heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aidskwaliteit, en dan nog honderd andere sites en ads wegklikken voor je eindelijk op play kan drukken
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
mooiste filmpje op youtube bijna
moest gewoon huilen
Is meer marketing van Nike.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh.. verwaarde het met die andere Ronaldoken die nummers niet joh
Geen geduld nog wel. Gewoon van tevoren eerste seizoen binnenhalen. Dat heb je zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar heb ik geen geduld voor, zo kan ik het ook wel.
quote:
Real spelen met Figo, Beckham, Raul, Zidanequote:
Meer als jij denkt. Alleen Beckham was nou niet een legende ofzo. Gewoon een aardige voetballer.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rustig Stijn rustig, hij bedoelt het goed.
Zoveel domheid ga ik niet eens op reageren. Jij kijkt pas voetbal sinds 2008?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer als jij denkt. Alleen Beckham was nou niet een legende ofzo. Gewoon een aardige voetballer.
Vrije trap tegen Griekenlandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoveel domheid ga ik niet eens op reageren. Jij kijkt pas voetbal sinds 2008?
Beckham was wel meer dan een aardige voetballer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer als jij denkt. Alleen Beckham was nou niet een legende ofzo. Gewoon een aardige voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |