Nee zeker niet. Maar Europees wel onderdanig aan die 2.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Arsenal was een matig team wil je zeggen?
Sterrenteam van United was wel beter dan van Arsenal toen. Ook al won Arsenal toen wel de PL met een leuk teampjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Arsenal was een matig team wil je zeggen?
Waar zeg ik dat? Je legt me woorden in mijn mond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prijzen zeggen bij jou nooit wat over voetbal.
Bij hoog en laag blijven beweren dat Nederland een groter voetballand is
als ik download torrent klik, krijg ik maar een vaag kb bestandje, teh fuckquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Kan je niet downloaden?
Niet te vergelijken. En erover discussieren is onzinnig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Daarom ben ik ook geneigd spelers uit het heden te kiezen als beste voetballers ooit dan uit die periode. Het was toen veel gemakkelijker om dat te zijn.
Valt wel mee. Sinds eind '90 is het niet veel sneller geworden. Er zijn wel wat betere teams door meer geld.quote:
Heb je wel een torrentprogramma op je computer staan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ik download torrent klik, krijg ik maar een vaag kb bestandje, teh fuck
ohquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel een torrentprogramma op je computer staan?
Ja klopt ook wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. En erover discussieren is onzinnig.
Iets minder stom als wie wint tussen Superman en *random evil guy*
Vriend, toen had je echt geen spelers van het niveau Messi etcquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Sinds eind '90 is het niet veel sneller geworden. Er zijn wel wat betere teams door meer geld.
Misschien ooit wel in 1882.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Vriend, toen had je echt geen spelers van het niveau Messi etc
oneensquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Eind jaren '90 begin '00 was zo veel leuker om te kijken dan tegenwoordig
Noem meteen MEssi op. Een Overmars, Kluivert etc zouden echt wel meekunnen in deze tijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Vriend, toen had je echt geen spelers van het niveau Messi etc
Was te jong.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ach vind nog steeds wel leuk om te kijken hoor. Alleen het commerciėle is wat minder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Meekunnen ja, maar niet meer zo zeer het verschil maken...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Noem meteen MEssi op. Een Overmars, Kluivert etc zouden echt wel meekunnen in deze tijd.
truequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spaanse clubs en later de sjeiks hebben het voetbal wel verneukt.
Daardoor moet je in Nederland ook belachelijke bedragen betalen voor matige spelers nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spaanse clubs en later de sjeiks hebben het voetbal wel verneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |