offs nog halen als dit nog langer doorgaat.
Dit ben ik wel met je eens. Hopelijk haalt Feyenoord het tegen Ruban.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Sportief zou het echt mooi zijn om Feyenoord weer eens in Europa aan het werk te zien.
Wat denk jezelf? Erg vrolijk wordt je er niet van neequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hee, een objectief figuur! Hoe is dat nou?
Ik ben er bang voor. En ik ben bang dat Koeman dan helemaal begint te tilten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Eerst FC middenmoot uit Rusland nog even verslaan. Dat moet toch wel lukken met half Oranje in je selectie?
Reken er maar op van niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens. Hopelijk haalt Feyenoord het tegen Ruban.
Het lijkt me bijzonder vermoeiend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Erg vrolijk wordt je er niet van nee
Nou, sportief van je zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens. Hopelijk haalt Feyenoord het tegen Ruban.
Zou extreem zonde zijn. Goede ervaring om wat langer Europees te spelen voor die jonge gasten. Wellicht als je gunstig loot zelfs overwinteren.quote:
En geluk bestaat niet? Als je met zo'n kut instelling net als jij zo de klassieker in gaat dan kun je net zo goed niet komen opdagen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon realistisch dat Feyenoord zonder aanvoerder en in negatieve spiraal uit bij Ajax nagenoeg onmogelijk iets kan voorstellen? Dat je alle geluk van de wereld nodig hebt om daar één of meerdere punten te pakken.
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En geluk bestaat niet? Als je met zo'n kut instelling net als jij zo de klassieker in gaat dan kun je net zo goed niet komen opdagen.
Joh, heb je vandaag en vorige week gekeken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou extreem zonde zijn. Goede ervaring om wat langer Europees te spelen voor die jonge gasten. Wellicht als je gunstig loot zelfs overwinteren.
Yep, lastig verhaal. Maar hopelijk zet dit wel de boel op scherp en gaat Koeman zich gewoon weer bezig houden met Feyenoord ipv alle randzaken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh, heb je vandaag en vorige week gekeken?![]()
Als je wilt lachen moet je volgende week ook maar gaan kijken.
Dat eerste jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week in Amsterdam of in Rotterdam?
Dat wordt samen met NEC onderaan. Gezellig.quote:
Vandaag is rood ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:53 schreef Typisch het volgende:
Het was weer ouderwets genieten in het kuipje hoor jongens.
Zou er echt geen probleem mee hebben. Komt veel positiever overquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:53 schreef huffderobot het volgende:
Ik denk dat Gio het inmiddels prima zelf kan. Zie de move van Ajax en PSV met het doorschuiven van Frank en Philip.
je moeder wordt kampioen bukake iigquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef mega-worstje het volgende:
Dat is het 'm nou juist. De voorbereiding ging helemaal niet zo goed. Daar was het gebrek aan creativiteit en mentaliteit allang in terug te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:53 schreef eight het volgende:
Ik vraag me af waar deze crisis vandaan komt. De voorbereiding is toch vrij goed verlopen maar toch ogen de spelers vermoeid.
Samenvatting PSV-NEC lopen kijken op je tellie ofzo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima voetbal gezien, het middenveld was weer heer en meester.
Sarcasme.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Samenvatting PSV-NEC lopen kijken op je tellie ofzo?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:56 schreef elCholo het volgende:
[..]
je moeder wordt kampioen bukake iig
Hij is rustig, welbespraakt, sympathiek, heeft als verdediger, middenvelder én aanvaller gespeeld bij clubs als Arsenal en Barca (en FEYENOORD natuurlijk) en weet dus precies wat er in elke linie speelt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou er echt geen probleem mee hebben. Komt veel positiever over
Had je zo'n slechte zitplaats?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima voetbal gezien, het middenveld was weer heer en meester.
dramatisch was het .quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spel van Feyenoord was eerder een grap.
Mulder is een prima Keeperquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
de vleugels, de keepert en Immers zijn gewoon onder de maat
Jouw leven is een grap.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spel van Feyenoord was eerder een grap.
hij blundert altijd in grote wedstrijdenquote:
Z?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stond naast kanjer debielen die met elkaar op de vuist gingen.
Zoals wanner? Vertel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
hij blundert altijd in grote wedstrijden
Feyenoorders sloegen elkaar? Waarom?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stond naast kanjer debielen die met elkaar op de vuist gingen.
Je wil hier op dit moment niet dood gevonden worden inderdaad.quote:
Noem eens watquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef StefanDeVrij het volgende:
Het was niet ons beste spel, maar er zijn voldoende aanknopingspunten om dit seizoen een goed resultaat neer te zetten! Volgende week de joden oprollen, nu al zin in.
HMFje is er ook bijquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef StefanDeVrij het volgende:
Het was niet ons beste spel, maar er zijn voldoende aanknopingspunten om dit seizoen een goed resultaat neer te zetten! Volgende week de joden oprollen, nu al zin in.
met alleen maar supporters die YNWA zingen, kan je je wel eens vergissenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Feyenoorders sloegen elkaar? Waarom?
zoals iedere wedstrijd tegen snavelsquote:
Omdat het imbecielen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Feyenoorders sloegen elkaar? Waarom?
Ik hoop dat er een paar een flinke straf krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Werd een flink dikke dude weggeescorteerd zo te zien
Dus eigenlijk is wat jij nu zegt dat hij 2 keer in het seizoen blundert en dat er daarom maar een nieuwe keeper moet komen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
zoals iedere wedstrijd tegen snavels
Hopelijk dat we faalhaas Immers kunnen vervangen voor een betere tien en wanneer Manu en Boetius dan weer meedoen kunnen we beginnen met een epische inhaalslag die de komende jaren nog lang nabesproken zal worden.quote:
Gelukkig hebben we de gifjes nog.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Werd een flink dikke dude weggeescorteerd zo te zien
HMF is backquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef StefanDeVrij het volgende:
[..]
Hopelijk dat we faalhaas Immers kunnen vervangen voor een betere tien en wanneer Manu en Boetius dan weer meedoen kunnen we beginnen met een epische inhaalslag die de komende jaren nog lang nabesproken zal worden.
Geen opmerkingen over moeders dus?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat het imbecielen zijn.
[..]
Ik hoop dat er een paar een flinke straf krijgen.
Jij vind het wel een stabiele keeper?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is wat jij nu zegt dat hij 2 keer in het seizoen blundert en dat er daarom maar een nieuwe keeper moet komen?
Clasie is een echte leiderquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef eight het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)p-zien-te-komen.html
Wat een schrijnend interview.
Is er nou niemand bij Feijenoord die Clasie tegen zichzelf in bescherming neemt?
Appelquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Geen opmerkingen over moeders dus?
Ja hoor prima keeper, in ieder geval niet noodzakelijk om hem te vervangen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij vind het wel een stabiele keeper?
Met Lamprou was het 1-7 geworden, hield er nog wat belangrijke balletjes uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja hoor prima keeper, in ieder geval niet noodzakelijk om hem te vervangen.
Bron?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:13 schreef fantasyboy het volgende:
Feyenoord heeft gewoon geld om wat investeringen te doen,
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes. de schuld is bijna weg. Er kan gewoon geinvesteerd worden. Maar ze denken gewoon dat deze spelers het nog een seizoen kunnen brengen...quote:
Nogmaals; bron?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef fantasyboy het volgende:
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes.
Let de komende weken maar op, worden er gewoon een paar paniek aankopen gedaan.quote:
En weer geen bron. Was te verwachten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Let de komende weken maar op, worden er gewoon een paar paniek aankopen gedaan.
Komt die bron nog?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes. de schuld is bijna weg. Er kan gewoon geinvesteerd worden. Maar ze denken gewoon dat deze spelers het nog een seizoen kunnen brengen...
Ik denk van niet, het wordt heel moeilijk.
De bron is de penningmeester....quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer geen bron. Was te verwachten.
Ik wil twee de Vrij's én Clasie voor Mokotjo, want die heb ik toch dubbel. En niet van die uitgeknipte!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mokotjo had dus nooit verkocht moeten worden. Was gisteren beter dan het hele middenveld van Feyenoord
Absoluut nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er staat op zich een goede ploeg
En terecht toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Martin van Geel heeft fantastisch werk gedaan met een lege portemonnee. Er staat op zich een goede ploeg, alleen lijkt meneer Koeman op van de stress te zijn.
Nogmaals; bron?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
De bron is de penningmeester....
Feyenoord kan gewoon investeren tot 5 miljoen euro...
Maar ik denk dat die clows in de kuip de schulden wegwerken belangerijker vinden dan het materiaal waarmee geld mee verdiend moet worden....
Voelt goed he ff je hart luchten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
Mathijsen wat een walgelijke kwal is dat.
En dat o zo beroemde publiek dat 90 minuten lang achter hun team staat heb ik niet gezien.
Feyenoord , hopelijk degraderen ze
Watquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
Mathijsen wat een walgelijke kwal is dat.
En dat o zo beroemde publiek dat 90 minuten lang achter hun team staat heb ik niet gezien.
Feyenoord , hopelijk degraderen ze
Nee , gewoon blij dat Feyenoord 0 uit 3 haaltquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voelt goed he ff je hart luchten?
Was te merken in vak z, wat een hersenlozen zijn datquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WatSfeer werd juist goed na de achterstand
Was het enige lichtpuntje vandaag, de steun na de acceptatie van het verlies.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je het gewoon zonder reden?? Laat dat de volgende keer gewoon dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Nee , gewoon blij dat Feyenoord 0 uit 3 haalt
Dat was een prachtig moment. Toen ze allemaal weer begonnen te klappen en te zingen. Indrukwekkend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was echt heel erg slecht hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
1 ding te melden over deze wedstrijd: Het Legioen
Toch nog iets, met 11 tegen
11 hadden we denk ik gewoon gewonnen, was iig weinig aan de hand. Vond het niet bepaald flitsend, maar ook niet onaardig. Dit lag gewoon puur aan de rode kaarten (waarbij ik hoorde dat die eerste pingel erg dubieus was, maar ik heb geen behoefte om het terug te kijken. Maar dan sta je dus 11 tegen 11 en dan hadden we wel gewonnen denk ik).
Hij begint met: "ik wil niks over de scheids zeggen" en dan gaat hij dingen over de scheids zeggen. En hij focust zich op het meest minieme detail van mogelijk slachtofferschap: de twee minuten. Dus als een club dik voor of achter staat, dan doen we gewoon geen blessuretijd? Beetje raar, Ronald.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef nostra het volgende:
Godsallemachtig wat een gezeik van Koeman over die twee minuten extra tijd, de pijn die dat doet bij een club en dat je moet voelen, ga lekker naar de fish spa ofzo.
Twente kan er ook geen klote van, zelfs tegen 9 man zijn ze niet verder gekomen dan wat schoten uit de tweede lijn en die goal van Kastanje. Ik weet zeker dat het met 11 tegen 11 2/3-1 zou zijn geworden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het was echt heel erg slecht hoor![]()
Was inderdaad zielig, net over zijn opmerkingen over de rode kaarten. Beide waren wel terecht en dom. Ga dan niet lopen janken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef nostra het volgende:
Godsallemachtig wat een gezeik van Koeman over die twee minuten extra tijd, de pijn die dat doet bij een club en dat je moet voelen, ga lekker naar de fish spa ofzo.
Stefan Materazzi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Was goed te zien trouwens dat de Vrij wat meer meedogenloos was. Zo'n achterlijke overtreding maken als je al geel op zak hebt. Stefan
Naja ik vond het echt niet om aan te gluren, heb me wederom zitten ergeren aan Clasie, en ook Mathijssen was 3x niks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Twente kan er ook geen klote van, zelfs tegen 9 man zijn ze niet verder gekomen dan wat schoten uit de tweede lijn en die goal van Kastanje. Ik weet zeker dat het met 11 tegen 11 2/3-1 zou zijn geworden.
Kuip liep gewoon leeg hoor naar 80 minuten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
Ronald Koeman op de persconferentie: 'Het Legioen bleef als één man achter ons staan. Dat is prachtig om te zien en groot compliment waard.'
Dat was dan ook direct het enige lichtpuntje vandaag.
Waar ligt dat dan, 80 minuten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kuip liep gewoon leeg hoor naar 80 minuten.
En dan heb je Van Deelen met zijn 65 kilo schoon aan de haak er naast staan. Alsof je naar een bergetappe in de Tour aan het kijken bent.quote:
Nee, naar huis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus iedereen liep na 80min naar het midden van de kuip
Ach, waar is de tijd van de strakke broekjes gebleven?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:41 schreef nostra het volgende:
[..]
En dan heb je Van Deelen met zijn 65 kilo schoon aan de haak er naast staan. Alsof je naar een bergetappe in de Tour aan het kijken bent.
Clasie was weer drama idd, Mathijsen vond ik in de eerste helft wel goed, maar na de 1-2 deed sowieso iedereen maar wat geloof ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Naja ik vond het echt niet om aan te gluren, heb me wederom zitten ergeren aan Clasie, en ook Mathijssen was 3x niks.
Voor een minuut stilte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus iedereen liep na 80min naar het midden van de kuip
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, naar huis.Leuk dit spellingsgebeuren, maar biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen René? Probeer het eens goed te verwoorden, doe je best.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, naar huis.Leuk dit spellingsgebeuren, maar biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.
Jij hebt nog nooit in een stadion gezeten dus houd je jodensmoel maar gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen René? Probeer het eens goed te verwoorden, doe je best.
Oooh bedoelde je dat zeg dat dan meteenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.
Hopelijk begrijp je het nu.
Bedankt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.
Hopelijk begrijp je het nu.
Haha, oke.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef Caland het volgende:
Vond het ook wel meevallen. Waar ik stond ging niemand weg. Altijd wel mensen die naar huis gaan zodat ze eerder bij de vrouw aan tafel kunnen zitten. Zwaar onder de plak blijkbaar.
Maar een dergelijke steun bij een 1-4 tussenstand zie je nergens in Nederland.
Je hebt 't er maar wat moeilijk mee he, dat je tot het einde van de wedstrijd nog keiharde zang hoort in plaats van fluiten en meeklappen met Andre Hazes. Ja, het is weer eens wat anders dan een veredelde bioscoop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij daar als vaste thuisblijver geen zicht op hebt. Maar probeer er dan ook niet over mee te praten.quote:
Juist ja, dat is het.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt 't er maar wat moeilijk mee he, dat je tot het einde van de wedstrijd nog keiharde zang hoort in plaats van fluiten en meeklappen met Andre Hazes. Ja, het is weer eens wat anders dan een veredelde bioscoop.
En weer overgaan naar persoonlijk gebash ipv inhoudelijk blijven. Het siert je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij daar als vaste thuisblijver geen zicht op hebt. Maar probeer er dan ook niet over mee te praten.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef nostra het volgende:
Dat dat ook mod isHMF zou een logischere keuze zijn.
Waarom gebash. Het lijkt me feitelijk gezien niet onjuist dat je nooit naar een wedstrijd gaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, dat is het.
[..]
En weer overgaan naar persoonlijk gebash ipv inhoudelijk blijven. Het siert je.
Na de 1-1 geen moment het idee gehad dat het nog goed zou komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
1 ding te melden over deze wedstrijd: Het Legioen
Toch nog iets, met 11 tegen
11 hadden we denk ik gewoon gewonnen, was iig weinig aan de hand. Vond het niet bepaald flitsend, maar ook niet onaardig. Dit lag gewoon puur aan de rode kaarten (waarbij ik hoorde dat die eerste pingel erg dubieus was, maar ik heb geen behoefte om het terug te kijken. Maar dan sta je dus 11 tegen 11 en dan hadden we wel gewonnen denk ik).
Niet best idd. Hij kan zich beter focussen op de eigen prestaties ipv te wijzen op pietluttige 'foutjes' van de scheidsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij begint met: "ik wil niks over de scheids zeggen" en dan gaat hij dingen over de scheids zeggen. En hij focust zich op het meest minieme detail van mogelijk slachtofferschap: de twee minuten. Dus als een club dik voor of achter staat, dan doen we gewoon geen blessuretijd? Beetje raar, Ronald.
Je moet wat als je bijna 30 bent en nog geen mbo papiertje hebt gehaald.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:49 schreef Scrummie het volgende:
Gggm is toch wel de meest irritante trol hier hoor, godkolere.
Tuurlijk, maar het betrekken in een discussie als deze is nogal treurig. Maar ik snap dat ik met een hoop frustraties te maken heb, dus ik laat jullie wel even met rust.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom gebash. Het lijkt me feitelijk gezien niet onjuist dat je nooit naar een wedstrijd gaat.
jaloers?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot over 5minquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het betrekken in een discussie als deze is nogal treurig. Maar ik snap dat ik met een hoop frustraties te maken heb, dus ik laat jullie wel even met rust.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef Euribob het volgende:
Waarom zwijgen we de troll ook alweer niet dood?
Het lijkt me wel relevant dat wanneer je af gaat geven op de sfeer die er in een stadion hangt van een andere club (wat op zichzelf natuurlijk nogal treurig en kinderachtig is, helemaal op het moment dat 'je club' zelf nog eens speelt) dat je zelf wel eens gaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het betrekken in een discussie als deze is nogal treurig. Maar ik snap dat ik met een hoop frustraties te maken heb, dus ik laat jullie wel even met rust.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg om doekjes. Dat hoorde ik ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef heiden6 het volgende:
Leo Driessen kwam volgens mij live op tv klaar tegen het einde van de wedstrijd.
Gaat gewoon 2-0 worden Feyenoord. 2x Immersquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax volgende week ook geen RB trouwens. Rijn-dinges rood.
Eerlijk gezegd maakt dit mijn kater een beetje minder erg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef fantasyboy het volgende:
wat een schitterende doelpunt van az...
ow shit dit is Feyenoord topic....
Het scheelt dat we met Boetius Cisse Goosens daar iets tegenover hebben staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax volgende week ook geen RB trouwens. Rijn-dinges rood.
Cijfers FR12quote:Speler Gemiddelde cijfer
1. Erwin Mulder Cijfer: 4.8
2. Tony Vilhena Cijfer: 4.1
3. Joris Mathijsen Cijfer: 4.0
4. Jordy van Deelen Cijfer: 3.7
5. Daryl Janmaat Cijfer: 3.6
6. Graziano Pell� Cijfer: 3.6
7. Lex Immers Cijfer: 3.4
8. Mitchell te Vrede Cijfer: 3.3
9. Jordy Clasie Cijfer: 3.2
10. Miquel Nelom Cijfer: 3.2
11. Stefan de Vrij Cijfer: 3.1
12. Ruben Schaken Cijfer: 3.0
13. Wesley Verhoek Cijfer: 2.9
14. Bruno Martins Indi Cijfer: 2.7
15. Ruud Vormer Cijfer: 2.4
16. John Goossens Cijfer: 2.4
17. Sekou Cissï Cijfer: 2.3
18. Graziano Pellè Cijfer: 2.1
Ik ga na decibel een marathonslaap houden en zie de eindstand wel als ik wakker word.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Zei het in het stadion nog tegen iemand, ben blij dat ik volgende week op vakantie ben
Maar uiteindelijk zit ik wss gewoon met een laptop in de lobby een wazige stream te kijken
Ik denk dat ik best kans maak om Angelina Jolie te neuken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef fantasyboy het volgende:
Ik denk dat Feyenoord best kans maakt volgende week voor minimaal gelijkspel
Die eerste gele kaart was belachelijk, en die penalty + rode kaart ook, die gozer van Twente gaat gewoon voor Van Deelen liggen en hij valt over hem heen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom kregen die Tadic en die kerel die op Mulder door ging eigenlijk geen kaarten en de Vrij in de eerste helft wel? Alleen omdat bij de Vrij de Twente-bank ineens op sprong?
Wat probeer je nou te bereiken wijsneus? Als snavels met 0-0 de rust in gaat worden ze steevast door het eigen publiek uitgefloten. Feyenoord heeft 0 punten uit twee wedstrijden en dan vind je het nodig om ook het publiek te bekritiseren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
die kans maakt iedereenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best kans maak om Angelina Jolie te neuken.
Ik ga voor Yolanthequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best kans maak om Angelina Jolie te neuken.
Zie ik niet gebeuren. Hoewel Ajax natuurlijk wel de ideale motivator is om de vorm terug te krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef fantasyboy het volgende:
Ik vond Ajax vorige week ook al matig, ze gaven veel kansen weg.
Nu ook weer...
Ik denk dat Feyenoord best kans maakt volgende week voor minimaal gelijkspel
waarom moet die gesoponeerd worden...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoorde idd al dat die kaart van van Deelen nergens over ging, is er dan geen kans dat die geseponeerd wordt? Heb je iig nog iets..
Nah, daar zijn er al teveel overheen gegaan...quote:
Janmaat is geblesseerd en gaat volgende week waarschijnlijk ook niet halen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:09 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
waarom moet die gesoponeerd worden...
volgende week is onze rechtsback gewoon terug
spelen mathijsen en indi in het centrum en nelom op links....
Alles om die kleine inteelt dwerg boos te makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef eight het volgende:
[..]
Nah, daar zijn er al teveel overheen gegaan...
Zie ik niet gebeuren. Overigens twijfel ik nog steeds of het een echte penal was Dequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoorde idd al dat die kaart van van Deelen nergens over ging, is er dan geen kans dat die geseponeerd wordt? Heb je iig nog iets..
Omdat ie onterecht is? Net als die van BMI tegen ADO vorig jaar..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:09 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
waarom moet die gesoponeerd worden...
volgende week is onze rechtsback gewoon terug
spelen mathijsen en indi in het centrum en nelom op links....
Doorgebroken speler dwaasquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
hoopgevendquote:Feyenoord-trainer Ronald Koeman verloor zondag met zijn ploeg met 1-4 in eigen huis van FC Twente en vond die nederlaag terecht. De nederlaag was een domper voor de club uit Rotterdam, dat de wedstrijd met negen man beëindigde. Na twee wedstrijden staat de ploeg nog op nul punten en volgende week wacht Ajax in Amsterdam. Voor Feyenoord moet er nog een hoop gebeuren.
"Vanaf het begin hebben we niet in de wedstrijd gezeten", analyseerde de hoofdtrainer. "Ik vond het twijfelend. We konden geen druk op Twente zetten. We komen toch op 1-0 voor en hopen dan de wedstrijd makkelijker te kunnen domineren, maar na de 1-1 bleef het heel angstig. Op het moment dat je met negen man komt, valt alles weg en kun je daar ook niks meer uit halen."
Koeman blikte ook al even vooruit op de wedstrijd tegen Ajax van aankomende zondag. Op de vraag wat de trainer wilde veranderen kon hij geen antwoord geven. "We kunnen niet veel doen. Werken met de jongens die hier blijven, want we zijn een hoop kwijt en je weet niet hoe de spelers terugkomen uit de interlands.
Het verlies kwam hard aan, maar Koeman had lovende woorden over voor het publiek van Feyenoord. "De laatste twintig minuten waren heel pijnlijk, maar het werd nog iets minder pijnlijk door het publiek. Zij hebben wederom aangetoond dat ze Feyenoorders zijn."
Chill, dan zou ik Usain Bolt contracteren, die langs iedereen laten sprinten en in de 16 laten vallen. Instant rode kaartenquote:
Heerlijke voetballer inderdaad!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Maarten Martens is wel top.
'quote:Anthony Lurling werd zaterdag in Den Bosch opgepakt door de politie na een vechtpartijtje bij een snackbar.
De profvoetballer vertelde tegen tegen Omroep Brabant dat hij woorden kreeg met Feyenoordsupporters. ,,Ik stond met m'n rug naar iemand toe en kreeg toen een tikje op mijn hoofd. Ik draaide me om en toen gaf ik die jongen een duwtje. Vervolgens pakte een agent me vast en sloeg me meteen in de boeien."
Als het was vanwege het joden lopen altijd weg, meer dan terecht. De figuren die dat zingen verdienen echt een hard pak slaag.quote:
Je zit er echt hopeloos naast.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes. de schuld is bijna weg. Er kan gewoon geinvesteerd worden. Maar ze denken gewoon dat deze spelers het nog een seizoen kunnen brengen...
Ik denk van niet, het wordt heel moeilijk.
Mogen ze wel wat wondermiddel nemen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef fantasyboy het volgende:
Als Feyenoord volgende week wint staat het gelijk met ajax
niks aan de hand dus
Misschien als Ajax de C1 het veld in stuurt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef fantasyboy het volgende:
niks aan de hand dus
Er zal een flink wonder(middel) nodig zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef fantasyboy het volgende:
niks aan de hand dus
Feyenoord kan altijd 5 miljoen investeren.quote:
Dat zou na twee seizoenen toch helemaal niet meer nodig hoeven zijn? Ik snap er werkelijk geen kut van dat ze zo zouteloos op het veld staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef heiden6 het volgende:
Koeman heeft een hoop werk te doen, want het lijkt voetballend helemaal nergens op en de spelers lijken gefrustreerd, niet fit en niet scherp.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Feyenoord kan altijd 5 miljoen investeren.
Er wordt alleen gedacht dat het met deze spelersgroep wel gaat lukken.
Ik denk ook dat er meespeelt dat voor dit bedrag niet echt een superversterking kan komen, daar hebben ze wel gelijk in.
Een speler als Martens vragen ze tegenwoordig al gelijk 10 miljoen voor...
Wel erg blessuregevoelig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met Martens op 10 ipv Immers...dat zou echt gelijk een verbetering van 300% zijn.
Die drie wedstrijden in het jaar dat Martens fit is wel ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met Martens op 10 ipv Immers...dat zou echt gelijk een verbetering van 300% zijn.
Die ene week per seizoen dat'ie fit is? Of is dat alleen mijn beleving, dat'ie blessuregevoelig is?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Maarten Martens is wel top.
waarschijnlijk wel, regels zijn vrij strikt wat dat betreft. die van Van Rhijn zal ook gewoon blijven staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef eight het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren. Overigens twijfel ik nog steeds of het een echte penal was De
beide camerastandpunten geef een totaal verschillend beeld.
Feyenoord moet Janmaat 'enkele weken' missenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat ie onterecht is? Net als die van BMI tegen ADO vorig jaar..
En Janmaat schijnt er weer bij te zijn tegen Kuban las ik net.
Ok man. Bedankt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef fantasyboy het volgende:
ik heb er vertrouwen in voor volgende week
Ik denk dat we gaan winnen
Ajax is een zwaar overschatte ploeg. Ze zijn defensief heel erg zwak.
Die terugspeelbal naar Twente-speler was wel 't toppunt van zijn onkunnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef Mr.Smokey het volgende:
kan JP volgende week alweer meedoen?
sisse![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kkslecht was het weer vandaag
Kansloos vind ik dat altijd ja. Ik blijf ook altijd wel staan maar ieder moet dat maar lekker voor zichzelf bepalen. Zag bij W zelfs een beker bier richting V vliegenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Als het was vanwege het joden lopen altijd weg, meer dan terecht. De figuren die dat zingen verdienen echt een hard pak slaag.
Had jij geen ban??quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
Wat is dit voor gezeik leek wel of niemand opeens meer kon voetballen.
Behalve Mulder was echt alles ruim onvoldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |