Nee, naar huis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus iedereen liep na 80min naar het midden van de kuip
Ach, waar is de tijd van de strakke broekjes gebleven?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:41 schreef nostra het volgende:
[..]
En dan heb je Van Deelen met zijn 65 kilo schoon aan de haak er naast staan. Alsof je naar een bergetappe in de Tour aan het kijken bent.
Clasie was weer drama idd, Mathijsen vond ik in de eerste helft wel goed, maar na de 1-2 deed sowieso iedereen maar wat geloof ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Naja ik vond het echt niet om aan te gluren, heb me wederom zitten ergeren aan Clasie, en ook Mathijssen was 3x niks.
Voor een minuut stilte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus iedereen liep na 80min naar het midden van de kuip
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, naar huis.Leuk dit spellingsgebeuren, maar biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen René? Probeer het eens goed te verwoorden, doe je best.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, naar huis.Leuk dit spellingsgebeuren, maar biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.
Jij hebt nog nooit in een stadion gezeten dus houd je jodensmoel maar gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen René? Probeer het eens goed te verwoorden, doe je best.
Oooh bedoelde je dat zeg dat dan meteenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.
Hopelijk begrijp je het nu.
Bedankt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
biljven volhouden dat de Kuip als één man achter Feyenoord bleef staan is lachwekkend en bespottelijk.
Hopelijk begrijp je het nu.
Haha, oke.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef Caland het volgende:
Vond het ook wel meevallen. Waar ik stond ging niemand weg. Altijd wel mensen die naar huis gaan zodat ze eerder bij de vrouw aan tafel kunnen zitten. Zwaar onder de plak blijkbaar.
Maar een dergelijke steun bij een 1-4 tussenstand zie je nergens in Nederland.
Je hebt 't er maar wat moeilijk mee he, dat je tot het einde van de wedstrijd nog keiharde zang hoort in plaats van fluiten en meeklappen met Andre Hazes. Ja, het is weer eens wat anders dan een veredelde bioscoop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij daar als vaste thuisblijver geen zicht op hebt. Maar probeer er dan ook niet over mee te praten.quote:
Juist ja, dat is het.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt 't er maar wat moeilijk mee he, dat je tot het einde van de wedstrijd nog keiharde zang hoort in plaats van fluiten en meeklappen met Andre Hazes. Ja, het is weer eens wat anders dan een veredelde bioscoop.
En weer overgaan naar persoonlijk gebash ipv inhoudelijk blijven. Het siert je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij daar als vaste thuisblijver geen zicht op hebt. Maar probeer er dan ook niet over mee te praten.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef nostra het volgende:
Dat dat ook mod isHMF zou een logischere keuze zijn.
Waarom gebash. Het lijkt me feitelijk gezien niet onjuist dat je nooit naar een wedstrijd gaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, dat is het.
[..]
En weer overgaan naar persoonlijk gebash ipv inhoudelijk blijven. Het siert je.
Na de 1-1 geen moment het idee gehad dat het nog goed zou komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
1 ding te melden over deze wedstrijd: Het Legioen
Toch nog iets, met 11 tegen
11 hadden we denk ik gewoon gewonnen, was iig weinig aan de hand. Vond het niet bepaald flitsend, maar ook niet onaardig. Dit lag gewoon puur aan de rode kaarten (waarbij ik hoorde dat die eerste pingel erg dubieus was, maar ik heb geen behoefte om het terug te kijken. Maar dan sta je dus 11 tegen 11 en dan hadden we wel gewonnen denk ik).
Niet best idd. Hij kan zich beter focussen op de eigen prestaties ipv te wijzen op pietluttige 'foutjes' van de scheidsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij begint met: "ik wil niks over de scheids zeggen" en dan gaat hij dingen over de scheids zeggen. En hij focust zich op het meest minieme detail van mogelijk slachtofferschap: de twee minuten. Dus als een club dik voor of achter staat, dan doen we gewoon geen blessuretijd? Beetje raar, Ronald.
Je moet wat als je bijna 30 bent en nog geen mbo papiertje hebt gehaald.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:49 schreef Scrummie het volgende:
Gggm is toch wel de meest irritante trol hier hoor, godkolere.
Tuurlijk, maar het betrekken in een discussie als deze is nogal treurig. Maar ik snap dat ik met een hoop frustraties te maken heb, dus ik laat jullie wel even met rust.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom gebash. Het lijkt me feitelijk gezien niet onjuist dat je nooit naar een wedstrijd gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |