Haha nee man. Manchester City gaat het worden. Pellegrini is een baas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso man chelsea wordt gewoon kampioen.
pellegrini?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee man. Manchester City gaat het worden. Pellegrini is een baas.
Lobotka moet een keer gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
joepie.
ajax speelde met 3 vm's, die kutalfons
Anderson Silva danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij deze keer niet zo dom gaat doen en zichzelf overschat zoals tegen Silva, beetje met zn handen laag.
Sukkel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Suarez is echt een eindbaas.
net werkvergunning. zal volgende week maandag wel spelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lobotka moet een keer gaan spelen.
faalde compleet met eerste seizoen kaka/ronaldo etcquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken je die niet? Speelt altijd wel leuk spel met zijn ploegen.
Maar totaal geen grote naam voor City natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken je die niet? Speelt altijd wel leuk spel met zijn ploegen.
Waarom dat nu weer?quote:
Hopelijk is het dan wel weer live te zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
net werkvergunning. zal volgende week maandag wel spelen
Gewoon hypocriet gedrag van jouw kant dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer?Is een geweldige speler. Zit een steekje los bij hem, maar dat vind ik bij hem wel grappig. Hij doet alles om te winnen.
Ik zie het wel kut in voor United. Wat zijn die slecht bezig in hun voorbereidingquote:
United moet echt iets doen gvd. Die Moyez verneukt ook gewoon ff die hele club. Kk Glazers.quote:
Viel toch ook wel mee? Barca was gewoon geniaal goed toen, en hij moest weg omdat Real weer een 'grotere naam' moest hebben als coach.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
faalde compleet met eerste seizoen kaka/ronaldo etc
ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan wel weer live te zien.
Wie hadden ze dan moeten aanstellen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar totaal geen grote naam voor City natuurlijk.
Nee. Want Mourinho is gewoon een arrogante lul die vervelend wil doen. Suarez is niet arrogant ofzo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon hypocriet gedrag van jouw kant dus.
Dat is een keer ook wel goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar totaal geen grote naam voor City natuurlijk.
Die gaan vast nog wel wat halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het wel kut in voor United. Wat zijn die slecht bezig in hun voorbereiding
Ja geen idee..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan moeten aanstellen?
Hoop hetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan vast nog wel wat halen.
Ah tegen MVV dus weer een redelijk matig team opstellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja.
mvv - jong ajax vrijdag de 16e, en maandag de 26 jong ajax - emmen dacht ik
Suarez.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Want Mourinho is gewoon een arrogante lul die vervelend wil doen. Suarez is niet arrogant ofzo.
dat alfons maar eens van die 3 vm's afstaptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah tegen MVV dus weer een redelijk matig team opstellen.
2 jaar geleden. United speelde vorig jaar niet slecht hoor. Alleen dat geklooi met Rooney sloeg nergens op. En nu met dat EVertion clubje daar ziet ik het ook niet goed in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, waarom denk je dat Ajax ervan won
Pellegrini is geen slechte coach. Dat hele gedoe met grote namen halen. Die spelen vaak toch niet zulk bijzonder voetbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee..Alles is al bezet.
Ze hadden vol voor Pep moeten gaan
Wel een pure winnaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Suarez.
Sorry maar hij is echt de kanker van voetbal. Liverpool (club die hem alles heeft gegeven) gewoon veraden. Serieus dan ben je gewoon ziek van binnen.
Ik zou hem graag bij PSV willen hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Suarez.
Sorry maar hij is echt de kanker van voetbal. Liverpool (club die hem alles heeft gegeven) gewoon veraden. Serieus dan ben je gewoon ziek van binnen.
Ja en de andere keer weer Fabregas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop het
Fellaini hoorde ik ergens?
Nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou hem graag bij PSV willen hebbenmaakt me niet uit dat het een ex ajacied is.
Nah, grote namen halen is niet perse geweldig.Maar sommige clubs hebben dat wel nodig denk ik. Een Tottenham of een Liverpool bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pellegrini is geen slechte coach. Dat hele gedoe met grote namen halen. Die spelen vaak toch niet zulk bijzonder voetbal.
Dat wordt genieten hoor dit seizoen.quote:
Liverpool heeft hem niet alles kunnen geven. Zijn honger naar prijzen bijvoorbeeld. Wat dat betreft had hij beter bij Ajax kunnen blijven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Suarez.
dachten we bij ajax ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kerel kan je kampioen maken.
Verwacht ook veel van Swansea.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wordt genieten hoor dit seizoen.
Als je premier fantasy speelt sowieso in je team zetten.
Die clubs moeten eerst maar de top zien te halen. Als ik dat Liverpool zie wil ik daar gewoon reallife FM spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, grote namen halen is niet perse geweldig.Maar sommige clubs hebben dat wel nodig denk ik. Een Tottenham of een Liverpool bijvoorbeeld niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |