Wat heb jij nu dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, ik zou er in de toekomst ook nog wel 1 willen. Maar moet ik wel eerst weten wat voor 1
Ja of het vetter maken. Maar nu wil je dat al die personages zo pijnlijk mogelijk doodgaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon precies de comics moeten volgen.
Ik zag ooit iemand van de VBL SC in dat serie topic, ik dacht dat jij het was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit gezien dus houd je kutsmoel maar gewoon
Waar ga jij uit dan ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die hebben meestal geen zin om helemaal naar Wageningen te fietsen.
TwenteFC.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zag ooit iemand van de VBL SC in dat serie topic, ik dacht dat jij het was.
Verkeerd gegokt, mijn verontschuldiging.
Zo agressief reageren was nergens voor nodig.
Hij is wel vaker verwart. Zo kreeg ik net verwijten dat ik hem een pleurisfilm had aanbevolen. Dat zou ik nooit doen. Ik beveel louter goede films aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zag ooit iemand van de VBL SC in dat serie topic, ik dacht dat jij het was.
Verkeerd gegokt, mijn verontschuldiging.
Zo agressief reageren was nergens voor nodig.
Happel is het hier mee eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef Tyron het volgende:
Oja The Vikings volg ik ook
Wat een serie is dat zeg. Was echt enorm verrast.
En die hoofdpersonage![]()
Ze kan prima bovenop inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genoeg ruimte in je eenpersoonsbed met zo'n dunne lat van 50kg als jij.
Geo leeft nog in de tijd van een paar maanden geleden, hij kan maar niet accepteren dat ik nu de leider van de Elite ben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is wel vaker verwart. Zo kreeg ik net verwijten dat ik hem een pleurisfilm had aanbevolen. Dat zou ik nooit doen. Ik beveel louter goede films aan.
Van wie heb je het overgenomen dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geo leeft nog in de tijd van een paar maanden geleden, hij kan maar niet accepteren dat ik nu de leider van de Elite ben.
Dat vind ik ook beetje jammer er tussen jaquote:
HMFquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van wie heb je het overgenomen dan?
Wel een emo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zitten er in deze SC eigenlijk gothics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |