De nieuwste Die Hardquote:
Zullen we er samen een nemen dan ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat als ik weer beetje beter ripped ben ik een tattoo neem om mezelf te belonen.
The Walking Dead was alleen episode 1 goed. Als die serie gemaakt werd bij HBO was het zoveel beter geworden, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben nooit meestal zo van het "AAAH DEZE SERIE WORDT SLECHTER NA HET EERSTE SEIZOEN" zoals mensen bij Prison Break, Lost en zelfs Sons of Anarchy deden. Ik vind dat onzin omdat de personage's zichzelf blijven en je sowieso wel meetrekken.
Maar bij the Walking Dead is het gewoon aids geworden.
Weet je al welke je wilt?quote:
Ze hadden gewoon precies de comics moeten volgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Walking Dead was alleen episode 1 goed. Als die serie gemaakt werd bij HBO was het zoveel beter geworden, dat weet ik zeker.
Nee nog niet precies. Maar hij moet sowieso op m'n chest dan.quote:
Voor alles is een eerste keer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je scarface nog niet hebt gezien is er wat niet goed met je.
wat neem jij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zullen we er samen een nemen dan ?. Kom ik naar Engeland
.
Tom Cruise neem ik niet meer serieus met zijn scientology propoganda.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Tyron het volgende:
Laatst Oblivion gekeken, best een saaie film.
Tom Cruise is wel een prima acteur.
Niet in HD te vinden, dus niks voor mij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
The wire moet ik nog steeds gaan kijken, wel op mijn pc staan. Maar ben bang dat ik dan de eerste 3 weken niks anders meer doe
Echt he, wat een teringverhaal. Sowieso zijn zijn andere films beter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
die is echt slecht ja, Bruce Willis had er voglens mij weinig zin in.. chaggerijnige bal.
Dreamchasers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee nog niet precies. Maar hij moet sowieso op m'n chest dan.
Sopranos wordt echt per seizoen beter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, Sopranos bijvoorbeeld vind ik tot nu toe niks.
En gare comedy zoals How I met you mother etc vind ik ook bagger.
One trick ponyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Tyron het volgende:
Laatst Oblivion gekeken, best een saaie film.
Tom Cruise is wel een prima acteur.
Geo is het hier mee eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Tyron het volgende:
Oja The Vikings volg ik ook
Wat een serie is dat zeg. Was echt enorm verrast.
En die hoofdpersonage![]()
Behalve als je meisje meeneemt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Meestal eindigen we met een Turkse pizza.
Die hebben meestal geen zin om helemaal naar Wageningen te fietsen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve als je meisje meeneemt.
Haha, ik zou er in de toekomst ook nog wel 1 willen. Maar moet ik wel eerst weten wat voor 1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee nog niet precies. Maar hij moet sowieso op m'n chest dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |