Bron?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:13 schreef fantasyboy het volgende:
Feyenoord heeft gewoon geld om wat investeringen te doen,
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes. de schuld is bijna weg. Er kan gewoon geinvesteerd worden. Maar ze denken gewoon dat deze spelers het nog een seizoen kunnen brengen...quote:
Nogmaals; bron?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef fantasyboy het volgende:
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes.
Let de komende weken maar op, worden er gewoon een paar paniek aankopen gedaan.quote:
En weer geen bron. Was te verwachten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Let de komende weken maar op, worden er gewoon een paar paniek aankopen gedaan.
Komt die bron nog?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ze hebben ieder geld gehad zelfs in de slechtste periodes. de schuld is bijna weg. Er kan gewoon geinvesteerd worden. Maar ze denken gewoon dat deze spelers het nog een seizoen kunnen brengen...
Ik denk van niet, het wordt heel moeilijk.
De bron is de penningmeester....quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer geen bron. Was te verwachten.
Ik wil twee de Vrij's én Clasie voor Mokotjo, want die heb ik toch dubbel. En niet van die uitgeknipte!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mokotjo had dus nooit verkocht moeten worden. Was gisteren beter dan het hele middenveld van Feyenoord
Absoluut nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er staat op zich een goede ploeg
En terecht toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Martin van Geel heeft fantastisch werk gedaan met een lege portemonnee. Er staat op zich een goede ploeg, alleen lijkt meneer Koeman op van de stress te zijn.
Nogmaals; bron?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
De bron is de penningmeester....
Feyenoord kan gewoon investeren tot 5 miljoen euro...
Maar ik denk dat die clows in de kuip de schulden wegwerken belangerijker vinden dan het materiaal waarmee geld mee verdiend moet worden....
Voelt goed he ff je hart luchten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
Mathijsen wat een walgelijke kwal is dat.
En dat o zo beroemde publiek dat 90 minuten lang achter hun team staat heb ik niet gezien.
Feyenoord , hopelijk degraderen ze
Watquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
Mathijsen wat een walgelijke kwal is dat.
En dat o zo beroemde publiek dat 90 minuten lang achter hun team staat heb ik niet gezien.
Feyenoord , hopelijk degraderen ze
Nee , gewoon blij dat Feyenoord 0 uit 3 haaltquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voelt goed he ff je hart luchten?
Was te merken in vak z, wat een hersenlozen zijn datquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WatSfeer werd juist goed na de achterstand
Was het enige lichtpuntje vandaag, de steun na de acceptatie van het verlies.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je het gewoon zonder reden?? Laat dat de volgende keer gewoon dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Nee , gewoon blij dat Feyenoord 0 uit 3 haalt
Dat was een prachtig moment. Toen ze allemaal weer begonnen te klappen en te zingen. Indrukwekkend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was echt heel erg slecht hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
1 ding te melden over deze wedstrijd: Het Legioen
Toch nog iets, met 11 tegen
11 hadden we denk ik gewoon gewonnen, was iig weinig aan de hand. Vond het niet bepaald flitsend, maar ook niet onaardig. Dit lag gewoon puur aan de rode kaarten (waarbij ik hoorde dat die eerste pingel erg dubieus was, maar ik heb geen behoefte om het terug te kijken. Maar dan sta je dus 11 tegen 11 en dan hadden we wel gewonnen denk ik).
Hij begint met: "ik wil niks over de scheids zeggen" en dan gaat hij dingen over de scheids zeggen. En hij focust zich op het meest minieme detail van mogelijk slachtofferschap: de twee minuten. Dus als een club dik voor of achter staat, dan doen we gewoon geen blessuretijd? Beetje raar, Ronald.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef nostra het volgende:
Godsallemachtig wat een gezeik van Koeman over die twee minuten extra tijd, de pijn die dat doet bij een club en dat je moet voelen, ga lekker naar de fish spa ofzo.
Twente kan er ook geen klote van, zelfs tegen 9 man zijn ze niet verder gekomen dan wat schoten uit de tweede lijn en die goal van Kastanje. Ik weet zeker dat het met 11 tegen 11 2/3-1 zou zijn geworden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het was echt heel erg slecht hoor![]()
Was inderdaad zielig, net over zijn opmerkingen over de rode kaarten. Beide waren wel terecht en dom. Ga dan niet lopen janken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:33 schreef nostra het volgende:
Godsallemachtig wat een gezeik van Koeman over die twee minuten extra tijd, de pijn die dat doet bij een club en dat je moet voelen, ga lekker naar de fish spa ofzo.
Stefan Materazzi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Was goed te zien trouwens dat de Vrij wat meer meedogenloos was. Zo'n achterlijke overtreding maken als je al geel op zak hebt. Stefan
Naja ik vond het echt niet om aan te gluren, heb me wederom zitten ergeren aan Clasie, en ook Mathijssen was 3x niks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Twente kan er ook geen klote van, zelfs tegen 9 man zijn ze niet verder gekomen dan wat schoten uit de tweede lijn en die goal van Kastanje. Ik weet zeker dat het met 11 tegen 11 2/3-1 zou zijn geworden.
Kuip liep gewoon leeg hoor naar 80 minuten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
Ronald Koeman op de persconferentie: 'Het Legioen bleef als één man achter ons staan. Dat is prachtig om te zien en groot compliment waard.'
Dat was dan ook direct het enige lichtpuntje vandaag.
Waar ligt dat dan, 80 minuten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kuip liep gewoon leeg hoor naar 80 minuten.
En dan heb je Van Deelen met zijn 65 kilo schoon aan de haak er naast staan. Alsof je naar een bergetappe in de Tour aan het kijken bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |