Wat heb jij nu dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, ik zou er in de toekomst ook nog wel 1 willen. Maar moet ik wel eerst weten wat voor 1
Ja of het vetter maken. Maar nu wil je dat al die personages zo pijnlijk mogelijk doodgaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon precies de comics moeten volgen.
Ik zag ooit iemand van de VBL SC in dat serie topic, ik dacht dat jij het was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit gezien dus houd je kutsmoel maar gewoon
Waar ga jij uit dan ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die hebben meestal geen zin om helemaal naar Wageningen te fietsen.
TwenteFC.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zag ooit iemand van de VBL SC in dat serie topic, ik dacht dat jij het was.
Verkeerd gegokt, mijn verontschuldiging.
Zo agressief reageren was nergens voor nodig.
Hij is wel vaker verwart. Zo kreeg ik net verwijten dat ik hem een pleurisfilm had aanbevolen. Dat zou ik nooit doen. Ik beveel louter goede films aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zag ooit iemand van de VBL SC in dat serie topic, ik dacht dat jij het was.
Verkeerd gegokt, mijn verontschuldiging.
Zo agressief reageren was nergens voor nodig.
Happel is het hier mee eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Tyron het volgende:
Oja The Vikings volg ik ook
Wat een serie is dat zeg. Was echt enorm verrast.
En die hoofdpersonage![]()
Ze kan prima bovenop inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genoeg ruimte in je eenpersoonsbed met zo'n dunne lat van 50kg als jij.
Geo leeft nog in de tijd van een paar maanden geleden, hij kan maar niet accepteren dat ik nu de leider van de Elite ben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is wel vaker verwart. Zo kreeg ik net verwijten dat ik hem een pleurisfilm had aanbevolen. Dat zou ik nooit doen. Ik beveel louter goede films aan.
Van wie heb je het overgenomen dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geo leeft nog in de tijd van een paar maanden geleden, hij kan maar niet accepteren dat ik nu de leider van de Elite ben.
Dat vind ik ook beetje jammer er tussen jaquote:
HMFquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van wie heb je het overgenomen dan?
Wel een emo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zitten er in deze SC eigenlijk gothics?
Jij bent gewoon een papieren vliegtuigje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, ik zie er meer uit als een kakker.
Best nice jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets wel hard opzich
Wat staat er?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets wel hard opzich
Deze post slaat best wel nergens opquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een papieren vliegtuigje.
Nog niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze post slaat best wel nergens op![]()
Al tieten van Emiliagespot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef mrstylo het volgende:
Tatoeage Elia.![]()
[ afbeelding ]Ronaldo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What doesn`t kill you makes you stronger!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo cliche voor een buitenlander.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo cliche voor een buitenlander.
Dat is R9.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. DE Ronaldo, van PSV, daar vind ik hem op lijken.
daar heb ik geen geduld voor, zo kan ik het ook wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Downloaden is beter. Of heb je geen ruimte op je pc?
Aidskwaliteit, en dan nog honderd andere sites en ads wegklikken voor je eindelijk op play kan drukkenquote:
heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aidskwaliteit, en dan nog honderd andere sites en ads wegklikken voor je eindelijk op play kan drukken
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
mooiste filmpje op youtube bijna
moest gewoon huilen
Is meer marketing van Nike.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh.. verwaarde het met die andere Ronaldoken die nummers niet joh
Geen geduld nog wel. Gewoon van tevoren eerste seizoen binnenhalen. Dat heb je zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar heb ik geen geduld voor, zo kan ik het ook wel.
quote:
Real spelen met Figo, Beckham, Raul, Zidanequote:
Meer als jij denkt. Alleen Beckham was nou niet een legende ofzo. Gewoon een aardige voetballer.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rustig Stijn rustig, hij bedoelt het goed.
Zoveel domheid ga ik niet eens op reageren. Jij kijkt pas voetbal sinds 2008?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer als jij denkt. Alleen Beckham was nou niet een legende ofzo. Gewoon een aardige voetballer.
Vrije trap tegen Griekenlandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoveel domheid ga ik niet eens op reageren. Jij kijkt pas voetbal sinds 2008?
Beckham was wel meer dan een aardige voetballer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer als jij denkt. Alleen Beckham was nou niet een legende ofzo. Gewoon een aardige voetballer.
Wat is daar nu dom aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoveel domheid ga ik niet eens op reageren. Jij kijkt pas voetbal sinds 2008?
Nooit Beckham zien spelen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar nu dom aanBeckham was echt geen Zidane ofzo. Gewoon speler met goede traptechniek en geweldige marketing.
Op wereldtopniveau een aardige voetballer heb ik het over hè.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beckham was wel meer dan een aardige voetballer.
Je praat een beetje VI naquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar nu dom aanBeckham was echt geen Zidane ofzo. Gewoon speler met goede traptechniek en geweldige marketing.
Nee voor kwalificatie voor Engeland aan EKquote:
Een aantal jaar geleden ja. Het algehele niveau in het voetbal gaat zo ongeveer per jaar omhoog, niet normaal meer (helaas niet in de eredivisie).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beckham was wel meer dan een aardige voetballer.
Jawel, ik vind alleen dat er veel te overdreven wordt gedaan. Maarja dat heb je met die Engelsen hè.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit Beckham zien spelen dus.
Euhm, hij had er toch ook één toen op EK2004.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee voor kwalificatie voor Engeland aan EK
Betere voetballer dan Nederland ooit heeft gehad sinds van Hanegem en Cruijff.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, ik vind alleen dat er veel te overdreven wordt gedaan. Maarja dat heb je met die Engelsen hè.
Weet ik niet. Volgens mij scoorde Zweden toen tegen Engeland uit een vrije trap.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, hij had er toch ook één toen op EK2004.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betere voetballer dan Nederland ooit heeft gehad sinds van Hanegem en Cruijff.
Bergkamp, van Basten, Gullit, Kluivert waren wel beter. En vergeet ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betere voetballer dan Nederland ooit heeft gehad sinds van Hanegem en Cruijff.
Nouja, Zidane was wel 2 klasse beter inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Matig voetballertje.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergkamp, van Basten, Gullit, Kluivert waren wel beter. En vergeet ik er nog wel een paar.
Je noemt nu 4 spitsen op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergkamp, van Basten, Gullit, Kluivert waren wel beter. En vergeet ik er nog wel een paar.
Trollquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Bergkamp sowieso niet. Zat er een stapje onder.
Ben ik niet met je eens hoor. Bergkamp had echt een magistrale techniek, balaanname etc etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Balgevoel van Bergkamp was wle beter dan Beckham.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij is wat chauvinistisch bezig nu. Met zijn Engeland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor. Bergkamp had echt een magistrale techniek, balaanname etc etc.
Kreeg hij ook meer tijd voor dan nu. Met Cruijff was het helemaal lachwekkend, die kon ondertussen zijn veters strikken, voordat een verdediger eens iets deed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor. Bergkamp had echt een magistrale techniek, balaanname etc etc.
Ja klopt. Daarom ben ik ook geneigd spelers uit het heden te kiezen als beste voetballers ooit dan uit die periode. Het was toen veel gemakkelijker om dat te zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:07 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Kreeg hij ook meer tijd voor dan nu. Met Cruijff was het helemaal lachwekkend, die kon ondertussen zijn veters strikken, voordat een verdediger eens iets deed.
Bergkmap speelde gewoon in dezelfde tijd als Beckham hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:07 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Kreeg hij ook meer tijd voor dan nu. Met Cruijff was het helemaal lachwekkend, die kon ondertussen zijn veters strikken, voordat een verdediger eens iets deed.
Dat komt alleen omdat Bergkamp bij Arsenal speelde en Beckham bij Real en Unitedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan nu met feiten komen en prijzen naast elkaar leggen maar dat doe ik niet.
En Arsenal was een matig team wil je zeggen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Bergkamp bij Arsenal speelde en Beckham bij Real en United
Dat zegt ook niks over hoe hij als speler was. Hij heeft er in elk geval alles uitgehaald.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan is van Bommel beter dan Bergkamp.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je nu Messi, Ronaldo, Bale etc ziet... totaal maar dan ook totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Daarom ben ik ook geneigd spelers uit het heden te kiezen als beste voetballers ooit dan uit die periode. Het was toen veel gemakkelijker om dat te zijn.
Wat? Kan je niet downloaden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
die torrents kunnen de tering krigjen
Prijzen zeggen bij jou nooit wat over voetbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt ook niks over hoe hij als speler was. Hij heeft er in elk geval alles uitgehaald.
Toen ging het ook al tragerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bergkmap speelde gewoon in dezelfde tijd als Beckham hoor.
Nee zeker niet. Maar Europees wel onderdanig aan die 2.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Arsenal was een matig team wil je zeggen?
Sterrenteam van United was wel beter dan van Arsenal toen. Ook al won Arsenal toen wel de PL met een leuk teampjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Arsenal was een matig team wil je zeggen?
Waar zeg ik dat? Je legt me woorden in mijn mond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prijzen zeggen bij jou nooit wat over voetbal.
Bij hoog en laag blijven beweren dat Nederland een groter voetballand is
als ik download torrent klik, krijg ik maar een vaag kb bestandje, teh fuckquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Kan je niet downloaden?
Niet te vergelijken. En erover discussieren is onzinnig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Daarom ben ik ook geneigd spelers uit het heden te kiezen als beste voetballers ooit dan uit die periode. Het was toen veel gemakkelijker om dat te zijn.
Valt wel mee. Sinds eind '90 is het niet veel sneller geworden. Er zijn wel wat betere teams door meer geld.quote:
Heb je wel een torrentprogramma op je computer staan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ik download torrent klik, krijg ik maar een vaag kb bestandje, teh fuck
ohquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel een torrentprogramma op je computer staan?
Ja klopt ook wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. En erover discussieren is onzinnig.
Iets minder stom als wie wint tussen Superman en *random evil guy*
Vriend, toen had je echt geen spelers van het niveau Messi etcquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Sinds eind '90 is het niet veel sneller geworden. Er zijn wel wat betere teams door meer geld.
Misschien ooit wel in 1882.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Vriend, toen had je echt geen spelers van het niveau Messi etc
oneensquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Eind jaren '90 begin '00 was zo veel leuker om te kijken dan tegenwoordig
Noem meteen MEssi op. Een Overmars, Kluivert etc zouden echt wel meekunnen in deze tijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Vriend, toen had je echt geen spelers van het niveau Messi etc
Was te jong.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ach vind nog steeds wel leuk om te kijken hoor. Alleen het commerciële is wat minder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Meekunnen ja, maar niet meer zo zeer het verschil maken...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Noem meteen MEssi op. Een Overmars, Kluivert etc zouden echt wel meekunnen in deze tijd.
truequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spaanse clubs en later de sjeiks hebben het voetbal wel verneukt.
Daardoor moet je in Nederland ook belachelijke bedragen betalen voor matige spelers nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spaanse clubs en later de sjeiks hebben het voetbal wel verneukt.
De finale nooit live gezien. Jammer leek me best vet. Weet alleen nog 2005 toen met Liverpoolquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Team van United die de CL won
Schmeichel
Beckham![]()
Neville
Giggs
Andy Cole en Dwight Yorke
gewoon Solskjaer en Sheringham op de bank hebben
Dat commentaar was ook echt epic gewoon. Toen United de gelijkmaker scoorde wist hij al dat ze hem gingen pakkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De finale nooit live gezien. Jammer leek me best vet. Weet alleen nog 2005 toen met Liverpool
Vaak genoeg teruggezien natuurlijk, maarja toen lag ik al in bed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat commentaar was ook echt epic gewoon. Toen United de gelijkmaker scoorde wist hij al dat ze hem gingen pakken
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
wat betekent dit met die kutuitzondering
Wat staat er?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
wat betekent dit met die kutuitzondering
Die van 2005 was ook geweldig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak genoeg teruggezien natuurlijk, maarja toen lag ik al in bed.
3.5 uurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n partij gemiddeld?
slimquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou hier weer kritiek gaan spuien, maar het is al laat.
Eerste finale ooit live gezien en dan zo baas. Daardoor heb ik altijd nog sympathie voor Liverpool.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van 2005 was ook geweldig inderdaad.
Dudek die baas dansend in de goal
Volgende week Cees.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima te doen. UFC duurt wel wat langer
zonder die reclames valt het wel meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima te doen. UFC duurt wel wat langer
Dan doe je het met twee houten stokjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
gvd ik wilde een peukje opsteken maar m'n aansteker ligt nog in de auto gvd
Ik had ooit heel erg sympathie voor Liverpool zelfs, maar de laatste jaren niet meer met dat falende transferbeleid van hunquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste finale ooit live gezien en dan zo baas. Daardoor heb ik altijd nog sympathie voor Liverpool.
Dan zit je met de maincard ook al gauw op 3/3 en half uur. Maar er is ook nog een undercardquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:18 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
zonder die reclames valt het wel mee![]()
![]()
![]()
Komt goed, is gewoon weer aan de testo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ben benieuwd, vind het een lastig match up voor hem.
Ja dat is wel minder ja. Maar toch hoop ik dat ze winnen. Liever Liverpool kampioen dan een Chelsea ofzo. Chelsea is namelijk gewoon pure aids.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ooit heel erg sympathie voor Liverpool zelfs, maar de laatste jaren niet meer met dat falende transferbeleid van hun
Helpt zijn chin niet en Browne is behoorlijk atletisch voor zo'n giant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt goed, is gewoon weer aan de testo.
Hmm.. Ik vind het toch wel bazig om Mourinho weer terug te zien bij Chelseaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder ja. Maar toch hoop ik dat ze winnen. Liever Liverpool kampioen dan een Chelsea ofzo. Chelsea is namelijk gewoon pure aids.
Als hij deze keer niet zo dom gaat doen en zichzelf overschat zoals tegen Silva, beetje met zn handen laagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helpt zijn chin niet en Browne is behoorlijk atletisch voor zo'n giant.
Chelsea was vroeger best baas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder ja. Maar toch hoop ik dat ze winnen. Liever Liverpool kampioen dan een Chelsea ofzo. Chelsea is namelijk gewoon pure aids.
Ik vind Mourinho een gestoorde flippo. Dus van mij mag die club lekker de schurft krijgen. Dit jaar mag Man City wel kampioen worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vind het toch wel bazig om Mourinho weer terug te zien bij Chelsea
sowieso man chelsea wordt gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vind het toch wel bazig om Mourinho weer terug te zien bij Chelsea
Tyfus club, hoop het niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso man chelsea wordt gewoon kampioen.
En Suarez is een baas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Mourinho een gestoorde flippo. Dus van mij mag die club lekker de schurft krijgen.
Zola en Floquote:
Terry vond ik altijd al een arrogante klootzak en die Drogba ook een vervelende gozer. En dan allemaal van die Portugezen en kutspel. Nee vind het niks.quote:
Haha nee man. Manchester City gaat het worden. Pellegrini is een baas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso man chelsea wordt gewoon kampioen.
pellegrini?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee man. Manchester City gaat het worden. Pellegrini is een baas.
Lobotka moet een keer gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
joepie.
ajax speelde met 3 vm's, die kutalfons
Anderson Silva danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij deze keer niet zo dom gaat doen en zichzelf overschat zoals tegen Silva, beetje met zn handen laag.
Sukkel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Suarez is echt een eindbaas.
net werkvergunning. zal volgende week maandag wel spelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lobotka moet een keer gaan spelen.
faalde compleet met eerste seizoen kaka/ronaldo etcquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken je die niet? Speelt altijd wel leuk spel met zijn ploegen.
Maar totaal geen grote naam voor City natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken je die niet? Speelt altijd wel leuk spel met zijn ploegen.
Waarom dat nu weer?quote:
Hopelijk is het dan wel weer live te zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
net werkvergunning. zal volgende week maandag wel spelen
Gewoon hypocriet gedrag van jouw kant dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer?Is een geweldige speler. Zit een steekje los bij hem, maar dat vind ik bij hem wel grappig. Hij doet alles om te winnen.
Ik zie het wel kut in voor United. Wat zijn die slecht bezig in hun voorbereidingquote:
United moet echt iets doen gvd. Die Moyez verneukt ook gewoon ff die hele club. Kk Glazers.quote:
Viel toch ook wel mee? Barca was gewoon geniaal goed toen, en hij moest weg omdat Real weer een 'grotere naam' moest hebben als coach.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
faalde compleet met eerste seizoen kaka/ronaldo etc
ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan wel weer live te zien.
Wie hadden ze dan moeten aanstellen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar totaal geen grote naam voor City natuurlijk.
Nee. Want Mourinho is gewoon een arrogante lul die vervelend wil doen. Suarez is niet arrogant ofzo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon hypocriet gedrag van jouw kant dus.
Dat is een keer ook wel goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar totaal geen grote naam voor City natuurlijk.
Die gaan vast nog wel wat halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het wel kut in voor United. Wat zijn die slecht bezig in hun voorbereiding
Ja geen idee..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan moeten aanstellen?
Hoop hetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan vast nog wel wat halen.
Ah tegen MVV dus weer een redelijk matig team opstellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja.
mvv - jong ajax vrijdag de 16e, en maandag de 26 jong ajax - emmen dacht ik
Suarez.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Want Mourinho is gewoon een arrogante lul die vervelend wil doen. Suarez is niet arrogant ofzo.
dat alfons maar eens van die 3 vm's afstaptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah tegen MVV dus weer een redelijk matig team opstellen.
2 jaar geleden. United speelde vorig jaar niet slecht hoor. Alleen dat geklooi met Rooney sloeg nergens op. En nu met dat EVertion clubje daar ziet ik het ook niet goed in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, waarom denk je dat Ajax ervan won
Pellegrini is geen slechte coach. Dat hele gedoe met grote namen halen. Die spelen vaak toch niet zulk bijzonder voetbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee..Alles is al bezet.
Ze hadden vol voor Pep moeten gaan
Wel een pure winnaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Suarez.
Sorry maar hij is echt de kanker van voetbal. Liverpool (club die hem alles heeft gegeven) gewoon veraden. Serieus dan ben je gewoon ziek van binnen.
Ik zou hem graag bij PSV willen hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Suarez.
Sorry maar hij is echt de kanker van voetbal. Liverpool (club die hem alles heeft gegeven) gewoon veraden. Serieus dan ben je gewoon ziek van binnen.
Ja en de andere keer weer Fabregas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop het
Fellaini hoorde ik ergens?
Nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou hem graag bij PSV willen hebbenmaakt me niet uit dat het een ex ajacied is.
Nah, grote namen halen is niet perse geweldig.Maar sommige clubs hebben dat wel nodig denk ik. Een Tottenham of een Liverpool bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pellegrini is geen slechte coach. Dat hele gedoe met grote namen halen. Die spelen vaak toch niet zulk bijzonder voetbal.
Dat wordt genieten hoor dit seizoen.quote:
Liverpool heeft hem niet alles kunnen geven. Zijn honger naar prijzen bijvoorbeeld. Wat dat betreft had hij beter bij Ajax kunnen blijven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Suarez.
dachten we bij ajax ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kerel kan je kampioen maken.
Verwacht ook veel van Swansea.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wordt genieten hoor dit seizoen.
Als je premier fantasy speelt sowieso in je team zetten.
Die clubs moeten eerst maar de top zien te halen. Als ik dat Liverpool zie wil ik daar gewoon reallife FM spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, grote namen halen is niet perse geweldig.Maar sommige clubs hebben dat wel nodig denk ik. Een Tottenham of een Liverpool bijvoorbeeld niet.
onderschat je dat toch even, tweede seizoenshelft was geniaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:28 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Toen had hij 10 retards om zich heen
Ik denk dat Affelay aan PSV wordt verhuurd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom zeg ik kan en niet "maakt je"
Nee hoor. Pantelicquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:28 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Toen had hij 10 retards om zich heen
Tottenham kan echt stappen maken dit seizoen en voor stunt zorgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die clubs moeten eerst maar de top zien te halen. Als ik dat Liverpool zie wil ik daar gewoon reallife FM spelen.Zoveel slechter kan je het niet doen daar.
Weet niet of ik dat zou willen.. ego'tje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat Affelay aan PSV wordt verhuurd.
Bale verkopen voor 120 en dan een paar toppers halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tottenham kan echt stappen maken dit seizoen en voor stunt zorgen.
Ja ze gaan voor Suarezquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
real madrid geeft bale waarsch. op
Spaanse competitie gaat flink afzakken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wel een meerwaardequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zou willen.. ego'tje.
Bale en Ronaldo in één team gaat toch niet denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jong als nummer 10 ook wel. En de Zeeuw.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
emanuelson was ook goed bezig toen
Die hele competitie boeit me ook gewoon nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spaanse competitie gaat flink afzakken.
de jong - pantelic was een gouden duoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong als nummer 10 ook wel. En de Zeeuw.
De Zeeuw speelt nu bij fucking Anderlecht. Gozer heeft 0 karakter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong als nummer 10 ook wel. En de Zeeuw.
lijkt me niet als bale ook niet komtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter gaat ronaldo gewoon naar premier league
killing zou dat zijn
Inderdaad, die Britten horen daar niet te spelen joh. Die moeten gewoon lekker lomp rennen in dat fish and chips land.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bale en Ronaldo in één team gaat toch niet denk ik.
Sowieso, Bale in Spanje, lijkt me niets.
ja, dat is nu. goed argument.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:31 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
De Zeeuw speelt nu bij fucking Anderlecht. Gozer heeft 0 karakter.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inderdaad, die Britten horen daar niet te spelen joh. Die moeten gewoon lekker lomp rennen in dat fish and chips land.
Komt omdat hij zo'n geweldig talent is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, dat is nu. goed argument.
Mooie seizoenshelft was dat ja. Toen was ik er wel ziek van dat Twente nog kampioen werd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de jong - pantelic was een gouden duo
Ja als je het hebt over homo's in de voetballerij verdenk ik hem wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:31 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
De Zeeuw speelt nu bij fucking Anderlecht. Gozer heeft 0 karakter.
toen heb ik alles kort en klein geslagen, wat een kutvoetbal van twente was dat zeg. ook die twente - feyenoord in speelronde 33 kan ik me nog goed heugenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooie seizoenshelft was dat ja. Toen was ik er wel ziek van dat Twente nog kampioen werd.
Ik ook. Bazenclub is dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop zoo dat Napoli kampioen wordt dit jaar
was wel lachen toenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
ook die twente - feyenoord in speelronde 33 kan ik me nog goed heugen
Echt zonde dat Cavani weg is, heldquote:
Of de rest minder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:32 schreef Smoofie het volgende:
Had de eredivisie maar wat meer geld.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen heb ik alles kort en klein geslagen, wat een kutvoetbal van twente was dat zeg. ook die twente - feyenoord in speelronde 33 kan ik me nog goed heugen
Had Nederland maar 3 miljard inwonersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:32 schreef Smoofie het volgende:
Had de eredivisie maar wat meer geld.
Wat een ramp zou dat zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Nederland maar 3 miljard inwoners
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ach zo incapabel zijn ze eenmaal in r'dam
Ik vond het echt jammer. Maar jaar ervoor vond ik veel kutter in elk geval.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen heb ik alles kort en klein geslagen, wat een kutvoetbal van twente was dat zeg. ook die twente - feyenoord in speelronde 33 kan ik me nog goed heugen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop zoo dat Napoli kampioen wordt dit jaar
van 2008/09? dat kan ik me minder goed heugenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het echt jammer. Maar jaar ervoor vond ik veel kutter in elk geval.
Ja gelukkig was dat ook echt de meerderheid van de supportersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je club willen zien verliezen is in en in triest.
Higuain is ook niet slecht. En ze hebben nu Driesje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt zonde dat Cavani weg is, held
Hoezo zou je het niet doen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Feyenoorders die expres willen verliezen. Geeft maar aan wat voor zielige club het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |