Bron?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:13 schreef fantasyboy het volgende:
Feyenoord heeft gewoon geld om wat investeringen te doen,
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes. de schuld is bijna weg. Er kan gewoon geinvesteerd worden. Maar ze denken gewoon dat deze spelers het nog een seizoen kunnen brengen...quote:
Nogmaals; bron?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef fantasyboy het volgende:
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes.
Let de komende weken maar op, worden er gewoon een paar paniek aankopen gedaan.quote:
En weer geen bron. Was te verwachten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Let de komende weken maar op, worden er gewoon een paar paniek aankopen gedaan.
Komt die bron nog?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes. de schuld is bijna weg. Er kan gewoon geinvesteerd worden. Maar ze denken gewoon dat deze spelers het nog een seizoen kunnen brengen...
Ik denk van niet, het wordt heel moeilijk.
De bron is de penningmeester....quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer geen bron. Was te verwachten.
Ik wil twee de Vrij's én Clasie voor Mokotjo, want die heb ik toch dubbel. En niet van die uitgeknipte!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mokotjo had dus nooit verkocht moeten worden. Was gisteren beter dan het hele middenveld van Feyenoord
Absoluut nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er staat op zich een goede ploeg
En terecht toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Martin van Geel heeft fantastisch werk gedaan met een lege portemonnee. Er staat op zich een goede ploeg, alleen lijkt meneer Koeman op van de stress te zijn.
Nogmaals; bron?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
De bron is de penningmeester....
Feyenoord kan gewoon investeren tot 5 miljoen euro...
Maar ik denk dat die clows in de kuip de schulden wegwerken belangerijker vinden dan het materiaal waarmee geld mee verdiend moet worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |