And thenn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude where's my car en de Bourne films heb ik denk ik beide het meest gezien, dat gaat over de 10x.
Je moet wat veeleisender worden. Zeiken is leuk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben nooit meestal zo van het "AAAH DEZE SERIE WORDT SLECHTER NA HET EERSTE SEIZOEN" zoals mensen bij Prison Break, Lost en zelfs Sons of Anarchy deden. Ik vind dat onzin omdat de personage's zichzelf blijven en je sowieso wel meetrekken.
Maar bij the Walking Dead is het gewoon aids geworden.
Ah superhero's.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, over een man die de stad wilt redden van misdadigers.
Die ga ik denk ik een deze dagen voor het eerst kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt ook een remake van Scarface gemaakt__
Als je scarface nog niet hebt gezien is er wat niet goed met je.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik een deze dagen voor het eerst kijken.
Ik heb hem ook tijdje geleden pas voor het eerst gezien hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je scarface nog niet hebt gezien is er wat niet goed met je.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jij nog geen mod bent, ondanks je geweldige smaak. En dan wel die randcrimineel.
Dit is een complot.
Kijk die linkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
The wire moet ik nog steeds gaan kijken, wel op mijn pc staan. Maar ben bang dat ik dan de eerste 3 weken niks anders meer doe
Wat? Ik heb die film nooit gezienquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb trouwens gister Olympus has fallen gekeken na jouw post JR .. je vond hem best goed?
Het was echt een schrale bout film man, zo nep als iets, kut CGI, retards van security mensen.. sloeg nergens op.
Net Die Hard 6 maar dan met een andere acteur
Mwah, Sopranos bijvoorbeeld vind ik tot nu toe niks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet wat veeleisender worden. Zeiken is leuk.
Lion King is ook best een aardige film. Ken je die ook?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom noem ik het ook. Ik vond het ook leuk
Meestal eindigen we met een Turkse pizza.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan een frikandel speciaal halen?
Was LBM.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb trouwens gister Olympus has fallen gekeken na jouw post JR .. je vond hem best goed?
Het was echt een schrale bout film man, zo nep als iets, kut CGI, retards van security mensen.. sloeg nergens op.
Net Die Hard 6 maar dan met een andere acteur
Domme actiefilmsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is gewoon zo'n 13 in dozijn actie film.
Heb je al tats?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat als ik weer beetje beter ripped ben ik een tattoo neem om mezelf te belonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |