zonder die reclames valt het wel meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima te doen. UFC duurt wel wat langer
Dan doe je het met twee houten stokjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
gvd ik wilde een peukje opsteken maar m'n aansteker ligt nog in de auto gvd
Ik had ooit heel erg sympathie voor Liverpool zelfs, maar de laatste jaren niet meer met dat falende transferbeleid van hunquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste finale ooit live gezien en dan zo baas. Daardoor heb ik altijd nog sympathie voor Liverpool.
Dan zit je met de maincard ook al gauw op 3/3 en half uur. Maar er is ook nog een undercardquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:18 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
zonder die reclames valt het wel mee![]()
![]()
![]()
Komt goed, is gewoon weer aan de testo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ben benieuwd, vind het een lastig match up voor hem.
Ja dat is wel minder ja. Maar toch hoop ik dat ze winnen. Liever Liverpool kampioen dan een Chelsea ofzo. Chelsea is namelijk gewoon pure aids.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ooit heel erg sympathie voor Liverpool zelfs, maar de laatste jaren niet meer met dat falende transferbeleid van hun
Helpt zijn chin niet en Browne is behoorlijk atletisch voor zo'n giant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt goed, is gewoon weer aan de testo.
Hmm.. Ik vind het toch wel bazig om Mourinho weer terug te zien bij Chelseaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder ja. Maar toch hoop ik dat ze winnen. Liever Liverpool kampioen dan een Chelsea ofzo. Chelsea is namelijk gewoon pure aids.
Als hij deze keer niet zo dom gaat doen en zichzelf overschat zoals tegen Silva, beetje met zn handen laagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helpt zijn chin niet en Browne is behoorlijk atletisch voor zo'n giant.
Chelsea was vroeger best baas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder ja. Maar toch hoop ik dat ze winnen. Liever Liverpool kampioen dan een Chelsea ofzo. Chelsea is namelijk gewoon pure aids.
Ik vind Mourinho een gestoorde flippo. Dus van mij mag die club lekker de schurft krijgen. Dit jaar mag Man City wel kampioen worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vind het toch wel bazig om Mourinho weer terug te zien bij Chelsea
sowieso man chelsea wordt gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vind het toch wel bazig om Mourinho weer terug te zien bij Chelsea
Tyfus club, hoop het niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso man chelsea wordt gewoon kampioen.
En Suarez is een baas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Mourinho een gestoorde flippo. Dus van mij mag die club lekker de schurft krijgen.
Zola en Floquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |