heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aidskwaliteit, en dan nog honderd andere sites en ads wegklikken voor je eindelijk op play kan drukken
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
mooiste filmpje op youtube bijna
moest gewoon huilen
Is meer marketing van Nike.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh.. verwaarde het met die andere Ronaldoken die nummers niet joh
Geen geduld nog wel. Gewoon van tevoren eerste seizoen binnenhalen. Dat heb je zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar heb ik geen geduld voor, zo kan ik het ook wel.
quote:
Real spelen met Figo, Beckham, Raul, Zidanequote:
Meer als jij denkt. Alleen Beckham was nou niet een legende ofzo. Gewoon een aardige voetballer.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rustig Stijn rustig, hij bedoelt het goed.
Zoveel domheid ga ik niet eens op reageren. Jij kijkt pas voetbal sinds 2008?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer als jij denkt. Alleen Beckham was nou niet een legende ofzo. Gewoon een aardige voetballer.
Vrije trap tegen Griekenlandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoveel domheid ga ik niet eens op reageren. Jij kijkt pas voetbal sinds 2008?
Beckham was wel meer dan een aardige voetballer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer als jij denkt. Alleen Beckham was nou niet een legende ofzo. Gewoon een aardige voetballer.
Wat is daar nu dom aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoveel domheid ga ik niet eens op reageren. Jij kijkt pas voetbal sinds 2008?
Nooit Beckham zien spelen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar nu dom aanBeckham was echt geen Zidane ofzo. Gewoon speler met goede traptechniek en geweldige marketing.
Op wereldtopniveau een aardige voetballer heb ik het over hè.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beckham was wel meer dan een aardige voetballer.
Je praat een beetje VI naquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar nu dom aanBeckham was echt geen Zidane ofzo. Gewoon speler met goede traptechniek en geweldige marketing.
Nee voor kwalificatie voor Engeland aan EKquote:
Een aantal jaar geleden ja. Het algehele niveau in het voetbal gaat zo ongeveer per jaar omhoog, niet normaal meer (helaas niet in de eredivisie).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beckham was wel meer dan een aardige voetballer.
Jawel, ik vind alleen dat er veel te overdreven wordt gedaan. Maarja dat heb je met die Engelsen hè.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit Beckham zien spelen dus.
Euhm, hij had er toch ook één toen op EK2004.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee voor kwalificatie voor Engeland aan EK
Betere voetballer dan Nederland ooit heeft gehad sinds van Hanegem en Cruijff.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, ik vind alleen dat er veel te overdreven wordt gedaan. Maarja dat heb je met die Engelsen hè.
Weet ik niet. Volgens mij scoorde Zweden toen tegen Engeland uit een vrije trap.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, hij had er toch ook één toen op EK2004.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betere voetballer dan Nederland ooit heeft gehad sinds van Hanegem en Cruijff.
Bergkamp, van Basten, Gullit, Kluivert waren wel beter. En vergeet ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betere voetballer dan Nederland ooit heeft gehad sinds van Hanegem en Cruijff.
Nouja, Zidane was wel 2 klasse beter inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Matig voetballertje.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergkamp, van Basten, Gullit, Kluivert waren wel beter. En vergeet ik er nog wel een paar.
Je noemt nu 4 spitsen op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergkamp, van Basten, Gullit, Kluivert waren wel beter. En vergeet ik er nog wel een paar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |