Ik denk dat hij vooral moet leren voetballen. Heeft niets met meedogenloosheid te maken, die jongen kan gewoon helemaal niets met een bal aan de voet. Geen pass, geven, niet dribbelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Clasie zou ook wel wat meedogenlozer mogen worden.
Misschien in jouw kleine bovenkamertjequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, als een gemiddelde Feyenoorder kan kiezen tussen:
Optie 1: Ajax verliest met 1-0 en Feyenoord verliest met 1-4
Optie 2: Ajax wint met 1-0 en Feyenoord wint met 1-0
Dan kiezen ze optie 1.
Ik reageer op iemand die dat net beweerde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien in jouw kleine bovenkamertje
De hamvraag is: waarom? Het elftal is hetzelfde als vorig jaar. Wat is er veranderd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wees eens realistisch. Zelfs tegen GAE uit zou dit elftal al naar adem happen.
daaaat waaas een grapjeeeequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die dat net beweerde.
Op naar plek dertien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Jezus, kan een mod ff die TT aanpassen??
Jezus heeft het al te druk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Plek 14?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef zoekeenleven het volgende:
12 lijkt mij idd ook wat hoog gegrepen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Geen nieuw bloed. Raar, maar vaak is de selectie hetzelfde houden een garantie voor een minder jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De hamvraag is: waarom? Het elftal is hetzelfde als vorig jaar. Wat is er veranderd?
Geleerd van Koeman. De scheids geen handje geven, droeftoeterquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral moet leren voetballen. Heeft niets met meedogenloosheid te maken, die jongen kan gewoon helemaal niets met een bal aan de voet. Geen pass, geven, niet dribbelen.
Hij kan alleen maar huiliehuilie doen.
Koeman wil weg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De hamvraag is: waarom? Het elftal is hetzelfde als vorig jaar. Wat is er veranderd?
Dat is de vraag die menig supporter zichzelf stelt. Ik denk echt dat het mentaal niet goed zit bij deze gasten. Voor de rest lijkt er niet veel veranderd te zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Helaas ook alleen maar bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het zijn potverdikkie allemaal internationals
Voor het eerst in 3 jaar dat ze niet door de scheids aan een overwinning worden geholpen, krijg je dit zielige gedoe. Wat een faalhaas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geleerd van Koeman. De scheids geen handje geven, droeftoeter
Die Mokotjo en Fernandez van Zwolle maken een goede indruk. Was dat niet wat geweest?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Geen nieuw bloed. Raar, maar vaak is de selectie hetzelfde houden een garantie voor een minder jaar.
Ik weet wel wie het niet wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef mega-worstje het volgende:
wie wordt er dit seizoen kampioen jongens?
Feyenoord niet in ieder geval.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef mega-worstje het volgende:
wie wordt er dit seizoen kampioen jongens?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Mokotjo en Fernandez van Zwolle maken een goede indruk. Was dat niet wat geweest?
Hihi, haha.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Mokotjo en Fernandez van Zwolle maken een goede indruk. Was dat niet wat geweest?
Precies.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Voor het eerst in 3 jaar dat ze niet door de scheids aan een overwinning worden geholpen, krijg je dit zielige gedoe. Wat een faalhaas.
Vormerdipje bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewoon een stevig vormdipje. Kan gebeuren toch.
vormer is een grote dipquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Daarvoor hebben we Vormer alquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat ze 18 slagen beter zijn wil misschien ook wel meehelpen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee laten wr lekker denken dat we volledig weggespeeld gaan worden in Amsterdam dat gaat helpen..... Feyenoord kan veel beter dan dit en dat weet iedereen. Nou dan is het tijd omdat te laten zien in de Arena. Die joden denken toch al dat ze kampioen zijn. En daar ligt hun zwakkepunt. Onderschatting!
hypocrietquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT overigens. Laat iedereen die niets inhoudelijks toe te voegen heeft en hier alleen komt voor leedvermaak lekker optyfen.
Het wordt weliswaar wederom een lang en middelmatig seizoen voor Feyenoord, maar hou je lekker met je eigen cluppie bezig.
Ik mag toch hopen dat de KNVB inziet dat Koeman absoluut niet de beste keus is voor die baan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar hoe de faq denkt koeman dat hij op deze manier wel bondscoach kan worden?
De vooruitzichten zijn niet goed: PSV en Ajax hebben meer kwaliteit. Dan kun je de 3e plek halen en dat is dus geen CL. Daar zien Koeman en een aantal spelers geen gat in en sommigen willen weg. Dat werkt ook weer demotiverend voor de rest. Ik zie hier zo snel ook geen oplossing voor, behalve dan het bijstellen van eisen en verwachtingen. Het feit dat De Vrij opeens Materazzi moet worden van iedereen (en daar zijn best op doet) zegt veel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Geen nieuw bloed. Raar, maar vaak is de selectie hetzelfde houden een garantie voor een minder jaar.
Hypocriet? Ik ben zelf vrijwel nooit in andere clubtopics te vinden.quote:
Dat dit vanaf jouw IP-adres wordt verzonden maakt het extra mooi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT overigens. Laat iedereen die niets inhoudelijks toe te voegen heeft en hier alleen komt voor leedvermaak lekker optyfen.
Het wordt weliswaar wederom een lang en middelmatig seizoen voor Feyenoord, maar hou je lekker met je eigen cluppie bezig.
Dat is niet de definitie van hypocriet. Wel leuk geprobeerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoezo, hij vermeld niks dan waarheden?
Van mij mogen ze 'm per direct contracteren, hij heeft er TO-TAAL geen zin meer inquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de KNVB inziet dat Koeman absoluut niet de beste keus is voor die baan.
ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hypocriet? Ik ben zelf vrijwel nooit in andere clubtopics te vinden.
Jij daarentegen bent standaard vertegenwoordigd daar waar er te trollen valt.
Niet als Feyenoord een goede dag heeft. dan is Ajax 3 slagen beter. En dan moet je geluk hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ze 18 slagen beter zijn wil misschien ook wel meehelpen...
Ik zou tekenen voor plek 3 nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn niet goed: PSV en Ajax hebben meer kwaliteit. Dan kun je de 3e plek halen en dat is dus geen CL. Daar zien Koeman en een aantal spelers geen gat in en sommigen willen weg. Dat werkt ook weer demotiverend voor de rest. Ik zie hier zo snel ook geen oplossing voor, behalve dan het bijstellen van eisen en verwachtingen. Het feit dat De Vrij opeens Materazzi moet worden van iedereen (en daar zijn best op doet) zegt veel.
Hoe langer Koeman ergens blijft, hoe slechter de seizoenen worden. Ga maar na bij zijn vorige clubs.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel ja. Hij lijkt er inderdaad alles aan te doen om weg te kunnen ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Van mij mogen ze 'm per direct contracteren, hij heeft er TO-TAAL geen zin meer in
Had ik ook al voorspeld aan het begin van het seizoen, totaal niet de ploeg die het de afgelopen 2 jaar is geweest. Hopelijk kunnen jongen jongens als Boëtius, vilhena en misschien Achahbar daar verandering in brengen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef Knalerwtje het volgende:
Trouwens wel knap, 2 wedstrijden op weg in het seizoen en Feyenoord is er al in geslaagd om de titel 'meest onsympathieke ploeg van de eredivisie' over te nemen van PSV.
Veel plezier met deze prijs, het zou voorlopig wel eens de enige kunnen blijven.
Want?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat dit vanaf jouw IP-adres wordt verzonden maakt het extra mooi.
Nou vertel eens, waarom is het hypocriet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie van hypocriet. Wel leuk geprobeerd.
O, ja. Dat speelt ook nog. Met zijn 'eye on the prize' ziet Koeman dit gewoon als een lastig tussenjaar natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar hoe de faq denkt koeman dat hij op deze manier wel bondscoach kan worden?
Ik heb geen idee of Tomatenboer in topics is te vinden als een andere ploeg verliest en dergelijke. Maar hypocriet zijn heeft niets te maken met waarheden vertellen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou vertel eens, waarom is het hypocriet?
Waarom zeg je niet gewoon realistisch dat Feyenoord zonder aanvoerder en in negatieve spiraal uit bij Ajax nagenoeg onmogelijk iets kan voorstellen? Dat je alle geluk van de wereld nodig hebt om daar één of meerdere punten te pakken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet als Feyenoord een goede dag heeft. dan is Ajax 3 slagen beter. En dan moet je geluk hebben.
Waarom noem je hem dan hypocriet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of Tomatenboer in topics is te vinden als een andere ploeg verliest en dergelijke. Maar hypocriet zijn heeft niets te maken met waarheden vertellen.
Dat doe ik niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom noem je hem dan hypocriet?
Voor spelers en trainer is dat hetzelfde als vorig jaar, minder dan een seizoen geleden en geen CL. Waar speel je dan voor? De beker? Europees halen zou natuurlijk een keer mooi zijn, maar ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als Feyenoord dát misloopt.quote:
Financieel is dat wel te overzien, neem ik aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef huffderobot het volgende:
Voor spelers en trainer is dat hetzelfde als vorig jaar, minder dan een seizoen geleden en geen CL. Waar speel je dan voor? De beker? Europees halen zou natuurlijk een keer mooi zijn, maar ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als Feyenoord dát misloopt.
Hihi, oke. Hou ook maar op met trollen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind plek 12 aardig ambitieus, ik probeer het positief te benaderen.
Ach, dat gebeurt ook door een aantal Feyenoord-paupers hier als PSV volgende week verliest. Lekker belangrijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hihi, oke. Hou ook maar op met trollen.
Sportief zou het echt mooi zijn om Feyenoord weer eens in Europa aan het werk te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Financieel is dat wel te overzien, neem ik aan.
Als ik weggemod werd ging ik ook niet huilen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Als er trouwens iemand geen opmerking over trollen mag maken ben jij het, maar dat (uiteraard) geheel terzijde.
Eerst FC middenmoot uit Rusland nog even verslaan. Dat moet toch wel lukken met half Oranje in je selectie?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Sportief zou het echt mooi zijn om Feyenoord weer eens in Europa aan het werk te zien.
Hee, een objectief figuur! Hoe is dat nou?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
Subjectieve figuren hier die durven te spreken van plek 3 en dat Ajax aan overschatting lijdt
Gewoon om je ogen uit je kop te schamen en we mogen hopen dat we de play-offs nog halen als dit nog langer doorgaat.
Dit ben ik wel met je eens. Hopelijk haalt Feyenoord het tegen Ruban.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Sportief zou het echt mooi zijn om Feyenoord weer eens in Europa aan het werk te zien.
Wat denk jezelf? Erg vrolijk wordt je er niet van neequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hee, een objectief figuur! Hoe is dat nou?
Ik ben er bang voor. En ik ben bang dat Koeman dan helemaal begint te tilten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Eerst FC middenmoot uit Rusland nog even verslaan. Dat moet toch wel lukken met half Oranje in je selectie?
Reken er maar op van niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens. Hopelijk haalt Feyenoord het tegen Ruban.
Het lijkt me bijzonder vermoeiend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Erg vrolijk wordt je er niet van nee
Nou, sportief van je zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens. Hopelijk haalt Feyenoord het tegen Ruban.
Zou extreem zonde zijn. Goede ervaring om wat langer Europees te spelen voor die jonge gasten. Wellicht als je gunstig loot zelfs overwinteren.quote:
En geluk bestaat niet? Als je met zo'n kut instelling net als jij zo de klassieker in gaat dan kun je net zo goed niet komen opdagen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon realistisch dat Feyenoord zonder aanvoerder en in negatieve spiraal uit bij Ajax nagenoeg onmogelijk iets kan voorstellen? Dat je alle geluk van de wereld nodig hebt om daar één of meerdere punten te pakken.
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En geluk bestaat niet? Als je met zo'n kut instelling net als jij zo de klassieker in gaat dan kun je net zo goed niet komen opdagen.
Joh, heb je vandaag en vorige week gekeken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou extreem zonde zijn. Goede ervaring om wat langer Europees te spelen voor die jonge gasten. Wellicht als je gunstig loot zelfs overwinteren.
Yep, lastig verhaal. Maar hopelijk zet dit wel de boel op scherp en gaat Koeman zich gewoon weer bezig houden met Feyenoord ipv alle randzaken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh, heb je vandaag en vorige week gekeken?![]()
Als je wilt lachen moet je volgende week ook maar gaan kijken.
Dat eerste jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week in Amsterdam of in Rotterdam?
Dat wordt samen met NEC onderaan. Gezellig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |